tollisth Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2021 3 λεπτά πριν, giorgos04 είπε Έχεις δίκιο. Κάνει μπαμ από μακριά ότι είναι fishing πάνω στην ταραχή που το διάβασε η κοπέλα δεν το έλεγξε σωστά γενικώς αν υπάρχει απορία καλό είναι πρώτα τηλέφωνο στην τράπεζα 2
korakios Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2021 Δικηγόρο απο τη στιγμή που έγινε αμφισβήτηση έγκαιρη και δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος . Καλή επιτυχία και πλέον προσοχή
giorgos04 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2021 Μόλις τώρα, tollisth είπε Κάνει μπαμ από μακριά ότι είναι fishing πάνω στην ταραχή που το διάβασε η κοπέλα δεν το έλεγξε σωστά γενικώς αν υπάρχει απορία καλό είναι πρώτα τηλέφωνο στην τράπεζα Κοίτα να δεις...Υπάρχει ένας απαράβατος κανόνας. Δεν δίνουμε πουθενά και σε κανένα σάιτ τους κωδικούς μας.Η ίδια η τράπεζα, λέει, ότι δεν θα σου ζητήσει ποτέ κωδικούς. Δεν τίθεται περίπτωση πανικού, γιατί υπάρχει αυτός ο χρυσός κανόνας. 3
tollisth Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2021 6 λεπτά πριν, giorgos04 είπε Κοίτα να δεις...Υπάρχει ένας απαράβατος κανόνας. Δεν δίνουμε πουθενά και σε κανένα σάιτ τους κωδικούς μας.Η ίδια η τράπεζα, λέει, ότι δεν θα σου ζητήσει ποτέ κωδικούς. Δεν τίθεται περίπτωση πανικού, γιατί υπάρχει αυτός ο χρυσός κανόνας. Συμφωνώ μαζί σου δεν αντιδρούν όλοι έτσι δυστυχώς,πριν λίγο καιρό την πάτησε κάποιος απλά γνωστός μου με πολύ πολύ μεγαλύτερο ποσό,χρυσός κανόνας όπως λες δεν δίνουμε ποτέ κωδικούς και πάντα τηλέφωνο στην τράπεζα αν υπάρχει απορία 1
Ukforthemoment Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2021 51 λεπτά πριν, giorgos04 είπε Μου ήρθε και μένα το συγκεκριμένο mail. Κρίμα για τα χρήματα της κοπέλας... AΝ την πάτησε με αυτό ...............εντάξει.Δεν λέω παραπάνω γιατι θα γίνω πολύ κακός.Στα πιο προσωπικά που οντως στέλνει η τράπεζα ,πχ για να πω την γνώμη μου για το ebanking εχει και το ονομα μου επάνω. Για πιο γενικά δεν έχει όνομα,οπως αυτό που έστειλαν για τις απάτες Αγαπητέ πελάτη, Σήμερα είναι απαραίτητο να χρησιμοποιούμε τα ψηφιακά κανάλια, και για τον λόγο αυτόν προτεραιότητά μας είναι η ασφάλεια των ηλεκτρονικών συναλλαγών σας. Ωστόσο, οι συνθήκες έκτακτης ανάγκης λόγω του Covid-19 έχουν δημιουργήσει πρόσφορο έδαφος για τους απατεώνες του διαδικτύου. Εκμεταλλεύονται την αυξημένη χρήση ηλεκτρονικών υπηρεσιών για να εξαπατούν, να διαδίδουν κακόβουλο λογισμικό και να υποκλέπτουν ευαίσθητα στοιχεία ή κωδικούς με email, SMS, μηνύματα στα κοινωνικά μέσα και άλλα τεχνάσματα phishing. Ποιες είναι οι τακτικές των απατεώνων του διαδικτύου • Απομιμήσεις επίσημων ειδοποιήσεων για κορωνοϊό με email ή SMS • Ψεύτικα e-shop για αγορά μασκών και απολυμαντικών • Τηλεφωνήματα για επισκευή υποτιθέμενης βλάβης υπολογιστή • Αγγελίες στο διαδίκτυο ή τα κοινωνικά δίκτυα για εικονικές θέσεις εργασίας • Απατηλές εντολές πληρωμής με email Πώς να προστατευτείτε • Να είστε προσεκτικοί με τα μηνύματα που λαμβάνετε Ελέγξτε τη διεύθυνση email του αποστολέα. Μην επιλέγετε υπερσυνδέσμους (link) που βρίσκετε σε email ή SMS από μη αξιόπιστους ή άγνωστους αποστολείς. • Να είστε σίγουροι για τα site από τα οποία κάνετε online παραγγελίες Μην αποκαλύπτετε τα προσωπικά και οικονομικά στοιχεία σας εάν δεν είστε σίγουροι ότι η ταυτότητα του εμπόρου είναι έγκυρη. Ελέγξτε ότι η σελίδα στην οποία τα συμπληρώνετε βρίσκεται σε ασφαλές ηλεκτρονικό περιβάλλον. • Να επιλέγετε πληρωμή με πρόσθετη ασφάλεια σε online παραγγελίες Όταν πληρώνετε με κάρτα, επιλέξτε e-shop που δίνουν τη δυνατότητα πληρωμής με ισχυρή ταυτοποίηση πελάτη, π.