Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αγόρασα ένα POCO X3 από BANGGOOD και δυστυχως ήρθε χαλασμένο. Δεν ανάβει, δε φορτίζει (δε τραβάει καν ρευμα από το φορτιστή ενώ άλλο κινητό στον ίδιο φορτιστή, τραβάει κανονικά).

Εχω πάρει δεκάδες πράγματα, και 3-4 κινητά από BANGGOOD και τώρα έτυχε η στραβη (όχι που δε θα τύχαινε).

Ευτυχώς έκανα unboxing video και φαίνεται το πρόβλημα ξεκάθαρα.

Μετα από μηνυμα προς το BANGGOOD αυτοί επιμένουν να το πάω σε τοπικό μαγαζι επισκευών, να ρωτήσω πόσο κάνει και να δουν αν τους συμφέρει απλώς να μου δώσουν τα λεφτά της επισκευής. Αυτό φαίνεται ότι δε παίζει γιατί ακόμα και να το πήγαινα δε μπορεί να ξέρει το service ποσο θα κοστίσει, ούτε έχουν ανταλλακτικά για δοκιμές να βρουν το πρόβλημα (κάλεσα 2-3, δε το λέω αυθαίρετα).

Εστειλα πίσω στο BANGGOOD και τα εξηγω αυτά.

Πως προτείνετε να κινηθώ; Τι έχει γίνει σε ανάλογες περιπτώσεις;

Δημοσ.

Τους λες οτι ρωτησες και δεν εχουν διαθεσιμα ανταλλακτικα.

Ανοιξε τικετ ,μη στελνεις απλα μειλ με αυτους.

Θα βγαλεις ακρη,απλα θα παρει λιγο χρονο.Υποψη οτι σου πληρωνουν τα μεταφορικα οταν θα το στειλεις πισω.

  • Thanks 1
Δημοσ.

Η συνεννόηση γίνεται με τικετ. Δε στελνω mail. Και ολη η κουβεντα του τικετ καταγραφεται σε φωτο και βιντεο. Εχω record από τα παντα.

Αν δε πληρώσουν επιστροφή την πληρώνει το paypal μέχρι 30 ευρω. Αυτό το ξέρω.

Σε ευχαριστώ φίλε μου που ασχολήθηκες.

Δημοσ.

Αργει λιγο η διαδικασια αλλα ετσι πρεπει να γινει με τικετ. Αν εχεις και βιντεο ακομη καλυτερα (ειναι απαραιτητο) ειναι υποχρεωση τους να βρουν μια λυση πιθανον να το στειλεις πισω καλυπτοντας αυτοι τα μεταφορικά.

Δημοσ.

Τα καλυπτουν τα μεταφορικα.

Ενα λαπτοπ μου ηρθε ελαττωματικο και το στειλα πισω με κοστος 44Ε και μου τα δωσαν.Χρεωθηκα μεν 1,5 ευρω τα εξοδα Paypal αλλα οκ.

Βεβαια τωρα που μου ηρθε και το δευτερο λαπτοπ ελαττωματικο με τρεναρουν υπερβολικα πολυ και πλεον τους ειπα οτι θα παει για dispute στο Paypal αν δε προχωρησουν την ιστορια.Για να δουμε την αντιδραση τους...

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Dantε είπε

Τα καλυπτουν τα μεταφορικα.

Ενα λαπτοπ μου ηρθε ελαττωματικο και το στειλα πισω με κοστος 44Ε και μου τα δωσαν.Χρεωθηκα μεν 1,5 ευρω τα εξοδα Paypal αλλα οκ.

Βεβαια τωρα που μου ηρθε και το δευτερο λαπτοπ ελαττωματικο με τρεναρουν υπερβολικα πολυ και πλεον τους ειπα οτι θα παει για dispute στο Paypal αν δε προχωρησουν την ιστορια.Για να δουμε την αντιδραση τους...

Ναι περιμενε λιγες μερες δεν νομιζω να ρισκαρουν να σε χασουν αφου εχεις ιστορικο παραγγελιων (δεν εκανες 1 μόνο κ τελος)  σε αυτους. Αν οχι ανοιξε dispute μετα. Ειναι μεγαλο μαγαζι το BG αν κ υπάρχουν προβληματα εξ ορισμου λογω εξ αποστασεως.

Δημοσ.

Καλα δεν ειναι 100% σιγουρο οτι θα βρει λυση.

Μενα ας πουμε με πουλησαν.Τους ειπα θα κανω dispute και πλιζ ασχοληθειτε και με γραψανε.Και αναγκαστικα θα κανω αυριο dispute.Και το κακο ειναι οτι θα το στειλω πισω και θα βαλω μεταφορικα απο τη τσεπη μου γιατι μεχρι 30Ε δικαιολογει το paypal.

Βεβαια αφου ειναι ετσι γιδια,μια αλλη παραγγελια που τη περιμενω και εχει αργησει καμποσο καιρο,θα ζητησω λεφτα πισω και οταν ερθει(γιατι θα ερθει) θα ειναι κερασμενη.

  • Like 2
  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.
Στις 4/3/2021 στις 1:02 ΜΜ, dchatz είπε

Αγόρασα ένα POCO X3 από BANGGOOD και δυστυχως ήρθε χαλασμένο. Δεν ανάβει, δε φορτίζει (δε τραβάει καν ρευμα από το φορτιστή ενώ άλλο κινητό στον ίδιο φορτιστή, τραβάει κανονικά).

Εχω πάρει δεκάδες πράγματα, και 3-4 κινητά από BANGGOOD και τώρα έτυχε η στραβη (όχι που δε θα τύχαινε).

Ευτυχώς έκανα unboxing video και φαίνεται το πρόβλημα ξεκάθαρα.

Μετα από μηνυμα προς το BANGGOOD αυτοί επιμένουν να το πάω σε τοπικό μαγαζι επισκευών, να ρωτήσω πόσο κάνει και να δουν αν τους συμφέρει απλώς να μου δώσουν τα λεφτά της επισκευής. Αυτό φαίνεται ότι δε παίζει γιατί ακόμα και να το πήγαινα δε μπορεί να ξέρει το service ποσο θα κοστίσει, ούτε έχουν ανταλλακτικά για δοκιμές να βρουν το πρόβλημα (κάλεσα 2-3, δε το λέω αυθαίρετα).

Εστειλα πίσω στο BANGGOOD και τα εξηγω αυτά.

Πως προτείνετε να κινηθώ; Τι έχει γίνει σε ανάλογες περιπτώσεις;

Επειδή τώρα είδα το θέμα σου και δεν ξέρω αν βρήκες λύση, άνοιξε dispute στο paypal και ζήτα τα full refund. Αν είσαι πιο καλός άνθρωπος, απλά ενημέρωσε το BG οτι θα το κάνεις. Κατά τα άλλα το PayPal είναι "στη μέση"¨ακριβώς γι'αυτό το λόγο. Βουρ λοιπόν.-

Δημοσ.

ευχαριστώ για την απάντηση.

Ήδη το κινητό είναι στο δρόμο για Κίνα. Εχω τα πάντα, unboxing, συσκευασία αποστολής πίσω, φωτο απο το ταχυδρομείο. Αν μου κάνουν τσαλιμάκια, τότε θα παω σε paypal κατάσταση. Προς το παρόν και όσο δε περνάνε και οι 6 μήνες ελπίζω να το λύσουν οι Κινέζοι χωρίς παρατράγουδα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...