Kostasm45 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2021 Αγόρασα μια Sony τηλεόραση τον 11/2017 . Πιο συγκεκριμένα την kd55xe9005 . Εφτά μήνες μετά το πέρας της εγγύησης η τηλεόραση έκλεισε και δεν ξανάνοιξε . Παρά μόνο το led ήταν σταθερά αναμμένο . Επικοινώνησα λοιπόν με το πιο κοντινό εξουσιοδοτημένο service της Sony . Ο τεχνικός που ήρθε έβγαλε το συμπέρασμα - χωρίς να την ανοίξει - ότι έχρηζε αντικατάσταση της μητρικής . Με παρότρυνε μάλιστα να επικοινωνήσω με την Sony μήπως μου κάνουν κάποια έκπτωση στο εξάρτημα. Πράγματι πήρα τηλέφωνο και μου έκαναν μια έκπτωση της τάξης των 50 € . Μετά από κάνα δεκαήμερο μου ξανάρθε ο τεχνικός και με συνολική δαπάνη 250€ , προφανώς πληρωμένη από μένα , αντικατέστησε την μητρική . Όταν τον ρώτησα αν η μητρική είναι καινούργια μου απάντησε ότι τα εξαρτήματα έρχονται απευθείας από την Sony και δεν επισκευάζονται . Δεν πέρασαν δύο μήνες και η τηλεόραση πάλι τα ίδια . Ξανά τηλέφωνο στο service , άλλος τεχνικός αυτή την φορά , πάλι πρόβλημα στην μητρική ! Αντικατάσταση μητρικής αυτή την φορά χωρίς να πληρώσω . Μετά από δύο βδομάδες πάλι τα ίδια . Επιδίωξα να μιλήσω λοιπόν με τον υπεύθυνο του service μήπως βγάλω κάποια άκρη . Του είπα λοιπόν ότι μου φαίνεται παράλογο το γεγονός τρείς φορές σερί , να παρουσιάζει πρόβλημα το ίδιο εξάρτημα όπως εξίσου παράλογο το γεγονός ότι και οι δύο τεχνικοί που ήρθαν δεν πραγματοποίησαν καμμία μέτρηση με κανένα είδους όργανο . Η απάντηση που πήρα ήταν ότι σε αυτές τις τηλεοράσεις βγαίνει συμπέρασμα για την βλάβη , από την τρέχουσα "εικόνα" της τηλεόρασης και ότι δεν χρειάζεται περαιτέρω έλεγχος . Ξανά μανά τεχνικός στο σπίτι , ξανά μανά αντικατάσταση της μητρικής πλακέτας . Αφού βοήθησα το τεχνικό στο βάλε βγάλε της τηλεόρασης και μετά την αντικατάσταση της μητρικής , έριξα μια ματιά στην συσκευασία της και με έκπληξη διαπίστωσα ότι το ανταλλακτικό ήταν refurbished . Εκεί πραγματικά εξεράγη . Ο τεχνικός παρίστανε ότι δεν ξέρει - τι φταίει αυτός άλλωστε - οπότε επικοινώνησα με τον υπεύθυνο του service . Του είπα λοιπόν , ότι στη συσκευασία γράφει ότι η μητρική είναι refurbished και τον ρώτησα γιατί δεν είχα εξαρχής την ενημέρωση , ότι θα χρησιμοποιηθεί επισκευασμένο ανταλλακτικό . Η απάντηση που πήρα ήταν αφενός ότι δεν ευθύνεται η εταιρεία διότι το ανταλλακτικό έρχεται απευθείας από την Sony , κι αφετέρου ότι έχω ένα χρόνο εγγύηση . Στην Sony που απευθύνθηκα με mail , πήρα πάνω κάτω την ίδια απάντηση και με παρέπεμψε στο εξουσιοδοτημένο service . Από μένα ποτέ ξανά Sony . Κανένα σεβασμό ούτε στον πελάτη ούτε στα λεφτά που έδωσε για το προϊόν . Θα μπορούσαν εξαρχής να με ενημερώσουν ότι δεν υπάρχει διαθέσιμη καινούργια μητρική κι αναλόγως να πάρω την απόφαση μου .
thanasis00 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2021 Θεωρώ ότι σου συμπεριφέρθηαν αξιοπρεπώς. Απ' ότι καταλαβαίνω, το ανταλλακτικό (η μητρική στη περίπτωσή σου) έρχεται και με 1 χρόνο εγγύηση; Αν ναι, ακόμα και refurbished να σου φέρουν, αφού έχει εγγύηση δεν έχεις κανένα θέμα. Με τα λεγόμενά σου, ούτε οι καινούριες μητρικές δε κράτησαν πάνω από 1 χρόνο, οπότε αν αντέξει και το refurbished είσαι μια χαρά. Τι να πω, εγώ θα ήμουν μια χαρά ευχαριστημένος που πλήρωσα μόνο 250ε και μου άλλαξαν 3 μητρικές συνολικά + 1 χρόνο εγγύηση...
