Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα,έχω κάποιες ερωτήσεις για όσους έχουν πλύνει μοτέρ αυτοκινήτου με ατμό.1)Θα υπάρξει κάποιο πρόβλημα με τα ηλεκτρικά του αυτοκινήτου ;δηλαδή θα πρέπει να προστατέψω κάτι από τον ατμό;2)Μπορώ να βάλω κάτι πριν τον ατμό για μέγιστο αποτέλεσμα (πχ νεροσαπουνο);και αν το συνιστάτε γενικα.Ευχαριστώ.

Δημοσ.

θέλει ΠΡΟΣΟΧΗ στα ηλεκτρικά. Τα σοβαρά πλυντήρια καλύπτουν τα ευαίσθητα μέρη με πλαστικά και δεν ρίχνουν με πολλή πίεση.

Προσωπικά όταν είχα ιταλικό (FIAT) είχα μείνει δύο φορές σε μια δεκαετία από αισθητήρα στροφών μετά από πλύσιμο. Τα γιαπωνέζικα έχουν πιο "στεγανά" ηλεκτρικά αλλά τίποτε δεν είναι τελείως αδιάβροχο. Υπάρχουν και μερικοί που καθαρίζουν τον κινητήρα με ειδικά πανιά και ειδικά καθαριστικά που διαλύουν τα λάδια και την κάπνα. 

  • Like 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, kalmik είπε

θέλει ΠΡΟΣΟΧΗ στα ηλεκτρικά. Τα σοβαρά πλυντήρια καλύπτουν τα ευαίσθητα μέρη με πλαστικά και δεν ρίχνουν με πολλή πίεση.

Προσωπικά όταν είχα ιταλικό (FIAT) είχα μείνει δύο φορές σε μια δεκαετία από αισθητήρα στροφών μετά από πλύσιμο. Τα γιαπωνέζικα έχουν πιο "στεγανά" ηλεκτρικά αλλά τίποτε δεν είναι τελείως αδιάβροχο. Υπάρχουν και μερικοί που καθαρίζουν τον κινητήρα με ειδικά πανιά και ειδικά καθαριστικά που διαλύουν τα λάδια και την κάπνα. 

8 λεπτά πριν, kalmik είπε

θέλει ΠΡΟΣΟΧΗ στα ηλεκτρικά. Τα σοβαρά πλυντήρια καλύπτουν τα ευαίσθητα μέρη με πλαστικά και δεν ρίχνουν με πολλή πίεση.

Προσωπικά όταν είχα ιταλικό (FIAT) είχα μείνει δύο φορές σε μια δεκαετία από αισθητήρα στροφών μετά από πλύσιμο. Τα γιαπωνέζικα έχουν πιο "στεγανά" ηλεκτρικά αλλά τίποτε δεν είναι τελείως αδιάβροχο. Υπάρχουν και μερικοί που καθαρίζουν τον κινητήρα με ειδικά πανιά και ειδικά καθαριστικά που διαλύουν τα λάδια και την κάπνα. 

Έχεις κάποιο προϊόν κατά νου ; Θα με βοηθούσε ένα όνομα 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Teo_Wrx είπε

Έχεις κάποιο προϊόν κατά νου ; Θα με βοηθούσε ένα όνομα 

wd 40 ,διαλύει τα λάδια κλπ.Αν είναι να το πλύνεις με νερό τότε ψεκάζεις με πετρέλαιο πρωτα και μετά πλένεις.

Αλλά αυτές είναι δουλειές για αυτούς που ξέρουν που και πως θα ρίξουν νερό και που έχουν και αέρα μετά να στεγνώσουν τον κινητήρα.

Αν δεν ξέρεις καλύτερα άσε το γιατί μπορεί να πάθεις μεγάλη νίλα.

Δημοσ.
4 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

wd 40 ,διαλύει τα λάδια κλπ.Αν είναι να το πλύνεις με νερό τότε ψεκάζεις με πετρέλαιο πρωτα και μετά πλένεις.

Αλλά αυτές είναι δουλειές για αυτούς που ξέρουν που και πως θα ρίξουν νερό και που έχουν και αέρα μετά να στεγνώσουν τον κινητήρα.

Αν δεν ξέρεις καλύτερα άσε το γιατί μπορεί να πάθεις μεγάλη νίλα.

Ξέρω φίλε μου για το νερό τι μπορείς να πάθεις.Ισχύει και για τον ατμό ;

Δημοσ.

ασε τα πλυσιματα. με ενα στουπι και πετρελαιο η wd40 καθαρισε οτι μπορεις. αν θελεις μετα να πληρωνεις ηλεκτρικα και εγκεφαλους βαλε πιεση...

Δημοσ.

Για 3 χρονια εχω πλυνει 3φορες ενα nissan diesel του 2000 χωρις αερα στο τελος για να στεγνωσει ,ε ακομα δουλευει σαν ελβετικο ρολοι :)

Δημοσ.

Έχω πλυνει τον κινητήρα του Astra 2 φορές μόνος μου με πιεστικό, εννοείται όχι φουλ πίεση. Έριξα αραιωμένο Apc για να μαλακώσει η σκόνη αρχικά και μετά ξέπλυμα με νερό. Για καλύτερα ακόμα αποτελέσματα χρησιμοποίησα βουρτσάκια με μαλακή τρίχα στα δύσκολα σημεία. Μετά φυσηξα με αέρα το μοτέρ και για προστασία και λάμψη στα πλαστικά μέρη ψέκασα με το 303 Aerospace Protectant. Το αποτέλεσμα ήταν καλύτερο και από καινούριο. Υπάρχουν αρκετά βίντεο στο YouTube  για να δεις πως θα πλύνεις το μοτέρ. Συνιστάται να μονωσεις εγκέφαλο, ασφαλειοθηκη και ότι άλλο ίσως χρειαστεί. 

Το μόνο πρόβλημα που είχα ήταν ένα καμμένο Κινέζο ballast από τα xenon. 

Τα πρώτα χρόνια που πήγαινα στην αντιπροσωπεία σε κάθε μεγάλο σέρβις εκαναν και ένα γρήγορο καθαρισμό του κινητήρα ψεκαζοντας με ένα μπουκάλι καθαριστικό. 

Τέλος έχει πλυθεί άλλες 2 φορές ο κινητήρας σε πλυντήριο αυτοκινήτων χωρίς κανενα πρόβλημα. 

  • Like 2
Δημοσ.
14 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

O  ατμός νερό δεν είναι;

χωρις αλατα ομως

ακομα καλυτερα αν ειναι απο απιονισμενο / απεσταγμενο νερο

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Ntinaras είπε

χωρις αλατα ομως

ακομα καλυτερα αν ειναι απο απιονισμενο / απεσταγμενο νερο

δεν παίζουν  ρόλο τα άλατα αλλα το βραχυκύκλωμα που θα γίνει όταν μείνει η υγρασία.

 

Αυτό με το απεσταγμένο και τον ατμό κάπως δεν μου κάθεται καλά.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

δεν παίζουν  ρόλο τα άλατα αλλα το βραχυκύκλωμα που θα γίνει όταν μείνει η υγρασία.

 

Αυτό με το απεσταγμένο και τον ατμό κάπως δεν μου κάθεται καλά.

χαχαχα

εχεις δικιο

απιονισμενο τοτε σκετο.

εγω εχω παρει εναν ατμοκαθαριστη και καθαριζω τα παντα ετσι

μεχρι στιγμης δεν εχω προκαλεσει κατι, απλα περιμενω αρκετα μεχρι να στεγνωσει

Δημοσ.

Εχω χρησιμοποιήσει την διαδικασία που περιγράφει στο παρακάτω βίντεο ο chrisfix και το αποτέλεσμα είναι μοναδικό.

Εστιάζει με λεπτομέρεια στα σημεία που δεν πρέπει να πέσει νερό. Αξίζει τον κόπο να το δείτε.

 

 

  • Like 2
Δημοσ.
Στις 16/3/2021 στις 8:43 ΠΜ, Teo_Wrx είπε

Ξέρω φίλε μου για το νερό τι μπορείς να πάθεις.Ισχύει και για τον ατμό ;

Καλη ιδεα να πλυνεις τον κινητηρα με νερο.2 φορες το δοκιμασα,μια πολλαπλασιαστης και μπουζοκαλωδια και την αλλη αντλια υδραυλικου τιμονιου (ειναι ηλεκτρικη).Η αντλια ειδικα ειχε γινει καρβουνο.Τεσπα,καλυτερα να παρεις μια πετρελιερα και να τον πλυνεις με βενζινη,το φυσας μετα και γινεται σαν καινουργιος.Ετσι το εκανε σε ενα συνεργειο που πηγαινα καποτε.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...