Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
49 λεπτά πριν, anso είπε

Ενα hondaki για πρωτο αμαξι εχω και το εχω 11 χρονια και το χα παρει μεταχειρισμένο και μοντελο του 2003.εκανα τις βλακείες μου αλλα νταξ οσο να ναι στα 32 και με τα οικονομικα δεδομένα στην ελλαδα δεν θεωρω πως ο μεσος Έλληνας μπορει να αλλαζει οχημα σε λιγοτερο απο δεκα χρονια.

Δε χρειάζεται να απαντάς .... δικά σου είναι τα χρήματα , ούτε δανεικά μας ζήτησες ούτε δάνειο , κάνε τα κουμάντα σου και πάρε ότι γουστάρεις , το τι κάνει ο καθείς στο κρεββάτι και στη ζωή του δεν μας ενδιαφέρει , είσαι ένα βήμα πριν το γάμο (ηλικιακά) αύριο  θα βάλεις την έγκυο γυναίκα σου και μεθαύριο τα παιδιά σου και την οικογένεια σου , θέλεις να νιώθεις και να νιώθουν ΑΣΦΑΛΕΙΑ . 

Στα χρήματα σου έχεις πολλές επιλογές , πρέπει να βάλεις κάποια όρια , κάποια θέλω και κάποια deal breakers  .

Στην ίδια θέση με εσένα είναι πολλοί ακόμα , έχω παράδειγμα και μια συνάδερφο που ψάχνει αυτή τη περίοδο , είχα και συζήτηση μεσω πμ με κάποια σεβαστά μέλη , ήταν ένα βήμα πριν πάρει ένα polo με φ.α. στα 12,7Κ που ήταν ευκαιρία , γιατί θέλει να κάνει οικονομικά ταξίδια και να πηγαίνει στο σπίτι της συχνότερα ... το θέμα είναι ότι δε θέτει όρια ... τα κοιτάει όλα και τα οδηγάει όλα ... άργησε να το αποφασίσει και το έχασε ... το αμάξι σε 2 ημέρες ήταν δεσμευμένο.

Προσωπικά πριν 3 χρόνια που αναζητουσα το επόμενο αυτοκινητο μου, έθεσα 1 deal breaker όρο ... την οικονομία ... οπότε πήγα και είδα όλα τα διαθέσιμα μοντέλα φ.α. , μετά από 89.000χλμ δεν το μετανιώνω ! Έκανα 140χλμ/ημέρα και ήθελα να νιώθω ασφάλεια και να έχω το οικονομικότερο καύσιμο , κι οπότε αν ήθελα να παω για καφε Θεσ/νικη ή για μπάνιο Χαλκιδική να μην το υπολόγιζα €€ . 

Θέσε τα όρια σου , όσο γίνεται και ξεκίνα τα Test Drives

Επεξ/σία από terry308
  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, terry308 είπε

Δε χρειάζεται να απαντάς .... δικά σου είναι τα χρήματα , ούτε δανεικά μας ζήτησες ούτε δάνειο , κάνε τα κουμάντα σου και πάρε ότι γουστάρεις , το τι κάνει ο καθείς στο κρεββάτι και στη ζωή του δεν μας ενδιαφέρει , είσαι ένα βήμα πριν το γάμο (ηλικιακά) αύριο  θα βάλεις την έγκυο γυναίκα σου και μεθαύριο τα παιδιά σου και την οικογένεια σου , θέλεις να νιώθεις και να νιώθουν ΑΣΦΑΛΕΙΑ . 

Στα χρήματα σου έχεις πολλές επιλογές , πρέπει να βάλεις κάποια όρια , κάποια θέλω και κάποια deal breakers  .

Στην ίδια θέση με εσένα είναι πολλοί ακόμα , έχω παράδειγμα και μια συνάδερφο που ψάχνει αυτή τη περίοδο , είχα και συζήτηση μεσω πμ με κάποια σεβαστά μέλη , ήταν ένα βήμα πριν πάρει ένα polo με φ.α. στα 12,7Κ που ήταν ευκαιρία , γιατί θέλει να κάνει οικονομικά ταξίδια και να πηγαίνει στο σπίτι της συχνότερα ... το θέμα είναι ότι δε θέτει όρια ... τα κοιτάει όλα και τα οδηγάει όλα ... άργησε να το αποφασίσει και το έχασε ... το αμάξι σε 2 ημέρες ήταν δεσμευμένο.

Προσωπικά πριν 3 χρόνια που αναζητουσα το επόμενο αυτοκινητο μου, έθεσα 1 deal breaker όρο ... την οικονομία ... οπότε πήγα και είδα όλα τα διαθέσιμα μοντέλα φ.α. , μετά από 89.000χλμ δεν το μετανιώνω ! Έκανα 140χλμ/ημέρα και ήθελα να νιώθω ασφάλεια και να έχω το οικονομικότερο καύσιμο , κι οπότε αν ήθελα να παω για καφε Θεσ/νικη ή για μπάνιο Χαλκιδική να μην το υπολόγιζα €€ . 

Θέσε τα όρια σου , όσο γίνεται και ξεκίνα τα Test Drives

Φ.α φυσικο αεριο?αν επιτρεπεται σε τι κατεληξες;η αλήθεια ειναι οως ολα οσα αναφεραμε εδω θεωρω απο ασφάλεια ειναι κομπλε.το οικονομικο είναι μετα και τα γουστα

Δημοσ.

Τα 22Κ ειναι ένα ποσο που σου δινει παρα πολλες επιλογές κ αυτο ειναι καλό . Βάζεις κατω τις ανάγκες σου αυτη τη στιγμη κ κανείς κ μία σκέψη για το μέλλον . 
Εγω θα πήγαινα για το Ford puma που ειναι κατι στη μέση μεταξύ οδηγικής απόλαυσης κ άνεσης . 
Επίσης κατι σε Honda είτε HRV είτε civic γιατι εχω κόλλημα νε τη συγκεκριμενη εταιρεία κ τη θεωρώ πολυ αξιόπιστη σε οτι κ αν βγάλει .

Πανω απο ολα ομως ειναι τι αρέσει σε εσένα κ τι ικανοποιεί τις ανάγκες σου . Ελπίζω μονο  οτι κ αν αγοράσεις να το κρατήσεις οσα χρόνια θες γιατι με τη τρέλα που βλεπω να επικρατεί για τα ηλεκτρικά προβλέπω σε 5-6 χρόνια να μπαινουν να μας παίρνουν τα αυτοκίνητα μεσα απο τα γκαράζ για να πάρουμε ηλεκτρικό .

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, anso είπε

Φ.α φυσικο αεριο?αν επιτρεπεται σε τι κατεληξες;η αλήθεια ειναι οως ολα οσα αναφεραμε εδω θεωρω απο ασφάλεια ειναι κομπλε.το οικονομικο είναι μετα και τα γουστα

Φ. α. = φυσικό αέριο

Σε ibiza το 2018 με τα 40 λτρ βενζίνης τότε... μετά το 2019 είπαμε ότι έγιναν 9λτρ βενζίνης και θεωρούνται μονοσθενη(μονού καυσίμου). 

Μαζί με τον Θωμά(tsofras) στο θέμα του που έκλεισε... ήθελα να κάνω την ίδια μετάβαση, από ibiza σε Leon... περιμένω να βγει τέλος του μήνα ο τιμοκατάλογος του tgi(φ. α.) leon και θα το σκεφτώ καλύτερα... 

Επεξ/σία από terry308
  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, totalius είπε

Τα 22Κ ειναι ένα ποσο που σου δινει παρα πολλες επιλογές κ αυτο ειναι καλό . Βάζεις κατω τις ανάγκες σου αυτη τη στιγμη κ κανείς κ μία σκέψη για το μέλλον . 
Εγω θα πήγαινα για το Ford puma που ειναι κατι στη μέση μεταξύ οδηγικής απόλαυσης κ άνεσης . 
Επίσης κατι σε Honda είτε HRV είτε civic γιατι εχω κόλλημα νε τη συγκεκριμενη εταιρεία κ τη θεωρώ πολυ αξιόπιστη σε οτι κ αν βγάλει .

Πανω απο ολα ομως ειναι τι αρέσει σε εσένα κ τι ικανοποιεί τις ανάγκες σου . Ελπίζω μονο  οτι κ αν αγοράσεις να το κρατήσεις οσα χρόνια θες γιατι με τη τρέλα που βλεπω να επικρατεί για τα ηλεκτρικά προβλέπω σε 5-6 χρόνια να μπαινουν να μας παίρνουν τα αυτοκίνητα μεσα απο τα γκαράζ για να πάρουμε ηλεκτρικό .

Αν γινει αυτο θα βγω με το ποδηλατο

14 λεπτά πριν, terry308 είπε

Φ. α. = φυσικό αέριο

Σε ibiza το 2018 με τα 40 λτρ βενζίνης τότε... μετά το 2019 είπαμε ότι έγιναν 9λτρ βενζίνης και θεωρούνται μονοσθενη(μονού καυσίμου). 

Μαζί με τον Θωμά(tsofras) στο θέμα του που έκλεισε... ήθελα να κάνω την ίδια μετάβαση, από ibiza σε Leon... περιμένω να βγει τέλος του μήνα ο τιμοκατάλογος του tgi(φ. α.) leon και θα το σκεφτώ καλύτερα... 

Ωραίος κ ευχαριστω γενικα για τις πληροφορίες

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Sorry τον topic starter αν δεν είναι σχετικό, δεν ξέρω αν έχει απαντηθεί, από περιέργεια χωρίς να το έχω ψάξει και πολύ, γιατί δεν υπάρχει κάποια πρόταση σε bmw σειρά 1 και a class mercedes ; 

Μήπως επειδή οι συγκεκριμένες εκδόσεις σε αυτά τα χρήματα θεωρούνται για κάποιους "άδειες" (χωρίς να έχουν εξοπλισμό αντίστοιχο όπως άλλα μοντέλα);

Επεξ/σία από emanager
Δημοσ.

Να πω και εγώ την γνώμη μου. Να δεις ότι σου αρέσει από κοντά. Εγώ στα χρήματα αυτά έψαχνα SUV πετρέλαιο. . Είδα το Vitara αλλά δεν μου άρεσε καθόλου. Μετά πήγα είδα το Puma αλλά οι χώροι του επίσης δεν μου άρεσαν. Επίσης μου έμοιαζε σαν φουσκωμένο fiesta.. Τελικά κατέληξα στο renegade 1.6 πετρέλαιο που ήταν και αυτό που μου άρεσε περισσότερο. 

Γνώμη μου. Πάρε αυτό που σου αρέσει. Τίποτε άλλο. 

Alfa δεν νομίζω να υπάρχει καινούργια.. Κοίτα και το focus. 

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, emanager είπε

Sorry τον topic starter αν δεν είναι σχετικό, δεν ξέρω αν έχει απαντηθεί, από περιέργεια χωρίς να το έχω ψάξει και πολύ, γιατί δεν υπάρχει κάποια πρόταση σε bmw σειρά 1 και a class mercedes ; 

Μήπως επειδή οι συγκεκριμένες εκδόσεις σε αυτά τα χρήματα θεωρούνται για κάποιους "άδειες" (χωρίς να έχουν εξοπλισμό αντίστοιχο όπως άλλα μοντέλα);

Νομιζω ξεπερνούν τα λεφτα που σκέφτομαι να διαθεσω κ μαλλον και για οσα λες στο τελευταίο κομματι

  • Like 1
Δημοσ.
38 λεπτά πριν, emanager είπε

Sorry τον topic starter αν δεν είναι σχετικό, δεν ξέρω αν έχει απαντηθεί, από περιέργεια χωρίς να το έχω ψάξει και πολύ, γιατί δεν υπάρχει κάποια πρόταση σε bmw σειρά 1 και a class mercedes ; 

Μήπως επειδή οι συγκεκριμένες εκδόσεις σε αυτά τα χρήματα θεωρούνται για κάποιους "άδειες" (χωρίς να έχουν εξοπλισμό αντίστοιχο όπως άλλα μοντέλα);

Έχει ταβάνι τα 22Κ

Δημοσ.
Στις 13/3/2021 στις 2:53 ΜΜ, karaLRS είπε

Μάλλον θα ήμουν τυχερός κάτοχος της giullieta για 7 χρόνια....

Επειδη κι εγω σκεφτομαι σοβαρα την αγορα της, αν θες γραψε μου ποιο μοντελο εχεις ακριβως

κινητηρα, εκδοση, χρονια κτλ

και κανα μικρο feedback

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Ntinaras είπε

Επειδη κι εγω σκεφτομαι σοβαρα την αγορα της, αν θες γραψε μου ποιο μοντελο εχεις ακριβως

κινητηρα, εκδοση, χρονια κτλ

και κανα μικρο feedback

Γενικά είχα από τις πρώτες giulietta(τριψηφιο vin φαντάσου)  Αύγουστος 2010

1.4 Multiair 170hp, 18αρες, bose, ηλιοροφη, bi xenon, brembo δαγκάνες κλπ 

Αρκετά σβέλτη (είχα μπει τρεις φορές Μέγαρα). Χαιροσουν την οδήγηση. 