bill36 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2021 5 ώρες πριν, thanasis00 είπε Θεωρώ ότι σου συμπεριφέρθηαν αξιοπρεπώς. Απ' ότι καταλαβαίνω, το ανταλλακτικό (η μητρική στη περίπτωσή σου) έρχεται και με 1 χρόνο εγγύηση; Αν ναι, ακόμα και refurbished να σου φέρουν, αφού έχει εγγύηση δεν έχεις κανένα θέμα. Με τα λεγόμενά σου, ούτε οι καινούριες μητρικές δε κράτησαν πάνω από 1 χρόνο, οπότε αν αντέξει και το refurbished είσαι μια χαρά. Τι να πω, εγώ θα ήμουν μια χαρά ευχαριστημένος που πλήρωσα μόνο 250ε και μου άλλαξαν 3 μητρικές συνολικά + 1 χρόνο εγγύηση... Την πρωτη την πληρωσε ομως. Δεν εγινε καλυψη βασει εγγυησεως ωστε και τα refurbished parts να δικαιολογουνται. Και το ζητημα ειναι οτι δεν καταλαβε ο φιλος αν και η πρωτη,η πληρωμενη, ηταν καινουργια ή επισης refurbished. Και η απαντηση του τεχνικου στην πρωτη αντικατασταση ειναι αμφισημη για αυτον ακριβως τον λογο. Δεν ειναι ανακατασκευης αλλα αυτο δεν σημαινει οτι εισαι και ο πρωτος χρηστης. Οπως και να ΄χει,τα service ολων των εταιρειων με αυτο το σκεπτικο λειτουργουν.Ετυχε τωρα στον φιλο να του κατσει η κεντα με Sony και τσατιστηκε με την συγκεκριμένη εταιρεια.
dpolal Δημοσ. 14 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2021 (επεξεργασμένο) Στις 13/3/2021 στις 9:52 ΠΜ, Kostasm45 είπε Αγόρασα μια Sony τηλεόραση τον 11/2017 . Πιο συγκεκριμένα την kd55xe9005 . Εφτά μήνες μετά το πέρας της εγγύησης η τηλεόραση έκλεισε και δεν ξανάνοιξε . Παρά μόνο το led ήταν σταθερά αναμμένο . Επικοινώνησα λοιπόν με το πιο κοντινό εξουσιοδοτημένο service της Sony . Ο τεχνικός που ήρθε έβγαλε το συμπέρασμα - χωρίς να την ανοίξει - ότι έχρηζε αντικατάσταση της μητρικής . Με παρότρυνε μάλιστα να επικοινωνήσω με την Sony μήπως μου κάνουν κάποια έκπτωση στο εξάρτημα. Πράγματι πήρα τηλέφωνο και μου έκαναν μια έκπτωση της τάξης των 50 € . Μετά από κάνα δεκαήμερο μου ξανάρθε ο τεχνικός και με συνολική δαπάνη 250€ , προφανώς πληρωμένη από μένα , αντικατέστησε την μητρική . Όταν τον ρώτησα αν η μητρική είναι καινούργια μου απάντησε ότι τα εξαρτήματα έρχονται απευθείας από την Sony και δεν επισκευάζονται . Δεν πέρασαν δύο μήνες και η τηλεόραση πάλι τα ίδια . Ξανά τηλέφωνο στο service , άλλος τεχνικός αυτή την φορά , πάλι πρόβλημα στην μητρική ! Αντικατάσταση μητρικής αυτή την φορά χωρίς να πληρώσω . Μετά από δύο βδομάδες πάλι τα ίδια . Επιδίωξα να μιλήσω λοιπόν με τον υπεύθυνο του service μήπως βγάλω κάποια άκρη . Του είπα λοιπόν ότι μου φαίνεται παράλογο το γεγονός τρείς φορές σερί , να παρουσιάζει πρόβλημα το ίδιο εξάρτημα όπως εξίσου παράλογο το γεγονός ότι και οι δύο τεχνικοί που ήρθαν δεν πραγματοποίησαν καμμία μέτρηση με κανένα είδους όργανο . Η απάντηση που πήρα ήταν ότι σε αυτές τις τηλεοράσεις βγαίνει συμπέρασμα για την βλάβη , από την τρέχουσα "εικόνα" της τηλεόρασης και ότι δεν χρειάζεται περαιτέρω έλεγχος . Ξανά μανά τεχνικός στο σπίτι , ξανά μανά αντικατάσταση της μητρικής πλακέτας . Αφού βοήθησα το τεχνικό στο βάλε βγάλε