Margil Δημοσ. 13 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2021 Καλησπέρα σε όλους. Πριν μια εβδομάδα άλλαξα πάροχο διαδικτύου και εβαλα Cosmotetv. Από εχθές το βράδυ δεν έχει ηχο η τηλεόραση. Έχω κάνει επανεκκίνηση, επαναφορά εργοστασιακών κ.τ.λ. Ο αριθμός υποστήριξης δε με συνδέει με τεχνικο μάλλον λόγω τριημέρου. Μήπως έχετε ιδέα τι να κανω; Ευχαριστώ πολύ.
NikosKallithea Δημοσ. 13 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2021 Τι εννοείς, που δεν εχει ηχο, παντου και στην digea;
bill36 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2021 Αν δεν εχεις ηχο μεσω του δεκτη τσεκαρε τις ρυθμισεις ηχου και αντιστοιχα τις ρυθμισεις ηχου στην τηλεοραση,αν εκανες καποια προσφατη αλλαγη ή το hdmi καλωδιο αν δεν καθεται καλα. Κανε επανεκινηση,λογικα θα εχεις κανει ηδη,τον δεκτη,το ρουτερακι αν εχεις βαλει ethernet για τα υβριδικα και την τηλεοραση. Επισης,αποσυνδεσε τις υπολοιπες συσκευες που εχεις πανω στην τηλεοραση,αλλαξε θυρα hdmi και καλωδιο και ξεκινα τις δοκιμες. Αν δεν εχει ηχο η τηλεοραση πουθενα,τοτε ειναι διαφορετικο το προβλημα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα