Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παιδιά αν κάποιος ξέρει χρειάζομαι μια βοήθεια..πριν 1.5 μήνα πήγα το κινητό μου για φτιαξιμο σε ελληνικό e shop που το είχα αγορασει καθώς είχε βγάλει ένα σημάδι στην οθόνη..δεν ξέρω αν πρέπει να πω το όνομα..από τότε ξεκινήσε η περιπέτεια μέχρι και σήμερα..τους επερνα τηλέφωνο να δω τι γίνεται μου λέγανε θα με πάρουν δεν με περνάνε ποτέ..μετά από 10 15 φορές που πήρα μου είπαν ότι δεν το βρίσκουν..μετά μου είπαν ότι κατάλαβα λάθος και το έχουν και θα το φτιάξουν την επομένη εβδομάδα και θα με πάρουν τηλέφωνο..φυσικά δεν πήραν ποτέ τους πήρα και μου λένε ότι υπάρχει προβλήμα με την γραμμή του τεχνικού(!!) και δεν μπορεί να με πάρει.καθε φορά που περνώ μου λένε το ίδιο πραγμα,ότι εδώ είναι τηλεφωνικό κέντρο έχουν ενημερώσει δεν μπορούμε να κανουμε κάτι αλλο...φτάνουμε στους 2 μήνες και δεν ξέρω καν αν υπάρχει αυτό το κινητό και είμαι χωρίς κινητό τόσο καιρό..είναι προφανές ότι με κοροϊδεύουν..τι μπορώ να κάνω ξέρει κανείς να με βοηθήσει?να πάω στην αστυνομία να δηλώσω κλοπή? Η να πάρω δικηγόρο?δεν θέλω να δώσω κι άλλα χρήματα για κάτι που πραγματικά δεν φταίω..

Ευχαριστώ όποιον απαντήσει είμαι πραγματικά σε απελπιστική κατάσταση

Δημοσ.

αν σου έδωσαν δελτίο παραλαβης τότε δεν νομιζω οτι υπάρχει κάποιο πρόβλημα. πηγαίνει εκεί, το παίρνεις και τους κυνηγάς αν θέλεις. 

νομίζω ότι καλό θα ήταν να πεις για ποια εταιρεία πρόκειται. 

Δημοσ.

Έχω δελτιο κανονικά ότι το έδωσα ναι..πώς να πάω αφού είναι κλειστά τα καταστήματα δεν μπορώ..yomobile.gr είναι το μαγαζί..πώς να του κυνηγήσω? Εδώ τους είπα δεν θέλω να το φτιάξουν θέλω να πάω το πάρω και μου λένε έχω ενημερώσει δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο  και μου το κλείνουν..μιλάμε για απίστευτα πράγματα δεν το έχω ξαναδεί αυτό το πράγμα

 

Δημοσ.

δεν υποτίθεται ότι αυτά τα καταστήματα ειναι ανοιχτά για να παρέχουν ακριβώς αυτού του είδους τις υπηρεσίες ;

Δημοσ.

 Καταρχήν αν βάλεις δικηγορο να ασχοληθεί για ένα εξώδικο κ βλέπουμε δεν είναι μεγάλο το ποσό . Αυτό που μπορείς να κάνεις κ μόνος σου είναι να κοινοποιήσεις το όλο θέμα στον Ίνκα μέσω email ,κ το ίδιο email να το προωθήσεις κ σε αυτούς .  Οι αξιολόγησεις του στο skroutz είναι πάρα πολύ καλές , εκτός Σκρουτζ ακριβώς το αντίθετο . Κατι βρωμάει εδώ πάντως...

Δημοσ.
2 ώρες πριν, vargas είπε

 Οι αξιολόγησεις του στο skroutz είναι πάρα πολύ καλές , εκτός Σκρουτζ ακριβώς το αντίθετο . Κατι βρωμάει εδώ πάντως...

Το έχουμε πει πολλές φορές για το Σκρουτζ και τις κριτικές, μην τα ξαναλέμε. Δεν είναι να τις εμπιστεύεσαι. 
Ts ένα email με τα αποδεικτικά που έχεις στο ΙΝΚΑ και cc το κατάστημα και πιστεύω θα λυθεί πολύ γρήγορα το πρόβλημά σου.

Δημοσ.

Ευχαριστώ πολύ παιδιά..θα ψάξω αύριο αυτό το Ίνκα γιατί δεν το γνωρίζω θα τους πάρω τηλέφωνο..σε σημερινη τελευταία επικοινωνία απλά να σας πω μου είπαν ότι έχει πέσει το σύστημα επικοινωνίας με το service..σε ερώτηση που τους έκανα αν ο τύπος στο σέρβις δεν έχει κινητό να τον πάρω μου είπε ότι δεν υπάρχει η δυνατότητα ούτε να τον πάρω αλλά ούτε να τον πάρουν αυτοί γιατί δεν έχει κινητό..μετά ρώτησα πώς γίνετε ένα κατάστημα που πουλάει κινητά να μην έχει ένα κινητό ο υπάλληλος του..εγώ πιστεύω ότι είτε το χάσαμε είτε αλλος φουκαρας το χαίρετε τώρα και προσπαθούν να το τρεναρουν..θα ρωτήσω αύριο δικηγόρο και αυτό το Ίνκα..σας υπερευχαριστω για την βοήθεια γιατί είχα φτάσει σε σημείο απελπισιας

Δημοσ.

Τι μάρκα είναι το κινητό; Αν είναι εντός εγγύησης μήπως το στείλανε σε εξουσιοδοτημένο service της εταιρείας και για κάποιο λόγο τους καθυστερούν αυτοί; Πχ αν είναι σε καμία αναμονή ανταλλακτικού. Αν και σε τέτοια περίπτωση πιστεύω θα σου το έλεγαν για να μεταφέρουν την ευθύνη της καθυστέρησης στο άλλο service

Δημοσ.

Redmi note 9 pro...όχι ούτε καν καταρχάς το κινητό είχε βγάλει ένα σημάδι ανάμεσα στο digitizer και στο γυαλί..οι τύποι υποστήριξαν ότι η οθόνη είναι σπασμένη αλλά επηδει καθυστέρησαν χαρίστηκα θα μου την αλλάξουν!!!!δηλαδή αν το δεις απ' έξω όλη αυτή η κατάσταση πραγματικά είναι για να γελάς.αληθεια σας λέω επειδη το κινητό ήταν δώρο το προσεχα σαν τα μάτια μου..δεν έχει ούτε μια γρατζουνιά ούτε ένα πέσιμο..και λένε έσπασε η οθονη..εγώ φταίω που δεν το πήγα κατευθείαν στην xiaomi και τώρα τραβάω αυτό το καναλι

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...