snbblp Δημοσ. 6 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2021 (επεξεργασμένο) Οπως έγραψα και προηγουμένως, τόσο ο δίσκος όσο και ο τεχνικός ανάκτησης ουδόλως ενδιαφέρονται για το μέγεθος, την σοβαρότητα, ή τη φαιδρότητα των αρχείων που υπάρχουν σε ένα αποθηκευτικό μέσο. Sectors διαβάζουν. Από την αρχή μέχρι το τέλος. Ολόκληρο τον δίσκο. Ωστόσο ενδιαφέρονται, και μάλιστα πολύ σοβαρά, για αλγορίθμους επαλήθευσης, για τις δεκαεξαδικές υπογραφές στα headers, και για τους hardware και software οδηγούς χαρτογράφησης των τμημάτων δίσκου και αρχείων. Το πόσο προτίθεται να πληρώσει κάθε χρήστης εξαρτάται (κυρίως) από δύο παράγοντες: 1. την οικονομική του επιφάνεια 2. από την δική του σοβαρότητα και από την ανάγκη του για τα συγκεκριμένα αρχεία. Πάντως, ανεξάρτητα από τον χρήστη, η εργασία που θα γίνει είναι πάντα η ίδια... Είτε μέσα υπάρχει μια βάση δεδομένων κρίσιμη για μια πολυεθνική αντιπροσωπεία και μια χρηματιστηριακή, είτε οι αναμνήσεις και η δουλειά μιας ζωής, είτε εκατόν εξακόσια σαράντα δώδεκα πεταμπάιτ κ**οι και β**ια από πορνοσάιτ. Σε αυτή τη δουλειά, εκτός κι αν το ζητήσει ο πελάτης (με έξτρα χρέωση), ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ να ξέρουμε τι έχει μέσα. Πάμε πάλι λοιπόν: δεν μας ενδιαφέρει τι έχει μέσα, εμείς την ίδια δουλειά κάναμε, ό,τι κι αν είχε. Και όχι, πελάτες μακάκες (όπως υποτιμητικά γράφεις) δεν είχαμε ποτέ. Είχαμε ραντάρ. Αμα εντοπιζόταν τέτοιος , ξαφνικά έπεφτε "πολλή δουλειά και δεν θα προλαβαίναμε να εξυπηρετήσουμε, συγγνώμη". Επεξ/σία 6 Μαρτίου 2021 από snbblp 3
catmaster Δημοσ. 6 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2021 2 ώρες πριν, geogr13 είπε απευθυνονται σε ΜΑΚΑΚΕΣ ζητοντας τετοια ποσα Αγορά και ζήτηση λέγεται αυτό , η πλάκα είναι πως χαρακτηρίζεις έτσι τους άλλους , ενώ εσύ έχεις αφήσεις (σημαντικά κατάπως γράφεις) δεδομένα , σε δίσκο δέκα ετών . Και εννοείται πως backup δεν χρειάζεται , δεν παθαίνουν τίποτα αυτά 😛 . 2
snbblp Δημοσ. 6 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2021 (επεξεργασμένο) 5 λεπτά πριν, catmaster είπε Αγορά και ζήτηση λέγεται αυτό , η πλάκα είναι πως χαρακτηρίζεις έτσι τους άλλους , ενώ εσύ έχεις αφήσεις (σημαντικά κατάπως γράφεις) δεδομένα , σε δίσκο δέκα ετών . Και εννοείται πως backup δεν χρειάζεται , δεν παθαίνουν τίποτα αυτά 😛 . Οταν προσφέρθηκα να του κάνω δωρεάν ανάκτηση, θα μπορούσε απλώς να αρνηθεί ευγενικά, και προαιρετικά να ευχαριστήσει. Αντί γι αυτά όμως, είπε "μακάκες" τους πελάτες μου. Εξ ού και η απάντηση. Επεξ/σία 6 Μαρτίου 2021 από snbblp
catmaster Δημοσ. 6 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2021 Μόλις τώρα, snbblp είπε Οταν προσφέρθηκα να του κάνω δωρεάν ανάκτηση θα μπορούσα να αρνηθεί ευγενικά, και προαιρετικά να ευχαριστήσει. Αντί γι αυτά όμως, είπε "μακάκες" τους πελάτες μου. Εξ ού και η απάντηση. Δεν το είδα το ποστ με την προσφορά που έκανες στον op , εμένα μου χτύπησε άσχημα ο χαρακτηρισμός και μόνο. Κατα άλλα στην κατηγορία του "μακάκα" μπορεί να πέσουμε όλοι κάποια φορά , είτε γιατί μπορεί να νομίζουμε πως πχ το raid είναι backup (και όταν "κλατάρει" ο controller θα το καταλάβουμε μια και καλή) , είτε γιατί "θεωρούμε" πως το restore θα δουλέψει ντε φάκτο (άσχετο αν δεν το έχουμε δοκιμάσει ποτέ) Επίσης στην ίδια κατηγορία είναι και ο γείτονας μου που κατά τα λόγια του "έστησε το πιο γαμάτο build με κάρτα γρφικών που κάνει 1500 ευρώ" ... αλλά φυσικά θεώρησε "μακακία" να πάρει ένα-δυό δίσκους ακόμα για να έχει αντίγραφα ... (φυσικά ο δίσκος που "χτύπησε" προχτές -και είχε μέσα όλες τις φωτό της οικογένειας του και βίντεο που δεν ξαναβρίσκονται - τυχαίνει μόνο σε άλλους) 2
V.I.Smirnov Δημοσ. 6 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2021 (επεξεργασμένο) 5 ώρες πριν, geogr13 είπε 500 ευρω ακομα και να τα ειχα δεν θα πεταγα-σκορπαγα ετσι.. Επειδη εκανα google search ψαχνοντας εταιριες ανακτησης δεδομενων και αφου ειδα τις τιμες το συμπερασμα μου ειναι οτι απευθυνονται σε ΜΑΚΑΚΕΣ ζητοντας τετοια ποσα.. Ας μην παρω λοιπον πισω ΠΟΤΕ τα αρχεια αυτα.. Οι συγκεκριμενες υπηρεσιες ειναι για εταιριες ή ανθρωπους που αμα χτυπησει καποιος δισκος τα αρχεια αυτα τους ειναι απαραιτητα 100%.. Τα αρχεια αυτα για μενα ειναι σημαντικα (οπως αναφερω στο πρωτο μου ποστ) και οχι απαραιτητα.. Ηδη ξεκινησα διαδικασια ψαχνοντας τις αμετρητες καρτες μνημης ή ακομα και παλια κινητα μηπως τα βρω.. Καποια τα βρηκα και μαλιστα σε καλυτερη αναλυση απ οτι ηταν περασμενα στον δισκο και μου εκανε ιδιαιτερη εντυπωση αυτο.. Καλη συνεχεια και σενα.. Ο χρήστης πληρώνει την τεχνογνωσία και τον εξοπλισμό για να γίνει μια δύσκολη δουλειά που είναι αδύνατον να την κάνει αυτός. Δεν είναι μ@λ@κ@ς επειδή θα την πληρώσει τόσο. Δεν τον πιάνουν κορόιδο, τόσο κοστίζει. Μ@λ@κ@ς είναι επειδή δεν προσέχει τα αρχεία του, και παθαίνει μια ζημιά που πανεύκολα θα μπορούσε να αποφευχθεί, και κλαίγεται μετά... Αυτό που έκανες εσύ δηλαδή. Και επιβεβαιώνεις τον χαρακτηρισμό ακόμη περισσότερο, καθώς αντί να ευχαριστήσεις τον τεχνικό που προσφέρθηκε να σε βοηθήσει χωρίς αμοιβή, μίλησες υποτιμητικά για την εργασία του. - Επεξ/σία 6 Μαρτίου 2021 από V.I.Smirnov 6
Τέρης Α. Δημοσ. 6 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2021 4 ώρες πριν, geogr13 είπε απευθυνονται σε ΜΑΚΑΚΕΣ Καλά, μη βρίζετε έτσι τον εαυτό σας. Εντάξη, την επόμενη φορά θα πρέπει να έχετε τα δεδομένα σας σε δύο δίσκους ταυτόχρονα ώστε αν τύχει στραβή να αλλάξετε το χαλασμένο δίσκο και να μεταφέρετε από τον καλό δίσκο τα αρχεία στο νέο δίσκο. 2
Coppermine Δημοσ. 6 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2021 3 ώρες πριν, snbblp είπε Οταν προσφέρθηκα να του κάνω δωρεάν ανάκτηση, θα μπορούσε απλώς να αρνηθεί ευγενικά, και προαιρετικά να ευχαριστήσει. Αντί γι αυτά όμως, είπε "μακάκες" τους πελάτες μου. Εξ ού και η απάντηση. Kαι η προσφορά που έκανες πάλι δεν εκτιμήθηκε γιατί ο "τύπος" προφανώς έχει μάθει στο τσάμπα και φυσικά είναι και ανώριμος ώστε να κρίνει την δουλειά του άλλου σα παιδάκι στο σχολείο..... Για αυτό τον λόγο είχα γράψει σε κάποιο άλλο θέμα που μου διαφεύγει τώρα οτι -Ο επαγγελματίας εκτός από την απόσταση που πρέπει να κρατάει το μόνο που οφείλει προς τον πελάτη είναι να είναι αποτελεσματικός, ξεκάθαρος ως προς το τελικό κόστος και φυσικά ΚΑΜΙΑ δουλειά δεν έχει ο πελάτης να πληροφορηθεί πως θα κάνεις την δουλειά σου -Αν δεν θέλει βλέπει την πόρτα της εξόδου από τον χώρο σου με συνοπτικές τα υπόλοιπα είναι να είχαμε να λέγαμε, πραγματικά έχω ακούσει βλακείες του τύπου -Μα καλά τοσο πάει η επισκευή αφού το λάπτοπ είναι παλιό?....Λες και η εργασία ελέγχου και αποκατάστασης θα είναι λιγότερη ή το λάπτοπ είναι δικό μου και με ενδιαφέρει η μεταπώληση....... Η απάντηση είναι απλή το κόστος είναι αυτό θέλεις.....αν όχι καλημέρα σας και τέρμα, σε κάποιον που επέμενε απλά απάντησα οτι οι δικοί μου υπολογιστές δουλεύουν οπότε αφού ήρθε σε εμένα για να ασχοληθώ θέλω αυτά απλό..... Και το κορυφαίο να έχει φέρει πελάτης parts που κοστίζουν 1500€ για σετάρισμα desktop και να προσπαθεί να κάνει παζάρι για να του κόψεις 10€, προφανώς και η απάντηση μου ήταν αν θέλει να τα ξαναφορτώσει και πούλο απλά..... Υ.Γ. Δεν κάνω υποδείξεις ούτε σε σένα πύτε σε κανέναν απλά σχολιάζω πάνω σε μια συνήθη πρακτική όπου ορισμένοι νομίζουν ότι είναι έξυπνοι και θα κάνουν την δουλειά τους όπως νομίζουν, αλλά όταν δεν γίνεται αυτό αρχίζουν νευράκια και αποκαλούν επαγγελματίες "μαλάκες" όπως ό εν λόγω όπου όμως χαρακτηρίζει εαυτόν. 2
BadBoy Δημοσ. 6 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2021 Δεν αξίζει καν να ασχολείται κάποιος με τύπους σαν τον OP, διότι και το παραμικρό στραβό θα προσπαθήσουν να το φορτώσουν στον τεχνικό. Επίσης βάζω στοίχημα ότι δεν έχει την παραμικρή ιδέα για το πως ανοίγεται ένας δίσκος και τι απαιτούν οι προσπάθειες ανάκτησης. Στάνταρ νομίζει ότι το βάζουν σε κάποιο υπολογιστή και τρέχουν ένα πρόγραμμα ενώ πίνουν καφέ. 1 1
Aris_ Δημοσ. 6 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2021 πάντως δεν είναι φαινόμενο μοναδικο ο Louis Rossmann. εκανε συχνά πειράματα με τους πελάτες λέγοντας για επισκευές αξιας >250$ χωρίς ανταλλακτικά , άφησε ότι πιστεύεις ότι αξιζει στο ταμείο το 99.9% άφηνε 20$ και μερικούς τους επερνε μέσα να βλέπουν ποση ωρα έτρωγε και τι έκανε να το φτιάξει και ηταν και μεγάλοι σε ηλικία 1
V.I.Smirnov Δημοσ. 6 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2021 (επεξεργασμένο) Πας π.χ. σε έναν οφθαλμίατρο να μετρήσεις τη μυωπία. Σε περνάει μια βόλτα από τα μηχανήματα, βλέπει τις μετρήσεις, σου λέει τι βαθμό γυαλιά να πάρεις. Σε ένα εικοσάλεπτο σου ζητάει 50€ "χωρίς να κάνει τίποτα". Εκεί τα πληρώνεις και δεν αμφισβητείς το κόστος της διάγνωσης. Αλλά με τους τεχνικούς, ειδικά των υπολογιστών, αλλάζει το πράγμα. Ο πελάτης, ως ερασιτέχνης χρήστης φαντάζεται ότι μπορεί να κάνει κι ο ίδιος τη δουλειά. Και ναι, συχνά μπορεί. Εν προκειμένω, ας αγοράσει το rapidspar να κάνει αυτός την ανάκτηση. Ένα μικρό μηχανηματάκι είναι, "το βάζεις να τρέξει και πίνεις καφέ". Ας το αγοράσει να κάνει ο ίδιος τον τεχνικό. Γιατί δεν το παίρνει ; Κι αν του χαλάνε συχνά οι δίσκοι, ας πάρει και καθαρό θάλαμο.... - Επεξ/σία 6 Μαρτίου 2021 από V.I.Smirnov 2
Τέρης Α. Δημοσ. 6 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2021 (επεξεργασμένο) 22 λεπτά πριν, V.I.Smirnov είπε Ο πελάτης, ως ερασιτέχνης χρήστης φαντάζεται ότι μπορεί να κάνει κι ο ίδιος τη δουλειά. Το πιο απλό που εξοργίζει τους περισσότερους πελάτες. Ξεχνά ο πελάτης ένα στικάκι στο PC και μετά δεν κάνει boot. Παίρνει το τεχνικό το μεσημέρι να έρθει να το δει, βρίσκει μετά από ένα λεπτό ότι φταίει το στικάκι, το βγάζει και όταν ο πελάτης ρωτά τον τεχνικό τι να δώσει, του λέει ένα 20άρι. Απαντά τότε ο πελάτης, εσένα περίμενα να το βγάλεις... δεν το έβγαζα και μόνος μου δωρεάν; 🤮 Επεξ/σία 6 Μαρτίου 2021 από Τέρης Α. 2
Aris_ Δημοσ. 6 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2021 υπάρχει ολη αυτη η φιλοσοφία του yt/how to βλέποντας ένα video ειδικά απο μεγάλα sites με χορηγούς λεει αφού το κανει ο μαλλιάς ή ο βλακας ή ο χοντρος που λέπτυνε (lifestyle γαρ) ή το geek γιατί όχι και γω απλo φαίνεται, αρε κακομοίρη έχουν επιτελείο που τους λεει τι θα πουν και πως να το δείξουν και ο εξοπλισμος είναι TOP γιατί να εχει προβλήματα σε ότι παρουσιάζει εσυ μπορείς θα δωσεις τόσα λεφτά να φτιάξεις παρόμοιο 1
rofl Δημοσ. 7 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2021 (επεξεργασμένο) αν χασω 100 φωτογραφιες απο 2 καλοκαιρια, θα το καταπιω και δεν θα δωσω τα 500 ευρω, η καποιος αλλος μπορει και να τα δωσει. και καλλιστα θα μπορουσε να εχει μεσα παιχνιδια τραγουδια και ταινιες, που εκει πολυ δυσκολα αξιζει η ανακτηση,καθως τα περισσοτερα κατα κανονα ξαναβρισκονται, ουτε καν το κοστος του backup δεν αξιζουν imo. αν μια εταιρεια η επαγγελματιας χασουν αναντικατασταστα αρχεια, το δινουν το 500αρικο και δεν το σκεφτονται καν. γιαυτο ο καθενας ο καθενας κοστολογει τα δεδομενα του, και βλεπει αν τον συμφερει να απευθυνθει σε εταιρεια, η να ξεχασει καποια δεδομενα, η να ψαξει να τα ξαναβρει. Επεξ/σία 7 Μαρτίου 2021 από rofl 1
V.I.Smirnov Δημοσ. 8 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2021 (επεξεργασμένο) 38 λεπτά πριν, rofl είπε και καλλιστα θα μπορουσε να εχει μεσα παιχνιδια τραγουδια και ταινιες, που εκει πολυ δυσκολα αξιζει η ανακτηση,καθως τα περισσοτερα κατα κανονα ξαναβρισκονται, ουτε καν το κοστος του backup δεν αξιζουν imo. Δεν το σκέφτεσαι σωστά - όπως και πολλοί άλλοι. Ακόμη κι όταν μπορούν να ξαναβρεθούν τα δεδομένα, συχνά το να πληρώσεις τα 500€ είναι περίπου το ίδιο με το να μπεις στη διαδικασία να τα ψάξεις και να τα στήσεις απ την αρχή. Αν θεωρηθεί ότι χρειάζεσαι π.χ. 50 ώρες για να τα ξαναβρείς και να τα κάνεις όπως πρώτα, και ο χρόνος σου αξίζει 5€/ώρα, αμέσως έχεις "πληρώσει" 250€. Το ότι κάποια δεδομένα ξαναβρίσκονται δεν σημαίνει ότι θα μπείς στη διαδικασία να τα ξαναβρείς αν έχεις αφιερώσει δεκάδες ώρες για να τα κατεβάσεις και να τα ταξινομήσεις (και ενίοτε να τα επεξεργαστείς). Αν τα παρατήσεις και δεν τα ξαναψάξεις, δεν έχεις χάσει μόνον τα δεδομένα αλλά και τον χρόνο που αφιέρωσες γι αυτά. Ο χρόνος δεν είναι δωρεάν, κοστίζει. Απλώς δεν φαίνεται άμεσα. - Επεξ/σία 8 Μαρτίου 2021 από V.I.Smirnov
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα