Asevastos Δημοσ. 7 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2021 Καλησπέρα, πήρα πριν 2 μέρες ένα κινητό από το αναφερθέν κατάστημα. Θα ήθελα να ρωτήσω για τη περίπτωση επιστροφής προϊόντος, υπάρχει πρόβλημα που πέταξα τη ζελατίνα;
lyda94 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2021 https://www.kotsovolos.gr/politiki-epistrofon 6. Για όλες τις περιπτώσεις η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του (εκτός αν πρόκειται ελάττωμα που διαπιστώθηκε αργότερα από την παράδοση και η συσκευασία δεν υπάρχει ή επίσης εκτός της περίπτωσης προϊόντος η συσκευασία του οποίου παραλήφθηκε από τους διανομείς κατά την παράδοση του είδους). Η επιστροφή των προϊόντων με χρέωση της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ θα πραγματοποιείται είτε με προσωπικό και μεταφορικά μέσα της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ είτε μέσω courier, ή σε κάποιο από τα καταστήματα που διατηρεί η ΕΤΑΙΡΕΙΑ με το εμπορικό σήμα «ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ» πανελλαδικά κατ’ επιλογή της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ.
filip123go Δημοσ. 10 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2021 Στις 7/3/2021 στις 7:31 ΜΜ, Asevastos είπε Καλησπέρα, πήρα πριν 2 μέρες ένα κινητό από το αναφερθέν κατάστημα. Θα ήθελα να ρωτήσω για τη περίπτωση επιστροφής προϊόντος, υπάρχει πρόβλημα που πέταξα τη ζελατίνα; Ποιά ζελατίνα; Αυτή πο έχει το κουτί από γύρω η του κινητού;
LaMereda Δημοσ. 10 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2021 Φαντάζομαι θες να κάνεις υπαναχώρηση. Θα το δεχτούν μόνο αν το επιστρέψεις στη κατάσταση που το παρέλαβες και εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα