KrTikker Δημοσ. 11 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2021 Καλησπέρα σας, Δουλεύουμε με τον skroutz (μας παρέχει πλατφόρμα ώστε να συμμετέχουμε στο "έξυπνο καλάθι" ως συνεργάτες) και στέλνουμε 70-120 δέματα καθημερινά. Το πρόβλημα είναι ότι ορισμένες φορές έχουμε αμφιβολίες αν στείλαμε κάποια ή όχι, ή πολλές φορές φεύγουν από δύο φορές κλπ. Οπότε πήρα ένα scanner ώστε να σκανάρω τα voucher που πρόκειται να στείλω, ώστε να έχω εικόνα για την κατάσταση των παραγγελιών. Σκέφτηκα να τροποποιήσω ένα excel (εκτός και αν έχετε να προτείνετε κάτι άλλο πιο "έτοιμο") το οποίο: 1) Θα έχει οριζόντες στήλες με κεφαλίδα την ημερομηνία, η οποία καλό θα ήταν να είναι συμπληρωμένη μόνη της και να μην την γράφουμε κάθε μέρα χειροκίνητα 2) Θα υπάρχει αρίθμηση δίπλα στις παραγγελίες (το excel έχει ούτως ή άλλως, αρκεί να ξεκινάει από το 1), ώστε με μία ματιά να ξέρουμε ότι πχ σήμερα έφυγαν 85 ή ότι η τάδε παραγγελία σκαναρίστηκε 6η σήμερα άρα φτιάχτηκε το πρωί (αν είχαμε και ακριβή ώρα θα ήταν perfect) 3) Να κοκκινίζει/χτυπάει ή οτιδήποτε άλλο όταν σκανάρουμε το ίδιο δέμα 2 φορές, ώστε να καταλαβαίνουμε ότι κάτι κάνουμε λάθος. Αυτά.. σας ευχαριστώ πολύ.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα