Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
37 λεπτά πριν, LouCi4er είπε

Καλη ιδεα να πλυνεις τον κινητηρα με νερο.2 φορες το δοκιμασα,μια πολλαπλασιαστης και μπουζοκαλωδια και την αλλη αντλια υδραυλικου τιμονιου (ειναι ηλεκτρικη).Η αντλια ειδικα ειχε γινει καρβουνο.Τεσπα,καλυτερα να παρεις μια πετρελιερα και να τον πλυνεις με βενζινη,το φυσας μετα και γινεται σαν καινουργιος.Ετσι το εκανε σε ενα συνεργειο που πηγαινα καποτε.

Σε τι αυτοκίνητο; εγώ καλυπτω την ασφαλειοθηκη και τον δυναμό και δεν είχα ποτέ πρόβλημα. 

 

received_794627501136774.jpeg

  • Like 1
Δημοσ.

Κοιτα,να σου πω την αληθεια απο τοτε το ειχα ξαναπλυνει αλλες 20 φορες και δεν ειχα θεμα ποτε αλλα ηξερα τι εκανα.Στην ουσια μονο μπουζοκαλωδιο ειχε βραχυκυκλωσει,η αντλια ηταν να καει,ειχε θεμα.Ενα 106 ηταν.Αν το πλυνεις με νερο,προσεξεις να μην ριξεις πολυ πραμα σε καιρια σημεια οπως εγκεφαλο,ασφαλειοθηκες κτλ και αν το αφησεις μια μερα να στεγνωσει πριν το βαλεις μπρος,κατα 99% δεν θα εχεις θεμα οπως εσυ.Δεν ξερω ομως τι αντιληψη εχει ο καθενας για να του πω πλυνε αφοβα,με βενζινη παντως καθαριζει πολυ καλα και δεν υπαρχει κανενα θεμα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε 2 διαφορετικά αυτοκίνητα που έκανα καθαρισμό κινητήρα με ατμό (σε πλυντήριο αυτοκινήτων) δεν είχα κανένα πρόβλημα. Η μηχανή έλαμψε και δεν άναψε κανένα λαμπάκι.

Ίσως να αξίζει να δώσεις 10-20 ευρώ να σου πλύνουν τη μηχανή κάποιοι που το έχουν ξανακάνει αντί να κάνεις πειράματα....

Επεξ/σία από giantho
Δημοσ.

Να πω και γω την εμπειρια μου

εχω πλυνει πολλες φορες τον χωρο του κινητηρα

καλυψα με μια σακουλιτσα την ασφαλειοθηκη - εγκεφαλο αναλογα το οχημα

εριχνα ενα τυπου αζαξ που ειναι για τον κινητηρα το αφηνεις 10 λεπτα και μετα ριχνεις με απλο τρεχουμενο νερο οχι πιεστικο σε μορφη ομπρελας το αφηνεις στον ηλιο καποιες ωρες και μετα εχεις εναν ολοκαινουργιο χωρο μηχανης :)

  • 3 μήνες μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σήμερα καθάρισα το κινητήρα ενός Opel Corsa που είχε αγοραστεί μεταχειρισμένο.

Αφού αφαιρέθηκε ο 1 πόλος της μπαταρίας , κάλυψα το εγκέφαλο, ασφαλειοθηκη, δυναμό.

Χρησιμοποίησα χημικό για αυτή τη δουλειά , το άφησα 10 λεπτά να δράσει , και μετά με πιεστικό και όχι με πολύ πίεση στα ηλεκτρονικά .

Μετά 2 φορές με πίεση αέρα .

Εννοείται η διαδικασία πλυσίματος έγινε με εντελώς κρύο μοτέρ .

Δεν αντιμετώπισα πρόβλημα κανένα .

 

 

 

Screenshot_20210627-045238~2.png

Επεξ/σία από meletis_m
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...