Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
23 λεπτά πριν, tsismal είπε

και πολύ καλά έκανες και τα επισκεύασες ολα αυτά. Αλλά ο τεχνικός που λες αν δεν ήταν της αντιπροσωπείας, οπότε και πρέπει να πάει by the book και να πει για αλλαγή πλακέτας, μάλλον ήθελε να σε δαγκώσει. Και ξέρεις τι θα έκανε και αυτος? Θα την έδινε σε έναν ηλεκτρονικο να αλλάξει πυκνωτές με ενα 20αρικο😄

συγνωμη κι'ολας, αλλα ξέρεις πολλους τεχνικους που δεν δαγκωνουν?

  • Απαντ. 72
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, panagiotisko είπε

συγνωμη κι'ολας, αλλα ξέρεις πολλους τεχνικους που δεν δαγκωνουν?

Ναι, ξέρω, όπως ξέρω και πολλούς που δαγκώνουν, και σε ολα τα επαγγέλματα.

1 λεπτό πριν, tsismal είπε

Ναι, ξέρω, όπως ξέρω και πολλούς που δαγκώνουν, και σε ολα τα επαγγέλματα.

Για αυτο παίρνουμε και 2η και 3η γνώμη, δεν ζούμε σε κοινωνία Αγγέλων

Δημοσ.
2 ώρες πριν, BEZYR είπε

Ετσι, εχει καταντησει αηδια με το παραμικρο, πεταμα.

Παλιοτερα δεν ηταν ετσι.

Τα περισσοτερα δε, επισκευαζονται.

Μ ενα πολυμετρο αν πιανουν τα χερια σου και ασχοληθεις λιγο...

Εδω φτασαμε να πεταμε καινουριο πλυντηριο για "καμμενη πλακετα".

Τα πλυντήρια επισκευάζονται δεν έχουν σχέση με το right to repair act 

 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δύσκολο , μεγαλύτερο κόστος κατασκευής και όχι άμεσα υλοποιησιμο .σε βάθος πενταετίας και αν .θα σου πει ο Κινέζος να το φτιαξεις εσύ και κάντο όπως γουστάρεις ,εγώ έτσι το κάνω ,αν δεν σου αρέσει μην το εισάγεις.

Επεξ/σία από makis269
Δημοσ.
25 λεπτά πριν, tsismal είπε

Ναι, ξέρω, όπως ξέρω και πολλούς που δαγκώνουν, και σε ολα τα επαγγέλματα.

Για αυτο παίρνουμε και 2η και 3η γνώμη, δεν ζούμε σε κοινωνία Αγγέλων

δηλαδή είναι προτιμότερο ένας χρήστης που το κατέχει με τα βασικά να πάει για αλλαγή βύσματος φόρτισης σε λαπτοπ σε 3 τεχνικούς και να πάρει τιμές 3 τιμές και να επιλέξει την καλύτερη? όταν με 10 ευρώ το ανταλλακτικό και 1 ώρα από το χρόνο σου μπορείς να το φτιάξεις ο ίδιος. οι βενζίνες μόνο που θα φάει στα πήγαινε έλα δεν αξίζει στην περίπτωση αυτή.

η να μιλήσω μήπως λίγο για το γενικότερο right to repair act ? που για να αλλάξεις σαν ιδιώτης έναν αισθητήρα θέσης υδραυλικου (20 ευρώ ανταλλακτικό , 5 λεπτά εργασία) πρέπει να πας σε εξουσιοδοτημένο service μεγάλης γνωστής εταιρίας? και σε χρεώνουν 100+φπα μόνο για την ώρα του τεχνικού + το κόστος recallibration?
αν δεν το πας δεν υπάρχει τρόπος callibration από τον ίδιο τον κάτοχο/χρηστη. και η διαδικασία ξέρεις ποια είναι? κουνάς τα υδραυλικά τέρμα πάνω - τέρμα κάτω. έτσι γίνεται το καλιμπράρισμα.

πες μου εδώ ποιος έχει δίκαιο και γιατι. να πω επίσης πως σε παλιότερα μοντέλα ίδιο οχήματος , το καλιμπράρισμα μπορούσε να γίνει από ειδικό mode στο καντράν. πλέον όλα είναι κλειδωμένα.

  • Like 1
Δημοσ.

Μακάρι και να γίνει κάτι τέτοιο αλλά θα πρέπει να διευκρινιστεί ποιες συσκευές περιλαμβάνει το νομοσχέδιο και γενικά να ξεδιαλύνει θολά σημεία. Η υπερκατανάλωση στις μέρες μας έχει χτυπήσει κόκκινο και αυτό έχει πολλές επιπτώσεις. 

Δημοσ.

Σε κάθε περίπτωση πρόκειται για δράση προς την σωστή κατεύθυνση.

Συμφωνώ επίσης με την άποψη ότι πολλές συσκευές θα μπορούσαν να επισκευαστούν με χαμηλό κόστος αντί να πεταχτούν στα σκουπίδια ακόμα και απο αρχαριους ή wannabe μάστορες με τα κατάλληλα εργαλεία.

Είμαι σίγουρος ότι θα κάψω πολλές συσκευές για να μάθω αλλά επίσης είμαι σίγουρος ότι κάθε φορά θα γίνομαι καλύτερος. Η εμπειρία και η τριβή με το αντικείμενο είναι ο μέγιστος δάσκαλος. Τι θα χάσω -πέραν του χρόνου μου- αν επιχειρήσω μια επισκευή σε συσκευή που αλλιώς θα πετούσα; Πόσο μάλλον αν εχω εναν ετοιμο οδηγό επισκευής;  Δύσκολο; Σίγουρα... Ακατόρθωτο; Φυσικά και όχι! :)

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, tsismal είπε

και πολύ καλά έκανες και τα επισκεύασες ολα αυτά. Αλλά ο τεχνικός που λες αν δεν ήταν της αντιπροσωπείας, οπότε και πρέπει να πάει by the book και να πει για αλλαγή πλακέτας, μάλλον ήθελε να σε δαγκώσει. Και ξέρεις τι θα έκανε και αυτος? Θα την έδινε σε έναν ηλεκτρονικο να αλλάξει πυκνωτές με ενα 20αρικο😄

Ο τεχνικός ήταν της γειτονιάς και όντος θα άλλαζε πλακέτα, ο λόγος είναι απλός, ο άνθρωπος θέλει να πληρωθεί, οι επισκευές σε πλακέτες δεν είναι σίγουρο ότι θα πετύχουν και απαιτούν χρόνο και γνώσεις. Στην περίπτωση επισκευής θα έβγαζε ίσως 100-200 ευρώ στην τσέπη του αλλά θα έπρεπε να πάρει την πλακέτα να την αναλύσει να βρει το πρόβλημα και αν επισκευάζεται να το κάνει, στην περίπτωση αντικατάστασης απλός βγάζει-βάζει 10 καλώδια πληρώνεται τα 30-50 ευρώ του και φεύγει. Στην πρώτη περίπτωση η πλακέτα μπορεί να χαλάσει ξανά και να έχει προβλήματα με τον πελάτη ενώ στην δεύτερη θα υπάρχει εγγύηση κτλ κτλ. 

Κοινός για ένα τεχνικό είναι προτιμότερη η αντικατάσταση, εδώ όμως κάνουμε κουβέντα για την δυνατότητα και το δικαίωμα επισκευής και όχι για το αν θα την κάνει κάποιος, πχ η apple με το T chip στα macbook σου κάνει την ζωή μπαλάκι γιατί δεν μπορείς να αλλάξεις τίποτα πάνω στο σύστημα, αν αυτή η τακτική αρχίζει να εφαρμόζεται και σε άλλες συσκευές ή ακόμα και αυτοκίνητα (γιατί όχι;) τότε θα πρέπει τα τακάκια να στα βάλει πχ η audi και όχι ο μηχανικός της γειτονιάς γιατί διαφορετικά δεν θα παίρνει μπρος και αυτό αν βρεις τακάκια που να ταιριάζουν με το αμάξι σου :D

Το θέμα είναι πέρα για πέρα ανησυχητικό, υπάρχει σοβαρό πρόβλημα με το footprint στο περιβάλλον αλλά και με το δικαίωμα του κατόχου της συσκευής να επέμβει σε αυτήν.

Καταλαβαίνω ότι το θέμα φαντάζει άσχετο με ανθρώπους που δεν θα άνοιγαν ποτέ μία συσκευή αλλά πίστεψε με ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ.

Ένα καλό βίντεο σχετικά με το κίνημα από ένα άνθρωπο που πραγματικά μου έχει κάνει την ζωή εύκολη με τις γνώσεις που μοιράζει είναι το παρακάτω, αν έχεις χρόνο τότε καλή απόλαυση:

 

Επεξ/σία από orgixmh
  • Like 2
Δημοσ.

Είναι απίστευτο να υπάρχουν άτομα που υποστηρίζουν όλο αυτό που γίνεται που δεν μπορείς να κάνεις repair τίποτα. Ούτε καν να προσθέσεις...

Δεν καταλαβαίνετε ότι όλο αυτό γίνεται για να αναγκάσουν τον χρήστη να αγοράζει συνέχεια?

Δεν ξεκίνησε από την Apple. Η Αππλε μπορεί να ήταν η πρώτη που το έκανε τόσο επιθετικά αλλά φαινόταν ότι προς τα κει παει το πράγμα. Σε καμία εταιρία δεν συμφέρει να κρατάς το λαπτοπ σου πχ 5 χρόνια.

  • Like 1
Δημοσ.

αυτο δεν φτάνει , να βάλουν ένα μάθημα στα σχολεία να ξερει το παιδί απο το δημοτικό τι είναι μια πλακέτα τι εχει πανω τι ειναι κύκλωμα τι ειναι επεξαργαστής τα βασικά 

Δημοσ.
4 ώρες πριν, Dr_Pepper είπε

Τα πλυντήρια επισκευάζονται δεν έχουν σχέση με το right to repair act 

Επειδη εχω επισκευασει πολλα, να σου πω οτι το 80% πασχουν στην πλακετα η οποια συνηθως, και ιδιαιτερα στα φθηνα μοντελα καιγεται και κοστιζει τοσο η αλλαγη της, που απλα παιρνεις νεο γιατι δεν συμφερει η αγορα καινουριας.

 

 

 

 

  • Like 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, BEZYR είπε

Επειδη εχω επισκευασει πολλα, να σου πω οτι το 80% πασχουν στην πλακετα η οποια συνηθως, και ιδιαιτερα στα φθηνα μοντελα καιγεται και κοστιζει τοσο η αλλαγη της, που απλα παιρνεις νεο γιατι δεν συμφερει η αγορα καινουριας.

 

Ναι αυτό που εννοούσα ειναι ότι έχει να κάνει με την τοπική αγορά αυτό

 

Δηλαδή ο "μάστορας" δεν ξέρει να στη φτιάξει και ξέρει μόνο να την αλλάζει με καινούρια ή ζητάει πολλά λεφτά να στην φτιάξει. 

 

Δεν έχει κάτι πάνω της η ίδια η πλακέτα που να μην επιτρέπει να αλλάξεις τα τσιπακια τους πυκνωτές κτλ που έχει πάνω της. 

Δημοσ.
4 ώρες πριν, Dr_Pepper είπε

Τα πλυντήρια επισκευάζονται δεν έχουν σχέση με το right to repair act 

 

 

Ναι αν ειναι ενα φιλτρο ή μια αντλια επισκευαζονται, αν καει καποιο στοιχειο της πλακετας σου ζητανε τρελα λ7 για αλλαγη της που δεν συμφερει...πετας το μηχανημα και παιρνεις αλλο.Συχνο φαινομενο

Θα μπορουσαν οι εταιριες να κατασκευασουν την πλακετα διαφορετικα, πχ με τροπο που το ενα κυκλωμα να μην ακυρωνει το αλλο.Πχ αν δεν ζυγισει αυτοματα, δεν ειναι αναγκη να μην ανοιγει η πορτα...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...