Shinta Δημοσ. 24 Μαΐου 2004 Δημοσ. 24 Μαΐου 2004 Kai na theloun ola auta, tha vro 1002 xriseis gia tetoia isxis, siga min exo tetoio pc na valo kati k**o Windows me 3D effects sta Files!!!!! Litourgikotato,Aporo pos adexo xoris 3D Desktop...... 6Ghz CPU Gia ta windows LoL!
paidi_thayma Δημοσ. 25 Μαΐου 2004 Δημοσ. 25 Μαΐου 2004 egw pali, meta tis trelles apaitiseis pou exoyn, blepw anodo tou linux pou SEBETAI toys poroys tou sistimatos mas.O monos logos pou den exei faei akoma ths MS einai oi symfwnies ths me tis etaireies typou symantec, (gia na kleinei tis trypes ths) kai oi etaireies twn Games pou skopo exoun na metamorfwsoun ton upologisth se paixnidomhxanh apoxaynwsis.Erwthsh: h microsoft prow8ei thn pragmatiki gnwsi toy ti einai kai pws doulebei ena PC me thn olo kai perissoteri aytomatia pou proo8ei ?
Jason Dean Δημοσ. 25 Μαΐου 2004 Δημοσ. 25 Μαΐου 2004 Kai na theloun ola auta' date=' tha vro 1002 xriseis gia tetoia isxis, siga min exo tetoio pc na valo kati k**o Windows me 3D effects sta Files!!!!! Litourgikotato,Aporo pos adexo xoris 3D Desktop......6Ghz CPU Gia ta windows LoL![/quote'] Kala esy vale dos 3.3 se ena 286 kai arakse...
Shinta Δημοσ. 26 Μαΐου 2004 Δημοσ. 26 Μαΐου 2004 Kala oxi kai esti alla den prokite na paro pc gia ta windows se ligotero apo ena xrono afotou vgoun,toulaxiston na trexoun me ola ta visualizations aksioprepos.
paidi_thayma Δημοσ. 26 Μαΐου 2004 Δημοσ. 26 Μαΐου 2004 Apo ti stigmi pou 8a trexete pisw apo to ka8e neo game tis agoras, to ka8e neo photoshop , to ka8e neo otidipote eiste anagkasmenoi na ta skate gia hardware pou merika xronia prin eixe mono h NASA.Mono pou h nasa estelne doryforous sto diastima gia na exei tetoia PC , den i8ele tosi isxy gia na paizei ena Game.To piasate to yponnooymeno e ?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.