της τηλεόρασης και μετά την αντικατάσταση της μητρικής , έριξα μια ματιά στην συσκευασία της και με έκπληξη διαπίστωσα ότι το ανταλλακτικό ήταν refurbished . Εκεί πραγματικά εξεράγη . Ο τεχνικός παρίστανε ότι δεν ξέρει - τι φταίει αυτός άλλωστε - οπότε επικοινώνησα με τον υπεύθυνο του service . Του είπα λοιπόν , ότι στη συσκευασία γράφει ότι η μητρική είναι refurbished και τον ρώτησα γιατί δεν είχα εξαρχής την ενημέρωση , ότι θα χρησιμοποιηθεί επισκευασμένο ανταλλακτικό . Η απάντηση που πήρα ήταν αφενός ότι δεν ευθύνεται η εταιρεία διότι το ανταλλακτικό έρχεται απευθείας από την Sony , κι αφετέρου ότι έχω ένα χρόνο εγγύηση . Στην Sony που απευθύνθηκα με mail , πήρα πάνω κάτω την ίδια απάντηση και με παρέπεμψε στο εξουσιοδοτημένο service . Από μένα ποτέ ξανά Sony . Κανένα σεβασμό ούτε στον πελάτη ούτε στα λεφτά που έδωσε για το προϊόν . Θα μπορούσαν εξαρχής να με ενημερώσουν ότι δεν υπάρχει διαθέσιμη καινούργια μητρική κι αναλόγως να πάρω την απόφαση μου . Αν η πρώτη μητρική που πλήρωσες 250ευρώ ήταν όντως καινούργια και οι υπόλοιπες που έφεραν καλύπτονταν από την εγγύηση της πρώτης, για αυτό το λόγο και δεν χρεώθηκες τίποτα, τότε η εταιρεία δεν είναι υποχρεωμένη να σου φέρνει καινούργια μητρική κάθε φορά. Για αντικατάσταση εντός εγγύησης η εταιρεία μπορεί να σου φέρει είτε καινούργιο, είτε επισκευασμένο επισκευασμένο ανταλλακτικό, έτσι γίνεται σε όλες τις περιπτώσεις. Απλά με κάθε αλλαγή επεκτείνεται η εγγύηση. Και με π.χ. τους σκληρούς δίσκους το ίδιο ισχύει. Επεξ/σία 14 Μαρτίου 2021 από dpolal
Kostasm45 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2021 Μέλος Δημοσ. 14 Μαρτίου 2021 (επεξεργασμένο) 40 λεπτά πριν, dpolal είπε Αν η πρώτη μητρική που πλήρωσες 250ευρώ ήταν όντως καινούργια και οι υπόλοιπες που έφεραν καλύπτονταν από την εγγύηση της πρώτης, για αυτό το λόγο και δεν χρεώθηκες τίποτα, τότε η εταιρεία δεν είναι υποχρεωμένη να σου φέρνει καινούργια μητρική κάθε φορά. Για αντικατάσταση εντός εγγύησης η εταιρεία μπορεί να σου φέρει είτε καινούργιο, είτε επισκευασμένο επισκευασμένο ανταλλακτικό, έτσι γίνεται. Και με π.χ. τους σκληρούς δίσκους το ίδιο ισχύει. Προφανώς και δεν καθόμουν με την καραμπίνα πάνω από τον τεχνικό για να δω αν η μητρική ήταν καινούργια ή όχι . Την τρίτη φορά ήμουν σαφώς πιο υποψιασμένος γι'αυτό και πήρα χαμπάρι ότι ήταν refurbished . Πάντως σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα (ούτε πέντε μήνες) να παρουσιαστεί το ίδιο πρόβλημα τρεις φορές, η στοιχειώδης λογική λέει ότι μόνο καινούργια δεν ήταν . Εξάλλου νομίζω ότι γράφω καθαρά , ότι όταν τους έπιασα με την γίδα στην πλάτη, το service πουλούσε τρέλα . Ο τεχνικός παρίστανε ότι δεν ήξερε ο δε υπεύθυνος του service τα έριχνε στην Sony , " ότι μου στείλανε έβαλα". Τώρα για τον φίλο @Thanasis000 το ανταλλακτικό το πλήρωσα κι εκ του νόμου έχει ένα χρόνο εγγύηση ,δεν μου κάνουν κάποια χάρη για να είμαι ευχαριστημένος . Εν πάση περιπτώσει το να προκύψει κάποιο πρόβλημα μου φαίνεται λογικό ειδικά σε ηλεκτρονικά εξαρτήματα . Όταν έχεις σκάσει όμως 1200€ (αρχική αγορά) αφενός έχεις κάποιες απαιτήσεις αφετέρου ας μου έδιναν από την αρχή την πληροφορία ότι θα μου φέρουν ότι εξάρτημα έχουν , να το επερνα απόφαση να αγόραζα μια νέα τηλεόραση και να τελειώσει εκεί το θέμα . Επεξ/σία 14 Μαρτίου 2021 από Kostasm45
dpolal Δημοσ. 14 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2021 24 λεπτά πριν, Kostasm45 είπε Προφανώς και δεν καθόμουν με την καραμπίνα πάνω από τον τεχνικό για να δω αν η μητρική ήταν καινούργια ή όχι . Την τρίτη φορά ήμουν σαφώς πιο υποψιασμένος γι'αυτό και πήρα χαμπάρι ότι ήταν refurbished . Πάντως σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα (ούτε πέντε μήνες) να παρουσιαστεί το ίδιο πρόβλημα τρεις φορές, η στοιχειώδης λογική λέει ότι μόνο καινούργια δεν ήταν . Εξάλλου νομίζω ότι γράφω καθαρά , ότι όταν τους έπιασα με την γίδα στην πλάτη, το service πουλούσε τρέλα . Ο τεχνικός παρίστανε ότι δεν ήξερε ο δε υπεύθυνος του service τα έριχνε στην Sony , " ότι μου στείλανε έβαλα". Τώρα για τον φίλο @Thanasis000 το ανταλλακτικό το πλήρωσα κι εκ του νόμου έχει ένα χρόνο εγγύηση ,δεν μου κάνουν κάποια χάρη για να είμαι ευχαριστημένος . Εν πάση περιπτώσει το να προκύψει κάποιο πρόβλημα μου φαίνεται λογικό ειδικά σε ηλεκτρονικά εξαρτήματα . Όταν έχεις σκάσει όμως 1200€ (αρχική αγορά) αφενός έχεις κάποιες απαιτήσεις αφετέρου ας μου έδιναν από την αρχή την πληροφορία ότι θα μου φέρουν ότι εξάρτημα έχουν , να το επερνα απόφαση να αγόραζα μια νέα τηλεόραση και να τελειώσει εκεί το θέμα . H στοιχειώδης λογική είναι σχεδόν πάντα με το μέρος μας. Εκείνο που προσπαθώ να σου εξηγήσω είναι πως η πρακτική που ακολουθούν οι εταιρείες είναι αυτή. Στα πλαίσια της εγγύησης δεν είναι υποχρεωμένες να αντικαταστήσουν ένα οποιοδήποτε εξάρτημα με καινούργιο, μπορούν να τοποθετήσουν μεταχειρισμένο ή επισκευασμένο και απλά ανανεώνουν την εγγύηση για αυτό. Δηλαδή για κάθε μητρική που σου τοποθετούσαν η εγγύηση ανανεωνόταν έναν ακόμα χρόνο. Και από όσο καταλαβαίνω τιμούν αυτή την υποχρεώση και δεν χρεώνεσαι έξτρα. Το πόσο κόστισε η τηλεόραση δεν έχει νόημα αφού και και τα μισά λεφτά να είχες δώσει πάλι τις ίδιες πιθανότητες είχε να χαλάσει.
Kostasm45 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2021 Μέλος Δημοσ. 14 Μαρτίου 2021 Συμφωνούμε ότι διαφωνούμε 😁😁 . Η ένσταση μου ως προς το service είναι ότι κατά πάσα πιθανότητα η πρώτη αντικατάσταση ,για την οποία πληρώθηκαν , πιθανολογώ ότι έγινε με μη καινούργια μητρική πώς αλλιώς χάλασε τόσο γρήγορα (ούτε καν δύο μήνες) . Ποτέ δεν μου έδωσαν την πληροφορία ότι θα χρησιμοποιηθεί μη καινούργιο ανταλλακτικό . Ως προς το brand αντιλαμβάνομαι ότι συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες αλλά έχω δύο ακόμη τηλεόρασεις σπίτι και μια στο εξοχικό που λειτουργούν απροβλημάτιστα , σχεδόν πάνω από πενταετία και οι τρεις μαζί κοστίζουν λιγότερο από την Sony .
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα