Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Kαλησπέρα στην ομάδα.Σήμερα αγόρασα το αθλητικό πακέτο της Κοσμοτέ.Με ενημέρωσαν πως για το δορυφορικό πιάτο θα έρθει τεχνικός από βδομάδα να κάνει την εγκατάσταση.Όμως μου είπαν ότι μπορώ να συνδεθώ κανονικά μέσω της εφαρμογής.Μπαίνω λοιπόν κανονικά με το ΙD μου και μου λέει πως δεν υπάρχουν ενεργά πακέτα στο όνομά μου.Χρειάζεται κάποιες μέρες για την ενεργοποίηση ή όταν θα μου φτιάξει το πιάτο ο τεχνικός,αυτόματα ενεργοποιείται και αυτό;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Απο την ωρα που δεν σ' εχει επισκεφθει ακομη ο τεχνικος για να ολοκληρωσει εγκατασταση και να το δηλωσει, η αιτηση στο συστημα εμφανιζεται ως ανολοκληρωτη και δεν μπορεις να χρησιμοποιησεις καμια υπηρεσια.

Μονο αν δεν ειχανε περασει τεχνικο ,εσυ παραλαμβανες τον δεκτη για να τον συνδεσεις σε υφισταμενο πιατο,θα μπορουσες να χρησιμοποιησεις την εφαρμογη σε αλλη συσκευη μετα την παραλαβη και το κλεισιμο της παραγγελιας στο προγραμμα διαχειρισης.

Για τωρα,περιμενεις.

Επεξ/σία από bill36

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...