Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
34 λεπτά πριν, PLACEBO_89 είπε

Τα πισω σπασμενα! Τα μπροστα τα βγαζει το κτεο 50%.  Οταν επαιρνα τις στροφες πισω ο κώλος πηγαινε πανω-κατω! Λες και καποιος πιεζε και αφηνε το πισω μερος! Με τα παλια λαστιχα δεν το εβλεπα αυτο γιατι πολυ απλα ψαρευε εφευγε ο κωλος!

Εχει να κανει και με το βαρος της καροτσας για την συμπεριφορα του καθε αυτοκινητου! Γιατι πισω που δεν ειχα αμορτισερ, μου κανει το κτεο επειδη το αμαξι ειναι ελαφρυ και το μηχανημα ετσι οπως ειναι ρυθμισμενο σε περναω!!!

Εχω οδηγησει 1,5 τονο αυτοκινητο χωρις αμορτισερ και πραγματικα ηταν πολυ εκνευριστικο! Ενω ειχα σταματησει εξακολουθουσε να κουναει μονο του!

Καταρχήν 50% απόδοση είναι μια χαρά, από 40% και πάνω θεωρούνται φυσιολογικές τιμές και περνάς τον έλεγχο κανονικά χωρίς καν παρατήρηση, καμία σχέση με το "δεν είχα αμορτισέρ" που έγραψες πριν. Τα μπροστινά σου αμορτισέρ ήταν σε καλή κατάσταση, για αυτό και τα νέα λάστιχα μπόρεσαν να αποδώσουν τα μέγιστα στο φρενάρισμα, ο ρόλος των αμορτισέρ στο φρενάρισμα δεν είναι ασήμαντος όπως νομίζεις.   

Επίσης είναι απίθανο τα πίσω να ήταν σπασμένα (0% απόδοση), όχι μόνο ο κώλος του αυτοκινήτου θα πηδούσε σαν κατσίκι στην παραμικρή ανωμαλία (όπως αυτό που περιγράφεις ότι γινόταν στις στροφές), αλλά στο ΚΤΕΟ θα σε είχε κόψει με τη μία μια και 0 - 20% απόσβεση θεωρείται σοβαρή έλλειψη.

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Καταρχήν 50% απόδοση είναι μια χαρά, από 40% και πάνω θεωρούνται φυσιολογικές τιμές και περνάς τον έλεγχο κανονικά χωρίς καν παρατήρηση, καμία σχέση με το "δεν είχα αμορτισέρ" που έγραψες πριν. Τα μπροστινά σου αμορτισέρ ήταν σε καλή κατάσταση, για αυτό και τα νέα λάστιχα μπόρεσαν να αποδώσουν τα μέγιστα στο φρενάρισμα, ο ρόλος των αμορτισέρ στο φρενάρισμα δεν είναι ασήμαντος όπως νομίζεις.   

Επίσης είναι απίθανο τα πίσω να ήταν σπασμένα (0% απόδοση), όχι μόνο ο κώλος του αυτοκινήτου θα πηδούσε σαν κατσίκι στην παραμικρή ανωμαλία (όπως αυτό που περιγράφεις ότι γινόταν στις στροφές), αλλά στο ΚΤΕΟ θα σε είχε κόψει με τη μία μια και 0 - 20% απόσβεση θεωρείται σοβαρή έλλειψη.

Ναι τα πισω ηταν σπασμενα! Για τα μπροστινα εν μερει δεν θα διαφωνησω αλλα στην πραγματικοτητα δεν ηταν σε καλη κατασταση.. Ατομο του αντικειμενου που το πιεσε με το χερι μου κανει τα πισω τελος και τα μπροστα κατω του μετριου! Και παλι δεν θα διαφωνισω γιατι μπορει να μου πεις ελα να σου βαλω 4 σπασμενα αμορτισερ για να καταλαβεις οτι αυτα που ειχες σε βοηθουσαν στο φρεναρισμα!

Εγω ομως αυτο που υποστηριζω ειναι επειδη δεν εχουμε δρομους αμα δεν εχουμε και λαστιχα σε μια χ κατασταση δεν υπαρχει περιπτωση να μας βοηθησουν τα αμορτισερ!  Και δεν μιλαω για ταρζανιες στο δρομο αλλα για απλα καθημερινα δρομολογια μεσα στην πολη. Μικρες ταχυτητες σταματα-ξεκινα!  Και φαντασου το δικο μου ετσι οπως ηταν με ξεραμενα λαστιχα-ελαφρια καροτσα εκανα πατιναζ για την πλακα! Και μολις εβαλα λαστιχα σε σχεση με πριν εγινε αλλο αυτοκινητο στην προσφυση!!!

 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, PLACEBO_89 είπε

Ναι τα πισω ηταν σπασμενα! Για τα μπροστινα εν μερει δεν θα διαφωνησω αλλα στην πραγματικοτητα δεν ηταν σε καλη κατασταση.. Ατομο του αντικειμενου που το πιεσε με το χερι μου κανει τα πισω τελος και τα μπροστα κατω του μετριου! Και παλι δεν θα διαφωνισω γιατι μπορει να μου πεις ελα να σου βαλω 4 σπασμενα αμορτισερ για να καταλαβεις οτι αυτα που ειχες σε βοηθουσαν στο φρεναρισμα!

Συμφωνείς ή διαφωνείς δεν κάνει διαφορά, δεν αλλάζει το γεγονός ότι 50% απόδοση είναι φυσιολογική τιμή, είναι καλή απόδοση η οποία δεν επιτυγχάνεται χωρίς καλά αμορτισέρ. Η μπακαλίστικη μέθοδος πιέσεως με το χέρι από "άτομο του χώρου" δεν μου λέει απολύτως τίποτα, αν ήταν αξιόπιστη δεν θα ξόδευαν λεφτά για αμορτισερόμετρα.

Σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Κατασκευαστών Αμορτισέρ (EuSAMA), τα ποσοστά απόσβεσης που μας δίνει το αμορτισερόμετρο ως αποτελέσματα, έχουν τις εξής διαβαθμίσεις και ερμηνείες:
image.png.ae8b269bbe4e4d91838dcebd3a8cd649.png

Το επιχείρημα σου "με τα νέα λάστιχα είδα διαφορά παρόλο που δεν είχα αμορτισέρ" δεν στέκει, και αυτό γιατί τα αμορτισέρ σου με βάση τη μέτρηση του ΚΤΕΟ ήταν καλά, και όχι για πέταμα όπως νομίζεις.

2 ώρες πριν, PLACEBO_89 είπε

Εγω ομως αυτο που υποστηριζω ειναι επειδη δεν εχουμε δρομους αμα δεν εχουμε και λαστιχα σε μια χ κατασταση δεν υπαρχει περιπτωση να μας βοηθησουν τα αμορτισερ!  Και δεν μιλαω για ταρζανιες στο δρομο αλλα για απλα καθημερινα δρομολογια μεσα στην πολη. Μικρες ταχυτητες σταματα-ξεκινα!  Και φαντασου το δικο μου ετσι οπως ηταν με ξεραμενα λαστιχα-ελαφρια καροτσα εκανα πατιναζ για την πλακα! Και μολις εβαλα λαστιχα σε σχεση με πριν εγινε αλλο αυτοκινητο στην προσφυση!!!

Και εγώ σου λέω πως ούτε τα ελαστικά από μόνα τους αρκούν για να έχεις ικανοποιητική πέδηση, χρειάζεσαι και καλά αμορτισέρ (ή πιο σωστά καλή ανάρτηση) για να εφάπτονται τα ελαστικά στο δρόμο, αλλά και καλά φρένα. Η ικανοποιητική πέδηση, σε αντίθεση με όσα πιστεύεις, επιτυγχάνεται με συνδυασμό όλων των παραπάνω, 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Συμφωνείς ή διαφωνείς δεν κάνει διαφορά, δεν αλλάζει το γεγονός ότι 50% απόδοση είναι φυσιολογική τιμή, είναι καλή απόδοση η οποία δεν επιτυγχάνεται χωρίς καλά αμορτισέρ. Η μπακαλίστικη μέθοδος πιέσεως με το χέρι από "άτομο του χώρου" δεν μου λέει απολύτως τίποτα, αν ήταν αξιόπιστη δεν θα ξόδευαν λεφτά για αμορτισερόμετρα.

Σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Κατασκευαστών Αμορτισέρ (EuSAMA), τα ποσοστά απόσβεσης που μας δίνει το αμορτισερόμετρο ως αποτελέσματα, έχουν τις εξής διαβαθμίσεις και ερμηνείες:
image.png.ae8b269bbe4e4d91838dcebd3a8cd649.png

Το επιχείρημα σου "με τα νέα λάστιχα είδα διαφορά παρόλο που δεν είχα αμορτισέρ" δεν στέκει, και αυτό γιατί τα αμορτισέρ σου με βάση τη μέτρηση του ΚΤΕΟ ήταν καλά, και όχι για πέταμα όπως νομίζεις.

Και εγώ σου λέω πως ούτε τα ελαστικά από μόνα τους αρκούν για να έχεις ικανοποιητική πέδηση, χρειάζεσαι και καλά αμορτισέρ (ή πιο σωστά καλή ανάρτηση) για να εφάπτονται τα ελαστικά στο δρόμο, αλλά και καλά φρένα. Η ικανοποιητική πέδηση, σε αντίθεση με όσα πιστεύεις, επιτυγχάνεται με συνδυασμό όλων των παραπάνω, 

Σεβαστο. Εξαλλου γι αυτο αναφερω και το παραδειγμα με τα 4 σπασμενα αμορτισερ!!!  Εννοειται οτι απο την αριστη κατασταση ολων θα εχεις το μεγιστο αποτελεσμα απο ενα αυτοκινητο που μπορει να δωσει! δεν μιλαμε ομως γι αυτο το level.. Επειδη το προβλημα ειναι παντα το οικονομικο και αν τα χρηματα  ειναι συγκεκριμενα τι κινηση αξιζει να κανεις ωστε να εχεις καλυτερη ασφαλεια..???!!!  Συνηθως το φαινομενο να εχει καποιος κατεστραμμενα αμορτισερ ειναι σπανιο γι αυτο και ανεφερα στο 1ο μου post οτι τον κυριο ρολο παιζουν τα λαστιχα και βαση της εμπειριας μου που πισω πραγματικα δεν ειχα αμορτισερ και ειχε καλη προσφυση με αυτα που του ειχα κανει(οχι νορμαλ οδηγηση) που αν ηταν το αντιθετο καλα αμορτισερ-χαλια λαστιχα θα εψαχνα ακομα τον κωλο!!! 

Το μη χειρον βελτιστον!😉

Επεξ/σία από PLACEBO_89
Δημοσ.

Τα λάστιχα παίζουν μεγάλο ρόλο στην συχνότητα του ABS, μπορεί να σου έχουν φαγωθεί ανομοιόμορφα λόγω κακής ευθυγράμμισης.

Πριν αρκετά χρόνια είχα μπροστά continental και πίσω bridgestone και το abs έκανε υπερωρίες, μόλις μπήκε 4αδα σταμάτησε το "πρόβλημα".

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, PLACEBO_89 είπε

Επειδη το προβλημα ειναι παντα το οικονομικο και αν τα χρηματα  ειναι συγκεκριμενα τι κινηση αξιζει να κανεις ωστε να εχεις καλυτερη ασφαλεια..???!!!

Ανάλογα την περίπτωση, πάντα δίνεις προτεραιότητα σε αυτό που είναι πιο επείγον.

Αν πχ τα αμορτισέρ είναι τελείως σπασμένα αλλά τα λάστιχα κρατάνε ακόμα, εννοείται πως θα κοιτάξεις πρώτα τα αμορτισέρ.

Αν συμβαίνει το αντίθετο όπως στη δική σου περίπτωση, τότε εννοείται πως σωστά έπραξες που άλλαξες λάστιχα.

Αν πάλι είναι όλα τόσο χάλια, καλύτερα μην το κυκλοφορείς πριν τα φτιάξεις όλα.

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 2/3/2021 στις 3:40 ΜΜ, PLACEBO_89 είπε

Στο φρεναρισμα την μεγαλυτερη δουλεια την κανουν τα ελαστικα!

Ακομα και να μην ειναι χαλασμενα τα αμορτισερ, αν ειναι πολυ μαλακα, και ψηλο το αμαξι, εχει απωλειες στο φρεναρισμα επειδη βυθιζεται η μουρη πολυ.

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Ακομα και να μην ειναι χαλασμενα τα αμορτισερ, αν ειναι πολυ μαλακα, και ψηλο το αμαξι, εχει απωλειες στο φρεναρισμα επειδη βυθιζεται η μουρη πολυ.

Το δικο μου πριν τα μπροστινα αμορτισερ ηταν  κολλημενα ,δεν κουνιοταν με τιποτα το μπροστινο μερος με αποτελεσμα η μουρη ηταν πιο χαμηλη απο το πισω μερος.Ετσι το αγορασα απο τον π@π@ρ@ που το ειχε και μου ελεγε εχω βαλει σπορτ αναρτηση :D Δυο φορες που φρεναρα αποτομα ο κωλος πεταγε αριστερα δεξια και ειναι σχεδον 1,5τονο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...