Αρκετά οικονομική για τα άλογα της (5.5 λίτρα) εθνική με 100-110. 

Εσωτερικό φινετσατο ιταλικό (με απίστευτη έλλειψη χωρών αποθήκευσης) 

Αυτό που θα έχω να λέω είναι ότι μου έφτιαχνε την διάθεση κάθε φορά που την κοίταγα. Πολύ ομορφιά αμάξι για τα γούστα μου. 

Έκανα 150.000 σε 7 χρόνια και την πούλησα γιατί ήθελα ένα αμάξι με περισσότερους χώρους και επίσης λυπόμουν που τα δύο νέα μέλη ασελγουσαν πάνω της 😁

Από προβλήματα μου έβγαλε multiair στα 110.000 που επισκευάστηκε με 80€ (η αντιπροσωπεία ζήταγε 1100€). Επίσης είχε ένα πρόβλημα με τον πίσω υαλοκαθαριστηρα που σταματούσε σε άσχετα σημεία (λόγω προβληματικής φυσας στο πορτμπαγκάζ) 

Επίσης πότε δεν της συγχωρήσα ότι για να βγάζω τον φρέντο καπουτσίνο κάτω από τον τεμπέλη ήθελε μαεστρία 😂

IMG-0a57e0605a8ab28f2cf137e568ba09ed-V.jpg.ac382805e446aefe58f86097204fd1b9.jpg

 

  • Like 3
  • Thanks 2
Δημοσ.
12 ώρες πριν, terry308 είπε

Αλλά κατέληξε στο λέοντα.... 

Διάβασε και ένα φρέσκο άρθρο για το λέοντα στην έκδοση που πήρε ο @godslayerxp

https://autoholix.com/2021/03/13/seat-leon-fr-dokimi-test-drive/?fbclid=IwAR3VPfkFW-CpLORCwhQiaSF23hIKtZlVcSuLorQNvdfyQopLdlzd9gwn2mM

Για τα αρνητικά που αναφέρονται για τα πλαστικά, δεν με έχει ενοχλήσει κάτι ακόμα... μπορεί όσο αυξάνονται τα χιλιόμετρα χρήσης να αρχίσω να ακούω και εγώ τριξίματα. Ως τώρα έχω κάνει λίγο πάνω από 500χλμ. Για τα εργονομικά τα έχω συνηθίσει αν και το δέχομαι ότι θα μπορούσε να ήταν πιο εύκολη η πρόσβαση για κάποιον λιγότερο εξοικειωμένο με οθόνες αφής.

Για τα θετικά συμφωνώ 1000% για το τιμόνι. Μου έκανε εντύπωση από το test drive που το οδήγησα πρώτη φορά και με εκπλήσσει θετικά ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ που κάνω την πρώτη στροφή με το δικό μου. Στα υπόλοιπα μεγάλα θετικά είναι ο χαρακτήρας που δίνουν στο αμάξι τα εξωτερικά full led (κάνει μπαμ από μακριά ότι "έρχεται το Leon" 😁 ). Το άλλο μεγάλο θετικό είναι το DSG αλλά αυτό δεν είναι της Seat... η αλήθεια είναι όμως ότι ενώ κάνεις λιγότερα σαν οδηγός, ευχαριστιέσαι πάρα πολύ την οδήγηση.

  • Thanks 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, karaLRS είπε

Γενικά είχα από τις πρώτες giulietta(τριψηφιο vin φαντάσου)  Αύγουστος 2010

1.4 Multiair 170hp, 18αρες, bose, ηλιοροφη, bi xenon, brembo δαγκάνες κλπ 

Αρκετά σβέλτη (είχα μπει τρεις φορές Μέγαρα). Χαιροσουν την οδήγηση. 

Αρκετά οικονομική για τα άλογα της (5.5 λίτρα) εθνική με 100-110. 

Εσωτερικό φινετσατο ιταλικό (με απίστευτη έλλειψη χωρών αποθήκευσης) 

Αυτό που θα έχω να λέω είναι ότι μου έφτιαχνε την διάθεση κάθε φορά που την κοίταγα. Πολύ ομορφιά αμάξι για τα γούστα μου. 

