afm Δημοσ. 2 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 2 Μαρτίου 2021 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, yositosi είπε Νορμάλ συμπεριφορά για KAON!΄Εχω στο σαλόνι Kaon και εγώ (δορυφόρο + Lan ethernet) και στην κρεβατοκάμαρα έχω την εφαρμογή σε Android TV... 1. Στην εφαρμογή όταν τίθεται θέμα "ταχύτητας σύνδεσης" τότε μεταβάλει το βαθμό του bitrate μόνο του (μπορεί να γ@μηθεί το σύμπαν στο πιξέλιασμα αλλά δεν θα κόψει) 2. Στον KAON-Media δεν μπορεί να κόψει τόσο και πολύ απλά παγώνει και πετάει το μήνυμα που προαναφέρθηκε! Σε εμένα παγώνει πάντως και δεν το πάει με τέτοια artifacts κλπ κλπ (μερικά λίγα σπασίματα, πιξελιάσματα και κατευθείαν το παγώνει και πετάει το μήνυμα) 3. Έχω 100άρα, αλλά και όταν είχα και 50άρα, όποτε μου πετούσε αυτό το μαγικό μήνυμα και σκάλωνε το σύμπαν, ΠΑΝΤΑ ήταν θέμα των servers του ΟΤΕ (προφανώς υπήρχε πολύ υψηλό traffic) μιας και κατά τα άλλα η σύνδεση μου στο internet πάντα ήταν τούμπανο. Την ίδια ώρα που ο Kaon με πήγαινε εμπλοκή στο μήνυμα κάθε 2 με 3 λεπτά, στην κρεβατοκάμαρα η εφαρμογή έπαιζε κανονικά, απλά με αρκετά κακή (ως και αισχρή μπορώ να πω) εικόνα Ίσως έχεις δίκιο, μπορεί να φταίει ο kaon. Ο προηγούμενος kaon (ίδιο μοντέλο) που είχα θυμάμαι ότι κόλλαγε συχνά στο replay (τότε είχα adsl), στην αλλαγή καναλιών, όταν έβρεχε. Ευτυχώς κάποια μέρα αποφάσισε να αφήσει το μάταιο τούτο κόσμο (χι,χι,χι) και έτσι σώθηκα. Το καινούριο μηχάνημα δεν κολλάει πουθενά ούτε στο replay tv ή στο on demand (και με την adsl, και τώρα με την vdsl), ούτε όταν αλλάζω τα κανάλια και παίζει ακόμα και σε καταιγίδα με πολλά σπασίματα φυσικά. Προφανώς μπορεί να διαχειριστεί το bitrate σε χαμηλές ταχύτητες. Τώρα που το σκέφτομαι μπορεί να είναι θέμα firmware του αποκωδικοποιητή. Επεξ/σία 2 Μαρτίου 2021 από afm 1
Vasilis T 92 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2021 Μέλος Δημοσ. 3 Μαρτίου 2021 (επεξεργασμένο) Και στην ζωντανή μετάδοση μου τα κάνει αυτά https://youtu.be/umIrSfgLIjI και χωρίς κακοκαιρία τι είναι αυτό που μου κάνει κάθε τόσο??? Μένω ισόγειο και την κεραία της κόσμοτε αυτή πώς την λένε? Την έχω στο μπαλκόνι μπροστά και γύρω γύρω είναι κτήρια και εκεί που λέει σύστημα έλεγχος σήματος μου δείχνει ισχύς σήματος 88% και ποιότητα σήματος 100% . Και στης πληροφορίες μου λέει μοντέλο αποκωδικοποιητή NS1110H και firmware version 3.3.2-1 και EPG version 8051 11 ώρες πριν, afm είπε Το καινούριο μηχάνημα Ποίο είναι το καινούργιο μηχανήμα? Επεξ/σία 3 Μαρτίου 2021 από Vasilis T 92
afm Δημοσ. 3 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2021 (επεξεργασμένο) Καινούριο μηχάνημα είναι πάλι το Kaon ns1110h απλά μου άλλαξαν το παλιό με καινούριο. Είχα πάρει τηλέφωνο το 13888 και τους είπα ότι ο αποκωδικοποιητής είχε πρόβλημα. Μου είπαν να πάω στο κατάστημα της cosmote στη γειτονιά μου και να τον αλλάξω, πράγμα που έκανα. Δοκίμασε με άλλο καλώδιο hdmi μήπως και φτιάξει γιατί αυτές οι διακοπές (άσπρη εικόνα) μου μοιάζει με αποσυγχρονισμό του σήματος. Βέβαια σε κάποια σημεία εμφανίζεται να πιξελιάζει οπότε αυτό μάλλον είναι από τον αποκωδικοποιητή ή την cosmote. Μίλα με την cosmote μήπως αλλάξεις και εσύ αποκωδικοποιητή. Αν συνεχίσει και στο κάνει (ειδικά αν αλλάξεις αποκωδικοποιητή) τότε πρέπει να ελέγξεις και την εγκατάσταση σου Επεξ/σία 3 Μαρτίου 2021 από afm 1
Vasilis T 92 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2021 Μέλος Δημοσ. 17 Μαρτίου 2021 Σήμερα μου έβγαλε μύνημα η HDMI2 που είναι ο αποκωδικοποιητής της cosmote ο Kaon ακατάλληλο φορμάτ και δεν είχε εικόνα μαύρο μόνο ήχο... Δεν μου το έχει ξανά κάνει αυτό... τι συμβαίνει??. Και η HDMI1 που έχω έναν αποκωδικοποιητή mpeg4 συνδεδεμένο μόνιμα αλλά είναι μόνιμα κλειστός γιατί δεν μπορώ να γράψω με αυτόν τίποτα.. τεσπα μου βγάζει ενεργοποιημένη την θύρα HDMI1 χωρίς να είναι ανοιχτός δέκτης και πατάω πάνω στην θύρα HDMI1 και μου δείχνει μαύρο τίποτα και μέτα από λίγο μου βγάζει μύνημα ότι δεν υπάρχει σήμα.. τι συμβαίνει και εκεί?? https://mega.nz/file/NJEz3a4A#ZWn6H6YJS_gG1flJ21fHlrq05JbVAfa2JwLT1tZFjww http://www.imagebam.com/gallery/pkcv66om8kuq0w71223pvzakjm3shz97
marina8282 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2022 Καλησπέρα σας πειτε έναν αποκωδικοποιητή που να έχει το replay;δλδ να μπορείς δεις προγράμματα προηγουμενης μέρας; ευχαριτω
Γιάννης Platano Δημοσ. 15 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2022 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, marina8282 είπε Καλησπέρα σας πειτε έναν αποκωδικοποιητή που να έχει το replay;δλδ να μπορείς δεις προγράμματα προηγουμενης μέρας; ευχαριτω Με τον original στης Cosmote tv Μορεις να δεις μεχρι 7 μερες πισω Αυτα υποστηριζει η πλατφορμα και δεν ειναι θεμα αποδικοποιητη Βεβαια μερικα καναλια καποιες ταινες δεν τις βαζουν παντα στο replay Αν εννοεις χωρις συνδρομη σε Cosmote tv δεν εξρω αν υπαρχει κατι Επεξ/σία 15 Μαρτίου 2022 από Γιάννης Platano
marina8282 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2022 39 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε Με τον original στης Cosmote tv Μορεις να δεις μεχρι 7 μερες πισω Αυτα υποστηριζει η πλατφορμα και δεν ειναι θεμα αποδικοποιητη Βεβαια μερικα καναλια καποιες ταινες δεν τις βαζουν παντα στο replay Αν εννοεις χωρις συνδρομη σε Cosmote tv δεν εξρω αν υπαρχει κατι Ναι εννοώ χωρίς συνδρομή σε COSMOTE tv.Αν υπάρχει tv box που να έχει αυτήν την δυνατότητα έστω κ μια μέρα πίσω
Γιάννης Platano Δημοσ. 15 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2022 Εχω δει να κυκλοφορουν διαφορα tv box αλλα δεν ξερω πιο πολλα.
marina8282 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2022 1 λεπτό πριν, Γιάννης Platano είπε Εχω δει να κυκλοφορουν διαφορα tv box αλλα δεν ξερω πιο πολλα. Οκ εύχαριστω πολύ 1
bstefos Δημοσ. 11 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2022 Καλημέρα σας. Ανακοίνωσε η cosmote ότι από 30/6 σταματάει το replay tv και το on demand. Γνωρίζει κανείς τον λόγο; Μιας και οι ίδιοι στην κοσμοτέ δεν ξέρουν γιατί; (Εγώ πάντως δήλωσα πρόθεση διακοπής της συνδρομής μου). 1
Γιάννης Platano Δημοσ. 11 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2022 1 ώρα πριν, bstefos είπε Καλημέρα σας. Ανακοίνωσε η cosmote ότι από 30/6 σταματάει το replay tv και το on demand. Γνωρίζει κανείς τον λόγο; Μιας και οι ίδιοι στην κοσμοτέ δεν ξέρουν γιατί; (Εγώ πάντως δήλωσα πρόθεση διακοπής της συνδρομής μου). Που το ειδες αυτο ?
bstefos Δημοσ. 11 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2022 Το έβγαλε σαν μύνημα ο υβριδικός μου δέκτης εχθές (πατώντας το μενού) καί φυσικά πήρα αμέσως τηλέφωνο την εξυπηρέτηση πελατών όπου και μου το επιβεβαίωσαν. 1
Γιάννης Platano Δημοσ. 11 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2022 4 λεπτά πριν, bstefos είπε Το έβγαλε σαν μύνημα ο υβριδικός μου δέκτης εχθές (πατώντας το μενού) καί φυσικά πήρα αμέσως τηλέφωνο την εξυπηρέτηση πελατών όπου και μου το επιβεβαίωσαν. Ο αποδικοποιητης μου εχει χαλασει και περιμενω αντικατασταση μολις ενεργοποιηθει η οπτικη ινα .Μεσω υπολογιστη που μπηκα τωρα δεν ειδα κατι .
teot Δημοσ. 12 Ιουνίου 2022 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2022 14 ώρες πριν, bstefos είπε Το έβγαλε σαν μύνημα ο υβριδικός μου δέκτης εχθές (πατώντας το μενού) καί φυσικά πήρα αμέσως τηλέφωνο την εξυπηρέτηση πελατών όπου και μου το επιβεβαίωσαν. Επειδή γράφεις υβριδικός δέκτης... η σύνδεση είναι δορυφορική η ΟΤΤ; Αν είναι δορυφορική, μήπως η κατάργηση του Replay αφορά μόνο την δορυφορική ;
Super Moderators billdanos Δημοσ. 12 Ιουνίου 2022 Super Moderators Δημοσ. 12 Ιουνίου 2022 22 hours ago, bstefos said: Καλημέρα σας. Ανακοίνωσε η cosmote ότι από 30/6 σταματάει το replay tv και το on demand. Γνωρίζει κανείς τον λόγο; Μιας και οι ίδιοι στην κοσμοτέ δεν ξέρουν γιατί; (Εγώ πάντως δήλωσα πρόθεση διακοπής της συνδρομής μου). Η υπηρεσία σταματά μόνο για τους υβριδικούς δέκτες μέσω δορυφόρου. Οπότε για replay tv κλπ θα πρέπει να χρησιμοποιείται το android tv box ή όλες οι άλλες διαθέσιμες εφαρμογές σε smart τηλεοράσεις, media players κλπ. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε
Συνδεθείτε τώρα