Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

Καλησπέρα παιδιά,

θα ήθελα τα φώτα σας σε μια κουλή κατάσταση που συμβαίνει τους τελευταιους 9 μήνες με vdsl cosmote σε δικτυο που διαχειρίζεται η vodafone (Αχαρνές Αττικής)

Ενώ περίπου 1.5 χρόνο πρίν (πριν το τελευταίο 9μηνο) η γραμμή μου με cosmote vdsl 50 απο dslam ηταν flawless - κλείδωμα 50/5 με 1-2 errors και αν τον μηνα, 0 downtime - απο τον ιούνιο του 20 ξεκίνησε τα προβλήματα.

Συγκεκριμένα, σε ανύποπτες ώρες μέσα στην ημέρα, ξεκίναγε να ανεβάζει απειρα crs & fec errors και να ρίχνει την ταχύτητα στο πάτωμα με αποτέλεσμα να οδηγείται το speedport plus σε resync του σήματος dsl. Για κάμποση ώρα αυτό συμβαίνει σε επανάληψη - δλδ κάνει sync στα 50/5, ξεκινάει να μετράει errors και μετά απο λίγο ρίχνει την σύνδεση. Μόλις συνδεθεί ξανά το ίδιο, για αμέτρητες φορές μέχρι που κάποια στιγμή (μετά απο 1 ώρα, μπορεί μετα απο 3-4 ώρες, ειναι random) πιάνει σύνδεση και μένει σταθερό χωρις errors κλπ έως ότου περάσουν κάποιες ώρες και ξαναξεκινήσει τα προηγούμενα.

Με λίγα λόγια, αν είμαι τυχερός έχω ίντερνετ σταθερό κάποια στιγμή στην ημέρα, αλλά όχι για όλη την ημέρα.

Μετά απο απανωτά τηλεφωνήματα στις βλάβες, να ανοιγοκλείνουν την υπόθεση γιατί «δεν βρήκαν κάτι» και να τους πιέζω, το ζήτημα λύνεται αφού έρθει τεχνικός (συνήθως την δεύτερη φορά που θα στείλουν). Το πρόβλημα στη καθυστερηση επίλησης είναι γιατί την ώρα που θα έρθει ο τεχνικός να ελενξει τον κατανεμητή, η γραμμή είναι στην απροβλημάτιστη κατάστασή της (για εκείνη την στιγμή, μπορεί να μαμιώταν μέχρι και μισή ώρα πριν ή να ξεκινήσει αργότερα το απόγευμα) οπότε δεν μπορούν να εντοπίσουν ζήτημα απο εκεί, και η βοντα δεν δέχεται ότι έχει θέμα το dslam γιατί πάλι δεν το παρουσιάζει εκείνη την δεδομένη χρονική στιγμή που τυχαίνει να έρθει τεχνικός (διπλό ραντεβού τεχνικού ΟΤΕ-Voda). Εν τέλη όμως, κάτι κάνουν στο dslam που δεν μου λένε/ εξηγουν γιατί το ζήτημα εξαφανίζεται.

Για 3-4 μήνες....

Και ξανά από την αρχη...

Και ξανά αναμονή αποκατάστασης της βλάβης φάντασμα για 1 μήνα...

Απο τον Ιούνιο του 20 αυτό συμβαίνει ξανά, με την ίδια συμπεριφορά κάθε 3 μήνες περίπου - δλδ τον Σεπτέμβριο, μετά τον Νοέμβριο, και πλέον σήμερα παλι.

Τι προτείνετε να κάνω για να τους αναγκάσω να το λύσουν οριστικά;

Από πλευράς μου έχω κάνει τα εξής χωρίς να έχουν βοηθήσει (απ’οτι φαίνεται) την κατάσταση: Αλλαγή του Speedport plus με νέο ίδιο τον Σεπτέμβριο, σύνδεση στον κατανεμιτή (με τον τεχνικο της cosmote) απευθείας με utp cat6 καλώδιο <10 μέτρων και κούμπωμα απευθείας στο ρούτερ.

Τι άλλο θα μπορούσα να κάνω για να τους αναγκάσω να βρούν το πρόβλημα και να το λύσουν τελείως;

 

- κάποιες ενέργειες για να τους βοηθήσω να καταλάβουν την πηγή; Μήπως είναι κάτι τύπου ddos? Μήπως κάποιος άλλος που συνδεέται στο ιδιο dslam δημιουργεί άθελά του με κάποια συσκευή θόρυβο και βραχυκύκλωμα;

- να κανω καταγγελία στην ΕΕΤΤ;(τι;)

- να μπει τυχαία φωτιά στο dslam? 😅

Έχει συναντήσει κάποιος ξανά κάτι αντίστοιχο;

θα επισυνάψω φωτό απο το router οταν είναι σταθερή η γραμμή και όταν μαμιέται!

edit: εβαλα φωτο οταν ειναι σταθερή γενικά, και σήμερα που μ@μιώταν ο Διας

stable στο πρωτο σποιλερ, unstable στο δεύτερο

 

Ακόμη να πω πως τα errors ανεβαίνουν κάθε δευτερόλεπτο, μέχρι κάποια στιγμή να ρίξει την σύνδεση (νομίζω όταν δει ότι το snr παει κάτω απο το 0, ωστόσο δεν ξέρω γιατί είναι τόσο ψηλό και να προσθέτει 100άδες errors/sec)

Spoiler


8FCA3CD6-D842-410B-AF62-AF97EFC41FCA.jpeg.cfe594e9556a17559baa4d08f254845f.jpeg

Spoiler

E7323715-8FFA-4CE0-AD16-88740DF36AD0.jpeg.42f5905b59cec3c9da6ec324709d30b1.jpeg

Επεξ/σία από Bubs
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το καλώδιο του ΟΤΕ που έρχεται από το ΚΑΦΑΟ στον κατανεμητή είναι εναέριο ή υπόγειο;

Μήπως γίνεται κάτι τέτοιο όταν λειτουργεί ο δημοτικός φωτισμός/ανελκυστήρας κλπ;

Γενικά η γραμμή σου φαίνεται πολύ καλή

Επεξ/σία από Kozanitis1
Δημοσ.
20 minutes ago, Kozanitis1 said:

Το καλώδιο του ΟΤΕ που έρχεται από το ΚΑΦΑΟ στον κατανεμητή είναι εναέριο ή υπόγειο;

Μήπως γίνεται κάτι τέτοιο όταν λειτουργεί ο δημοτικός φωτισμός/ανελκυστήρας κλπ;

Γενικά η γραμμή σου φαίνεται πολύ καλή

Αν εννοείς το καλώδιο απο το Dslam στον βρόγχο (αυτό με το τριψήφιο νούμερο), θεωρώ (κατα 99%) οτι είναι υπόγειο καθώς είχε κάνει εργασίες το 16 η βοντα σε όλη την περιοχή και αναβάθμισε όλο το δίκτυο. Αν εννοείς από τον βρόγχο στο σπίτι, γίνεται απευθείας σύνδεση με cat6 που μπαίνει στο σπίτι. Επίσης δεν υπάρχει κάποια ηλεκτρονική συσκευή κοντά στο cat6 καλώδιο που να δημιουργεί ηλεκτρικές παρεμβολές, ούτε μπορώ να το συνδυάσω με κάτι που συμβαίνει έξω (πχ δημοτικός φωτισμός) γιατί δεν συμβαίνει σε fix στιγμές κάθε ημέρα.

Δημοσ.

Εννοώ από το Κουτί του ΟΤΕ μέχρι το κουτί διακλάδωσης ή κατανεμητή στο σπίτι σου, έρχεται υπόγεια ή εναέρια;

Είσαι σε πολυκατοικία;

Δημοσ.
1 hour ago, Kozanitis1 said:

Εννοώ από το Κουτί του ΟΤΕ μέχρι το κουτί διακλάδωσης ή κατανεμητή στο σπίτι σου, έρχεται υπόγεια ή εναέρια;

Είσαι σε πολυκατοικία;

Το κουτί του ΟΤΕ είναι πάνω στον εξωτερικό τοίχο της πολυκατοικίας, δίπλα από το μπαλκόνι μου στον πρώτο όροφο. Πλέον δεν υπάρχει κουτί διακλάδωσης (έγινε bypass) καθώς ο τεχνικός του ΟΤΕ σύνδεσε κατευθείαν το νέο cat6 εξωτερικού χώρου που αγόρασα και το οποίο μπήκε μέσα στο σπίτι απο το μπαλκόνι - τον νοέμβριο. Οπότε θέμα καλωδίωσης από το κουτί ΟΤΕ μέχρι το ρούτερ μου δεν τίθεται πλέον (ποτέ δεν ήταν θέμα, απλά τον νοέμβριο που είχε ξαναπαρουσιαστεί η ίδια βλάβη το άλλαξα προληπτικά και για να μην έχουν κανενα λόγο να τα ρίχνουν στην εσωτερική καλωδίωση - παρόλα αυτά δεν άλλαξε τίποτα)

Δημοσ.
22 ώρες πριν, Bubs είπε

Καλησπέρα παιδιά,

θα ήθελα τα φώτα σας σε μια κουλή κατάσταση που συμβαίνει τους τελευταιους 9 μήνες με vdsl cosmote σε δικτυο που διαχειρίζεται η vodafone (Αχαρνές Αττικής)

Ενώ περίπου 1.5 χρόνο πρίν (πριν το τελευταίο 9μηνο) η γραμμή μου με cosmote vdsl 50 απο dslam ηταν flawless - κλείδωμα 50/5 με 1-2 errors και αν τον μηνα, 0 downtime - απο τον ιούνιο του 20 ξεκίνησε τα προβλήματα.

Συγκεκριμένα, σε ανύποπτες ώρες μέσα στην ημέρα, ξεκίναγε να ανεβάζει απειρα crs & fec errors και να ρίχνει την ταχύτητα στο πάτωμα με αποτέλεσμα να οδηγείται το speedport plus σε resync του σήματος dsl. Για κάμποση ώρα αυτό συμβαίνει σε επανάληψη - δλδ κάνει sync στα 50/5, ξεκινάει να μετράει errors και μετά απο λίγο ρίχνει την σύνδεση. Μόλις συνδεθεί ξανά το ίδιο, για αμέτρητες φορές μέχρι που κάποια στιγμή (μετά απο 1 ώρα, μπορεί μετα απο 3-4 ώρες, ειναι random) πιάνει σύνδεση και μένει σταθερό χωρις errors κλπ έως ότου περάσουν κάποιες ώρες και ξαναξεκινήσει τα προηγούμενα.

Με λίγα λόγια, αν είμαι τυχερός έχω ίντερνετ σταθερό κάποια στιγμή στην ημέρα, αλλά όχι για όλη την ημέρα.

Μετά απο απανωτά τηλεφωνήματα στις βλάβες, να ανοιγοκλείνουν την υπόθεση γιατί «δεν βρήκαν κάτι» και να τους πιέζω, το ζήτημα λύνεται αφού έρθει τεχνικός (συνήθως την δεύτερη φορά που θα στείλουν). Το πρόβλημα στη καθυστερηση επίλησης είναι γιατί την ώρα που θα έρθει ο τεχνικός να ελενξει τον κατανεμητή, η γραμμή είναι στην απροβλημάτιστη κατάστασή της (για εκείνη την στιγμή, μπορεί να μαμιώταν μέχρι και μισή ώρα πριν ή να ξεκινήσει αργότερα το απόγευμα) οπότε δεν μπορούν να εντοπίσουν ζήτημα απο εκεί, και η βοντα δεν δέχεται ότι έχει θέμα το dslam γιατί πάλι δεν το παρουσιάζει εκείνη την δεδομένη χρονική στιγμή που τυχαίνει να έρθει τεχνικός (διπλό ραντεβού τεχνικού ΟΤΕ-Voda). Εν τέλη όμως, κάτι κάνουν στο dslam που δεν μου λένε/ εξηγουν γιατί το ζήτημα εξαφανίζεται.

Για 3-4 μήνες....

Και ξανά από την αρχη...

Και ξανά αναμονή αποκατάστασης της βλάβης φάντασμα για 1 μήνα...

Απο τον Ιούνιο του 20 αυτό συμβαίνει ξανά, με την ίδια συμπεριφορά κάθε 3 μήνες περίπου - δλδ τον Σεπτέμβριο, μετά τον Νοέμβριο, και πλέον σήμερα παλι.

Τι προτείνετε να κάνω για να τους αναγκάσω να το λύσουν οριστικά;

Από πλευράς μου έχω κάνει τα εξής χωρίς να έχουν βοηθήσει (απ’οτι φαίνεται) την κατάσταση: Αλλαγή του Speedport plus με νέο ίδιο τον Σεπτέμβριο, σύνδεση στον κατανεμιτή (με τον τεχνικο της cosmote) απευθείας με utp cat6 καλώδιο <10 μέτρων και κούμπωμα απευθείας στο ρούτερ.

Τι άλλο θα μπορούσα να κάνω για να τους αναγκάσω να βρούν το πρόβλημα και να το λύσουν τελείως;

 

- κάποιες ενέργειες για να τους βοηθήσω να καταλάβουν την πηγή; Μήπως είναι κάτι τύπου ddos? Μήπως κάποιος άλλος που συνδεέται στο ιδιο dslam δημιουργεί άθελά του με κάποια συσκευή θόρυβο και βραχυκύκλωμα;

- να κανω καταγγελία στην ΕΕΤΤ;(τι;)

- να μπει τυχαία φωτιά στο dslam? 😅

Έχει συναντήσει κάποιος ξανά κάτι αντίστοιχο;

θα επισυνάψω φωτό απο το router οταν είναι σταθερή η γραμμή και όταν μαμιέται!

 

 

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

B49A3DE7-3777-4AFB-82A2-DF7CF3BB5832.png

 

Μπηκα να σου απαντησω γιατι ειχα ακριβως το ιδιο θεμα με εσενα..

Η λυση στο προβλημα σου , ακουει στο ονομα FRITZ!Box. 

Αγορασε ενα 7530 η 7590 και θα ησυχασεις μια για παντα απο το συγκεκριμενο προβλημα. Η αγορα αυτη ειναι "μεγαλης αξιας"(για modem/router) αλλα αν συνυπολογίσεις την σταθεροτητα της γραμμης σου και την μηδενικη υπαρξη crc κλπ σε αποζημιώνει στο 100%

Τα μοντεμ/ρουτερ που δινουν οι παροχοι ειναι για πεταμα ολα, αξιζουν ενα 5ευρω μαξ, δεν μπορεις να εχεις απαιτησεις απο αυτα.

ps: τις ρυθμισεις voip και ιντερνετ τις παιρνει αυτοματα με το που το συνδεσεις, και το υποστηριζει και ο οτε .

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, DWinchester είπε

Μπηκα να σου απαντησω γιατι ειχα ακριβως το ιδιο θεμα με εσενα..

Η λυση στο προβλημα σου , ακουει στο ονομα FRITZ!Box. 

Αγορασε ενα 7530 η 7590 και θα ησυχασεις μια για παντα απο το συγκεκριμενο προβλημα. Η αγορα αυτη ειναι "μεγαλης αξιας"(για modem/router) αλλα αν συνυπολογίσεις την σταθεροτητα της γραμμης σου και την μηδενικη υπαρξη crc κλπ σε αποζημιώνει στο 100%

Τα μοντεμ/ρουτερ που δινουν οι παροχοι ειναι για πεταμα ολα, αξιζουν ενα 5ευρω μαξ, δεν μπορεις να εχεις απαιτησεις απο αυτα.

ps: τις ρυθμισεις voip και ιντερνετ τις παιρνει αυτοματα με το που το συνδεσεις, και το υποστηριζει και ο οτε .

Eτσι φιλε μου , κ εγω ενω ειχα πχ 5 error  τη βδομαδα στα ξαφνικα το speedport plus ανεβαζε 1000 error σε 5 λεπτα κ ετρωγε φρικες ! Πηρα το 7530 και ηρεμησα 

Δημοσ.
On 06/03/2021 at 19:09, DWinchester said:

Μπηκα να σου απαντησω γιατι ειχα ακριβως το ιδιο θεμα με εσενα..

Η λυση στο προβλημα σου , ακουει στο ονομα FRITZ!Box. 

Αγορασε ενα 7530 η 7590 και θα ησυχασεις μια για παντα απο το συγκεκριμενο προβλημα. Η αγορα αυτη ειναι "μεγαλης αξιας"(για modem/router) αλλα αν συνυπολογίσεις την σταθεροτητα της γραμμης σου και την μηδενικη υπαρξη crc κλπ σε αποζημιώνει στο 100%

Τα μοντεμ/ρουτερ που δινουν οι παροχοι ειναι για πεταμα ολα, αξιζουν ενα 5ευρω μαξ, δεν μπορεις να εχεις απαιτησεις απο αυτα.

ps: τις ρυθμισεις voip και ιντερνετ τις παιρνει αυτοματα με το που το συνδεσεις, και το υποστηριζει και ο οτε .

Πιστεύεις είναι θέμα Speedport? Γιατί τον Σεπτέμβριο που ειχα τα ίδια, τους ανάγκασα να μου δώσουν νέο speedport (παντα το plus) και με το που το κούμπωσα ειχα τις ίδιες συμπεριφορές. 2/2 κακή πατάτα?

Δημοσ.

Mπορω να πω πλεον με σιγουρια οτι ειναι θεμα ρουτερ.Ακριβως το ιδιο προβλημα ειχα αλλα καθε 2 μηνες ειχα  ανοιξει και θεμα εδω απαντηση δεν ειχα παρει....Εντελως τυχαια απο κεραυνο που καηκε το ρουτερ Και αναγκαστηκα πηρα ενα καινουργιο δεν εχει ξαναβγαλει κιχ η συνδεση εδω και 4 μηνες.Το ρουτερ που πηρα ειναι tp-link

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...