Έκανα 150.000 σε 7 χρόνια και την πούλησα γιατί ήθελα ένα αμάξι με περισσότερους χώρους και επίσης λυπόμουν που τα δύο νέα μέλη ασελγουσαν πάνω της 😁

Από προβλήματα μου έβγαλε multiair στα 110.000 που επισκευάστηκε με 80€ (η αντιπροσωπεία ζήταγε 1100€). Επίσης είχε ένα πρόβλημα με τον πίσω υαλοκαθαριστηρα που σταματούσε σε άσχετα σημεία (λόγω προβληματικής φυσας στο πορτμπαγκάζ) 

Επίσης πότε δεν της συγχωρήσα ότι για να βγάζω τον φρέντο καπουτσίνο κάτω από τον τεμπέλη ήθελε μαεστρία 😂

IMG-0a57e0605a8ab28f2cf137e568ba09ed-V.jpg.ac382805e446aefe58f86097204fd1b9.jpg

 

Περιμένω να σχολιασει κάποιος οτι η alfa romeo βγαζουν προβληματα αλλα δεν βλεπω να έρχεται συντομα τέτοιο σχόλιο αν και ειπώθηκαν πολλα τετοια προηγουμένως.

  • Like 1
Δημοσ.
29 minutes ago, godslayerxp said:

Για τα αρνητικά που αναφέρονται για τα πλαστικά, δεν με έχει ενοχλήσει κάτι ακόμα... μπορεί όσο αυξάνονται τα χιλιόμετρα χρήσης να αρχίσω να ακούω και εγώ τριξίματα. Ως τώρα έχω κάνει λίγο πάνω από 500χλμ. Για τα εργονομικά τα έχω συνηθίσει αν και το δέχομαι ότι θα μπορούσε να ήταν πιο εύκολη η πρόσβαση για κάποιον λιγότερο εξοικειωμένο με οθόνες αφής.

Για τα θετικά συμφωνώ 1000% για το τιμόνι. Μου έκανε εντύπωση από το test drive που το οδήγησα πρώτη φορά και με εκπλήσσει θετικά ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ που κάνω την πρώτη στροφή με το δικό μου. Στα υπόλοιπα μεγάλα θετικά είναι ο χαρακτήρας που δίνουν στο αμάξι τα εξωτερικά full led (κάνει μπαμ από μακριά ότι "έρχεται το Leon" 😁 ). Το άλλο μεγάλο θετικό είναι το DSG αλλά αυτό δεν είναι της Seat... η αλήθεια είναι όμως ότι ενώ κάνεις λιγότερα σαν οδηγός, ευχαριστιέσαι πάρα πολύ την οδήγηση.

Κλασική δημοσιογραφική σπέκουλα.

Τα σκληρά πλαστικά στα ίδια σημεία που δεν πειράζουν τη δημοσιογράφο στο Audi A3
https://autoholix.com/2021/02/27/audi-a3-1-5-tfsi-mhev-stronic-150hp-35-dokimi-test-drive/
γιατί αυτό «συνηθίζεται σε όλα τα αυτοκίνητα του ανταγωνισμού-εκτός από την σειρά 1»

Quote

Φυσικά όπως συνηθίζεται σε όλα τα αυτοκίνητα του ανταγωνισμού-εκτός από την σειρά 1, τα πλαστικά που βρίσκονται χαμηλά στις πόρτες και την κονσόλα είναι σκληρά και δεν έχουν καμία θέση σε μια  premium κατασκευή… αλλά κάνουμε ότι δεν βλέπουμε.

ενοχλούν την ίδια δημοσιογράφο στο Leon.

Ή διαφορετικά
όταν η δημοσιογραφία είναι πιο επιεικής στην premium κατηγορία από ό,τι στη mainstream..

Κάτιπρέπει να πούνε.

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.

Υπάρχουν έρευνες με χιλιάδες κόσμου να δίνουν feedback: η guilietta ειδικά το πετρέλαιο ήταν από τα πιο αξιόπιστα. Δε θα καταργηθεί το πετρέλαιο, ειδικά σε επαρχία. Παίζει να μείνει πιο πολύ από βενζίνη (λόγω επαγγελματικών που καίνε όλα πετρέλαιο).

ωραιο αυτοκίνητο, το έχω οδηγήσει, αλλά δεν έχει μοντέρνιες:

- ούτε πολλά μπιχλιμπίδια εσωτερικά,

- ούτε πολλά ηλεκτρικά βοηθήματα για ασφάλεια όμως (με αποτέλεσμα χαμηλότερα αστέρια στο ncar)

Όποτε, αν απολαμβάνεις το μασάζ στα καθίσματα τότε εισαι για puma, 2008, c4 και οχι για Alfa.

 

τα έχεις μετρητοίς; Με 22 παίρνεις πολύ καλά μεταχειρισμένα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...