Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης
Δημοσ.
1 ώρα πριν, damoclesword είπε

ποιο θα ήταν πιο αξιόπιστο

Άντε πάλι αυτή η ερώτηση. Ξανά,και τα 3 αλλά και κανένα από τα 3 θα ήταν αξιόπιστο.

Παρε μαζί σου κάποιον που γνωρίζει μερικα πράγματα από μεταχειρισμένα και γνωρίζει τι να προσεξει,από λαμαρίνες,εσωτερικό,μηχανή,πωλητή και ένα κάρο ακόμα.

Το να ρωτας σε ένα φόρουμ γενικά και αόριστα για 3 μοντέλα δεν βγάζεις τίποτα.

Αν έδινες link για κάποιο από αυτά θα βοηθούσε σε κάποιο μικρό ποσοστό να σου πούνε από εδώ κάποια πράγματα.

  • Απαντ. 37
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
21 λεπτά πριν, jmmys είπε

Άντε πάλι αυτή η ερώτηση. Ξανά,και τα 3 αλλά και κανένα από τα 3 θα ήταν αξιόπιστο.

Παρε μαζί σου κάποιον που γνωρίζει μερικα πράγματα από μεταχειρισμένα και γνωρίζει τι να προσεξει,από λαμαρίνες,εσωτερικό,μηχανή,πωλητή και ένα κάρο ακόμα.

Το να ρωτας σε ένα φόρουμ γενικά και αόριστα για 3 μοντέλα δεν βγάζεις τίποτα.

Αν έδινες link για κάποιο από αυτά θα βοηθούσε σε κάποιο μικρό ποσοστό να σου πούνε από εδώ κάποια πράγματα.

Ρωτάω για τα χλμ γενικά, δεν υπάρχει ένα πλαφόν τρόπον τινά; 

Επισκέπτης
Δημοσ.

Όχι δεν υπάρχει πλαφόν.Θεωρητικα και πολλές φορές και πρακτικά,όσο λιγότερα χλμ τόσο καλύτερα.

Ένα παράδειγμα.Toyota Auris του 2016,leasing,εταιρικό,το έχει από καινούριο επιθεωρητής,έχει 202.000χλμ,τουλάχιστον τα 180.000χλμ έγιναν σε εθνική οδό,όλα τα service στην ώρα τους στην αντιπροσωπεία,το αμάξι είναι μέσα έξω σαν καινούριο.Αν πουληθεί τώρα,θα έχει πολλά χλμ μεν αλλά θα είναι σε άριστη κατάσταση.

Όλα είναι σχετικά στο μεταχειρισμένο,και μην κολλάς σε μάρκες από θέμα αξιοπιστίας,ξέχνα μπούρδες τύπου "μόνο ιαπωνικά ή Κορεάτικα,αν θέλεις πίστεψέ τα,

κοίτα τι αρέσει σε εσένα σαν αμαξι,σε ποιο κάθεσαι πιο ευχάριστα και ποιο από αυτά είναι στην καλύτερη κατάσταση.Και είναι πάρα πολλά πράγματα που θα κοιτάξει ένας που γνωρίζει τι να προσέξει.

Δημοσ.
5 ώρες πριν, damoclesword είπε

Οκ καταλαβαίνω και όντως έχεις δίκιο. Για να το κάνω πιο συγκεκριμένο λοιπόν, μεταξύ καλοσυντηρημένων Toyota Auris, Hyundai i30 και Peugeot 308, όλων μοντέλων του '10 (+- 2 χρόνια) ποιο θα ήταν πιο αξιόπιστο και σε πόσα χλμ θα πρέπει να μην το σκεφτώ καν;

Μεγάλο ρόλο παίζει η χρήση , οπότε η αστική χρήση γενικά επιβαρύνει πολύ τον κινητήρα. Αν έχει γίνει συντήρηση μέσα στα όρια του κατασκευαστή και έχει αλλάξει δίσκο πλατό που είναι σχετικά μεγάλο το κόστος , θεωρητικά και τα τρία μπορεί να χαλάσουν ή και να μην χαλάσουν. Το ποσοστό από μηχανή σε μηχανή διαφέρει , αλλά αν ήταν να παρουσιάσει πρόβλημα , θα το είχε παρουσιάσει στην αρχή. Ξέρω ότι τα λέω μπερδεμένα , αλλά είναι αυτοκίνητα εκτός εγγύησης, το παίρνεις όπως είναι και φτιάχνεις τα προβλήματα όπως έρχονται και κάνεις την συντήρηση όπως προβλέπεται. Είναι προτιμότερο να πάρεις κάτι που σου αρέσει και να το φτιάχνεις.

  • Like 1
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, Jos3ph είπε

Μεγάλο ρόλο παίζει η χρήση , οπότε η αστική χρήση γενικά επιβαρύνει πολύ τον κινητήρα. Αν έχει γίνει συντήρηση μέσα στα όρια του κατασκευαστή και έχει αλλάξει δίσκο πλατό που είναι σχετικά μεγάλο το κόστος , θεωρητικά και τα τρία μπορεί να χαλάσουν ή και να μην χαλάσουν. Το ποσοστό από μηχανή σε μηχανή διαφέρει , αλλά αν ήταν να παρουσιάσει πρόβλημα , θα το είχε παρουσιάσει στην αρχή. Ξέρω ότι τα λέω μπερδεμένα , αλλά είναι αυτοκίνητα εκτός εγγύησης, το παίρνεις όπως είναι και φτιάχνεις τα προβλήματα όπως έρχονται και κάνεις την συντήρηση όπως προβλέπεται. Είναι προτιμότερο να πάρεις κάτι που σου αρέσει και να το φτιάχνεις.

Κατάλαβα. Όντως έχεις δίκιο. Εγγειται και στη χρήση, τα χλμ ενδεχομένως από μόνα τους να μην είναι αρκετή ένδειξη. Θυμήθηκα στο στρατό όταν ήμουν φαντάρος, καινούργιες καναδέζες και λόγω κακής χρήσης έβγαζαν δίσκο στα 10.000 χλμ. Σίγουρα παίζει ρόλο το πώς τα έχεις κάνει αυτά τα χλμ. 

  • Like 1
Δημοσ.

Καλημερα σε ολους !

 

Εχει καποιος εμπειρια να με κατατοπισει για Renault Clio Expression Sport του 2017 σε Station Wagon ;

 

Αναφερομαι στην εκδοση Expression , 900 cc / 90 bhp !

Δημοσ.

Φιλε μου επειδη δουλευω σε συνεργειο σου προτινω ριξε το budget σου αφου ειναι το πρωτο σου παρε ενα μικρο οικονομικο εως 3000, ολα τα αμαξια θα βγαλουν προβλημα καποια στιγμη κρατα το στο μυαλο σου αυτο.Σου προτεινω να μην πας σε μαντρα μου εχει τυχει να μου φερουν αμαξι απο μαντρα να το κοιταξω και να ερχεται ο μαντρας ποιο πριν να λεει στο αφεντικο μου οτι αμα δεν πει καλα λογια για το αμαξι θα του σπασει το μαγαζι.
 Καλυτερα να πας σε ποιο παλια μοντελα εως του 2008 πχ, να πληρωσεις λιγοτερα για να σου μεινουν για τυχον βλαβες που μπορει να σου τυχουν.Καποια πραγματα δεν μπορει να τα δει ο μηχανικος δυστυχως.Σου προτεινω κανενα citroen c2,c3 τα αντιστοιχα peugot,toyota yaris,huyndai atos,kia picasso αυτα και μεγαλα θεματα να εχουν πχ φλανζα κυλινδροκεφαλης φτιαχνονται με 300/400.Ρωτα φιλους,γνωστους και οικογενεια και καποιο εμπιστο συνεργειο και πηγαινε το εκει.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, comafe είπε

μου εχει τυχει να μου φερουν αμαξι απο μαντρα να το κοιταξω και να ερχεται ο μαντρας ποιο πριν να λεει στο αφεντικο μου οτι αμα δεν πει καλα λογια για το αμαξι θα του σπασει το μαγαζι.

Αυτό που λες είναι πολύ σοβαρό. Μένω έκπληκτος. Δεν είναι να εμπιστεύεσαι κανέναν πια.

Επεξ/σία από Nabuko

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...