damoclesword Δημοσ. 11 Μαρτίου 2021 Μέλος Δημοσ. 11 Μαρτίου 2021 1 λεπτό πριν, PLACEBO_89 είπε Πως θα δεις την πραγματικη κατασταση??? Απο τις φωτο δεν παιζει... Ότι και καλά εκεί έχουν πιο αυστηρούς νόμους και ελέγχονται περισσότερο από τα δικά μας λαμόγια οι μαντράδες τους, οπότε πιο δύσκολα να σου πουλήσουν μούφα. Αλλά ξέρω κι εγώ, λίγο γουρούνι στο σακί μου κάνει κι εμένα...
PLACEBO_89 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2021 1 λεπτό πριν, damoclesword είπε Ότι και καλά εκεί έχουν πιο αυστηρούς νόμους και ελέγχονται περισσότερο από τα δικά μας λαμόγια οι μαντράδες τους, οπότε πιο δύσκολα να σου πουλήσουν μούφα. Αλλά ξέρω κι εγώ, λίγο γουρούνι στο σακί μου κάνει κι εμένα... Δεν αγοραζεις ποτε ετσι αυτοκινητο.. Δεν παιρνει συζητηση! Για να εχεις μετρο συγκρισης ενα micra k12 θα σου ερθει πιο οικονομικα απο ενα i20! Αλλα τα εχουν ακριβα για τα χρονια και τα χλμ που κουβαλανε!!! Αξιοπιστα με πιο φθηνα ανταλλακτικα απο το i20! Ναι το ξερω απο εμφανιση μαπα!!! Να παρεις και κατι που να σου αρεσει σε καποιο βαθμο σε σχεση με τα χρηματα που θα δωσεις!!!
damoclesword Δημοσ. 11 Μαρτίου 2021 Μέλος Δημοσ. 11 Μαρτίου 2021 2 λεπτά πριν, PLACEBO_89 είπε Δεν αγοραζεις ποτε ετσι αυτοκινητο.. Δεν παιρνει συζητηση! Για να εχεις μετρο συγκρισης ενα micra k12 θα σου ερθει πιο οικονομικα απο ενα i20! Αλλα τα εχουν ακριβα για τα χρονια και τα χλμ που κουβαλανε!!! Αξιοπιστα με πιο φθηνα ανταλλακτικα απο το i20! Ναι το ξερω απο εμφανιση μαπα!!! Να παρεις και κατι που να σου αρεσει σε καποιο βαθμο σε σχεση με τα χρηματα που θα δωσεις!!! Οκ ναι είπαμε! Άσε που το micra είναι και πιο μικρό σε σχέση με το i20. Σαν εμφάνιση να σου πω την αλήθεια, με ψήνει αρκετά και το 207 με την αεροδυναμική του μάσκα και τα φώτα. Αλλά από την άλλη, αν συγκρίνουμε Peugeot με Hyundai σε θέμα αξιοπιστίας, νομίζω πως στατιστικά τουλάχιστον νικάει η Hyundai. Επίσης βλέπω και κάτι Dacia παμφθηνα, που υποτίθεται φοράνε κινητήρες Renault πλέον. Τι γνώμη έχεις;
PLACEBO_89 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2021 1 λεπτό πριν, damoclesword είπε Οκ ναι είπαμε! Άσε που το micra είναι και πιο μικρό σε σχέση με το i20. Σαν εμφάνιση να σου πω την αλήθεια, με ψήνει αρκετά και το 207 με την αεροδυναμική του μάσκα και τα φώτα. Αλλά από την άλλη, αν συγκρίνουμε Peugeot με Hyundai σε θέμα αξιοπιστίας, νομίζω πως στατιστικά τουλάχιστον νικάει η Hyundai. 1.4?
damoclesword Δημοσ. 11 Μαρτίου 2021 Μέλος Δημοσ. 11 Μαρτίου 2021 1 λεπτό πριν, PLACEBO_89 είπε 1.4? Ναι, με 95 άλογα
PLACEBO_89 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2021 1 λεπτό πριν, damoclesword είπε Ναι, με 95 άλογα Βαρια καροτσα.. βενζινες.. Αν εχεις φιλο μηχανικο παρτο! Επισης αυτο το μοτερ δεν αρπαζει καλα απο τα χαμηλα ενω απο καποιες στροφες μεσαιες δινει αποτομα.. Με τα 90hp συμπεριφερεται σωστα και με καλη ροπη απο τα χαμηλα! Γενικα οτι σου αρεσει πρεπει να τα κανεις και ενα t.drive για να καταλαβεις τα γουστα.. Τι αμαξια εχεις οδηγησει?
damoclesword Δημοσ. 12 Μαρτίου 2021 Μέλος Δημοσ. 12 Μαρτίου 2021 Μόλις τώρα, PLACEBO_89 είπε Βαρια καροτσα.. βενζινες.. Αν εχεις φιλο μηχανικο παρτο! Επισης αυτο το μοτερ δεν αρπαζει καλα απο τα χαμηλα ενω απο καποιες στροφες μεσαιες δινει αποτομα.. Με τα 90hp συμπεριφερεται σωστα και με καλη ροπη απο τα χαμηλα! Γενικα οτι σου αρεσει πρεπει να τα κανεις και ενα t.drive για να καταλαβεις τα γουστα.. Τι αμαξια εχεις οδηγησει? Yaris, Peugeot 206, Ibiza, Suzuki SX4 από συγγενείς/φίλους κτλ, κάτοχος Suzuki Swift του '99. Γενικά έχω καταλάβει ότι τα ιαπωνικά που έχω οδηγήσει είναι πιο ελαφριά με καλή επιτάχυνση αλλά απλά σε τεχνολογία και λίγο φτερά στον άνεμο σε μεγάλες ταχύτητες. Ενώ αντίθετα τα ευρωπαϊκά είναι πιο στιβαρά, πατάνε καλύτερα στο δρόμο αν και τα ένιωθα λίγο βαριά (ειδικά το 206 πατούσα τέρμα γκάζι και μέχρι να ανεβάσει στροφές μου φαινόταν σαν να μην πήγαινε-με αλλαγμένο δίσκο παρεμπιπτόντως). Θα έλεγα προτιμώ το ιαπωνικό στυλ ανάμεσα στα δυο. Και επαναλαμβάνω,για να μην παρεξηγούμαι: εκτός από αυτά που έχω ο ίδιος οδηγήσει, από αμάξια έχω μαύρα μεσάνυχτα!
PLACEBO_89 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2021 9 λεπτά πριν, damoclesword είπε Yaris, Peugeot 206, Ibiza, Suzuki SX4 από συγγενείς/φίλους κτλ, κάτοχος Suzuki Swift του '99. Γενικά έχω καταλάβει ότι τα ιαπωνικά που έχω οδηγήσει είναι πιο ελαφριά με καλή επιτάχυνση αλλά απλά σε τεχνολογία και λίγο φτερά στον άνεμο σε μεγάλες ταχύτητες. Ενώ αντίθετα τα ευρωπαϊκά είναι πιο στιβαρά, πατάνε καλύτερα στο δρόμο αν και τα ένιωθα λίγο βαριά (ειδικά το 206 πατούσα τέρμα γκάζι και μέχρι να ανεβάσει στροφές μου φαινόταν σαν να μην πήγαινε-με αλλαγμένο δίσκο παρεμπιπτόντως). Θα έλεγα προτιμώ το ιαπωνικό στυλ ανάμεσα στα δυο. Και επαναλαμβάνω,για να μην παρεξηγούμαι: εκτός από αυτά που έχω ο ίδιος οδηγήσει, από αμάξια έχω μαύρα μεσάνυχτα! Το yaris δεν δινει καλη αισθηση στα κρατηματα.. Το sx4 με τα 120hp δεν αντιπροσωπευε σε καμια περιπτωση τα αλογα του! Εγω απο το i20 ειχα μεινει πολυ ευχαριστημενος! αλλα αυτο που ειχα οδηγησει ηταν καινουργιο! Δηλαδη δεν θα δεις την ιδια συμπεριφορα με ενα που εχει 100000χλμ! Απο θεμα ιπποδύναμης θα ειναι σχεδον το ιδιο.. Σε κρατημα,τιμονι,σασμαν σιγουρα θα υπαρχουν καποιες διαφορες..!
alltimeclassic Δημοσ. 13 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2021 και εγω με τη σειρα μου θα σου προτεινα ιαπωνικο-κορεατικο αφου εισαι ηδη κατοχος ιαπωνικου οπως ειπες γιατι στο ελλαδισταν η κατοχη ενος καλου και ασφαλους οχηματος ειναι η μεγαλυτερη και η χειροτερη αμαρτία επισης ουτε τοσα λεφτα θα εδινα πλεον για ενα συνολο λαμαρινες με ροδες μπορεις να βρεις αμαξια καλοσυντηρημενα λιγο πιο παλια ισως που καποτε για να τα αποκτησεις επρεπε να ησουν βιομηχανος η πολιτικος 1
damoclesword Δημοσ. 13 Μαρτίου 2021 Μέλος Δημοσ. 13 Μαρτίου 2021 1 ώρα πριν, alltimeclassic είπε και εγω με τη σειρα μου θα σου προτεινα ιαπωνικο-κορεατικο αφου εισαι ηδη κατοχος ιαπωνικου οπως ειπες γιατι στο ελλαδισταν η κατοχη ενος καλου και ασφαλους οχηματος ειναι η μεγαλυτερη και η χειροτερη αμαρτία επισης ουτε τοσα λεφτα θα εδινα πλεον για ενα συνολο λαμαρινες με ροδες μπορεις να βρεις αμαξια καλοσυντηρημενα λιγο πιο παλια ισως που καποτε για να τα αποκτησεις επρεπε να ησουν βιομηχανος η πολιτικος Έχεις απόλυτο δίκιο και συμφωνώ 100% με αυτό που λες. Όντως θα πήγαινα για κάτι πιο παλιό/οικονομικό, ο μόνος λόγος που δεν το κάνω είναι για τα τέλη κυκλοφορίας και τα ανταλλακτικά που όσο περνάνε τα χρόνια γίνονται δυσεύρετα (πχ μου έσπασε το εσωτερικό χερούλι της πόρτας του συνοδηγού και για να βρω να το αλλάξω πραγματικά έφαγα τον κόσμο. Είχε βέβαια και τα καλά του: για να βγει η γυναίκα μου από το αμάξι έπρεπε να πάω να της ανοίξω εγώ απ' έξω. Οπότε με έβλεπαν όλοι για πολύ ιππότη 😛 !)
alltimeclassic Δημοσ. 13 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2021 όσον αφορά για τα τελη τα πληρωνεις μια φορα τον χρονο (εδω γινεται η διαφορα τιμης που ελεγα για πιο φθηνο) για τα ανταλλακτικα ας ειναι καλα το ίντερνετ και εχει να βρεις πραμα να φαν και οι κοτες που λεει ο λογος μη νομιζεις οτι θα παρεις κατι και θα το εχεις για μια ζωη .πλεον δεν ισχυει αυτο οπως καποτε. παιρνεις ενα οχημα τωρα να κανεις την δουλεια με αξιοπρεπεια και οταν θα ερθει ο καιρός και το χρημα θα παρεις ενα που θα το γουσταρεις να το οδηγεις
damoclesword Δημοσ. 20 Μαρτίου 2021 Μέλος Δημοσ. 20 Μαρτίου 2021 Επανέρχομαι στο θέμα για μια τελευταία ερώτηση: σε ένα σχετικά καλοσυντηρημένο αμάξι, μέχρι πόσα χλμ θα μου προτείνατε να κοιτάξω; Πχ 100.000 χλμ; 150; 200; Ξέρω πως όσο λιγότερα τόσο καλύτερα φυσικά. Αλλά αν πχ έχει ένα αμάξι ήδη διανύσει 200.000χλμ τότε είναι απαγορευτικό; Πάλι δεδομένου του ότι έχει γίνει μια καλή συντήρηση, τακτικά σέρβις κτλ.
Jos3ph Δημοσ. 20 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2021 1 ώρα πριν, damoclesword είπε Επανέρχομαι στο θέμα για μια τελευταία ερώτηση: σε ένα σχετικά καλοσυντηρημένο αμάξι, μέχρι πόσα χλμ θα μου προτείνατε να κοιτάξω; Πχ 100.000 χλμ; 150; 200; Ξέρω πως όσο λιγότερα τόσο καλύτερα φυσικά. Αλλά αν πχ έχει ένα αμάξι ήδη διανύσει 200.000χλμ τότε είναι απαγορευτικό; Πάλι δεδομένου του ότι έχει γίνει μια καλή συντήρηση, τακτικά σέρβις κτλ. Γεια σου , μόνο με τα χιλιόμετρα δεν βγαίνει άκρη, άλλη χάρη έχει μία Porsche 944 του 85 με 200.000 χλμ, και άλλη ένα Seat Ibiza 1992 με 200.000 χλμ , το πρώτο καλοσυντηρημένο θα συνεχίσει για πολλά χλμ ακόμα, το δεύτερο έχει πάει σκραπ εδώ και 10 χρόνια.
damoclesword Δημοσ. 20 Μαρτίου 2021 Μέλος Δημοσ. 20 Μαρτίου 2021 15 λεπτά πριν, Jos3ph είπε Γεια σου , μόνο με τα χιλιόμετρα δεν βγαίνει άκρη, άλλη χάρη έχει μία Porsche 944 του 85 με 200.000 χλμ, και άλλη ένα Seat Ibiza 1992 με 200.000 χλμ , το πρώτο καλοσυντηρημένο θα συνεχίσει για πολλά χλμ ακόμα, το δεύτερο έχει πάει σκραπ εδώ και 10 χρόνια. Οκ καταλαβαίνω και όντως έχεις δίκιο. Για να το κάνω πιο συγκεκριμένο λοιπόν, μεταξύ καλοσυντηρημένων Toyota Auris, Hyundai i30 και Peugeot 308, όλων μοντέλων του '10 (+- 2 χρόνια) ποιο θα ήταν πιο αξιόπιστο και σε πόσα χλμ θα πρέπει να μην το σκεφτώ καν;
fragsp Δημοσ. 20 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2021 (επεξεργασμένο) 7 λεπτά πριν, damoclesword είπε Οκ καταλαβαίνω και όντως έχεις δίκιο. Για να το κάνω πιο συγκεκριμένο λοιπόν, μεταξύ καλοσυντηρημένων Toyota Auris, Hyundai i30 και Peugeot 308, όλων μοντέλων του '10 (+- 2 χρόνια) ποιο θα ήταν πιο αξιόπιστο και σε πόσα χλμ θα πρέπει να μην το σκεφτώ καν; Προσωπικά θα προτιμούσα ένα αυτοκίνητο 10ετιας με 180000 με το 80% των χιλιομέτρων σε επαρχία-Εθνική οδό παρά ένα 10ετίας με 120000 και το 70% των χιλιομέτρων μέσα στη πόλη και πάντα με book service ενημερωμένο Επεξ/σία 20 Μαρτίου 2021 από fragsp 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα