Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα! 

Ήμουν συνδρομητής Vodafone με 24αρα adsl και πρόσφατα εκανα αναβάθμιση σε 50αρα vdsl η οποία εδω και λιγο καιρό έχει ενεργοποιηθεί και δουλεύει μια χαρα. Σήμερα ήρθε ο πρώτος λογαριασμός και πέρα απο το συμφωνηθεν ποσο υπάρχει μια χρέωση 50€ για αναβάθμιση γραμμής VDSL. Στο τηλέφωνο είχε ξεκαθαριστεί οτι δεν υπάρχει καμια επιπλέον χρέωση για εξοπλισμό ή οτιδήποτε άλλο. Έχει κάποιος άλλος παρόμοια εμπειρία, και τι κινήσεις θα συμβουλευατε να ακολουθήσω? 

Δημοσ.
10 ώρες πριν, wolfskinn είπε

Καλησπέρα! 

Ήμουν συνδρομητής Vodafone με 24αρα adsl και πρόσφατα εκανα αναβάθμιση σε 50αρα vdsl η οποία εδω και λιγο καιρό έχει ενεργοποιηθεί και δουλεύει μια χαρα. Σήμερα ήρθε ο πρώτος λογαριασμός και πέρα απο το συμφωνηθεν ποσο υπάρχει μια χρέωση 50€ για αναβάθμιση γραμμής VDSL. Στο τηλέφωνο είχε ξεκαθαριστεί οτι δεν υπάρχει καμια επιπλέον χρέωση για εξοπλισμό ή οτιδήποτε άλλο. Έχει κάποιος άλλος παρόμοια εμπειρία, και τι κινήσεις θα συμβουλευατε να ακολουθήσω? 

Μιλάς με την εξυπηρέτηση πελατών. Το εξηγείς. Αν αρχίσουν τα περίεργα, ζητάς απομαγνητοφώνηση της συνομιλίας, εξακριβώνεις ότι είναι όπως τα λες και μιλάς με στκ. 

  • Thanks 1
Δημοσ.
21 ώρες πριν, wolfskinn είπε

Καλησπέρα! 

Ήμουν συνδρομητής Vodafone με 24αρα adsl και πρόσφατα εκανα αναβάθμιση σε 50αρα vdsl η οποία εδω και λιγο καιρό έχει ενεργοποιηθεί και δουλεύει μια χαρα. Σήμερα ήρθε ο πρώτος λογαριασμός και πέρα απο το συμφωνηθεν ποσο υπάρχει μια χρέωση 50€ για αναβάθμιση γραμμής VDSL. Στο τηλέφωνο είχε ξεκαθαριστεί οτι δεν υπάρχει καμια επιπλέον χρέωση για εξοπλισμό ή οτιδήποτε άλλο. Έχει κάποιος άλλος παρόμοια εμπειρία, και τι κινήσεις θα συμβουλευατε να ακολουθήσω? 

Ασε αυτα που σου ειπαν στο τηλ. συνηθως ειναι αερολογιες για να πουλησουν..

Στο συμβολαιο που σου εστειλαν υπηρχε αυτο σαν ορος? Αν υπηρχε στο συμβολαιο σου δεν μπορεις να κανεις τπτ, απλα το πληρωνεις και προσεχεις την επομενη !

Δημοσ.

Απο την στιγμη που σου ειπαν στο τηλεφωνο δεν θα πληρωσεις την αναβαθμιση παιρνεις στο 18830 το αναφερεις ακουνε τις ομιλιες που ειχατε και εαν οντως ειναι ετσι θα σου πιστωθουν στο επομενο λογαριασμο.Λεφτα δεν χανεις να το ξερεις και μενα κατι παρομοιο με το τελος ενεrgοποιησης που μου ειπαν δωρεαν και το χρεωσαν μαλιστα εξωτερικος συνεργατης της βοντα μου τα πιστωσαν στον επομενο λογαριασμο.Οταν εγκριθει η  πιστωση σου στελνουν sms.

Επισκέπτης
Δημοσ.

Αυτο το κόστος, αναγράφεται στο συμβόλαιο. Διάβαζα χτες τη δίκη μου σύμβαση και πρόσεξα πως χρεώνει την αναβάθμιση γραμμής, οπως και διακοπές συμβολαίων. 

Δημοσ.

@wolfskinn κράτα μας ενήμερους. Έκανα κι εγώ πρόσφατα την αναβάθμιση αυτή και ακόμα δεν έχει έρθει ο πρώτος λογαριασμός. Όταν έστειλαν την προσφορά αναβάθμισης και το νέο συμβόλαιο είδα ότι είχε κόστη για την αναβάθμιση, αλλά δεν μου τα είχε αναφέρει τηλεφωνικά, είχε πει ότι δεν θα έχω κάποιο κόστος. Οπότε, πριν αποδεχτώ την προσφορά, ξανακαλεσα και ζήτησα και μίλησα πάλι με την ίδια και με διαβεβαίωσε πως δεν θα υπάρχει κάποιο κόστος, πως το έχει κανονίσει στην καρτέλα. Μετά αποδέχτηκα. Οπότε αν γίνει καμιά στραβή έχω δύο τηλεφωνήματα να ακούσουν, το πρώτο που δεν αναφέρει για κόστη και το δεύτερο που ερωτάται ακριβώς για αυτό η εκπρόσωπος και λέει ξεκάθαρα πως δεν υπάρχουν καθώς το έχει κανονίσει.

Δημοσ.
49 λεπτά πριν, _Biohazard_ είπε

@wolfskinn κράτα μας ενήμερους. Έκανα κι εγώ πρόσφατα την αναβάθμιση αυτή και ακόμα δεν έχει έρθει ο πρώτος λογαριασμός. Όταν έστειλαν την προσφορά αναβάθμισης και το νέο συμβόλαιο είδα ότι είχε κόστη για την αναβάθμιση, αλλά δεν μου τα είχε αναφέρει τηλεφωνικά, είχε πει ότι δεν θα έχω κάποιο κόστος. Οπότε, πριν αποδεχτώ την προσφορά, ξανακαλεσα και ζήτησα και μίλησα πάλι με την ίδια και με διαβεβαίωσε πως δεν θα υπάρχει κάποιο κόστος, πως το έχει κανονίσει στην καρτέλα. Μετά αποδέχτηκα. Οπότε αν γίνει καμιά στραβή έχω δύο τηλεφωνήματα να ακούσουν, το πρώτο που δεν αναφέρει για κόστη και το δεύτερο που ερωτάται ακριβώς για αυτό η εκπρόσωπος και λέει ξεκάθαρα πως δεν υπάρχουν καθώς το έχει κανονίσει.

Μετά από επικοινωνία μαζί τους, όπου τουε είπα οτι κάτι τέτοιο δεν είχε συμφωνηθεί, το εψαξαν και αφαιρεσαν το 50αρικο απο το λογαριασμό. Λίγο ταλαιπωρία, αλλα ολα καλα εν τέλη... 

  • Like 1
Δημοσ.
38 λεπτά πριν, wolfskinn είπε

Μετά από επικοινωνία μαζί τους, όπου τουε είπα οτι κάτι τέτοιο δεν είχε συμφωνηθεί, το εψαξαν και αφαιρεσαν το 50αρικο απο το λογαριασμό. Λίγο ταλαιπωρία, αλλα ολα καλα εν τέλη... 

Πάλι καλά, ευτυχώς ξεμπέρδεψες γρήγορα.

Χρέωση για αναβάθμισης γραμμής... τι άλλο θα σκαρφιστούν για να τα κονομήσουν από αέρα κοπανιστό.

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, Aurumnus είπε

Πάλι καλά, ευτυχώς ξεμπέρδεψες γρήγορα.

Χρέωση για αναβάθμισης γραμμής... τι άλλο θα σκαρφιστούν για να τα κονομήσουν από αέρα κοπανιστό.

Αν δεις το συμβόλαιο έχει διαφορετική χρέωση για αλλαγή από adsl σε vdsl, σε fiber και αντιστοιχες χρεώσεις ανά επίπεδο για υποβάθμιση γραμμής.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Από πρόσφατο συμβόλαιό μου στους ειδικούς όρους

Αναφορά σε κείμενο

Ειδικοί Όροι
1. Η αλλαγή προγράμματος, εντός της υπηρεσίας ADSL, έχει εφάπαξ τέλος μετάβασης 12,00€. Η αλλαγή πακέτου σε triple play, με διατήρηση της ταχύτητας, είναι δωρεάν. Η αλλαγή από ADSL
προς υπηρεσία VDSL έχει εφάπαξ τέλος μετάβασης 20,00€. Η υποβάθμιση από VDSL σε ADSL έχει εφάπαξ τέλος μετάβασης 40,00€.
2. Η αλλαγή προγράμματος από Vodafone Home telephony / double play 24 Mbps / triple play 24 Mbps / VDSL 50 Mbps / Giga Fiber 100 Mbps προς Giga Fiber 100 Mbps (FTTH) ή 200 mbps (FTTH) έχε ιεφάπαξ τέλος
μετάβασης 50€.
3. Η αλλαγή από Giga Fiber 100 Mbps (FTTH) σε Giga Fiber 200 Mbps (FTTH) είναι δωρεάν
4. Η αλλαγή από Giga Fiber 200 Mbps (FTTH) σε Giga Fiber 100 Mbps (FTTH) έχει εφάπαξ τέλος μετάβασης 12€.
5. Κατά την αλλαγή, εντός συμβολαίου, από Giga Fiber triple play σε Giga Fiber double play, εφαρμόζεται τέλος απενεργοποίησης Vodafone TV, όπως περιγράφεται στον πίνακα του άρθρου 7,
καθώς και εφάπαξ χρέωση τυχόν.

Πάλι καλά που δεν πλήρωσες τίποτα και ξεμπέρδεψες εύκολα. Δες το δυμβόλαιό σου btw να δεις τι αναφέρει :)

Επεξ/σία από panseit
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 ώρες πριν, panseit είπε

Από πρόσφατο συμβόλαιό μου στους ειδικούς όρους

Πάλι καλά που δεν πλήρωσες τίποτα και ξεμπέρδεψες εύκολα. Δες το δυμβόλαιό σου btw να δεις τι αναφέρει :)

Αυτα ομως μηπως ειναι για αλλαγη προγραμματος για το υπολοιπο της διετιας; Φανταζομαι ο OP θα εκανε νεο 24μηνο με την "αναβαθμιση". Μηπως διαφερει.

Και εγω το ψαχνω να παω απο adsl σε fiber εντος cosmote, γτ η "24αρα" σερνεται, αλλα φοβαμαι αυτες τις χρεωσεις.

Επεξ/σία από Miracle Worker
  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.
Στις 7/3/2021 στις 8:51 ΜΜ, Miracle Worker είπε

Αυτα ομως μηπως ειναι για αλλαγη προγραμματος για το υπολοιπο της διετιας; Φανταζομαι ο OP θα εκανε νεο 24μηνο με την "αναβαθμιση". Μηπως διαφερει.

Και εγω το ψαχνω να παω απο adsl σε fiber εντος cosmote, γτ η "24αρα" σερνεται, αλλα φοβαμαι αυτες τις χρεωσεις.

Καλησπέρα. Πρόσφατα έκανα νέο συμβόλαιο VDSL με Vodafone. Στο συμβόλαιο αναφέρεται το τέλος ενεργοποίησης και από κάτω και η επιδότηση  ενεργοποίησης. Πράγματι, στον λογαριασμό δεν υπήρξε κάποια χρέωση.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...