redbighunter Δημοσ. 5 Μαρτίου 2021 Μέλος Δημοσ. 5 Μαρτίου 2021 (επεξεργασμένο) Συγνώμη... Το πλαίσιο είχε την κάρτα πριν 1.5 μήνα στα 549€! Έστω ότι από τον προμηθευτή την έπαιρνε 400€ ώστε να του μείνουν και 149€ κέρδος! Πριν 1.5 μήνα που έκανα εγώ την προπαραγγελία δλδ το πλαίσιο αγόρασε από τον προμηθευτή την κάρτα που του ζήτησα στα 400+149 το κέρδος του! Και ο προμηθευτής μόλις τα έχει έτοιμα θα του τα στείλει!!! 1.5 μήνα μετά ο προμηθευτής πλέον πουλάει στο πλαίσιο την κάρτα 550€! Και το πλαίσιο με τη σειρά του βάζει +150€ για το κέρδος του! Άρα σύνολο το πλαίσιο πουλάει 700€ την κάρτα πλέον! Εγώ γιατί να πληρώσω την κάρτα 700 και όχι 550 που την παρήγγειλα στην τοοοοτε τιμη??? Δλδ το πλαισιο αντί να κερδίσει 150 θα κερδίσει 300 εις βάρος μου! Αλλά τα τιμολόγια από τις παραγγελίες του που αγόρασε θα λένε την παλιά τιμή! Άρα γλυτώνει και την εφορία! Δεν είναι κοροϊδία??? Και γενικά η προπαραγγελία δεν είναι ένα είδος κλειστής συμφωνίας? Επεξ/σία 5 Μαρτίου 2021 από redbighunter 1 1
SabotazNic Δημοσ. 5 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2021 1 λεπτό πριν, redbighunter είπε Συγνώμη... Το πλαίσιο είχε την κάρτα πριν 1.5 μήνα στα 549€! Έστω ότι από τον προμηθευτή την έπαιρνε 400€ ώστε να του μείνουν και 149€ κέρδος! Πριν 1.5 μήνα που έκανα εγώ την προπαραγγελία δλδ το πλαίσιο αγόρασε από τον προμηθευτή την κάρτα που του ζήτησα στα 400+149 το κέρδος του! 1.5 μήνα μετά ο προμηθευτής πλέον πουλάει στο πλαίσιο την κάρτα 550€! Και το πλαίσιο με τη σειρά του βάζει +150€ για το κέρδος του! Άρα σύνολο το πλαίσιο πουλάει 700€ την κάρτα πλέον! Εγώ γιατί να πληρώσω την κάρτα 700 και όχι 550 που την παρήγγειλα στην τοοοοτε τιμη??? Δλδ το πλαισιο αντί να κερδίσει 150 θα κερδίσει 300 εις βάρος μου! Αλλά τα τιμολόγια από τις παραγγελίες του που αγόρασε θα λένε την παλιά τιμή! Άρα γλυτώνει και την εφορία! Δεν είναι κοροϊδία??? Και γενικά η προπαραγγελία δεν είναι ένα είδος κλειστής συμφωνίας? Μα δεν σε ανάγκασε να αγοράσεις στα 700 ευρώ, αλλά ούτε και την ακύρωσε, ακόμα, την παραγγελία. Δεν βλέπω που κολλάς. Προ παραγγελία έκανες σε μια συμφωνημενη τιμή εσύ με το κατάστημα, αλλά τότε είχε και το κατάστημα μαι συμφωνημενη τιμή με προμηθευτή. Το ότι έχεις ξεχρεώσει την προ παραγγελία, δεν λέει κάτι. 1
Herald Δημοσ. 5 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2021 33 λεπτά πριν, SabotazNic είπε Αγοραζεις btc στα 100 οταν εκανε τοσο. Μεχρι να ολοκληρωθει το trade, δεν θα γυρισει το ανταλλακτηριο να σου ζητησει 40κ που κανει σημερα. Αγοραζεις αυτοκινητο 10κ. Δεν θα σου ζητησει η αντιπροσωπεια 12κ επειδη τα επομενα αυτοκινητα που ειναι στο πλοιο εχουν επιπλεον κοστος παραγωγης για το χ ψ λογο. Αγοραζεις μπριζολες στα 20 ευρω σημερα. Αν αυριο για τον χ ψ λογο εγω τα αγορασω πιο ακριβα, προφανως θα δεις αυτην την αλλαγη στον καταλογο Τελος παντων, δεν νομιζω οτι υπαρχει καποιος νομος που να υποχρεωνει το καταστημα να ολοκληρωσει μια παραγγελια, οταν το κοστος αγορας απο προμηθευτη εχει ανεβει. Δεν καταλαβαίνω σε τι διαφωνείς. Το αν έχεις στοκ σε μπριτζόλες ή κάρτες και σε τι τιμή το αγόρασες αυτό το στοκ δεν με ενδιαφέρει. Συμφώνησαμε σε Χ τιμή, σε Χ τιμή θα παραλάβω, είτε τις μπριτζόλες είτε τις κάρτες. 1
redbighunter Δημοσ. 5 Μαρτίου 2021 Μέλος Δημοσ. 5 Μαρτίου 2021 1 λεπτό πριν, SabotazNic είπε Μα δεν σε ανάγκασε να αγοράσεις στα 700 ευρώ, αλλά ούτε και την ακύρωσε, ακόμα, την παραγγελία. Δεν βλέπω που κολλάς. Προ παραγγελία έκανες σε μια συμφωνημενη τιμή εσύ με το κατάστημα, αλλά τότε είχε και το κατάστημα μαι συμφωνημενη τιμή με προμηθευτή. Το ότι έχεις ξεχρεώσει την προ παραγγελία, δεν λέει κάτι. Κολλάω στο γιατί να πληρώσω παραπάνω από τα συμφωνημένα! Το πλαίσιο δεν έκανε την παραγγελία μου στον προμηθευτή εχθές αλλά πριν 1.5μηνα όπου τοοοοτε ο προμηθευτής πουλαγε στην παλιά τιμή! Φυσικά και τώρα ο προμηθευτής πουλάει ακριβότερα!
Coppermine Δημοσ. 5 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2021 2 λεπτά πριν, SabotazNic είπε Μα δεν σε ανάγκασε να αγοράσεις στα 700 ευρώ, αλλά ούτε και την ακύρωσε, ακόμα, την παραγγελία. Δεν βλέπω που κολλάς. Προ παραγγελία έκανες σε μια συμφωνημενη τιμή εσύ με το κατάστημα, αλλά τότε είχε και το κατάστημα μαι συμφωνημενη τιμή με προμηθευτή. Το ότι έχεις ξεχρεώσει την προ παραγγελία, δεν λέει κάτι. Mπορείς να σταματήσεις να διατυπώνεις τα νομίζω μου φαίνεται μάλλον, γιατί η απάντηση είναι αυτή και ισχύει απόλυτα καθώς αποτελεί νόμο του κράτους σε ελληνικά http://www.mindev.gov.gr/προστασία-του-καταναλωτη/συχνές-ερωτήσεις-προϊόντα/ Παρήγγειλα μέσω διαδικτύου μία συσκευή σε ορισμένη τιμή. Δε μου την έστειλαν γιατί, όπως μου είπαν, έγινε λάθος στην τιμή. Είναι νόμιμο; Η αναγραφή λανθασμένης τιμής και γενικότερα κάθε παροχή εσφαλμένων ή ανακριβών πληροφοριών που ενδέχεται να παραπλανήσει το μέσο καταναλωτή και να τον οδηγήσει να λάβει απόφαση συναλλαγής την οποία, διαφορετικά, δε θα ελάμβανε, θεωρείται παραπλανητική εμπορική πρακτική και απαγορεύεται από το Ν.2251/94. Για την εξέταση σχετικών θεμάτων, μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία στη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή. Οποιαδήποτε αίσθηση έχεις εσύ είναι προσωπική σου εκτίμηση που φλερτάρει με την ********* 7 2
SabotazNic Δημοσ. 5 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2021 Μόλις τώρα, Herald είπε Δεν καταλαβαίνω σε τι διαφωνείς. Το αν έχεις στοκ σε μπριτζόλες ή κάρτες και σε τι τιμή το αγόρασες αυτό το στοκ δεν με ενδιαφέρει. Συμφώνησαμε σε Χ τιμή, σε Χ τιμή θα παραλάβω, είτε τις μπριτζόλες είτε τις κάρτες. Ωραια αφού σημφωνησαμε σε Χ τιμή, θα περιμένεις να την αγοράσω και εγώ την κάρτα σε Χ τιμή από τον προμηθευτή μου. Που είναι το θέμα? Αν κάποιος ξέρει τι γίνεται με το νομικό κομμάτι σε αυτήν την περίπτωση, αν βάλει 2-3 νόμους ή κάτι. 1 λεπτό πριν, Coppermine είπε Mπορείς να σταματήσεις να διατυπώνεις τα νομίζω μου φαίνεται μάλλον, γιατί η απάντηση είναι αυτή και ισχύει απόλυτα καθώς αποτελεί νόμο του κράτους σε ελληνικά http://www.mindev.gov.gr/προστασία-του-καταναλωτη/συχνές-ερωτήσεις-προϊόντα/ Παρήγγειλα μέσω διαδικτύου μία συσκευή σε ορισμένη τιμή. Δε μου την έστειλαν γιατί, όπως μου είπαν, έγινε λάθος στην τιμή. Είναι νόμιμο; Η αναγραφή λανθασμένης τιμής και γενικότερα κάθε παροχή εσφαλμένων ή ανακριβών πληροφοριών που ενδέχεται να παραπλανήσει το μέσο καταναλωτή και να τον οδηγήσει να λάβει απόφαση συναλλαγής την οποία, διαφορετικά, δε θα ελάμβανε, θεωρείται παραπλανητική εμπορική πρακτική και απαγορεύεται από το Ν.2251/94. Για την εξέταση σχετικών θεμάτων, μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία στη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή. Οποιαδήποτε αίσθηση έχεις εσύ είναι προσωπική σου εκτίμηση που φλερτάρει με την ********* δεν ξέρω αν πέφτει σε αυτήν την κατηγορία η συγκεκριμένη περίπτωση.
Coppermine Δημοσ. 5 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2021 Μόλις τώρα, SabotazNic είπε Ωραια αφού σημφωνησαμε σε Χ τιμή, θα περιμένεις να την αγοράσω και εγώ την κάρτα σε Χ τιμή από τον προμηθευτή μου. Που είναι το θέμα? Αν κάποιος ξέρει τι γίνεται με το νομικό κομμάτι σε αυτήν την περίπτωση, αν βάλει 2-3 νόμους ή κάτι. http://www.mindev.gov.gr/προστασία-του-καταναλωτη/συχνές-ερωτήσεις-προϊόντα/ Παρήγγειλα μέσω διαδικτύου μία συσκευή σε ορισμένη τιμή. Δε μου την έστειλαν γιατί, όπως μου είπαν, έγινε λάθος στην τιμή. Είναι νόμιμο; Η αναγραφή λανθασμένης τιμής και γενικότερα κάθε παροχή εσφαλμένων ή ανακριβών πληροφοριών που ενδέχεται να παραπλανήσει το μέσο καταναλωτή και να τον οδηγήσει να λάβει απόφαση συναλλαγής την οποία, διαφορετικά, δε θα ελάμβανε, θεωρείται παραπλανητική εμπορική πρακτική και απαγορεύεται από το Ν.2251/94. Για την εξέταση σχετικών θεμάτων, μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία στη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή. http://www.mindev.gov.gr/προστασία-του-καταναλωτη/συχνές-ερωτήσεις-προϊόντα/ Παρήγγειλα μέσω διαδικτύου μία συσκευή σε ορισμένη τιμή. Δε μου την έστειλαν γιατί, όπως μου είπαν, έγινε λάθος στην τιμή. Είναι νόμιμο; Η αναγραφή λανθασμένης τιμής και γενικότερα κάθε παροχή εσφαλμένων ή ανακριβών πληροφοριών που ενδέχεται να παραπλανήσει το μέσο καταναλωτή και να τον οδηγήσει να λάβει απόφαση συναλλαγής την οποία, διαφορετικά, δε θα ελάμβανε, θεωρείται παραπλανητική εμπορική πρακτική και απαγορεύεται από το Ν.2251/94. Για την εξέταση σχετικών θεμάτων, μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία στη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή. http://www.mindev.gov.gr/προστασία-του-καταναλωτη/συχνές-ερωτήσεις-προϊόντα/ Παρήγγειλα μέσω διαδικτύου μία συσκευή σε ορισμένη τιμή. Δε μου την έστειλαν γιατί, όπως μου είπαν, έγινε λάθος στην τιμή. Είναι νόμιμο; Η αναγραφή λανθασμένης τιμής και γενικότερα κάθε παροχή εσφαλμένων ή ανακριβών πληροφοριών που ενδέχεται να παραπλανήσει το μέσο καταναλωτή και να τον οδηγήσει να λάβει απόφαση συναλλαγής την οποία, διαφορετικά, δε θα ελάμβανε, θεωρείται παραπλανητική εμπορική πρακτική και απαγορεύεται από το Ν.2251/94. Για την εξέταση σχετικών θεμάτων, μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία στη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή.
SabotazNic Δημοσ. 5 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2021 Ναι βλέπω τα προηγούμενα μηνύματα γενικά, δεν χρειάζεται να σπαμμαρεις 10 φορές το ίδιο πράγμα. Οκ αν ισχύει το ίδιο πράγμα και για προ παραγγελίες, ας πάρει ένα τηλ στην προστασία καταναλωτή ή κάτι για να πάρει και επίσημη απάντηση. 2 2
Herald Δημοσ. 5 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2021 1 λεπτό πριν, redbighunter είπε Κολλάω στο γιατί να πληρώσω παραπάνω από τα συμφωνημένα! Το πλαίσιο δεν έκανε την παραγγελία μου στον προμηθευτή εχθές αλλά πριν 1.5μηνα όπου τοοοοτε ο προμηθευτής πουλαγε στην παλιά τιμή! Φυσικά και τώρα ο προμηθευτής πουλάει ακριβότερα! Εγώ δεν καταλαβαίνω τι ψάχνεις εδώ να βρείς. Πάρε τηλ το Πλαίσιο, ήρεμα και ωραία, και πες τους τώρα που παραλάβατε πότε να περιμένω να μου έρθει η κάρτα, για να ξέρω να είμαι σπίτι. Αν σου αρχίσουν τα μα, μου, 700€ κλπα, εσύ τους λές, ήρεμα και ωραία, ξέρω πως έχω δίκιο και ξέρω πως ξέρεις και συ οτι έχω δικιό και δεν υπάρχει λόγος να μπλέκουμε τώρα με καταγγελίες και προστασία καταναλωτών άντε κάντε ένα κόπο να στείλεται την κάρτα. Διάβασε τους και το νόμο έαν χρειαστεί. 5
redbighunter Δημοσ. 5 Μαρτίου 2021 Μέλος Δημοσ. 5 Μαρτίου 2021 5 λεπτά πριν, SabotazNic είπε Μα δεν σε ανάγκασε να αγοράσεις στα 700 ευρώ, αλλά ούτε και την ακύρωσε, ακόμα, την παραγγελία. Δεν βλέπω που κολλάς. Προ παραγγελία έκανες σε μια συμφωνημενη τιμή εσύ με το κατάστημα, αλλά τότε είχε και το κατάστημα μαι συμφωνημενη τιμή με προμηθευτή. Το ότι έχεις ξεχρεώσει την προ παραγγελία, δεν λέει κάτι. Δλδ φίλε μου πχ..... αν εμείς κάναμε μια συμφωνία να σου χτίσω ένα σπίτι όπως μου το ζητάς και εγώ σου έλεγα οκ θα κοστίσει 200000 και να στο παραδώσω σε 2 μήνες ετοιμο με το κλειδί στο χέρι! Όταν δλδ είναι να στο παραδώσω...θα σου ζητήσω αλλά 50000 επειδή ήταν πιο ακριβά τα τούβλα? Το λάθος ποιανού είναι δικό σου ή δικό μου? 3
SabotazNic Δημοσ. 5 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2021 (επεξεργασμένο) 2 λεπτά πριν, redbighunter είπε Όταν δλδ είναι να στο παραδώσω...θα σου ζητήσω αλλά 50000 επειδή ήταν πιο ακριβά τα τούβλα? Το λάθος ποιανού είναι δικό σου ή δικό μου? Αν αλλάξει η τιμή πριν το χτίσιμο, θα πρέπει να με ενημερώσεις ότι αυξήθηκε η τιμή των τούβλων. Αν θα συνεχίσουμε στην ίδια τιμή, ή αν βρω άλλον, ή αν περιμένω να πέσει η τιμή πάλι, είναι δικό μου θέμα. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί βάζετε παραδείγματα και οι 2 με το προϊόν να έχει ήδη αγοραστεί και να έχει ήδη παραδοθεί, όπου δεν ισχύει εδώ. Επεξ/σία 5 Μαρτίου 2021 από SabotazNic 2 1
Coppermine Δημοσ. 5 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2021 1 λεπτό πριν, SabotazNic είπε δεν χρειάζεται να σπαμμαρεις 10 φορές το ίδιο πράγμα. Σε ελληνικά ο νόμος του κράτους είναι σαφής και εσύ συνεχίζεις τα δικά σου....... 1
Herald Δημοσ. 5 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2021 4 λεπτά πριν, SabotazNic είπε Ωραια αφού σημφωνησαμε σε Χ τιμή, θα περιμένεις να την αγοράσω και εγώ την κάρτα σε Χ τιμή από τον προμηθευτή μου. Που είναι το θέμα? Αν κάποιος ξέρει τι γίνεται με το νομικό κομμάτι σε αυτήν την περίπτωση, αν βάλει 2-3 νόμους ή κάτι. Δεν υπάρχει προπαραγγελία. Παραγγελία είναι. Η "προπαραγγελία" έχει να κάνει με το Πλαίσιο και τον προμηθευτή του. Οτι δηλαδή παραγγέλνεις εσύ απτο Πλαίσιο πρώτα για να παραγγείλει μετά το Πλαίσιο από τον προμηθευτή του. Εγώ θα περιμένω, αν όμως με πάρεις τηλέφωνο και μου πείς την έχεις την κάρτα αλλα δεν μου την δίνεις μέχρι να σου δώσω μίζα άλλα 200€ κάτι κάνεις λάθος 2 λεπτά πριν, SabotazNic είπε Αν αλλάξει η τιμή πριν το χτίσιμο, θα πρέπει να με ενημερώσεις ότι αυξήθηκε η τιμή των τούβλων. Αν θα συνεχίσουμε στην ίδια τιμή, ή αν βρω άλλον, ή αν περιμένω να πέσει η τιμή πάλι, είναι δικό μου θέμα. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί βάζετε παραδείγματα και οι 2 με το προϊόν να έχει ήδη αγοραστεί και να έχει ήδη παραδοθεί, όπου δεν ισχύει εδώ. Μα το προιόν έχει αγοράστει και πληρωθεί. Δεν έκανε εκδήλωση ενδιαφέροντος, παραγγελία έκανε. 9 2
redbighunter Δημοσ. 5 Μαρτίου 2021 Μέλος Δημοσ. 5 Μαρτίου 2021 1 λεπτό πριν, SabotazNic είπε Αν αλλάξει η τιμή πριν το χτίσιμο, θα πρέπει να με ενημερώσεις ότι αυξήθηκε η τιμή των τούβλων. Αν θα συνεχίσουμε στην ίδια τιμή, ή αν βρω άλλον, ή αν περιμένω να πέσει η τιμή πάλι, είναι δικό μου θέμα. Δεν πάει έτσι! Συμφωνήσαμε σε κάτι! Μου είπες οκ και εγώ ξεκίνησα! Για να σου είπα ότι το κόστος θα πάει στα 200000 σημαίνει ότι από πριν έχω κάνει κοστολογιο για όλα μου τα υλικά..τις προσαυξήσεις τους...για το τι θα χρειαστώ + το κέρδος μου! Το ότι οι τιμές αλλάζουν το γνωρίζουμε όλοι...αλλά δεν πορευόμαστε με το τι τιμή θα έχει σε 1 μήνα αλλά με το τι τιμή έχει τώρα! Και τα τούβλα δεν αγοράζω 1-1...
Herald Δημοσ. 5 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2021 3 λεπτά πριν, redbighunter είπε Δεν πάει έτσι! Συμφωνήσαμε σε κάτι! Μου είπες οκ και εγώ ξεκίνησα! Για να σου είπα ότι το κόστος θα πάει στα 200000 σημαίνει ότι από πριν έχω κάνει κοστολογιο για όλα μου τα υλικά..τις προσαυξήσεις τους...για το τι θα χρειαστώ + το κέρδος μου! Το ότι οι τιμές αλλάζουν το γνωρίζουμε όλοι...αλλά δεν πορευόμαστε με το τι τιμή θα έχει σε 1 μήνα αλλά με το τι τιμή έχει τώρα! Και τα τούβλα δεν αγοράζω 1-1... Για δώσε λίγο λεπτομέρειες, δεν σου ήρθανε mail όταν έκανες την παραγγελία? Η μόνο τηλεφωνικά?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα