Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Τραβαω και γω τα ιδια προβληματα με μια επιστροφη εδω και εναν μηνα και μου φανηκε ενδιαφερουσα η λυση που δωθηκε με το που εστειλες μειλ στο ινκα και στον συνηγορο. Μαλλον προς τα κει με βλεπω

Δημοσ.

Στην περίπτωσή μου:  Έστειλα το εμαιλ (σε ελληνικά και όχι τίποτα greeklist - σε αρκετά formal προς το δικηγορίστικη γλώσσα) με όνομα, επώνυμο ημερομηνίες κτλ. Δηλαδή ένα εμαιλ που να στοιχειοθετεί χωρίς κανέναν ενδοιασμό ότι έχω άδικο σε κάτι και προφανώς ενυπόγραφο. (το έστειλα και από Gmail για να είμαι σίγουρος ότι δεν θα πάει σε τίποτα σπαμ)

Στη συνέχεια, λίγο μετά αφότου το έστειλα, τους πήρα τηλέφωνο και αφότου πρώτα ρώτησα τι γίνεται και μου είπαν τα γνωστά, ωραία λέω, σαν έχω κάνει επώνυμη καταγγελία με στοιχεία και αν συνεχίσει έτσι θα προχωρήσω σε έγκληση κτλ. Ναι ναι ναι μου είπε η κυριούλα εκεί, μεταβιβάζοντας το περιστατικό μου απευθείας στον προϊστάμενο της.

Σε λίγες ώρες με είχαν καλέσει από το κατάστημα, λέγοντάς μου ότι έχω δίκιο (τους απάντησα ότι το ξέρω), ότι τα έχουν κάνει "ρόιδο" (απάντησα ότι και αυτό το ξέρω και το διαπίστωσα με τον κακό τρόπο) και ότι θα μου το στείλουν τάχιστα με δικά τους έξοδα (τους είπα προφανώς, δεν υπάρχει συζήτηση να βάλω έστω και 1€). Την άλλη μέρα ήταν στα χέρια μου.

Αυτά, ελπίζω να βοήθησα!

  • Like 1
  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...