Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Για την ώρα δεν έχει ανακοινωθεί τιμή ούτε ακριβής ημερομηνία διάθεσης

Η WarnerMedia ετοιμάζεται να διαθέσει ένα νέο επίπεδο συνδρομής με διαφημίσεις για την HBO Max streaming υπηρεσία της τον Ιούνιο, με τα στελέχη να θέλουν να αυξήσουν τους συνδρομητές τους μέσω μια οικονομικότερης επιλογής.

Η θυγατρική ΑΤ&Τ δεν δημοσίευσε επιπλέον πληροφορίες πέρα από το τυπικό δελτίο τύπου, που σημαίνει πως τιμή και ακριβής ημερομηνία διάθεσης παραμένουν άγνωστα. Επισημάνθηκε όμως πως η διάθεση θα γίνει σε επιπλέον 60 αγορές πέρα της Β. Αμερικής μέσα στο 2021. Ο CEO της WarnerMedia Jason Kilar μοιράστηκε με αναλυτές πως η ανακοίνωση τιμής θα γίνει μέσα στους επόμενους μήνες.

Η κύρια διαφορά μεταξύ της συνδρομής με διαφημίσεις με την τυπική, είναι η πρόσβαση σε περιεχόμενο την ημέρα που γίνεται και το θεατρικό ντεμπούτο ταινιών στους κινηματογράφους. Οι συνδρομητές με διαφημίσεις δεν θα έχουν πρόσβαση πχ στο Dune την ημέρα κυκλοφορίας, αλλά επιβεβαίωσε πως σε HBO Originals σειρές όπως Euphoria, The Sopranos και Game of Thrones δε θα περιέχουν διαφημίσεις.

Όπως είναι προφανές, ο στόχος της κατώτερης συνδρομής είναι να μεγαλώσει ο αριθμός συνδρομητών της υπηρεσίες, καθώς το κόστος των $15 μπορεί να απωθεί ένα αρκετά μεγάλο μερίδιο πιθανών πελατών. Ο Kilar που παραβρέθηκε σε πρόσφατο συνέδριο της Goldman Sachs, είπε πως πολλοί άνθρωποι δεν έχουν την άνεση για επιπλέον συνδρομές.

"Έτσι, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε άλλες τιμές μέσω των διαφημίσεων και να προσφέρουμε κάτι στην υπηρεσία που θα είναι πολύ θετικό για τους πελάτες μας."

Τα στελέχη φαίνονται να έχουν πολλές ελπίδες σε μια νέα συνδρομή με διαφημίσεις που θα αυξήσει δραματικά τα νούμερα της υπηρεσίας. Η AT&T έχει αυξήσει τους στόχους συνδρομητών για το 2021 και το 2025, καθώς μέχρι το τέλος του έτους περιμένει να φτάσει του 67-70 εκατομμύρια συνδρομητές παγκοσμίως, με το 2025 να υπολογίζει 120-125 εκατομμύρια συνδρομητές.

Σε σύγκριση με τον Οκτώβριο που ανακοίνωσαν στόχο 75 με 90 εκ. συνδρομητές, βλέπουμε μια πολύ μεγάλη αύξηση εντός λίγων μηνών. Το HBO και HBO Max έκλεισαν το 2020 με 41 εκ. συνολικούς συνδρομητές, από τα οποία τα 37,7 εκ. ήταν συνδρομητές της καλωδιακής τηλεόρασης που δεν ενεργοποίησαν τη δωρεάν αναβάθμιση σε HBO Max.

Τα δύο μεγαλύτερα θέματα του HBO Max από την αρχή του, ήταν τιμή και επίγνωση. Η εταιρεία ακόμη προσπαθεί να βρει τρόπους για καλύτερη ενημέρωση διαφοράς μεταξύ HBO και HBO Max του καταναλωτικού κοινού. Και με μια νέα οικονομικότερη συνδρομή στον ορίζονται, τα στελέχη φαίνονται σίγουρα πως οι συνδρομές θα αυξηθούν. Φυσικά, αυτό περιλαμβάνει τα μέτρα που ήδη έλαβε η εταιρεία καθώς θα διαθέτει ταινίες στο HBO Max την ίδια μέρα με το θεατρικό ντεμπούτο τους.

Τέλος, ο Kilar δεν σχολίασε αν έχουν κι άλλα σχέδια για streaming επιλογές - με αναλυτές να εικάζουν πως και το CNN μπορεί να αποκτήσει streaming υπηρεσία για να προσελκύσει το νεώτερο κοινό. Αλλά επιβεβαίωσε πως δε θα προσθέσουν αθλητικό περιεχόμενο στο HBO Max μέσα στο 2021.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Δημοσ.

Αν είναι να βάλει διαφημίσεις σαν το YouTube να μην χρεώνει τίποτα άντε τραγικοί. Όχι τίποτα άλλο θα αρχίσουν και όλοι οι υπόλοιποι τώρα.

  • Like 3
  • Thanks 2
Δημοσ.

Νεα που ΔΕΝ αφορουν την Ελλαδα, αφου η υπηρεσια ΔΕΝ ΔΙΑΤΙΘΕΤΑΙ στην χωρα μας...!   

 

οποτε, ...........τι μας νοιαζει και τζαμπα να ειναι.........!!!!!  

 

Το ιδιο ισχυει και για το Disney+, Hulu, κλπ...!!    ΟΤΑΝ και ΟΠΟΤΕ ενεργοποιηθουν στην ΕΛΛΑΔΑ, τοτε ....θα το δουμε..!! 

  • Like 20
  • Thanks 1
  • Confused 2
Δημοσ.

αφου δεν πουλαει, δοκιμαζουν νεους τροπους συνδρομης για να μαζεψουν κοσμο. αλλα να πληρωνεις και να βλεπεις διαφημισεις; απατο θα παει.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Γιατί; Η Nova το κάνει 20+ χρόνια τώρα! Πληρώνεις τη συνδρομή για να βλέπεις διαφημίσεις ανάμεσα στις εκπομπές και τα τάιμ άουτ. Επειδή μπορούν.

Ευτυχώς που το ίντερνετ έδειξε ότι υπάρχουν κι άλλα επιχειρηματικά μοντέλα. 

  • Like 3
  • Thanks 1
  • Confused 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
57 λεπτά πριν, AtiX είπε

Κάτσε για να καταλάβω και θα πληρώνω και θα βλέπω διαφημίσεις??? Αυτό είναι θράσος!!!

Είναι κάτι που το Hulu το κάνει εδώ και χρόνια, έχει και φθηνότερο πακέτο με διαφημίσεις.

Το Peacock της Universal επίσης λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο.

ΔΕΝ θα έχει διαφημίσεις στα HBO originals και τα Max originals.

Μπορείς με το τρόπο αυτό με πολύ λιγότερα χρήματα να έχεις πρόσβαση στα originals τους και χωρίς διαφημίσεις.

Αν υπάρχει η δυνατότητα να υπάρχει πρόσβαση στα originals τόσων υπηρεσιών, μιλάμε για πάνω από 5 υπηρεσίες (Netflix, HBO Max, Disney+, Hulu, Peacock, Paramount+) που βγάζουν συνέχεια originals, ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ και ο συνολικός λογαριασμός να είναι γύρω στα 20 δολάρια (αφού μιλάμε για ΗΠΑ) δεν βρίσκω που είναι το κακό ή το θράσος σε αυτό.

Μακάρι να το κάνουν όλοι και το Netflix, πρόσβαση στα originals τους ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ με μόνο κάπου στα 5 δολάρια.

Επεξ/σία από aypnia
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
59 λεπτά πριν, cabdik είπε

Νεα που ΔΕΝ αφορουν την Ελλαδα, αφου η υπηρεσια ΔΕΝ ΔΙΑΤΙΘΕΤΑΙ στην χωρα μας...!   

οποτε, ...........τι μας νοιαζει και τζαμπα να ειναι.........!!!!!  

Το ιδιο ισχυει και για το Disney+, Hulu, κλπ...!!    ΟΤΑΝ και ΟΠΟΤΕ ενεργοποιηθουν στην ΕΛΛΑΔΑ, τοτε ....θα το δουμε..!! 

Κάτσε ρε φίλε υπάρχω κ εγώ που σας διαβάζω από Νορβηγία. 

 

Όχι ότι με αφορά το θέμα βέβαια:

 

spacer.png

Επεξ/σία από fmarulezkd
  • Like 9
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 λεπτά πριν, dimitrisdim14 είπε

Σε υπηρεσία επί ΠΛΗΡΩΜΉ , δεν πρέπει να υπάρχει διαφήμιση ΟΎΤΕ για δείγμα ...

 

Υπάρχουν 3 ειδών κανάλια στις ΗΠΑ

τα ελεύθερα με διαφημίσεις (ABC, FOX κλπ)

τα απλά συνδρομητικά που είναι φτηνά και έχουν διαφημίσεις (τα καλωδιακά όπως τα έλεγαν, AMC, Syfy, TNT κλπ)

τα premium συνδρομητικά που είναι ακριβά και δεν έχουν διαφημίσεις (Showtime, Starz, HBO κλπ).

Έτσι λειτουργεί η τηλεόραση στις ΗΠΑ εδώ και δεκαετίες.

Επεξ/σία από aypnia
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
Αναφορά σε κείμενο

Το HBO και HBO Max έκλεισαν το 2020 με 41 εκ. συνολικούς συνδρομητές, από τα οποία τα 37,7 εκ. ήταν συνδρομητές της καλωδιακής τηλεόρασης που δεν ενεργοποίησαν τη δωρεάν αναβάθμιση σε HBO Max.

Αν ισχύουν αυτά τα νούμερα σημαίνει πως έχουν περίπου 3,3εκ πραγματικά νέους συνδρομητές.Δραματικά χαμηλά νούμερα.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, nzeppos είπε

Γιατί; Η Nova το κάνει 20+ χρόνια τώρα! Πληρώνεις τη συνδρομή για να βλέπεις διαφημίσεις ανάμεσα στις εκπομπές και τα τάιμ άουτ. Επειδή μπορούν.

Ευτυχώς που το ίντερνετ έδειξε ότι υπάρχουν κι άλλα επιχειρηματικά μοντέλα. 

Πες τα! Εν τω μεταξύ όταν είχε κάνει ντεμπούτο το Filmnet τότε, το "χωρίς διαφημίσεις" ήταν το σλόγκαν τους. Τώρα και πληρώνεις για ένα υπερτιμημένο προϊόν και βλέπεις διαφημίσεις.

  • Like 1
Δημοσ.

Γενικά διαφωνω. Αλλά πλεον παμε σε μια κατασταση οπου θα πρεπει να εχουμε 20 συνδρομες. Αν λοιπον οι επιλογές ειναι να δινω 200 ευρω χωρις διαφημισεις η να δινω 100 ευρω και αναμεσα στα επεισοδια να εχει μια skippable διαφημιση τοτε οκ το δεχομαι. Το Amazon Prime Video ειναι ετσι. Και οι διαφημισεις ειναι skippable αμεσως οχι μετα απο Χ δευτερολεπτα. Με αυτον τον τροπο το Amazon το πληρωνω 8 ευρω με 4K  κανονικα ενω το Netflix το πληρωνω 15

  • Like 2
Δημοσ.
2 ώρες πριν, nzeppos είπε

Γιατί; Η Nova το κάνει 20+ χρόνια τώρα! Πληρώνεις τη συνδρομή για να βλέπεις διαφημίσεις ανάμεσα στις εκπομπές και τα τάιμ άουτ. Επειδή μπορούν.

Ευτυχώς που το ίντερνετ έδειξε ότι υπάρχουν κι άλλα επιχειρηματικά μοντέλα. 

Καλά η Νόβα μπορεί να σου βραχυκυκλώσει τον εγκέφαλο με το να βάζει ίδια ταινία, ίδια μέρα ίδια ώρα για μήνες........

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...