Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

καλησπερα, αγορασα μια μητρικη απο σκρουτζομαγαζο 10/18. Αρχες Φεβρουαριου 2021 ανακαλυπτο σφαλμα (hardware-η 4τη θεση μνημης δεν αναγνωριζει καμια μνημη). επικοινονω με το μαγαζι και τους ζητω να τους το στειλω για σερβις επειδη ειναι στην εγγυηση(3 χρονια) και μου απαντανε αμεσα(σε 2-3 ωρες). Η απαντηση ειναι οτι-¨η ΕΜΠΟΡΙΚΗ εγγυηση ειναι 2(δυο)χρονια και μετα απο αυτου πρεπει να την στειλω στην μαμα εταιρια(την ιδια την MSI Europe που εδρευη στην Πολωνια!!!). επικοινονω με την μαμα εταιρια, και μου απαντανε και αυτη αμεσα-¨δεχομαστε επιστροφες μονο μεσω της εταιριας που εχετε αγωρασει το προοιων ¨!!!!!!! ακολουθη το χαλασμενω τηλεφωνο μεταξει μαμας εταιριας και ελληνικου καταστηματος αλα το αποτελεσμα μενει το ιδιο. μετα απο 2-3 μειλ, βρηκα ακρη να το στειλω στην Πολωνια, με δικα μου εξοδα για σερβις-εκτιμηση. Εχω μαζεψει ολα τα δικαιολογιτηκα και θα τους κυνηγησω ασχημα εως το τελος. προσοχη σε σκρουτζομαγαζα και θα ηθελα την γνωμη σας για το πως μπορω να κινηθω. Ευχαριστω

Επεξ/σία από afri
Δημοσ.

Στη συγκεκριμένη δε νομίζω οτι φταίει το σκρουτζομάγαζο εφόσον όντως βάση ευρωπαϊκου κανονισμού υποχρεούται να καλύψει 2 χρόνια εγγύηση, το θέμα είναι πως συνεννοείται οτι παρέχει τα 3 χρόνια εγγύηση η εταιρία της μητρικής; Υπο ποίους όρους;

  • Like 1
Δημοσ.

για να μην ανοιγω νεο θεμα,    μετα απο επισκευη σε κινητο με αλλαγη οθονης εντος εγγυησης απο το καταστημα , μπηκε ανταλακτηκο ΜΗ γνησιο  δλδ αλλη οθονη πιο φθηνη κ αυτο φαινεται ξεκαθαρα απο την αναλυση της ,   λοιπον τ γινεται σ αυτην την περιπτωση ? πρεπει να μπει γνησιο η οχι ρε παιδια ? 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, Giorgos20177 είπε

για να μην ανοιγω νεο θεμα,    μετα απο επισκευη σε κινητο με αλλαγη οθονης εντος εγγυησης απο το καταστημα , μπηκε ανταλακτηκο ΜΗ γνησιο  δλδ αλλη οθονη πιο φθηνη κ αυτο φαινεται ξεκαθαρα απο την αναλυση της ,   λοιπον τ γινεται σ αυτην την περιπτωση ? πρεπει να μπει γνησιο η οχι ρε παιδια ? 

Δεν ξερω τι λεει ακριβως η νομοθεσια για τα κινητα,αλλα σιγουρα αν οχι γνησιο,πρεπει να μπει ιδιας ποιοτητας,αν μπει κατωτερο,ειναι παρανομια.

Επεξ/σία από benign
  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, Giorgos20177 είπε

για να μην ανοιγω νεο θεμα,    μετα απο επισκευη σε κινητο με αλλαγη οθονης εντος εγγυησης απο το καταστημα , μπηκε ανταλακτηκο ΜΗ γνησιο  δλδ αλλη οθονη πιο φθηνη κ αυτο φαινεται ξεκαθαρα απο την αναλυση της ,   λοιπον τ γινεται σ αυτην την περιπτωση ? πρεπει να μπει γνησιο η οχι ρε παιδια ? 

Να μαντέψω; Η συσκευή σου είναι xiaomi. 

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, gianniz_k είπε

Να μαντέψω; Η συσκευή σου είναι xiaomi. 

note 8 pro, 1 ετους ξαφνικα η οθονη εβγαλε γραμμες, το κινητο σε θηκη κ με γυαλι προστασιας αγρατσουνιστο,  εκανε 1 μηνα κ 15 μερες να επισκευαστει , επεστρεψε με χαλια ποιοτητα οθονης 3 σημαδια στην πλατη  κ μη σωστο κλεισιμο στην πανω μερια με αποτελεσμα να φαινεται το φως της οθονης, και μεσα σε ολα αυτα το καταστημα παραδεχθηκε οτι προφανως μπηκες οθονη απο 3τους , κοινος allixpres 20 ευρο. προφανως το θεμα θα παρει την νομικη οδο αν δεν επιστραφουν τα χρηματα - δεν γινει σωστη επισκευη - η αντικατασταση με αλλο ιδιας αξιας .

14 ώρες πριν, benign είπε

Δεν ξερω τι λεει ακριβως η νομοθεσια για τα κινητα,αλλα σιγουρα αν οχι γνησιο,πρεπει να μπει ιδιας ποιοτητας,αν μπει κατωτερο,ειναι παρανομια.

σε τηλ   με τον τεχνικο παραδεχθηκε οτι μπηκε οθονη απο 3τους κ προφανως χαμηλοτερης ποιοτητας , γ αυτο ΟΠΩΣ ΕΙΠΕ Ο ΙΔΙΟΣ η αναλυση δεν ειναι ιδια,  δυστηχως δεν μιλησα εγω γτ δεν ειναι δικο μυο το τηλ ,  κ δεν υπαρχει κ αποδειξη γ αυτο που ειπε, ΑΛΛΑ δεν εστειλε καν αποδεικτικο επισκευης .  κ μεσα σε ολα αυτα το καταστημα εχει παρει βραβειο στο best price κ εχει νομιζω 4,+ στο σκρουτζ.   προφανως δεν ειναι απο τα πολυ γνωστα στο σκρουτζ 

Επεξ/σία από Giorgos20177
Δημοσ.

Στα xiaomi λοιπόν υπάρχει η εξής ιδιαιτερότητα. Όσα μαγαζιά φέρνουν δική τους εισαγωγή δεν τα αναγνωρίζει η ελληνική αντιπροσωπεία (info quest). Δεν ξέρω αν έχει αλλάξει κάτι σε αυτό, μάλλον όχι. Λογικά είσαι σε τέτοια περίπτωση και η συσκευή πήγε σε κάποιο συνεργαζόμενο τους service και μπήκε συμβατό ανταλλακτικό. Έχει συζητηθεί το θέμα,κάνε μια αναζήτηση στο forum μήπως ισχύει κάτι διαφορετικό και μπορέσεις να βρεις άκρη

  • Like 1
Δημοσ.
21 λεπτά πριν, gianniz_k είπε

Στα xiaomi λοιπόν υπάρχει η εξής ιδιαιτερότητα. Όσα μαγαζιά φέρνουν δική τους εισαγωγή δεν τα αναγνωρίζει η ελληνική αντιπροσωπεία (info quest). Δεν ξέρω αν έχει αλλάξει κάτι σε αυτό, μάλλον όχι. Λογικά είσαι σε τέτοια περίπτωση και η συσκευή πήγε σε κάποιο συνεργαζόμενο τους service και μπήκε συμβατό ανταλλακτικό. Έχει συζητηθεί το θέμα,κάνε μια αναζήτηση στο forum μήπως ισχύει κάτι διαφορετικό και μπορέσεις να βρεις άκρη

σερβις εγινε στο μαγαζακι απο οπου αγοραστικε. ονομα δεν μπορω να πω προς το παρον γτ μαλλον θα παει μακρια η βαλιτσα

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, Giorgos20177 είπε

σερβις εγινε στο μαγαζακι απο οπου αγοραστικε. ονομα δεν μπορω να πω προς το παρον γτ μαλλον θα παει μακρια η βαλιτσα

Πες το το όνομα να ξέρουμε και εμείς αν έχουμε κατι αγορασμενο από εκεί να ξέρουμε τι να περιμένουμε 

Δεν είναι και καμοια μυστική υπηρεσία για να μην λένε ονόματα 

  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Nik1239 είπε

Πες το το όνομα να ξέρουμε και εμείς αν έχουμε κατι αγορασμενο από εκεί να ξέρουμε τι να περιμένουμε 

Δεν είναι και καμοια μυστική υπηρεσία για να μην λένε ονόματα 

προφανως κ δεν γινεται να αναφερθει ονομα ,γτ η υποθεση θα παει νομικα . οταν ληξη μπορει να αναφερθει

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Giorgos20177 είπε

προφανως κ δεν γινεται να αναφερθει ονομα ,γτ η υποθεση θα παει νομικα . οταν ληξη μπορει να αναφερθει

Καλά όπως νομίζεις 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...