Προς το περιεχόμενο

Παραγγελία gpu και αύξηση τιμής?


redbighunter

Προτεινόμενες αναρτήσεις

9 λεπτά πριν, redbighunter είπε

Αυτό λέω κι εγώ!!!

Εγώ αναρωτιέμαι αν τελικά η κάρτα του ερχόταν φτηνότερα από ότι υπολόγιζαν θα σου επέστρεφαν την διαφορά? :P 

  • Like 5
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 255
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

2 λεπτά πριν, Herald είπε

Εγώ αναρωτιέμαι αν τελικά η κάρτα του ερχόταν φτηνότερα από ότι υπολόγιζαν θα σου επέστρεφαν την διαφορά? :P 

Εγώ αναρωτιέμαι το άλλο...αν κάποιος που είχε αγοράσει την κάρτα στις απαρχές αρχές στα 500 και χαλάσει....θα πάει να ζητησει πιστωτικό 800?????

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, redbighunter είπε

Αρχικά με πήραν τηλ να με ενημερώσουν ότι το προϊόν που έχω παραγγείλει είναι έτοιμο και ότι υπάρχει ανεξοφλιτο υπόλοιπο για να ολοκληρωθεί η αποστολή! Αφού άρχισα τα παράπονα και ότι με κοροϊδεύουν....η κοπέλα μου είπε ότι απλά ενημερώνει και ότι αυτά είναι εντολές πλαισίου! Το έκλεισα γιατί τα νεύρα μου ήταν στο κόκκινο!

Πριν λίγο που τους πήρα τηλ μίλησα με ένα παλικάρι...και μου είπε ότι ναι η παραγγελία μου είναι στις αποθήκες και ότι πρέπει να εξοφληθεί το υπόλοιπο για να μου την στηλουν! Αφού του είπα κι εκείνου ήρεμα όλο αυτό το κομμάτι....η απάντηση του ήταν ότι αυτές είναι οι εντολές του πλαισίου και αν συμφωνώ ή όχι! Του είπα ΟΧΙ φυσικά και απάντησε ότι το πλαίσιο θα διευθετήσει μόνο του την παραγγελία αν δεν εξοφληθεί με ακύρωση και επιστροφή χρημάτων! Τα νεύρα μου στο κόκκινο!!!

Εγώ προσωπικά τι θα έκανα.

Θα έγραφα στα @@ μου την κάρτα για αρχή. Θα άνοιγα ένα θέμα στο Ινσόμνια (όπως έκανες καλή ωρα), θα έστελνα την ιστορία σε 2-3-5-10 Έλληνες techtubers και καμιά μεγάλη ομάδα τεχνολογίας στο facebook. Τα 200€ που πάνε να βγάλουν από εσένα να τους κάτσουν στο λαιμό και να τα χάσουν στο x10. 5-10 άτομα να μη ψωνίσουν από το απαίσιο λόγω αυτού του θέματος, χαμένο βγαίνει το πλαίσιο και εγώ ηθικά ικανοποιημένος και θα κοιμάμαι σαν πουλάκι το βράδυ.

Ούτε στα 549 ούτε στα 300€ να μου την δίνανε δεν θα αγόραζα. Δεν γίνεται με το πλαίσιο κάθε φορά να βγάζεις καρκίνο για τα αυτονόητα. 

ΥΓ1. @kostas_anes Εδώ είσαι, σου ετοιμάζω υλικό :P 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Herald είπε

Εγώ προσωπικά τι θα έκανα.

Θα έγραφα στα @@ μου την κάρτα για αρχή. Θα άνοιγα ένα θέμα στο Ινσόμνια (όπως έκανες καλή ωρα), θα έστελνα την ιστορία σε 2-3-5-10 Έλληνες techtubers και καμιά μεγάλη ομάδα τεχνολογίας στο facebook. Τα 200€ που πάνε να βγάλουν από εσένα να τους κάτσουν στο λαιμό και να τα χάσουν στο x10. 5-10 άτομα να μη ψωνίσουν από το απαίσιο λόγω αυτού του θέματος, χαμένο βγαίνει το πλαίσιο και εγώ ηθικά ικανοποιημένος και θα κοιμάμαι σαν πουλάκι το βράδυ.

Ούτε στα 549 ούτε στα 300€ να μου την δίνανε δεν θα αγόραζα. Δεν γίνεται με το πλαίσιο κάθε φορά να βγάζεις καρκίνο για τα αυτονόητα. 

ΥΓ1. @kostas_anes Εδώ είσαι, σου ετοιμάζω υλικό :P 

Το θέμα είναι ότι το πλαίσιο και το κάθε πλαίσιο δεν σκάει γιατί γνωρίζει ότι ο αμέσως επόμενος θα την αγοράσει όσα και να ζητησει και την επόμενη μέρα θα την δούμε στις αγγελίες σε scaling price! Η γελιοτητα στο μεγαλείο της!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, Herald είπε

Εγώ προσωπικά τι θα έκανα.

Θα έγραφα στα @@ μου την κάρτα για αρχή. Θα άνοιγα ένα θέμα στο Ινσόμνια (όπως έκανες καλή ωρα), θα έστελνα την ιστορία σε 2-3-5-10 Έλληνες techtubers και καμιά μεγάλη ομάδα τεχνολογίας στο facebook. Τα 200€ που πάνε να βγάλουν από εσένα να τους κάτσουν στο λαιμό και να τα χάσουν στο x10. 5-10 άτομα να μη ψωνίσουν από το απαίσιο λόγω αυτού του θέματος, χαμένο βγαίνει το πλαίσιο και εγώ ηθικά ικανοποιημένος και θα κοιμάμαι σαν πουλάκι το βράδυ.

Ούτε στα 549 ούτε στα 300€ να μου την δίνανε δεν θα αγόραζα. Δεν γίνεται με το πλαίσιο κάθε φορά να βγάζεις καρκίνο για τα αυτονόητα. 

ΥΓ1. @kostas_anes Εδώ είσαι, σου ετοιμάζω υλικό :P 

Με φωνάξατε κύριε; 

Γενικά στο Πλαίσιο δεν ξέρω τι να ευχηθώ πλέον. Καλά από προϊόντα το ξέραμε ότι είναι σκατά τα Turbo-X, απλώς δεν τους είχε βγάλει κανείς δημόσια στην φόρα πριν εμένα και τον Άρη. Το damage control που έπαιξαν με το βίντεο των PCSteps όμως, πρέπει να διδάσκεται σε όλες τις σχολές management ως ο ορισμός του παραδείγματος προς αποφυγήν. 

Τώρα διαβάζω πως σου αυξάνουν την τιμή στο ενδιάμεσο της παραγγελίας. Ε, αν πω "Αυτό είναι σημαντικό. Το αναλαμβάνω." θα ακουστώ πολύ Μπογδάνος;

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, kostas_anes είπε

Με φωνάξατε κύριε; 

Γενικά στο Πλαίσιο δεν ξέρω τι να ευχηθώ πλέον. Καλά από προϊόντα το ξέραμε ότι είναι σκατά τα Turbo-X, απλώς δεν τους είχε βγάλει κανείς δημόσια στην φόρα πριν εμένα και τον Άρη. Το damage control που έπαιξαν με το βίντεο των PCSteps όμως, πρέπει να διδάσκεται σε όλες τις σχολές management ως ο ορισμός του παραδείγματος προς αποφυγήν. 

Τώρα διαβάζω πως σου αυξάνουν την τιμή στο ενδιάμεσο της παραγγελίας. Ε, αν πω "Αυτό είναι σημαντικό. Το αναλαμβάνω." θα ακουστώ πολύ Μπογδάνος;

Τις ευχές μου να έχεις. Κλείστο το μπ***δέλο να ηρεμήσουμε :P 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ζήτα σαν Karen να μιλήσεις με τον υπεύθυνο του καταστήματος απο όπου έκανες την παραγγελία και ρώτα και κατέγραψε το όνομα κάθε προσώπου με το οποίο μιλάς. Ενημέρωσε τους οτι θα αναφέρεσαι σε όλους τους ονομαστικά σε οποιαδήποτε περαιτέρω επαφή σου με το Πλαίσιο ή το Συνήγορο του καταναλωτή. Ζήτα επίσης να σου απαντήσουν εγγράφως. Στείλε μετά και ο ίδιος mail στο Πλαίσιο όπου θα ζητάς την άμεση παράδοση του προιόντος που αγόρασες και εξόφλησες, με την επισυναψη όλων των σχετικών εγγράφων. Ανέφερε μάλιστα στο mail στην αρχή οσα σου είπαν τηλεφωνικώς, ποιοί και υπό ποιά ιδιότητα, και επεσήμανε οτι επισυνάπτεις τη δικη τους εξοφλητική απόδειξη.

Αφού ξέρουν αυτοί με ποιόν μιλάνε, γιατί να μην ξέρεις και εσύ στην τελική; Ο υπάλληλος που εκτελεί εντολές δεν είναι άλλωστε στο απυρόβλητο. Και ίσως αν ξέρουν οι υπάλληλοι οτι θα τους μπλέξεις και τους ίδιους ονομαστικά στην όποια κόντρα με το Πλαισιο να προσπαθήσουν να εξυπηρετήσουν καλύτερα.

  • Thanks 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το foul του Πλαισίου είναι που ζήτησε παραπάνω χρήματα. Θα μπορούσε να ακυρώσει την παραγγελία και να επιστρέψει τα χρήματα λόγω αδυναμίας εκτέλεσης, άσχετα αν παρέλαβε κάρτες ή όχι. Μπορεί να τις παρέλαβε όντως σε πολύ ακριβότερη τιμή από αυτή που υπολόγιζε. Όμως αυτό που πρότεινε ήταν τελείως λάθος και τώρα, αν ο φίλος το τραβήξει λίγο, θα αναγκαστούν να του τη δώσουν στη τιμή της παραγγελίας. Αν δε του πρότειναν αυξημένη τιμή αλλά απλώς ακύρωναν την παραγγελία, θεωρώ πως θα ήταν καλυμμένοι. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω ειχα ξεχασει ότι εχω μια 3060ti σε παραγγελία από Κωτσο από Δεκέμβρη. (Ειχα μια ακόμη όταν προσπαθούσα να βρω καρτα η οποία ακυρωθηκε). 

Με έχουν πάρει 2 φορές τηλέφωνο μέσα σε 4 μέρες να μου πουν: Να ακυρώσουμε την παραγγελία σας; Μας ενημέρωσαν από τον προμηθευτη ότι δεν θα μας στείλουν. 

Λεω και τις 2 φορες ωραία, δεν πειράζει μωρέ, αφήστε την σε εκκρεμότητα κι αν σας πει ότι θα σας στείλει και σε ένα μήνα εδώ είμαι. 

Απάντηση, μα δε νομίζουμε να μας στείλουν σε ενα μήνα, άρα να τη  ακυρωσουμε; Οχι λεω! Αφήστε την, θέλω να τη βλέπω σε εκκρεμότητα!

Ε τότε να την ακυρώσουμε! Λοιπόν τους λέω, σας δηλώνω ρητά ότι δεν επιθυμώ σε καμια περίπτωση ακυρωση της παραγγελίας μου, ευχαριστώ! 

Γιατί τα λέω όλα αυτα; Το νου σας, παίζει να στοκαρει ο Κωτσος 3060ti 😂😂😂

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου έκαναν το ίδιο πριν κατι εβδομάδες. 

Πήγα λοιπόν οπως τους είπα απο το κατάστημα για να παραλλάβω. Έλα όμως που είχα πάρει το 100 πριν βγω απο το αμάξι. Περίμενα το περιπολικό, και μόλις ήρθε ζητησα απο τον αστυνομικό να κάνει καταγραφή του συμβάντος. Όπως είχα πει και στην κοπέλα στο τηλ στο 100. 

Στην είσοδο που δίνανε λοιπόν τα προιόντα, είμαι εγώ με όλα τα χαρτια εκτυπωμένα (αποδειξη πληρωμής, αποδεικτικό παραγγελίας, μύνημα απο αυτούς για την παραλλαβή), 2 κοπέλες του πλαισίου, 2 αντρες με τα μπλέ με το μπλοκάκι τους. Κορονοπάρτι κοινώς.

Και ξαφνου εμφανίζεται υπεύθυνος με τα χρήματα στο χέρι. Του λέω με φωναξατε να παραλλάβω και μου ζητάτε περισσότερα χρήματα απο το συμφωνηθεν. Κυριε αστυνόμε θα ήθελα να κάνω μύνηση και στην εταιρία και στον υπεύθυνο για προσπάθεια εκφοβισμού. Δεν δεχομαι τα χρήματα θέλω το προιόν στην τιμή που το πλήρωσα.

1 λεπτό μετά είχα την κάρτα στα χέρια μου, ο ενας κυριος με τα μπλε γελαγε και με ρώτησε αν θέλω να υποβάλλω μύνηση του είπα όχι και την έκαναν για να πάνε σε καμία σοβαρή δουλειά και όχι σε τέτοιες βλακείες. 

Και βέβαια όσο ήταν εκει τα μπλε παιδιά, είπα και ένα ωραιότατο ευχαριστώ για την άψογη συναλλαγή στον υπεύθυνο, καλή συνέχεια και καλές δουλειές.

Το μαγαζάκι αυτό πλέων θα πρέπει είτε να διορθωθεί είτε να γίνουμε πιο σωστοί καταναλωτές εμείς και να το διορθώσουμε. Αλλά δυστηχώς βρίσκει και τα κάνει.

 

  • Like 17
  • Thanks 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, georgis4 είπε

Εχεις αποδειξη ΠΛΗΡΩΜΗΣ/ΕΞΟΦΛΗΣΗΣ στο email σου ετσι?

Κατι αλλο δε χρειαζεσαι για να κινησεις διαδικασιες..

 

2 λεπτά πριν, kontinos είπε

Προφανως μετα την καταθεση σου εσταλη καποια αποδειξη, λογικα ηλεκτρονικα. Αυτη τι ακριβως γραφει?

Όχι δεν μου εστηλαν τίποτα! Έχω μόνο την πληρωμή στην τράπεζα μου που λέει πληρωμή πλαίσιο!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, redbighunter είπε

Όλα τηλεφωνικά! Μόνο η εντολή πληρωμής στην τράπεζα ήταν με email!

Δηλαδη? Δες και πως χαρακτηριζει στο tracking την παραγγελια.

Επεξ/σία από kontinos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...