trib Δημοσ. 3 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2021 Η γνωστή αυτοκινητοβιομηχανία -κινεζικών συμφερόντων πλέον- ανακοίνωσε πως θα κατασκευάζει και θα εμπορεύεται μόνο ηλεκτρικά οχήματα από το 2030, ακολουθώντας μια παρόμοια τακτική μ' αυτή της Jaguar. Η Volvo Cars αναφέρει πως η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση αποτελεί μέρος ενός ευρύτερου μετασχηματισμού της αυτοκινητοβιομηχανίας που θα περιλαμβάνει και μεγάλο όγκο πωλήσεων μέσω διαδικτύου. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Volvo Cars, Håkan Samuelsson, δήλωσε κατά τη διάρκεια μιας παρουσίασης την περασμένη Τρίτη: Το κλειδί για τη βιωσιμότητα είναι η ηλεκτροκίνηση. Μαζί με επενδύσεις στις υποδομές φόρτισης, είναι ο σωστός τρόπος για να ακολουθήσουμε την πορεία που έχουμε επιλέξει για τη Volvo. Η ανακοίνωση συνδέθηκε με την κυκλοφορία του C40 Recharge, ένα crossover ηλεκτρικό αυτοκίνητο που βασίζεται στην πλατφόρμα CMA της εταιρίας. Καθώς το C40 είναι το δεύτερο ηλεκτρικό όχημα της σειράς Recharge, είναι το πρώτο μοντέλο που σχεδιάστηκε από την αρχή ως όχημα μόνο με μπαταρία. Όλα τα οχήματα της Volvo με πλήρως ηλεκτρικούς και υβριδικούς κινητήρες στεγάζονται κάτω από την επωνυμία Recharge. Όπως και το XC40 Recharge, έτσι και το C40 θα διαθέτει σύστημα ψυχαγωγίας βασισμένο στο Android της Google ενώ θα έχει δυνατότητα ενημερώσεων OTA (over-the-air). Ο επικεφαλής Ανάπτυξης και Έρευνας Τεχνολογίας, Henrik Green, ανέφερε: Είναι το πρώτο του είδους του αλλά και ένα αυτοκίνητο του μέλλοντος. Το C40 θα έχει δύο κινητήρες, μία μπαταρία 78 kWh και εκτιμώμενο εύρος 420 χιλιομέτρων, το οποίο η εταιρία αναφέρει ότι θα βελτιωθεί μέσω ενημερώσεων λογισμικού. Το C40 θα μπει σε παραγωγή αυτό το φθινόπωρο και θα κατασκευάζεται παράλληλα με το XC40 Recharge στο εργοστάσιο της Volvo στη Γάνδη του Βελγίου. Η Volvo, η οποία ανήκει στην κινέζικη Geely Holdings, στοχεύει το 50% των παγκόσμιων πωλήσεών της να αποτελείται από πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα και τα υπόλοιπα υβριδικά. Μέχρι το 2030, η εταιρία αναφέρει πως κάθε αυτοκίνητο που θα εμπορεύεται θα πρέπει να είναι πλήρως ηλεκτρικό. Σύμφωνα με τον CEO, η εταιρία βρίσκεται στον σωστό δρόμο αναφορικά με τα σχέδιά της για την ηλεκτροκίνηση αφού αναφέρει πως ένα στα τρία αυτοκίνητα που πωλήθηκαν πέρυσι στην Ευρώπη ήταν είτε μοντέλο Recharge είτε υβριδικό. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
Fotis Deutschland Δημοσ. 5 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2021 (επεξεργασμένο) Μας ζάλισαν με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Ας κοιτάξουν πρώτα να μην παίρνουν φωτιά με την φόρτιση και μετά βλέπουμε. Φυσικά αν είναι ασφαλή σε αυτό τον τομέα μετά θα είναι μονόδρομος!! Επεξ/σία 5 Μαρτίου 2021 από Fotis Deutschland 1 18
mariosCS Δημοσ. 5 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2021 2 λεπτά πριν, Fotis Deutschland είπε Μας ζάλισαν με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Ας κοιτάξουν πρώτα να μην παίρνουν φωτιά με την φόρτιση και μετά βλέπουμε. Θα σε ενημερώσουμε μόλις σταματήσουν να αναφλέγονται για να ασχοληθείς. 7 2
Fotis Deutschland Δημοσ. 5 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2021 Μόλις τώρα, mariosCS είπε Θα σε ενημερώσουμε μόλις σταματήσουν να αναφλέγονται για να ασχοληθείς. Ευχαριστώ... 3
nikos9595 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2021 Ξεκινάω να μαζεύω χρήματα για το 2030.... Μπας και πάρω ένα αυτοκίνητο
Fotis Deutschland Δημοσ. 5 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2021 Μόλις τώρα, nikos9595 είπε Ξεκινάω να μαζεύω χρήματα για το 2030.... Μπας και πάρω ένα αυτοκίνητο Λογικά οι τιμές των ηλεκτρικών θα μειωθούν με τα χρόνια!! 4
TechnoState Δημοσ. 5 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2021 ....ενα σημαντικό μειονέκτημα το οποίο περνάει στα ψιλά γράμματα (εκτός απο το θέμα της αυτονομίας, εγγύησης μπαταριών, αλλά κ δικτύου φόρτισης) είναι το βάρος! Παράδειγμα: ένα μικρο-μεσαιο όχημα (πχ vw e-golf : 1610kg) έχει βάρος σχεδόν όσο ένα μεγάλου μεγέθους τετρακίνητο SUV....με ότι συνεπάγεται αυτό. 6
GamingRoom Δημοσ. 5 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2021 Καλα μου φαινονται ολα αυτα με τα ηλεκτρικα ... λεφτα που θα βρουμε να κανουμε το αλμα απο 1000 αρι βενζινης σε ηλεκτρικο 😛 5 1
Fotis Deutschland Δημοσ. 5 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2021 Μόλις τώρα, TechnoState είπε ....ενα σημαντικό μειονέκτημα το οποίο περνάει στα ψιλά γράμματα (εκτός απο το θέμα της αυτονομίας, εγγύησης μπαταριών, αλλά κ δικτύου φόρτισης) είναι το βάρος! Παράδειγμα: ένα μικρο-μεσαιο όχημα (πχ vw e-golf : 1610kg) έχει βάρος σχεδόν όσο ένα μεγάλου μεγέθους τετρακίνητο SUV....με ότι συνεπάγεται αυτό. Πολύ σωστό. Άλλο ένα θέμα είναι οι σταθμοί φόρτισης. 2
Jts Δημοσ. 5 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2021 12 λεπτά πριν, TechnoState είπε ....ενα σημαντικό μειονέκτημα το οποίο περνάει στα ψιλά γράμματα (εκτός απο το θέμα της αυτονομίας, εγγύησης μπαταριών, αλλά κ δικτύου φόρτισης) είναι το βάρος! Παράδειγμα: ένα μικρο-μεσαιο όχημα (πχ vw e-golf : 1610kg) έχει βάρος σχεδόν όσο ένα μεγάλου μεγέθους τετρακίνητο SUV....με ότι συνεπάγεται αυτό. Έχει και τα καλά του, στην οδική συμπεριφορά, το χαμηλό κέντρο βάρους στα ηλεκτρικά. 3
MetroStar Δημοσ. 5 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2021 (επεξεργασμένο) Όσο καίμε κάρβουνο για να παράγουμε ρεύμα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι δώρον άδωρον. Θα μου πείτε τουλάχιστον το κάρβουνο καίγεται σε απομακρυσμένες περιοχές και το εισπνέουν πολύ λιγότεροι, ενώ στην πόλη τα καυσαέρια τα εισπνέουν εκατομύρια άνθρωποι, το οποίο είναι εν μέρει σωστό από ανθρωποκεντρικής άποψης, αλλά η ζημιά στο περιβάλλον γίνεται. Για μένα το θέμα είναι να παράγουμε ηλεκτρική ενέργεια χωρίς να ρυπαίνουμε. Ας το κάνουμε αυτό απόλυτη προτεραιότητα και ας το κατορθώσουμε σε ευρεία κλίμακα και μετά ας την κάνουμε ότι θέλουμε την ηλεκτρική ενέργεια, ας γίνουν όλα ηλεκτρικά. Επεξ/σία 5 Μαρτίου 2021 από MetroStar 9 6
mariosCS Δημοσ. 5 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2021 5 λεπτά πριν, MetroStar είπε Όσο καίμε κάρβουνο για να παράγουμε ρεύμα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι δώρον άδωρον. Θα μου πείτε τουλάχιστον το κάρβουνο καίγεται σε απομακρυσμένες περιοχές και το εισπνέουν πολύ λιγότεροι, ενώ στην πόλη τα καυσαέρια τα εισπνέουν εκατομύρια άνθρωποι, το οποίο είναι εν μέρει σωστό από ανθρωποκεντρικής άποψης, αλλά η ζημιά στο περιβάλλον γίνεται. Για μένα το θέμα είναι να παράγουμε ηλεκτρική ενέργεια χωρίς να ρυπαίνουμε. Ας το κάνουμε αυτό απόλυτη προτεραιότητα και ας το κατορθώσουμε σε ευρεία κλίμακα και μετά ας την κάνουμε ότι θέλουμε την ηλεκτρική ενέργεια, ας γίνουν όλα ηλεκτρικά. Η σκέψη είναι σωστή, αν υπήρχε ένας παγκόσμιος δικτάτορας - συντονιστής. Επειδή ευτυχώς (για όλους του υπόλοιπους λόγους) δεν υπάρχει, πρέπει να γίνουν σιγά σιγά όλα ηλεκτρικά, για να δωθεί ώθηση στην εκμετάλλευση των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας για παραγωγή ρεύματος. Έτσι σταδιακά θα μειώνεται και η παραγωγή / εξαγωγή ορυκτών γιατί απλά δεν θα συμφέρει, όταν και εάν βελτιωθεί κατά μεγάλο βαθμό ή απόδοση της παραγωγής ηλιακής/αιολικής/υδροηλεκτρικής ενέργειας. Ας μη ξεχνάμε και την πυρηνική που είναι η αποδοτικότερη όλων, με τους κινδύνους που φέρνει. Άλλη μεγάλη κουβέντα εκείνη όμως. 3
korakios Δημοσ. 5 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2021 (επεξεργασμένο) 46 λεπτά πριν, Fotis Deutschland είπε Μας ζάλισαν με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Ας κοιτάξουν πρώτα να μην παίρνουν φωτιά με την φόρτιση και μετά βλέπουμε. Φυσικά αν είναι ασφαλή σε αυτό τον τομέα μετά θα είναι μονόδρομος!! και το κομμάτι παρκινγκ ,αυτονομία ,κόστος μπαταρίας, κόστος απόκτησης το αφήνουμε ? Αν σε απασχολεί η ασφάλεια υπάρχουν ενημερώσεις για ανακλήσεις skoda ecitigo , hyundai είναι οι πρόσφατες και για Ελλάδα (ελαττωματικά κελιά μπαταρίας - κίνδυνος ανάφλεξης) Επεξ/σία 5 Μαρτίου 2021 από korakios
nepomuk Δημοσ. 5 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2021 (επεξεργασμένο) 45 λεπτά πριν, GamingRoom είπε Καλα μου φαινονται ολα αυτα με τα ηλεκτρικα ... λεφτα που θα βρουμε να κανουμε το αλμα απο 1000 αρι βενζινης σε ηλεκτρικο 😛 Μεχρι το σωτηριον 2030 το ηλεκτρικο "χιλιαρακι" πχ peugeot 208 E θα κοστιζει το ιδιο και λιγοτερο απο το βενζινοκινητο ,ενω και στο βαρος αντε να βγει λιγο παραπανω .Ολα αυτα προυποθετουν την θεαματικη βελτιωση των μπαταριων σε ολα τα σημεια. Η βελτιωση αυτη ηδη προεξοφλειται για αυτο και τα πλανα των αυτοκινητοβιομηχανιων εχουν μονο ηλεκτρικα. Υπομονη ! και οσον αφορα τα δικα μας τα φορολογικα με τα κυβικα , πανακριβη βενζινα κτλπ , μη κανεις χαρουλες , θα μπει φορολογικη - ταμειακη εισπρακτικη μηχανη με το χιλιομετρο σε καθε οχημα online - real time με την ααδε και η λυπητερη θα βγαινει καθε μηνα και οποιος δεν πληρωνει θα μπλοκαρεται ηλεκτρονικα το αυτοκινητακι του .Ολα αυτα δεν ειναι επιστημονικη φαντασια , αρκει βεβαια να μην υπαρχει ελειψη στα τσιπακια . Δες εδω μια απο τις πολλες υποσχομενες τεχνολογιες για επαναστατικες μπαταριες με πανισχυρους χρηματοδοτες : https://www.quantumscape.com/ Επεξ/σία 5 Μαρτίου 2021 από nepomuk 2 1
Fotis Deutschland Δημοσ. 5 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2021 1 λεπτό πριν, korakios είπε και το κομμάτι παρκινγκ ,αυτονομία ,κόστος μπαταρίας, κόστος απόκτησης το αφήνουμε ? Αν σε απασχολεί η ασφάλεια υπάρχουν ενημερώσεις για ανακλήσεις skoda ecitigo , hyundai είναι οι πρόσφατες και για Ελλάδα (ελαττωματικά κελιά μπαταρίας - κίνδυνος ανάφλεξης) Ολα αυτα είναι πολύ σοβαρά προβλήματα!! Θεωρώ ότι ένα σημαντικό μειονέκτημα είναι η έλλειψη υποδομών σε σταθμούς φόρτισης. Όσο για αυτό με την Hyundai το είδα και εγω, μαλιστα η πρωτη ανακληση των Kona electric δεν έλυσε το πρόβλημα. 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις