dkmaster Δημοσ. 27 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2021 Έχω δει πάρα πολλά και καταλαβαίνω. Και για εμένα πολύ σωστά το πάει ο dantε. Και εγώ προσωπικά δε θα έδινα καν 2η ευκαιρία.
aces Δημοσ. 27 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2021 (επεξεργασμένο) 3 λεπτά πριν, dkmaster είπε Έχω δει πάρα πολλά και καταλαβαίνω. Και για εμένα πολύ σωστά το πάει ο dantε. Και εγώ προσωπικά δε θα έδινα καν 2η ευκαιρία. Εγω αλλη 1 φορα θα εδινα στο μαγαζι (ο dante τους εδωσε 2-3! ευκαιριες να το σωσουν!) μιας και μιλαμε για μεγαλο κατ/μα (κ οχι 1 Κινεζο μικρομαγαζο ή μικρο-πωλητη) με αποθηκες & στην Ευρωπη. Το θεμα ειναι οτι αυτα που βγαζουν σε προσφορες με τα "γνωστα" κουπονια του BG βγαινουν ημι-ελατωμματικά....αρκετα απο αυτα αφου του το γραψα στην σελ.1 χαρας στο κουραγιο σου!! με τοση υπομονη & χρόνο που τους εδωσε Επεξ/σία 27 Μαρτίου 2021 από aces
dkmaster Δημοσ. 27 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2021 (επεξεργασμένο) 5 λεπτά πριν, aces είπε Εγω αλλη 1 φορα θα εδινα στο μαγαζι (ο dante τους εδωσε 2-3! ευκαιριες να το σωσουν!) μιας και μιλαμε για μεγαλο κατ/μα (κ οχι 1 Κινεζο μικρομαγαζο ή μικρο-πωλητη) με αποθηκες & στην Ευρωπη. Το θεμα ειναι οτι αυτα που βγαζουν σε προσφορες με τα "γνωστα" κουπονια του BG βγαινουν ημι-ελατωμματικά....αρκετα απο αυτα αφου του το γραψα στην σελ.1 χαρας στο κουραγιο σου!! με τοση υπομονη Το κακό, άσχετα με το πόσο μεγάλο είναι το κατάστημα και με το πόσες φορές θα το ζητήσεις, είναι ότι δεν μπορούν να κάνουν έλεγχο καλής λειτουργίας πριν το στείλουν γιατί το προϊόν φεύγει απευθείας από την αποθήκη προς τον πελάτη, δηλαδή, μόνο ο αποθηκάριος το βλέπει και κανείς άλλος. Το καλύτερο για εμένα είναι η επιδιόρθωση από τοπικό κατάστημα και η αποστολή της απόδειξης για να σου πληρώσουν το ποσό. Δεν αναφέρομαι απαραίτητα στη συγκεκριμένη περίπτωση αλλά όπου είναι εφικτό καθώς συμφέρει και τις δύο πλευρές. Επεξ/σία 27 Μαρτίου 2021 από dkmaster
aces Δημοσ. 27 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2021 (επεξεργασμένο) 5 λεπτά πριν, dkmaster είπε Το κακό, άσχετα με το πόσο μεγάλο είναι το κατάστημα και με το πόσες φορές θα το ζητήσεις, είναι ότι δεν μπορούν να κάνουν έλεγχο καλής λειτουργίας πριν το στείλουν γιατί το προϊόν φεύγει απευθείας από την αποθήκη προς τον πελάτη, δηλαδή, μόνο ο αποθηκάριος το βλέπει και κανείς άλλος. που φανταζομαι κ αυτος ο αποθηκαριος δεν εχει εξουσιοδοτηση ή προσβαση να ανοιξει κουτια/συσκευη/ες. Αυτο με τα κουπονια του BG πρεπει να ειναι με το κιλό τα προιοντα στην Κίνα και να παραγονται με το σωρό για αυτο και βλεπεις κατι τιμες εντελως χώμα. Λεμε μεγαλο κατ/μα μιας και ελαχιστα εχουν κ αποθηκες αλλου οπως εχει το BG αλλα σε μια τεραστια γκαμα προιοντων ειναι αδυνατον να γινει ελεγχος καλης λειτουργίας. Επισης το μεγαλο κατ/μα λογικα θα ανταποκριθει σε τετοια θεματα ελαφρως καλυτερα απο 1 μικρο-μαγαζο ή 1 πωλητη του Αλι. Δυστυχως αυτο ειναι κ το ρισκο με απομακρυσμενες αγορες που εχουμε (περα απο τελωνεια κλπ). Επεξ/σία 27 Μαρτίου 2021 από aces
Dantε Δημοσ. 27 Μαρτίου 2021 Μέλος Δημοσ. 27 Μαρτίου 2021 (επεξεργασμένο) Μου ειπαν να αλλάξω την οθονη και να τους πω ποσο κανει,τη πρωτη φορα που εγινε. Εψαξα οντως για να βρω οθονη αλλα δεν υπαρχει ανταλλακτικο οποτε και δε μπορουσα να το κανω. Προφανως αν υπηρχε η δυνατοτητα θα το εκανα γιατι με βολευε και μενα. Το θεμα ειναι οτι βλεπεις ενα πελατη να σου εχει κανει το τελευταιο χρονο 1Κ+ λογαριασμους και να σου ζηταει συνεχως να τσεκαρεις το λαπτοπ πριν το στειλεις και τον γραφεις. Ε δηλαδη δεν του κοψε ενος κινεζου να μπουν στο κοπο να το φερουν απο τα γραφεια τους,να το τσεκαρουν και να το στειλουν? Αλλα τους εκοψε να μπουν στη διαδικασια να με καθυστερησουν 2 μηνες(γιατι 2 μηνες ειναι που ζηταω να τους γυρισω το 3ο λαπτοπ).Γιατι τις πρωτες 2 φορες η αντιμετωπιση ηταν αμεση οπως και καθε αλλη φορα που τους χρειαστηκα,οποτε η καθυστερηση τωρα ειναι εσκεμμενη.Πιστευω θελανε να περασει το 6μηνο του paypal και μετα ο θεος βοηθος. Επεξ/σία 27 Μαρτίου 2021 από Dantε
dkmaster Δημοσ. 27 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2021 1 λεπτό πριν, aces είπε που φανταζομαι κ αυτος ο αποθηκαριος δεν εχει εξουσιοδοτηση ή προσβαση να ανοιξει κουτια/συσκευη/ες. Αυτο με τα κουπονια του BG πρεπει να ειναι με το κιλό τα προιοντα στην Κίνα και να παραγονται με το σωρό για αυτο και βλεπεις κατι τιμες εντελως χώμα. Λεμε μεγαλο κατ/μα μιας και ελαχιστα εχουν κ αποθηκες αλλου οπως εχει το BG αλλα σε μια τεραστια γκαμα προιοντων ειναι αδυνατον να γινει ελεγχος καλης λειτουργίας. Επισης το μεγαλο κατ/μα λογικα θα ανταποκριθει σε τετοια θεματα ελαφρως καλυτερα απο 1 μικρο-μαγαζο ή 1 πωλητη του Αλι. Ακριβώς, είναι καθαρά φάση ρομπότ, πάρε βάλε στείλε. Βασικά είναι όντως ένα από τα μεγαλύτερα το BG για πολλούς λόγους, και η αδυναμία του είναι κοινή με όλων των Κινέζικων καταστημάτων λόγω του τρόπου λειτουργίας τους.
Dantε Δημοσ. 27 Μαρτίου 2021 Μέλος Δημοσ. 27 Μαρτίου 2021 Εν τω μεταξυ ειπα να παρω ενα επωνυμο αλλα εκτος οτι θελω 600Ε για κατι αντιστοιχο απο γνωστη εταιρεια,ολα εχουν ανεμιστηρες και λενε τα χειροτερα για θερμανση και θορυβο ενω αυτο ουτε ζεσταινοταν ,ουτε εκανε θορυβο.Και τωρα κοιταζω οταν παρω τα χρηματα πισω,να το παραγγειλω απο aliexpress που εχει το επισημο καταστημα της Bmax.Τωρα αν στελνουν και αυτοι ελαττωματικα,τι να πω...
dkmaster Δημοσ. 27 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2021 2 λεπτά πριν, Dantε είπε Μου ειπαν να αλλάξω την οθονη και να τους πω ποσο κανει,τη πρωτη φορα που εγινε. Εψαξα οντως για να βρω οθονη αλλα δεν υπαρχει ανταλλακτικο οποτε και δε μπορουσα να το κανω. Προφανως αν υπηρχε η δυνατοτητα θα το εκανα γιατι με βολευε και μενα. Το θεμα ειναι οτι βλεπεις ενα πελατη να σου εχει κανει το τελευταιο χρονο 1Κ+ λογαριασμους και να σου ζηταει συνεχως να τσεκαρεις το λαπτοπ πριν το στειλεις και τον γραφεις. Ε δηλαδη δεν του κοψε ενος κινεζου να μπουν στο κοπο να το φερουν απο τα γραφεια τους,να το τσεκαρουν και να το στειλουν? Αλλα τους εκοψε να μπουν στη διαδικασια να με καθυστερησουν 2 μηνες(γιατι 2 μηνες ειναι που ζηταω να τους γυρισω το 3ο λαπτοπ).Γιατι τις πρωτες 2 φορες η αντιμετωπιση ηταν αμεση οπως και καθε αλλη φορα που τους χρειαστηκα,οποτε η καθυστερηση τωρα ειναι εσκεμμενη.Πιστευω θελανε να περασει το 6μηνο του paypal και μετα ο θεος βοηθος. Είναι απολύτως λογικό να μην βρεις ανταλλακτικό, δεν είναι και ό,τι πιο εύκολο. Πίστεψέ με το ποσό που αναφέρεις είναι πραγματικά πάρα πολύ μικρό γι' αυτούς, αλλά και μεγαλύτερο να ήταν δεν παίζει κανέναν μα κανέναν ρόλο. Είναι αδύνατο να το στείλουν από την αποθήκη στα γραφεία τους για έλεγχο, είναι εκτός των κανονισμών τους απλά. Αναφορικά με την καθυστέρηση, δεν είναι τόσο για το Paypal όσο για τα ακόλουθα: 1) Σε ένα μεγάλο ποσοστό οι επιστροφές δεν φτάνουν ποτέ (δεν ξέρω γιατί) 2) Πολύ πιθανό και να το στείλεις πίσω να μην μπορούν να το επιδιορθώσουν είτε γιατί δεν συμφέρει, είτε γιατί δεν έχουν και εκείνοι ανταλλακτικά οπότε είναι χαμένος κόπος. 3) Όσο πιο αργά επιστρέψουν χρήματα (σε περίπτωση refund) τόσο το καλύτερο γι' αυτούς. 4 λεπτά πριν, Dantε είπε Εν τω μεταξυ ειπα να παρω ενα επωνυμο αλλα εκτος οτι θελω 600Ε για κατι αντιστοιχο απο γνωστη εταιρεια,ολα εχουν ανεμιστηρες και λενε τα χειροτερα για θερμανση και θορυβο ενω αυτο ουτε ζεσταινοταν ,ουτε εκανε θορυβο.Και τωρα κοιταζω οταν παρω τα χρηματα πισω,να το παραγγειλω απο aliexpress που εχει το επισημο καταστημα της Bmax.Τωρα αν στελνουν και αυτοι ελαττωματικα,τι να πω... Θα σου πω κάτι απλό για να καταλάβεις αδιαφορία, και δεν αναφέρομαι στο BG ούτε σε κανένα μεγάλο κατάστημα. Είχα πάρει μια παγωτομηχανή Xiaomi από τοπικό κατάστημα-αντιπρόσωπο. Είχα δει πάρα πολλά σχόλια ότι ο κουβάς με το υγρό ήρθε φουσκωμένος, πράγμα που καθιστά τη λειτουργία της συσκευής αδύνατη. Λέω λοιπόν με το που κάνω την παραγγελία να το ελέγξουν πριν το στείλουν. Ναι, ναι... Ήρθε σκασμένος ο κουβάς, (την επόμενη μέρα της παραγγελίας), και το κουτί ήταν με την ταινία ασφαλείας της Xiaomi, δεν είχε ανοιχτεί ποτέ για έλεγχο. Όταν απλά δε θέλουν να κοιτάξουν, δε θέλουν να κοιτάξουν, προφανώς του ήρθε παλέτα που είχα πολλά σκασμένα και δεν τους καίγεται καρφί.
Dantε Δημοσ. 27 Μαρτίου 2021 Μέλος Δημοσ. 27 Μαρτίου 2021 2 λεπτά πριν, dkmaster είπε Είναι απολύτως λογικό να μην βρεις ανταλλακτικό, δεν είναι και ό,τι πιο εύκολο. Πίστεψέ με το ποσό που αναφέρεις είναι πραγματικά πάρα πολύ μικρό γι' αυτούς, αλλά και μεγαλύτερο να ήταν δεν παίζει κανέναν μα κανέναν ρόλο. Είναι αδύνατο να το στείλουν από την αποθήκη στα γραφεία τους για έλεγχο, είναι εκτός των κανονισμών τους απλά. Αναφορικά με την καθυστέρηση, δεν είναι τόσο για το Paypal όσο για τα ακόλουθα: 1) Σε ένα μεγάλο ποσοστό οι επιστροφές δεν φτάνουν ποτέ (δεν ξέρω γιατί) 2) Πολύ πιθανό και να το στείλεις πίσω να μην μπορούν να το επιδιορθώσουν είτε γιατί δεν συμφέρει, είτε γιατί δεν έχουν και εκείνοι ανταλλακτικά οπότε είναι χαμένος κόπος. 3) Όσο πιο αργά επιστρέψουν χρήματα (σε περίπτωση refund) τόσο το καλύτερο γι' αυτούς. 1)Οι επιστροφες μια χαρα φτανουν.Το πρωτο που τους εστειλα σε ενα μηνα ειχε φτασει.Το ειχα τσεκαρει με το tracking. 2)Πισω στην εταιρεια τα δινουν αυτα τα ελαττωματικα.Δε νομιζω να καθονται να ασχολουνται με επισκευη οι ιδιοι. 3)Καλα προφανως.Εδω και Ελλαδα τα ιδια κανουν οταν ειναι να επιστρεψουν χρηματα.Κωτσοβολος εκανε ενα μηνα να μου επιστρεψει λεφτα απο DOA προιον και φαγανε καταγγελια.
aces Δημοσ. 27 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2021 (επεξεργασμένο) 11 λεπτά πριν, Dantε είπε Το θεμα ειναι οτι βλεπεις ενα πελατη να σου εχει κανει το τελευταιο χρονο 1Κ+ λογαριασμους και να σου ζηταει συνεχως να τσεκαρεις το λαπτοπ πριν το στειλεις και τον γραφεις. Ε δηλαδη δεν του κοψε ενος κινεζου να μπουν στο κοπο να το φερουν απο τα γραφεια τους,να το τσεκαρουν και να το στειλουν? Αυτο μολις συζητουσαμε παραπανω με τον dk οτι η φαση ειναι ανεξελεκτη για να κατσουν να κανουν ελεγχο καλης λειτουργίας σε καθε παραγγελια μεμονομενα ανεξαρτητα/άσχετα αν εσυ σαν πελατης εχεις κανει μεγάλο τζιρο παραγγελιων στο BG μέσα στο χρόνο. Επεξ/σία 27 Μαρτίου 2021 από aces
Dantε Δημοσ. 27 Μαρτίου 2021 Μέλος Δημοσ. 27 Μαρτίου 2021 1 λεπτό πριν, aces είπε Αυτο μολις συζητουσαμε παραπανω με τον dk οτι η φαση ειναι ανεξελεκτη για να κατσουν να κανουν ελεγχο καλης λειτουργίας σε καθε παραγγελια μεμονομενα ανεξαρτητα/άσχετα αν εσυ σαν πελατης εχεις κανει μεγάλο τζιρο παραγγελιων στο BG μέσα στο χρόνο. Καλα προφανως δε λεω να κανουν σε καθε παραγγελια.Ειναι αδυνατον αυτο. ΥΓ.Ακομα θυμαμαι εποχες vickmall που ανοιγαν ολα τα κινητα πριν τα στειλουν και τα τσεκαραν.Τι απεγινε αραγε αυτο το καταστημα...Θα τα τρωει ο κινεζος στις μαλβιδες ακομα 🤣 1
aces Δημοσ. 27 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2021 (επεξεργασμένο) 25 λεπτά πριν, dkmaster είπε Ακριβώς, είναι καθαρά φάση ρομπότ, πάρε βάλε στείλε. Βασικά είναι όντως ένα από τα μεγαλύτερα το BG για πολλούς λόγους, και η αδυναμία του είναι κοινή με όλων των Κινέζικων καταστημάτων λόγω του τρόπου λειτουργίας τους. Πρεπει παντως να εχουν τρελο ογκο παραγγελιων οχι αστεια οσοι γραφουν reviews στα προιοντα που εχει για σκοτωμα απο κατω απο την περιγραφη ειναι απο Ισπανια-Ιταλια-Ελλαδα-Γαλλια ολη η Ευρωπη απο εκει παραγγελνει ειναι αδυνατον να γινει ελεγχος απο πριν. Αυτο γινεται στην παραγωγη αλλα ολοι γνωριζουμε τι παραγωγη κανουν οι Κινέζοι ειδικα στα προιοντα του κιλού.......φαση ρομποτ 13 λεπτά πριν, Dantε είπε ΥΓ.Ακομα θυμαμαι εποχες vickmall που ανοιγαν ολα τα κινητα πριν τα στειλουν και τα τσεκαραν.Τι απεγινε αραγε αυτο το καταστημα...Θα τα τρωει ο κινεζος στις μαλβιδες ακομα 🤣 Ητανε το αγαπημενο μου μαγαζι vickmall >> ερωτας μεγαλος 😍 Επεξ/σία 27 Μαρτίου 2021 από aces
dkmaster Δημοσ. 27 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2021 (επεξεργασμένο) 20 λεπτά πριν, Dantε είπε 1)Οι επιστροφες μια χαρα φτανουν.Το πρωτο που τους εστειλα σε ενα μηνα ειχε φτασει.Το ειχα τσεκαρει με το tracking. 2)Πισω στην εταιρεια τα δινουν αυτα τα ελαττωματικα.Δε νομιζω να καθονται να ασχολουνται με επισκευη οι ιδιοι. 3)Καλα προφανως.Εδω και Ελλαδα τα ιδια κανουν οταν ειναι να επιστρεψουν χρηματα.Κωτσοβολος εκανε ενα μηνα να μου επιστρεψει λεφτα απο DOA προιον και φαγανε καταγγελια. Το ό,τι φτάνουν δε σημαίνει πως τα βλέπει κάποιος. Για το 2ο μην είσαι σίγουρος. Τα πάνε σε δικούς τους τεχνικούς κυρίως. Η εταιρεία να στείλει ανταλλακτικά στην καλύτερη. 5 λεπτά πριν, aces είπε Πρεπει παντως να εχουν τρελο ογκο παραγγελιων οχι αστεια οσοι γραφουν reviews στα προιοντα που εχει για σκοτωμα απο κατω απο την περιγραφη ειναι απο Ισπανια-Ιταλια-Ελλαδα-Γαλλια ολη η Ευρωπη απο εκει παραγγελνει ειναι αδυνατον να γινει ελεγχος απο πριν. Αυτο γινεται στην παραγωγη αλλα ολοι γνωριζουμε τι παραγωγη κανουν οι Κινέζοι ειδικα στα προιοντα του κιλού.......φαση ρομποτ Ητανε το αγαπημενο μου μαγαζι vickmall >> ερωτας μεγαλος 😍 Ο όγκος είναι ασύλληπτο νούμερο. Όπως και οι λαμογιές από συγκεκριμένες χώρες. Π.χ. Βραζιλία το 90%+ των παραγγελιών "δε φτάνουν ποτέ" και γίνονται refund. Η γνώμη μου είναι ότι καλά το πας, δε θα χάσεις σίγουρα αλλά θέλει πολλή υπομονή. Επεξ/σία 27 Μαρτίου 2021 από dkmaster
Dantε Δημοσ. 27 Μαρτίου 2021 Μέλος Δημοσ. 27 Μαρτίου 2021 Το θεμα ειναι οτι ο δυσμοιρος θελω το λαπτοπακι αυτο και απλα να ειναι λειτουργικο (αντε πλεον και 1-2 πιξελ κολλημενα τα δεχομαι,βαζω νερο στο κρασι μου καθως απο οτι φαινεται ειναι τζοκερ να το πετυχεις 100% τελειο) καθως με καλυπτει απολυτα και δε μπορω να το παρω!
aces Δημοσ. 27 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2021 24 λεπτά πριν, Dantε είπε 3)Εδω και Ελλαδα τα ιδια κανουν οταν ειναι να επιστρεψουν χρηματα.Κωτσοβολος εκανε ενα μηνα να μου επιστρεψει λεφτα απο DOA προιον και φαγανε καταγγελια. ειναι που θα πεσεις οταν ειναι για επιστροφή ολοι καθυστερουν. Μονο με καταγγελια σφιγγουν τα ζωναρια ή οταν ειναι να πεσει προστιμο για εδω Ελλαδα αναφερομαι. Για αυτο λεμε οτι ουτε αν το παρεις απο μεγαλο καταστημα εισαι εξασφαλισμενος σε περιπτωση στραβης μιας κ ολοι λιγο-πολυ ιδια συμπεριφορα θα εχουν σε περιπτωση doa....
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα