Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα,

Είπα να ζητήσω την γνώμη του φόρουμ μιας και δυσκολεύομαι να αποφασίσω.

Είμαι 31, παιδιά δεν έχω και στην δουλειά πηγαίνω με πόδια ή μέσα. Το αυτοκίνητο θα χρησιμοποιείται κυρίως για βόλτες, ΣΚ, ταξίδια.

Πάντα ήθελα να πάρω ένα roadster και αποφάσισα να το κάνω τώρα πριν αλλάξουν οι ανάγκες μου και χρειαστώ κάτι πιο πρακτικό.

Μπορώ να διαθέσω κοντά στα 10k ενώ δεν θα ήθελα να πάω σε πάνω απο 1800 κυβικά λόγω τελων.

Τα αυτοκίνητα που έχω στο μυαλό μου μέχρι τώρα είναι τα εξής:

  • mazda mx5 nc
  • mercedes slk 200
  • audi tt

Δεν έχω ιδιαίτερη κάψα για πίστα, tuning, ή κόλπα με την πίσω κίνηση, ενώ θα ήθελα αν γίνεται κάτι που να είναι σχετικά άνετο στα ταξίδια.

Ποιο από τα 3 θα προτιμούσατε; Φυσικά άλλες προτάσεις ευπρόσδεκτες.

 

 

Δημοσ.

Εχω ενα αυτοματο slk 200 r171, ειναι πολυ ομορφο, αξιοπιστο (6 χρονια δεν εχει βγαλει το παραμικρο), ειναι mercedes, εχει μεταλικη οροφη και κανει ανετο ταξιδι (με λιγο αυξημενο ομως θορυβο μετα τα 120). Νομιζω ομως οτι θα πρεπει να ανεβεις δυο τρεις χιλιαδες για να βρεις καποιο με λιγα χιλιομετρα. Καταναλωση γυρω στα 10,5 εντος πολης, σερβις με λογικο κοστος σε εξειδικευμενο συνεργειο, εκτος επισημης αντιπροσωπειας. Το audi θεωρω οτι ειναι καλυτερα στημενο για γρηγορη οδηγηση, αν σε ενδιαφερει αυτο, δεν ξερω απο αξιοπιστια κ καταναλωση. Το mazda πιστευω οτι ειναι το πιο fun to drive απ τα τρια και με το ποσο που διαθετεις βρισκεις πολυ νεοτερο μοντελο απο τo audi κ το mercedes. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να πω την αλήθεια σε slk καταλήγω μάλλον, κυρίως λόγω των πιο άνετων ταξιδιών.

Επίσης σχετικά με τα χιλιόμετρα, βλέπω πολλά με 150000+. 

Ποιος πιστεύετε ότι θα ήταν ένας καλός συνδυασμός τιμής/χιλιομέτρων για αυτό το αυτοκίνητο χωρίς να ξεφύγει πολύ η τιμή;

 

Επεξ/σία από dim896
Δημοσ.

Γυρω στα 11 με 13 χιλιαδες νομιζω οτι μπορεις να βρεις καποιο καθαρο με 80.000χιλ πανω κατω.  Προσοχη ομως στα γυρισμενα χιλιομετρα, ειδα διαφορα περιεργα οταν εψαχνα, ακομα κ fake book service. Τσεκ στην αντιπροσωπεια αν εχει κανει τα σερβις εκει, τσεκ κ με τα κτεο που εχει περασει και ελεγχο με βαση τον μεσο ορο των ετησιων χιλιομετρων που κανει (δηλ ειναι περιεργο να κανει πχ. 15.000 το χρονο, απο το 2007 μεχρι το 2010, κ μετα να κανει 3.000 το χρονο). Αναγκαστηκα και  βρηκα δικους μου, πρακτικους τροπους για τον ελεγχο των χιλ. πχ απ το τιμονι της slk !! Το τιμονι ειναι δερματινο και μεχρι τα 100.000-120.000 διατηρει το αναγλυφο του δερματος, αν το δερμα εχει γινει λειο, το αυτοκινητο εχει οδηγηθει πολλα περισσοτερα χιλιομετρα (βεβαια υπαρχουν κ εξαιρεσεις, οπως αν εχει κανει ολα τα χιλιομετρα στην εθνικη)

  • Like 2
Επισκέπτης
Δημοσ.

Slk 200 r171 ασυζητητί θα πρότεινα και εγώ.

 

 

16 ώρες πριν, Ioannisto είπε

δηλ ειναι περιεργο να κανει πχ. 15.000 το χρονο, απο το 2007 μεχρι το 2010, κ μετα να κανει 3.000 το χρονο)

Σχετικό αυτό,ανάλογα τις ανάγκες.

Εγώ π.χ. με clk230  από το 2003 μέχρι το 2016 έκανα 20.000-30.000χλμ το χρόνο.Απο το 2017 μέχρι σήμερα έχω κάνει 16.000χλμ,επειδή δεν το έχω σαν κύριο αμάξι,αλλά μόνο για βόλτες.

Δημοσ.

Αν επιλέξεις mx5 nc να επιλέξεις κάποιο με σύστημα ευστάθειας μόνο (έχει κουμπάκι αριστερά του τιμονιού).

Από θέμα αξιοπιστίας το mx5 είναι αρκετά καλύτερο κι αν βάλεις και το κόστος σε ότι βγάλει (μεταχειρισμένο είναι ποτέ δεν ξέρεις) δεν συγκρίνεται με ΜΒ. Με το ΤΤ η κατάσταση σε κόστος είναι κάπου ανάμεσα.

Για χαλαρή οδήγηση (και κάποιες φορές ταξίδια) καλύτερα ΜΒ ή ΤΤ και όχι mx5 είναι πιο σκληροπυρηνικό (βέβαια έχω φίλο με 150χιλχλμ σε <10χρόνια με πολλά ταξίδια και είναι και 1,85). 

Σκέφτεσαι ότι θα κάνεις πολλά χλμ τον χρόνο;

 

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, filarhos είπε

Αν επιλέξεις mx5 nc να επιλέξεις κάποιο με σύστημα ευστάθειας μόνο (έχει κουμπάκι αριστερά του τιμονιού).

Από θέμα αξιοπιστίας το mx5 είναι αρκετά καλύτερο κι αν βάλεις και το κόστος σε ότι βγάλει (μεταχειρισμένο είναι ποτέ δεν ξέρεις) δεν συγκρίνεται με ΜΒ. Με το ΤΤ η κατάσταση σε κόστος είναι κάπου ανάμεσα.

Για χαλαρή οδήγηση (και κάποιες φορές ταξίδια) καλύτερα ΜΒ ή ΤΤ και όχι mx5 είναι πιο σκληροπυρηνικό (βέβαια έχω φίλο με 150χιλχλμ σε <10χρόνια με πολλά ταξίδια και είναι και 1,85). 

Σκέφτεσαι ότι θα κάνεις πολλά χλμ τον χρόνο;

 

Δεν νομίζω ότι θα κάνω πάνω απο 8-10χιλ/χρόνο. Το αμάξι θα χρησιμοποιείται κυρίως για βόλτες/ΣΚ/εκδρομές. 

Στην αρχή πήγαινα για mx5 nc αλλά είδα ότι για να βρεις nc με νορμάλ χλμ και να έχει και esp, θα πήγαινα κοντά στα 10χιλιαρικα.

Οπότε εκεί άρχισα να σκέφτομαι μήπως η slk είναι καλύτερη περίπτωση μιας και με ενδιαφέρει πιο πολύ το άνετο ταξίδι και η ασφάλεια.

Είναι τόσο χαώδης η διαφορά στην συντήρηση και τα ανταλλακτικά;

Δημοσ.

Ειναι ακριβη η συντηρηση στη μερσεντα.

Εχει φιλος SLK200 και κλαιει καθε φορα με τα ανταλλακτικα της αντιπροσωπειας.

  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Dantε είπε

Ειναι ακριβη η συντηρηση στη μερσεντα.

Εχει φιλος SLK200 και κλαιει καθε φορα με τα ανταλλακτικα της αντιπροσωπειας.

Φαντάζομαι υπάρχουν και aftermarket αρκετά φθηνότερα ε;

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, dim896 είπε

Φαντάζομαι υπάρχουν και aftermarket αρκετά φθηνότερα ε;

σαφως...

και υπαρχουν και συνεργεια εκτος πολυ φθηνότερα και ισως σε πολλες περιπτώσεις με Μαστορες πολυ ανωτερους των αναλωσιμων τεχνικών των αντιπροσωπειών...

Δημοσ.

Δυστυχώς είναι ακριβή...

Σκέψου τη διαφορά κατηγορίας τιμής και θα πάρεις μια ιδέα για τη διαφορά στην τιμή συντήρησης.

ΜΒ από 40χιλ€ (δεν θυμάμαι να έβγαινε πιο φτηνό ποτέ)

ΜΧ5 από 25χιλ€

Για το ΤΤ δεν θυμάμαι αλλά όλα ΜΒ, Z4 και TT  δεν θυμάμαι να είχαν μεγάλη διαφορά στην τιμή από 40χιλχλμ περίπου ξεκινούσαν.

 

Αν θέλεις κάτι συνολικά φτηνότερο ΜΧ5 και με 10χιλ€ μπορεί να βρεις καλό φτάνει να περιμένεις.

Γρήγορη αναζήτηση:

ακριβό αλλά με 50χιλχλμ και του '14

έχει πολλά στα 1.8

 

Υ.Γ. Κάποια στιγμή ήμουν ένα βήμα από ένα 2,0 που θα το αγόραζα για 6χιλ€ και θα κράταγα τα υπόλοιπα για τα τέλη. Τον έξτρα εξοπλισμό που έχει το 2,0 δεν τον έχουν τα 1,8 και αν τον είχα πήγαιναν πάνω από 10χιλ€.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, filarhos είπε

Δυστυχώς είναι ακριβή...

Σκέψου τη διαφορά κατηγορίας τιμής και θα πάρεις μια ιδέα για τη διαφορά στην τιμή συντήρησης.

ΜΒ από 40χιλ€ (δεν θυμάμαι να έβγαινε πιο φτηνό ποτέ)

ΜΧ5 από 25χιλ€

Για το ΤΤ δεν θυμάμαι αλλά όλα ΜΒ, Z4 και TT  δεν θυμάμαι να είχαν μεγάλη διαφορά στην τιμή από 40χιλχλμ περίπου ξεκινούσαν.

 

Αν θέλεις κάτι συνολικά φτηνότερο ΜΧ5 και με 10χιλ€ μπορεί να βρεις καλό φτάνει να περιμένεις.

Γρήγορη αναζήτηση:

ακριβό αλλά με 50χιλχλμ και του '14

έχει πολλά στα 1.8

 

Υ.Γ. Κάποια στιγμή ήμουν ένα βήμα από ένα 2,0 που θα το αγόραζα για 6χιλ€ και θα κράταγα τα υπόλοιπα για τα τέλη. Τον έξτρα εξοπλισμό που έχει το 2,0 δεν τον έχουν τα 1,8 και αν τον είχα πήγαιναν πάνω από 10χιλ€.

Το συγκεκριμένο δεν είναι κακό όντως, απλά δεν είναι η high έκδοση και μου φάνηκε αρκετά φτωχό για αυτά τα λεφτά. Είναι του 14 βέβαια..

Ενα άλλο έξοδο που θα έχω με το mx5 είναι το γκαράζ. Αυτή τη στιγμή δεν έχω και νομίζω ότι αν πάρω κάτι με κουκούλα, το γκαράζ είναι απαραίτητο. Κοστίζει περίπου 80 το μήνα, δηλαδή μιλάμε για 960 τον χρόνο. Φυσικά και την slk καλό θα ήταν να την έχω σε γκαράζ αλλά θεωρώ ότι δεν είναι απαραίτητο να γίνει αμέσως.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...