Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα. Πήρα πρόσφατα iPhone και συνειδητοποιώ ότι δεν έχω Ίντερνετ μόνο στο Instagram από το WiFi του σπιτιού μου. 
Μόλα τα υπόλοιπα μέλη συνδέονται κανονικά και δεν έχουν κανένα πρόβλημα με τη συγκεκριμένη εφαρμογή ούτε με το Ίντερνετ. Κι εγώ έχω πρόσβαση σε όλες τις υπόλοιπες εφαρμογές κανονικά. Σε περίπτωση που συνδεθώ με δεδομένα είναι οκ η συγκεκριμένη εφαρμογή. Γνωρίζετε τι μπορεί να φταίει ;

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, poulinos είπε

εχεις δοκιμασει μηπως να αλλαξεις dns στο κινητο να δεις αν θα παιξει.

Δεν γνωρίζω πως να το κανω αυτό. Γενικά είμαι άσχετη😂

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

https://www.howtogeek.com/261701/how-to-change-the-dns-server-on-your-ios-device/

https://iphonemaniac-gr5.webnode.gr/l/pos-na-allaxete-to-dns-server-sto-iphone/

θελει διαβασμα αρχικα αν δεν εισαι σιγουρη καλυτερα δοκιμασε τα πιο ευκολα αρχικα & βλεπουμε :)

ειτε

α) ενα reset του τηλεφωνου (μεσα απο τις ρυθμισεις) κ επαναφορα με iCloud αφου εχεις κανει προσφατο backup.

β) να κανεις delete μόνο την συγκεκριμενη εφαρμογη κ μετα παλι εκ νεου εγκατασταση μηπως στρωσει......(αφου οι υπολοιπες εφαρμογες τρεχουν κανονικα)

Επεξ/σία από aces
Δημοσ.
On 05/03/2021 at 23:44, Elenipapad said:

Δεν γνωρίζω πως να το κανω αυτό. Γενικά είμαι άσχετη😂

δοκιμασε αυτο plz

Go to Settings -> Network. Click on the settings/options tab for your network. Switch to the IPv6 tab -> IPv6 Method -> Disable. Click Apply and you're done.

Δημοσ.
Στις 6/3/2021 στις 12:58 ΜΜ, aces είπε

https://www.howtogeek.com/261701/how-to-change-the-dns-server-on-your-ios-device/

https://iphonemaniac-gr5.webnode.gr/l/pos-na-allaxete-to-dns-server-sto-iphone/

θελει διαβασμα αρχικα αν δεν εισαι σιγουρη καλυτερα δοκιμασε τα πιο ευκολα αρχικα & βλεπουμε :)

ειτε

α) ενα reset του τηλεφωνου (μεσα απο τις ρυθμισεις) κ επαναφορα με iCloud αφου εχεις κανει προσφατο backup.