Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Να ρωτήσω και γω....γιατί τον έχω φίλο μου και του εμπιστεύομαι και δικιά μου παραγγελία για παραλαβή;

 

 

 

 

Γκαντεμοσαυρε....🥕😁🍕🍕🍕🍕🍕

  • Απαντ. 57
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, greekfragma είπε

Να ρωτήσω και γω....γιατί τον έχω φίλο μου και του εμπιστεύομαι και δικιά μου παραγγελία για παραλαβή;

 

 

 

 

Γκαντεμοσαυρε....🥕😁🍕🍕🍕🍕🍕

Extruder το 2022 εσυ.

  • Sad 1
Δημοσ.

Το βγαλανε το Bmax Y13 στη Τσεχια και το παραγγειλα παλι και το πληρωσα και Full price ενω ειχε κουπονι και γλιτωνα καπου 14Ε.

Ε αμα ερθει παλι ελαττωματικο,τι να πω...

Τωρα με το dispute καμια εξελιξη ακομα.Αν μου πουν να το κρατησω και να μου δωσουν κανα λεφτο ,θα το δωσω στον αδελφο μου.

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, Dantε είπε

Το βγαλανε το Bmax Y13 στη Τσεχια και το παραγγειλα παλι και το πληρωσα και Full price ενω ειχε κουπονι και γλιτωνα καπου 14Ε.

Ε αμα ερθει παλι ελαττωματικο,τι να πω...

Τωρα με το dispute καμια εξελιξη ακομα.Αν μου πουν να το κρατησω και να μου δωσουν κανα λεφτο ,θα το δωσω στον αδελφο μου.

the naked gun facepalm GIF

  • Thanks 1
  • Sad 1
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Και αφου το παραγγειλα απο αλλη αποθηκη και αφου το πηρα και χωρις κουπονι,ηρθε παλι με 3 κολλημενα πιξελ.

Αρα μαλλον πραγματικα ειναι ανυπαρκτος ο ελεγχος και πρεπει να εισαι πολυ τυχερος για να πετυχεις καλο.Και οι περισσοτεροι απλα δε το παρατηρουν.

Οπως και να εχει θα το κρατησω καθως ειναι διασπαρτα και δεν ενοχλουν,αλλα παρολα αυτα θα τους μιλησω για partial refund,δε φτανει που το πληρωσα και φουλ τιμη,ηρθε παλι και με θεμα.

Το αλλο τους το εστειλα ,καθυστερουν παλι την αποζημιωση απο οτι βλεπω.

Στο paypal πως καταθετω το tracking για να παει πισω και το οριο για escalate που ειναι στις 30 Μαρτιου?

Δημοσ.

Και το Banggood ζηταει να ακυρωσω το dispute για να στειλουν αντικατασταση.

Φυσικα τους ειπα οχι και οτι θα το κλεισω οταν μου κανουν refund τα μεταφορικα και παραλαβω την αντικατασταση και δω οτι ειναι οκ.

Ειπαν οτι με ανοιχτο dispute δε στελνουν.

Αρα υποθετω το κανω escalate το θεμα?

Να κανω αιτηση και για τα 30Ε που δινει το Paypal για τα μεταφορικα?Θα φεσωθω τη διαφορα με τα 44Ε που εδωσα αλλα τι να κανω...

Η πλακα ειναι οτι τη θελω την αντικατασταση και θα αναγκαστω δηλαδη μετα να το ξανα παραγγειλω καθως δε βρισκω το ιδιο λαπτοπ πραγματικα πουθενα.Μονο κατι αμαζον με 2 πλασια τιμη (στην ιδια με το lenovo ).

Τι να πω ισως δωσω τα εξτρα να παρω ενα lenovo.Με χαλαει που εχει ανεμιστηρα αλλα τι να κανω.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

αν κλεισεις το dispute δεν θα εχεις αλλη ευκαιρια για οποιαδηποτε επιστροφη.

Ε Ναι  ειδες που το πηγες συντηρητικα και δεν βγηκε τπτ :P:) (κ αυτοι το καθυστερουν οσο δεν παει κ τους εχεις δωσει κ τοσα χρηματα-παραγγελιες) τωρα αναθεσε το στο PP αφου το προβλημα επαναλαμβανεται και σε νεα αποστολη.

Ολες οι συνομιλιες ανεβασε τες με εικονες στο paypal για να εχουν κ αυτοι μια εικονα (τι απαντησε/προτεινε ο πωλητης) αφου υπαρχουν γραπτως.

Στο αλι παλαιοτερα επεμενε 1 πωλητης να κλεισει το case κ του λεω δεν κλεινω τπτ κ τελικα ακυρωσε για να μην φαει προστιμο. Προφανως δεν τα θελουν οι πωλητες τα dispute αλλα ειναι η τελευταια επιλογη για μερικη/ολικη επιστροφη χρηματων

Επεξ/σία από aces
Δημοσ.

Ωραια,αρα τους ριχνω απευθειας escalate και παιρνω τα λεφτα μου πισω και τελος.Κουραστηκα να πω την αληθεια.Αυτο που ηρθε τωρα το ηθελε ο αδελφος μου και του το εδωσα,οποτε δε μπλεκω.Μπορει αργοτερα να τους ανοιξω εκ νεου τικετ μπας και δωσουν κανα ψιλο partial refund ετσι για το γαμωτο.

Εχουν στειλει 4 και για ολα εχω κανει τικετ και ειναι απο δικη τους υπαιτιοτητα.Δηλαδη ελεος.

Τα εχω ανεβασει ολα στο Paypal μαζι και με φωτο απο το κουτι που εστειλα και την αποδειξη.

Το Paypal μπορει να τους υποχρεωσει να δωσουν τα 44 ευρω των μεταφορικων που εδωσα,αφου το λενε στους ορους τους οτι τα καλυπτουν η αναγκαστικα θα βολευτω με τα 30 που καλυπτει το paypal?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Που να ξαρει καποιος η καθε περιπτωση αλλαζει τι θα δωσουν/προτείνουν.Βλεποντας κ κανοντας.....

Το θεμα ειναι οτι αυτοι (το BG) το καθυστερουν κ τωρα προτειναν να κλεισεις το dispute χανοντας την τελευταια σου ευκαιρια για εστω μερικη ή ολικη επιστροφη. Αφου εισαι εντος προθεσμιας για escalate ας το αναλαβει το paypal ειναι πολυ καιρος και πολυς χαμενος χρονος περα απο τα χρηματα.

Για αυτο ειχα γραψει παλάιοτερα δεν πρεπει παντοτε συντηρητικα να το παμε γιατι χανουμε χρονο κ να τι προτειναν αν και ξερω οτι το BG ειναι μεγαλο καταστημα κοιτανε να κερδισουν χρόνο. Πρεπει να εχει και καποιο πεναλτυ το paypal στους πωλητες για καθε dispute (γιατι δεν τα λυνουν απευθειας αυτοι)

Επεξ/σία από aces
  • Thanks 1
Δημοσ.

Στο τικετ τους μου απαντανε οτι δε το στελνουμε αν δε κλεισεις dispute.Οκ τα λεμε στο paypal τους λεω.

Τους το γραφω στο paypal μαζι με screenshots και απαντανε και στο paypal ,κλεισε το dispute για να στο στειλουμε,δηλαδη λολ.

Ε φαγανε escalate και αντε γεια.

Δημοσ.

Καθαρά ενημερωτικά, χωρίς καμία προσπάθεια υπεράσπισης του μαγαζιού, αν δεν κλείσει το dispute δεν τους αφήνει το σύστημα να κάνουν οποιαδήποτε κίνηση αντικατάστασης ή refund χρημάτων, είναι δηλαδή απενεργοποιημένες οι επιλογές.

Δημοσ.

Ποιο συστημα?

Τι του εμποδιζει δηλαδη να στειλουν αλλο αντικαταστασης και να μου δωσουν το tracking?Και οταν εφτανε ,θα το εκλεινα το dispute.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Dantε είπε

Στο τικετ τους μου απαντανε οτι δε το στελνουμε αν δε κλεισεις dispute.Οκ τα λεμε στο paypal τους λεω.

Τους το γραφω στο paypal μαζι με screenshots και απαντανε και στο paypal ,κλεισε το dispute για να στο στειλουμε,δηλαδη λολ.

Ε φαγανε escalate και αντε γεια.

+κανα πεναλτυ απο το paypal γιατι δεν το λυσανε το θεμα πριν απο αυτους.

Κ τρακινγκ να στειλουν το dispute το κλεινεις ΜΟΝΟ με την "νεα" παραλαβή (οποτε γινει)

σ' αυτες τις περιπτωσεις το αναθετεις στο PP με escalate & τελειωνει οριστικά η ταλαιπωρία μιας και μιλαμε για ταλαιπωρια πολλών μηνών κ οχι 1 παραγγελιας απλά επισυναπτοντας με photo/video ολα αυτα που ελατωμματικα παρελαβες καμμενα πιξελ κλπ

  

1 ώρα πριν, dkmaster είπε

Καθαρά ενημερωτικά, χωρίς καμία προσπάθεια υπεράσπισης του μαγαζιού, αν δεν κλείσει το dispute δεν τους αφήνει το σύστημα να κάνουν οποιαδήποτε κίνηση αντικατάστασης ή refund χρημάτων, είναι δηλαδή απενεργοποιημένες οι επιλογές.

αν το κλεισει game over απο τη μερια του μεσαζοντα δηλ. του paypal. Δεν τιθεται θεμα να υπερασπιστουμε τον dante ή το BG τιθεται θεμα κανονων & χρονικων περιορισμων της πλατφορμας του pp. Οπως και να εχει εδω μιλαμε για 2-3 προιοντα με επαναποστολή (που ειναι semi-DOA) κοινως ημι-χαλασμένα αρα μιλαμε για ταλαιπωρια αρκετών μηνων δεν μπορει να το παει συνέχεια "συντηρητικά" γιατι ο πωλητης BG κερδιζει χρόνο κ το προβλημα παραμένει αλυτο

Επεξ/σία από aces
  • Thanks 1
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, Dantε είπε

Ποιο συστημα?

Τι του εμποδιζει δηλαδη να στειλουν αλλο αντικαταστασης και να μου δωσουν το tracking?Και οταν εφτανε ,θα το εκλεινα το dispute.

Δεν λέω ότι είναι καλό το ότι λειτουργεί έτσι, αλλά το σύστημα που καταχωρούνται οι αντικαταστάσεις και οι επιστροφές χρημάτων είναι έτσι σχεδιασμένο ώστε όταν υπάρχει dispute να απενεργοποιούνται αυτές οι επιλογές. Δε γνωρίζω τον λόγο, αλλά έτσι είναι στημένο το σύστημα τους.

11 λεπτά πριν, aces είπε

+κανα πεναλτυ απο το paypal γιατι δεν το λυσανε το θεμα πριν απο αυτους.

Κ τρακινγκ να στειλουν το dispute το κλεινεις ΜΟΝΟ με την "νεα" παραλαβή (οποτε γινει)

σ' αυτες τις περιπτωσεις το αναθετεις στο PP με escalate & τελειωνει οριστικά η ταλαιπωρία μιας και μιλαμε για ταλαιπωρια πολλών μηνών κ οχι 1 παραγγελιας απλά επισυναπτοντας με photo/video ολα αυτα που ελατωμματικα παρελαβες καμμενα πιξελ κλπ

  

αν το κλεισει game over απο τη μερια του μεσαζοντα δηλ. του paypal. Δεν τιθεται θεμα να υπερασπιστουμε τον dante ή το BG τιθεται θεμα κανονων & χρονικων περιορισμων της πλατφορμας του pp. Οπως και να εχει εδω μιλαμε για 2-3 προιοντα με επαναποστολή (που ειναι semi-DOA) κοινως ημι-χαλασμένα αρα μιλαμε για ταλαιπωρια αρκετών μηνων δεν μπορει να το παει συνέχεια "συντηρητικά" γιατι ο πωλητης BG κερδιζει χρόνο κ το προβλημα παραμένει αλυτο

Δεν διαφωνώ, και δεν του λέω να κλείσει το dispute, απλά λέω πώς έχει σχεδιαστεί το σύστημα και γιατί ζητούν το κλείσιμο του dispute. Καλά κάνει και το προχωρά όπως το προχωρά ο dantε, απλά προσθέτω αυτή την πληροφορία καθώς δεν είναι θέμα "τακτικής" του καταστήματος αλλά πραγματικής αδυναμίας.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ναι βρε dk κουβεντα κανουμε αλλα ο ανθρωπος ειναι απο το Σεπτεμβριο αν δεις τη σελ.1 με επαναποστολες προιοντων με καμμενα πιξελ ημι-χαλασμενα αναγκαστικα πρεπει να το αναθεσει στο PP κ αργησε κατ' εμε.

Αλλοι δεν εχουν τοσο υπομονη αντε αλλη μια ευκαιρια να μου ξαναστειλουν αλλη 1 φορα παραπανω δεν παλευεται γιατι ειναι και οι καθυστερησεις στις παραδοσεις παραλληλα.

Ας παρει και μερικο refund κ ας κανει παραγγελια απο amazon Ευρωπη μετά βεβαια με αλλες τιμες εκει.....

Επεξ/σία από aces

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...