gp13 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2021 Kαλησπέρα στην ομάδα.Σήμερα αγόρασα το αθλητικό πακέτο της Κοσμοτέ.Με ενημέρωσαν πως για το δορυφορικό πιάτο θα έρθει τεχνικός από βδομάδα να κάνει την εγκατάσταση.Όμως μου είπαν ότι μπορώ να συνδεθώ κανονικά μέσω της εφαρμογής.Μπαίνω λοιπόν κανονικά με το ΙD μου και μου λέει πως δεν υπάρχουν ενεργά πακέτα στο όνομά μου.Χρειάζεται κάποιες μέρες για την ενεργοποίηση ή όταν θα μου φτιάξει το πιάτο ο τεχνικός,αυτόματα ενεργοποιείται και αυτό;
bill36 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2021 (επεξεργασμένο) Απο την ωρα που δεν σ' εχει επισκεφθει ακομη ο τεχνικος για να ολοκληρωσει εγκατασταση και να το δηλωσει, η αιτηση στο συστημα εμφανιζεται ως ανολοκληρωτη και δεν μπορεις να χρησιμοποιησεις καμια υπηρεσια. Μονο αν δεν ειχανε περασει τεχνικο ,εσυ παραλαμβανες τον δεκτη για να τον συνδεσεις σε υφισταμενο πιατο,θα μπορουσες να χρησιμοποιησεις την εφαρμογη σε αλλη συσκευη μετα την παραλαβη και το κλεισιμο της παραγγελιας στο προγραμμα διαχειρισης. Για τωρα,περιμενεις. Επεξ/σία 5 Μαρτίου 2021 από bill36
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα