Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
10 ώρες πριν, Agony είπε

Δεν πηρες OLED για burn in , το εχεις παθει ομως σε πολλές ? Δεν το καταλαβα αυτο.

Κατοχος B6 και C8 θα πω οτι οπως ολα τα πανελ που ειχα VA και IPS σιγουρα υπαρχουν καποια μειονεκτήματα σε όλες . Προσωπικά δεν εχω κανενα απολυτος burn in μετα απο τοσα χρονια και την TV να ειναι ανοιχτή απο το μεσημέρι μεχρι το βραδυ καθε μερα σε παιδικα καναλια . Συγκεκριμενα η C8 που εχω πλεον στο σαλόνι κλείνει μονη της ,κουναει την εικονα οταν ειναι στατικη μονη της, κατεβαζει την φωτεινωτητα οταν εχει logo μονη της , βγαζει screensaver οταν υπαρχει ακίνητη εικονα μονη της, αν την.ξεχασεις ανοιχτη σε ρωταει αν θες να κλεισει και αν δεν απαντήσεις τοτε ξανα κλεινει μονη της , αν ζεσταθει το πανελ ξανα... Κλεινει μονη της , οταν βλεπεις πολλες ωρες HDR content ριχνει τηβ φωτεινωτητα μονη της.

Τωρα αν καποιος με το ζορι μπει στο κρυφο μενου κλεισει ολες τις προστασίες η επιτιδες απορρίπτει ολες τις προστασειες η επιτιδες την βγαζει απο το ρευμα για να μην κανει cycles ε τοτε ναι θα κανει Burn In .

Ωραια χρωματα Ωραιο μαυρο καθολου burn in.... Ομως προσωπικα βλεπω μετα απο 5 χρονια χρησης οτι εχει πέσει η φωτεινωτητα στην παλιά, επισης στα γκρι υπαρχει ενα φλικερ , υπαρχει stutter σε 24 fps ταινιες , σε ορισμενα σκοτεινα σημεια οι διαβάθμιση του μαυρου χανει αρκετα ειναι λες και απο το απολυτο μαυρο στο γκρι χανει αποχρωσεις , υπαρχει ελαχιστο banding που το βλεπω μονο αε συγκεκριμενες σκηνές .

Οσο γιαν το Burn In και τα 5 χρονια Εγγυηση απο LG Hellas την έχω κάνει. Εστειλα την C8  στο Σέρβις LG Μανωλοπουλος διοτι σε 3 μηνες απο αγορα μου εκανε εντονο φλικερ για επισκευή εκει λοιπόν ρωτησα τι γινεται με burn in και banding ? Και ήταν ξεκάθαροι οτι ΔΕΝ καλύπτετε απο την εγγύηση, τα εχω ολα σε mails.

Στην αρχη και αναλογα το καταστημα ισως υπήρχαν περιπτώσεις που τις άλλαζαν. Στο εξωτερικο LG UK που εστειλα mail μου απάντησαν οτι αν γινει έλεγχος και δουν οτι ειναι απο ελάττωμα πανελ και οχι κακη χρηση τοτε αλλαζουν πανελ .... Ομως δεν τους αφορα οπως ειναι λογικό διοτι αναλαμβανει το σερβις LG Hellas δυστυχώς που κατα την γνωμη μου ειναι η χειρότερη εμπειρία που ειχα ποτέ τοσο απο εξυπηρέτηση , γνώσεις,  αγένεια.

Εγώ που πήρα την c8 στις 55 ίντσες από κωτσόβολο είχε τότε προσφορά η ίδια η lg 300 ευρώ δωροκάρτα αν την έπαιρνες τότε μέχρι τέλος της χρονιάς. Έκανα & πενταετή εγγύηση επίσης του κωτσόβολου & είμαι καλυμμένος για όλα. & ευχαριστημένος απόλυτα. 

Δημοσ.
11 ώρες πριν, Agony είπε

Δεν πηρες OLED για burn in , το εχεις παθει ομως σε πολλές ? Δεν το καταλαβα αυτο.

Κατοχος B6 και C8 θα πω οτι οπως ολα τα πανελ που ειχα VA και IPS σιγουρα υπαρχουν καποια μειονεκτήματα σε όλες . Προσωπικά δεν εχω κανενα απολυτος burn in μετα απο τοσα χρονια και την TV να ειναι ανοιχτή απο το μεσημέρι μεχρι το βραδυ καθε μερα σε παιδικα καναλια . Συγκεκριμενα η C8 που εχω πλεον στο σαλόνι κλείνει μονη της ,κουναει την εικονα οταν ειναι στατικη μονη της, κατεβαζει την φωτεινωτητα οταν εχει logo μονη της , βγαζει screensaver οταν υπαρχει ακίνητη εικονα μονη της, αν την.ξεχασεις ανοιχτη σε ρωταει αν θες να κλεισει και αν δεν απαντήσεις τοτε ξανα κλεινει μονη της , αν ζεσταθει το πανελ ξανα... Κλεινει μονη της , οταν βλεπεις πολλες ωρες HDR content ριχνει τηβ φωτεινωτητα μονη της.

Τωρα αν καποιος με το ζορι μπει στο κρυφο μενου κλεισει ολες τις προστασίες η επιτιδες απορρίπτει ολες τις προστασειες η επιτιδες την βγαζει απο το ρευμα για να μην κανει cycles ε τοτε ναι θα κανει Burn In .

Ωραια χρωματα Ωραιο μαυρο καθολου burn in.... Ομως προσωπικα βλεπω μετα απο 5 χρονια χρησης οτι εχει πέσει η φωτεινωτητα στην παλιά, επισης στα γκρι υπαρχει ενα φλικερ , υπαρχει stutter σε 24 fps ταινιες , σε ορισμενα σκοτεινα σημεια οι διαβάθμιση του μαυρου χανει αρκετα ειναι λες και απο το απολυτο μαυρο στο γκρι χανει αποχρωσεις , υπαρχει ελαχιστο banding που το βλεπω μονο αε συγκεκριμενες σκηνές .

Οσο γιαν το Burn In και τα 5 χρονια Εγγυηση απο LG Hellas την έχω κάνει. Εστειλα την C8  στο Σέρβις LG Μανωλοπουλος διοτι σε 3 μηνες απο αγορα μου εκανε εντονο φλικερ για επισκευή εκει λοιπόν ρωτησα τι γινεται με burn in και banding ? Και ήταν ξεκάθαροι οτι ΔΕΝ καλύπτετε απο την εγγύηση, τα εχω ολα σε mails.

Στην αρχη και αναλογα το καταστημα ισως υπήρχαν περιπτώσεις που τις άλλαζαν. Στο εξωτερικο LG UK που εστειλα mail μου απάντησαν οτι αν γινει έλεγχος και δουν οτι ειναι απο ελάττωμα πανελ και οχι κακη χρηση τοτε αλλαζουν πανελ .... Ομως δεν τους αφορα οπως ειναι λογικό διοτι αναλαμβανει το σερβις LG Hellas δυστυχώς που κατα την γνωμη μου ειναι η χειρότερη εμπειρία που ειχα ποτέ τοσο απο εξυπηρέτηση , γνώσεις,  αγένεια.

Έτσι όπως την περιγράφεις την c8, αν το βράδυ κάνει και βόλτα στα δωμάτια για ξεσκέπαστους, αναβαθμίζω άμεσα από b8! 😄

Δημοσ.
17 hours ago, Looter said:

Υπάρχουν άνθρωποι όπως εγώ που ενώ έχουμε το budget για OLED , δεν τις ακουμπάμε λόγω του burn in.

ΕΝΑ βράδυ να ξεχάσεις την τηλεόραση να παίζει σε κανάλι όπως το MAD μπορεί να την καταστρέψεις. 

Και το πρόβλημα είναι ότι ΔΕ σε υποστηρίζουν οι εταιρίες που τους τα έσκασες , σου λένε ας ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΣ..

Θα περιμένω τις microled ή οποία ΣΟΒΑΡΗ τεχνολογία βγει χωρίς τέτοιου είδους θέματα ΟΣΟ χρειαστεί.

Μέχρι τότε οι Qled είναι ότι πιο κοντά. Χάνουν σε μαύρο , κερδίζουν σε φωτεινότητα. 

Ποιο mad; Στο Nickelodeon το έπαθα εγω!!! Έβλεπα για 2 χρόνια πολύ βαθιά στην εικόνα το σήμα του καναλιού! Για 3 χρόνια έβλεπα και ενα μικρό φακελάκι κάτω δεξιά. Oled LG πανάκριβη όταν την πήρα, και με όλες τις προφυλάξεις στο ON . Γι' αυτό Oled για μένα πέθανε...

Δημοσ.

Καλησπέρα. Ας καταθέσω και εγώ την άποψη μου, τόσο για το service της LG όσο και για τις OLED. Αγορά 05/2017 OLED55E6V 3D μοντέλο 2016 με επέκταση εγγύησης. Ο λόγος που επίσπευσα την αγορά, ήταν λόγω κατάργησης τηλεοράσεων 3D που απολαμβάνουμε οικογενειακώς πολύ από το 2010 που πήρα την LGLW650S SMART 3D η οποία λειτουργεί άψογα μέχρι στιγμής και πτώση τιμής λόγω νέων μοντέλων. Πριν λήξει η 2ετης εγγύηση 02/2019 εμφανίζει το γνωστό πρόβλημα (burn in) συνημμένη φωτογραφία. Ήμουν γνώστης του θέματος και είχα ενεργές τις προστασίες, όπως και έκανα την χειροκίνητη απαλοιφή θορύβου οθόνης λεγόταν τότε, μια φορά την εβδομάδα όπως μου είχε προτείνει ο πωλητής της LG στο Media Markt, προφανώς χρειαζόταν πιο συχνά...  Επικοινωνία με Μανωλόπουλο, άμεση παραλαβή από το σπίτι μου χωρίς χρέωση, αντικατάσταση πάνελ χωρίς δεύτερη κουβέντα με 2ετη εγγύηση. 10/2020 όταν έβαλα red screen για να τσεκάρω, εμφάνιζε ελάχιστο burn in το οποίο δεν ήταν εμφανές σε κανονική ροή εικόνας. Πληροφορήθηκα ότι πλέον δεν υπάρχει η οθόνη σαν ανταλλακτικό, οπότε περίμενα και μέσα Ιανουαρίου πήρα το Service. Να σημειώσω ότι η tv είχε ενεργειακή κλάση Β και όταν πλησίαζες την οθόνη εξέπεμπε έντονη θερμότητα, ίσως ένας επιπλέον λόγος πέρα της τεχνολογίας για το πρόβλημα. Είχαν αποτυπωθεί και στις δύο περιπτώσεις κόκκινα λογότυπα και οι μπάρες από τα δελτία ειδήσεων. Ελπίζω τα καινούργια μοντέλα να είναι πιο ανθεκτικά. Μετά από λίγες μέρες με πήρε η LG λέγοντας μου ότι η tv δεν επισκευάζεται και θα μου την αντικαταστήσουν με το κορυφαίο μοντέλο GX αξίας εκείνη την στιγμή 1800€. Μου έκανε εντύπωση ότι για μια τηλεόραση, που στην ουσία δεν είχε κανένα θέμα στην κανονική ροή προβολής, προχώρησαν σε αντικατάσταση και όχι με τις σειρές B ή C όπως θα μπορούσαν, αλλά με την κορυφαία. Ρωτάω λοιπόν τι γίνεται στην περίπτωση που εγώ θέλω να πάρω κάποιο άλλο μοντέλο. Πιστωτικό στην αρχική αξία αγοράς του 2017 ήτοι 2000€. Έβαλα και άλλα 300€ και πήρα την 65GX GALLERY με δώρο την 5ετη εγγύηση από το Public! Κάποιος τεχνικός μου είχε πει ότι στο service μπαίνουν στο σύστημα της tv και αν δουν ότι έχεις κάνει ότι πρέπει για την προστασία της οθόνης στην καλύπτουν αλλιώς....Συμπέρασμα δικό μου.... Οι OLED είναι ότι καλύτερο κυκλοφορεί μέχρι στιγμής εκεί έξω και το WEBOS το καλύτερο λειτουργικό. Αλλά δεν είναι τηλεοράσεις που θα τις χρησιμοποιείς σαν ραδιόφωνο. Ανοικτή όλη μέρα και να κάνεις άλλες δουλειές. Όπως και οι υπόλοιπες τηλεοράσεις νομίζω, απλά αυτές ένα παραπάνω. Όπως είπε και ένας φίλος μου μια τηλεόραση θέλω να πάρω, δεν θέλω να ασχολούμαι με ρυθμίσεις προστασίας και λοιπά... Ο καθένας ότι κάνει κέφι! Συγγνώμη για το σεντόνι αλλά νομίζω άξιζε!

1614785423665.jpg

  • Like 3
  • Thanks 1
  • Super Moderators
Δημοσ.

Oh ξαναδίνει 100/120hz panel η Samsung σε κάποιοες 49αρες, γκρεμίστηκαν μερικοί φούρνοι!

Δημοσ.
7 ώρες πριν, Konstantine4U είπε

Εγώ που πήρα την c8 στις 55 ίντσες από κωτσόβολο είχε τότε προσφορά η ίδια η lg 300 ευρώ δωροκάρτα αν την έπαιρνες τότε μέχρι τέλος της χρονιάς. Έκανα & πενταετή εγγύηση επίσης του κωτσόβολου & είμαι καλυμμένος για όλα. & ευχαριστημένος απόλυτα. 

Δεν εισαι καλυμμενος για ολα, παρε τηλ την LG HELLAS Και αν σου πουν οτι σε καλυπτουν Burn in , Banding , FLickering  γραμμενο σε μειλ τοτε καντο Forward Και σε μενα.

6 ώρες πριν, moican είπε

Έτσι όπως την περιγράφεις την c8, αν το βράδυ κάνει και βόλτα στα δωμάτια για ξεσκέπαστους, αναβαθμίζω άμεσα από b8! 😄

Χαχαχα i get u ... but it is what it is ....

  • Like 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Agony είπε

Δεν εισαι καλυμμενος για ολα, παρε τηλ την LG HELLAS Και αν σου πουν οτι σε καλυπτουν Burn in , Banding , FLickering  γραμμενο σε μειλ τοτε καντο Forward Και σε μενα.

Χαχαχα i get u ... but it is what it is ....

Μάλλον δεν κατάλαβες φίλε μου πως όταν έκανα την 5ετή εγγύηση από κωτσοβολο δεν ασχολούμαι με την lg hellas που έδινε 2 χρόνια αλλά με τον ίδιο τον κωτσοβολο. Φίλος είχε την b6 και του την άλλαξαν με c7 λόγω burn in. & αυτό επειδή δεν είχαν την ίδια να του δώσουν. Βγήκε & κερδισμένος. 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, DOUM1969 είπε

Καλησπέρα. Ας καταθέσω και εγώ την άποψη μου, τόσο για το service της LG όσο και για τις OLED. Αγορά 05/2017 OLED55E6V 3D μοντέλο 2016 με επέκταση εγγύησης. Ο λόγος που επίσπευσα την αγορά, ήταν λόγω κατάργησης τηλεοράσεων 3D που απολαμβάνουμε οικογενειακώς πολύ από το 2010 που πήρα την LGLW650S SMART 3D η οποία λειτουργεί άψογα μέχρι στιγμής και πτώση τιμής λόγω νέων μοντέλων. Πριν λήξει η 2ετης εγγύηση 02/2019 εμφανίζει το γνωστό πρόβλημα (burn in) συνημμένη φωτογραφία. Ήμουν γνώστης του θέματος και είχα ενεργές τις προστασίες, όπως και έκανα την χειροκίνητη απαλοιφή θορύβου οθόνης λεγόταν τότε, μια φορά την εβδομάδα όπως μου είχε προτείνει ο πωλητής της LG στο Media Markt, προφανώς χρειαζόταν πιο συχνά...  Επικοινωνία με Μανωλόπουλο, άμεση παραλαβή από το σπίτι μου χωρίς χρέωση, αντικατάσταση πάνελ χωρίς δεύτερη κουβέντα με 2ετη εγγύηση. 10/2020 όταν έβαλα red screen για να τσεκάρω, εμφάνιζε ελάχιστο burn in το οποίο δεν ήταν εμφανές σε κανονική ροή εικόνας. Πληροφορήθηκα ότι πλέον δεν υπάρχει η οθόνη σαν ανταλλακτικό, οπότε περίμενα και μέσα Ιανουαρίου πήρα το Service. Να σημειώσω ότι η tv είχε ενεργειακή κλάση Β και όταν πλησίαζες την οθόνη εξέπεμπε έντονη θερμότητα, ίσως ένας επιπλέον λόγος πέρα της τεχνολογίας για το πρόβλημα. Είχαν αποτυπωθεί και στις δύο περιπτώσεις κόκκινα λογότυπα και οι μπάρες από τα δελτία ειδήσεων. Ελπίζω τα καινούργια μοντέλα να είναι πιο ανθεκτικά. Μετά από λίγες μέρες με πήρε η LG λέγοντας μου ότι η tv δεν επισκευάζεται και θα μου την αντικαταστήσουν με το κορυφαίο μοντέλο GX αξίας εκείνη την στιγμή 1800€. Μου έκανε εντύπωση ότι για μια τηλεόραση, που στην ουσία δεν είχε κανένα θέμα στην κανονική ροή προβολής, προχώρησαν σε αντικατάσταση και όχι με τις σειρές B ή C όπως θα μπορούσαν, αλλά με την κορυφαία. Ρωτάω λοιπόν τι γίνεται στην περίπτωση που εγώ θέλω να πάρω κάποιο άλλο μοντέλο. Πιστωτικό στην αρχική αξία αγοράς του 2017 ήτοι 2000€. Έβαλα και άλλα 300€ και πήρα την 65GX GALLERY με δώρο την 5ετη εγγύηση από το Public! Κάποιος τεχνικός μου είχε πει ότι στο service μπαίνουν στο σύστημα της tv και αν δουν ότι έχεις κάνει ότι πρέπει για την προστασία της οθόνης στην καλύπτουν αλλιώς....Συμπέρασμα δικό μου.... Οι OLED είναι ότι καλύτερο κυκλοφορεί μέχρι στιγμής εκεί έξω και το WEBOS το καλύτερο λειτουργικό. Αλλά δεν είναι τηλεοράσεις που θα τις χρησιμοποιείς σαν ραδιόφωνο. Ανοικτή όλη μέρα και να κάνεις άλλες δουλειές. Όπως και οι υπόλοιπες τηλεοράσεις νομίζω, απλά αυτές ένα παραπάνω. Όπως είπε και ένας φίλος μου μια τηλεόραση θέλω να πάρω, δεν θέλω να ασχολούμαι με ρυθμίσεις προστασίας και λοιπά... Ο καθένας ότι κάνει κέφι! Συγγνώμη για το σεντόνι αλλά νομίζω άξιζε!

1614785423665.jpg

Πραγματικα χαιρομαι για εσενα , δυστυχώς εγω δεν ειχα την ιδια αντιμετωπιση . Το οτι σου αλλαξαν 2 φορες πανελ και μαλιστα με το GX ειναι πολυ θετικο για εσενα.

Μια ερωτηση ... οταν επαθες την ζημια  πειρες τηλ το Public η την LG ? 

1 λεπτό πριν, Konstantine4U είπε

Μάλλον δεν κατάλαβες φίλε μου πως όταν έκανα την 5ετή εγγύηση από κωτσοβολο δεν ασχολούμαι με την lg hellas που έδινε 2 χρόνια αλλά με τον ίδιο τον κωτσοβολο. Φίλος είχε την b6 και του την άλλαξαν με c7 λόγω burn in. & αυτό επειδή δεν είχαν την ίδια να του δώσουν. Βγήκε & κερδισμένος. 

Μπορω  να το δω καπου γραμμενο αυτο οτι καλυπτει ο Κοτσωβολος η LG η το καθε αλλο μαγαζι το Burn in ???  Εχω διαβασει οτι καποιος με b6 του την αλλαξαν με C7 στο φορουμ και παλη μπραβο , ενας κυριος ποιο πανω ειπε οτι του εδωσαν TV ολοκαινουργιο μοντελο   GX  , Οκ σας πιστευω .... Εγω λεω thn δικη μου εμπειρια απο LG  και λεω και την απαντηση της LG οτι δεν καλυπτει Burn in .... λοιπον θα παρω τηλ αυριο Ξανα διοτι εχει περασει 1 χρονος απο τοτε και θα πω λοιπον ξανα το ιδιο αν καλυπτουν Burn In ... οτι και να απαντησουν θα το κανω ποστ εδω.

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Konstantine4U είπε

Μάλλον δεν κατάλαβες φίλε μου πως όταν έκανα την 5ετή εγγύηση από κωτσοβολο δεν ασχολούμαι με την lg hellas που έδινε 2 χρόνια αλλά με τον ίδιο τον κωτσοβολο. Φίλος είχε την b6 και του την άλλαξαν με c7 λόγω burn in. & αυτό επειδή δεν είχαν την ίδια να του δώσουν. Βγήκε & κερδισμένος. 

Επίσης, σε περίπτωση που πάθει κάτι η τηλεόρασή μου ο κωτσοβολος μου έδωσε τηλέφωνο για τα κεντρικά του κωτσοβολου & όχι της lg. Από εκεί θα ερθουν από τον κωτσοβολο & θα αξιολογησουν τη ζημιά. 

5 λεπτά πριν, Agony είπε

Πραγματικα χαιρομαι για εσενα , δυστυχώς εγω δεν ειχα την ιδια αντιμετωπιση . Το οτι σου αλλαξαν 2 φορες πανελ και μαλιστα με το GX ειναι πολυ θετικο για εσενα.

Μια ερωτηση ... οταν επαθες την ζημια  πειρες τηλ το Public η την LG ? 

Μπορω  να το δω καπου γραμμενο αυτο οτι καλυπτει ο Κοτσωβολος η LG η το καθε αλλο μαγαζι το Burn in ???  Εχω διαβασει οτι καποιος με b6 του την αλλαξαν με C7 στο φορουμ και παλη μπραβο , ενας κυριος ποιο πανω ειπε οτι του εδωσαν TV ολοκαινουργιο μοντελο   GX  , Οκ σας πιστευω .... Εγω λεω thn δικη μου εμπειρια απο LG  και λεω και την απαντηση της LG οτι δεν καλυπτει Burn in .... λοιπον θα παρω τηλ αυριο Ξανα διοτι εχει περασει 1 χρονος απο τοτε και θα πω λοιπον ξανα το ιδιο αν καλυπτουν Burn In ... οτι και να απαντησουν θα το κανω ποστ εδω.

Φιλέ μου λυπάμαι για την αντιμετώπιση που είχες διότι με τα λεφτά που δίνουμε απαιτούμε να έχουμε την καλύτερη αντιμετώπιση. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, Agony είπε

Πραγματικα χαιρομαι για εσενα , δυστυχώς εγω δεν ειχα την ιδια αντιμετωπιση . Το οτι σου αλλαξαν 2 φορες πανελ και μαλιστα με το GX ειναι πολυ θετικο για εσενα.

Μια ερωτηση ... οταν επαθες την ζημια  πειρες τηλ το Public η την LG ? 

Μπορω  να το δω καπου γραμμενο αυτο οτι καλυπτει ο Κοτσωβολος η LG η το καθε αλλο μαγαζι το Burn in ???  Εχω διαβασει οτι καποιος με b6 του την αλλαξαν με C7 στο φορουμ και παλη μπραβο , ενας κυριος ποιο πανω ειπε οτι του εδωσαν TV ολοκαινουργιο μοντελο   GX  , Οκ σας πιστευω .... Εγω λεω thn δικη μου εμπειρια απο LG  και λεω και την απαντηση της LG οτι δεν καλυπτει Burn in .... λοιπον θα παρω τηλ αυριο Ξανα διοτι εχει περασει 1 χρονος απο τοτε και θα πω λοιπον ξανα το ιδιο αν καλυπτουν Burn In ... οτι και να απαντησουν θα το κανω ποστ εδω.

Μου φαίνεται παράξενο να υπάρχει διαφορετική αντιμετώπιση. Όπως είπα παραπάνω μου άλλαξαν πρώτα πάνελ και μετά συσκευή. Και στις δύο περιπτώσεις μέσα στη εργοστασιακή 2ετη εγγύηση. Πήρα service lg τον Μανωλόπουλο. Ήταν μέσα στην εργοστασιακή εγγύηση όχι στην επέκταση.

Επεξ/σία από DOUM1969
  • Like 1
Δημοσ.
5 ώρες πριν, DOUM1969 είπε

Μου φαίνεται παράξενο να υπάρχει διαφορετική αντιμετώπιση. Όπως είπα παραπάνω μου άλλαξαν πρώτα πάνελ και μετά συσκευή. Και στις δύο περιπτώσεις μέσα στη εργοστασιακή 2ετη εγγύηση. Πήρα service lg τον Μανωλόπουλο. Ήταν μέσα στην εργοστασιακή εγγύηση όχι στην επέκταση.

Η αληθεια ειναι οτι έπεσα σε ατομο που δεν ηθελε να εξυπηρέτηση απο την αρχή.

Περιμενω τωρα να παρω απο Σεπτέμβρη Sony oled google .

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...