χ. με πρωτόκολλο: Verified by Visa, Mastercard Secure Code. • Να επιβεβαιώνετε τα αιτήματα πληρωμής που λαμβάνετε με email Πριν κάνετε την πληρωμή, διασταυρώστε τον αριθμό λογαριασμού με τον προμηθευτή ή τον πελάτη σας με τον οποίο συναλλάσσεστε. Μετά την πληρωμή, κατεβάστε και αποθηκεύστε την απόδειξη της συναλλαγής σας. Πώς σας προστατεύουμε στην Eurobank • Διασφαλίζουμε τις συναλλαγές σας με προηγμένη τεχνολογία Εφαρμόζουμε σύγχρονα πρωτόκολλα ασφαλείας και αναπτύσσουμε τεχνολογίες αιχμής για να διασφαλίζουμε τις συναλλαγές σας με e-Banking, Eurobank Mobile App και EuroPhone Banking, αλλά και με τις κάρτες σας Eurobank. • Δεν σας ζητάμε να αποκαλύψετε προσωπικά στοιχεία σας Δεν θα σας στείλουμε ποτέ μήνυμα (π.χ. email, SMS) για να σας ζητήσουμε να αποκαλύψετε προσωπικά στοιχεία σας, όπως στοιχεία λογαριασμών και καρτών, κωδικούς ΑΤΜ και κωδικούς εισόδου στις υπηρεσίες e-Banking, Eurobank Mobile App ή EuroPhone Banking. • Πιστοποιούμε την ασφάλεια των email που σας στέλνουμε Στα περισσότερα email μας, στην αρχή του μηνύματος θα δείτε την περιοχή πιστοποίησης ασφάλειας με τα στοιχεία του λογαριασμού σας, ώστε να σας προστατεύουμε από κακόβουλες ενέργειες (phishing). Πώς να μας ενημερώσετε για πιθανή απόπειρα εξαπάτησης Εάν υποπτευθείτε ότι τα στοιχεία σας έχουν υποκλαπεί, τηλεφωνήστε αμέσως στο EuroPhone Banking: 2109555000. Σας προτρέπουμε να ενημερωθείτε αναλυτικά για τις διαδικτυακές απάτες, να δείτε πώς κάνετε αγορές online με ασφάλεια και να ακολουθείτε ορισμένους βασικούς κανόνες ασφαλείας για τις συναλλαγές σας. αυτα όμως δεν τα διαβάζουμε 4
Adrian Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) Ενεργοποίησε και το ΟΤΡ για απο'δώ και πέρα.. Ακυρο, προσπερνιέται.. Επεξ/σία 28 Φεβρουαρίου 2021 από Adrian 1
Bitbit Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2021 αν και συνήθως σε τέτοια θέματα κράζω μέχρι αηδίας ας κάνω μια εξαίρεση. Καταρχήν δε κατάλαβα κάτι. έγραψες τους κωδικούς τους ebank, τα χρήματα πως τα πήραν αφού πλέον για όλες τις συναλλαγές απαιτείται επιβεβαίωση μέσω sms ή εφαρμογής στο κινητό. Ανέφερες ότι έγινε μεταφορά σε λογαριασμό eurobank, αν θυμάμαι καλά και σε αυτή την περίπτωση ζητάνε επιβεβαίωση. Δηλαδή και να κλέψει κάποιος τους κωδικούς μου στη eurobank, το μόνο που μπορεί να μου κάνει είναι να πληρώσει την πιστωτική κάρτα διότι γι αυτή νομίζω δε θέλει επιβεβαίωση. οπότε πως έγινε η όλη ζημιά; 9 1
DimosthenisG Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2021 2 ώρες πριν, Vasiliki00 είπε Δυστυχως τα είχα διαβάσει και παρόλα αυτα την πατησα.. Το email είχε την ίδια εμφάνιση με αυτά της eurobank και απλά ένα λινκ που σε πηγαινε σε ένα σάιτ ίδιο ακριβώς με της eurobank με μοναδική διαφορά το ότι το domain είχε μια λέξη παραπάνω ( τι πρόσεξα αφότου είχε γίνει το κακο) . Ε και αφου είδα το ίδιο σάιτ, σα χαζη σκέφτηκα ότι να, απλά θέλουν επικύρωση κωδίκων. Τώρα αριθμους κάρτα κλπ πραγματικα μες τον πανικο ουτε που κατάλαβα γιατί τους έδωσα.. Πως εστειλαν λεφτα, οταν πρεπει να σου ερθει ΣΜΣ πρωτα? και να βαλεις τον κωδικο????
The_Judas Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2021 με πρόλαβαν οι προλαλησαντες. τι συναλλαγές έγιναν χωρίς extrapin;
Adrian Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) Η μόνη εξήγηση είναι να μην είχε ενεργοποιήσει ποτέ το ΟΤΡ. Δεν θυμάμαι εάν γινόταν αυτόματα όταν πρωτοεμφανίστηκε.. Άκυρο, πατάτα της τράπεζας τελικά. Επεξ/σία 28 Φεβρουαρίου 2021 από Adrian 1
nikangel Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) Για αυτές τις περιπτώσεις η τράπεζα έχει δημιουργήσει τον OTP. Tυχαια γεννήτρια αλγοριθμων κωδικών που έρχεται στο κινητό σου είτε με μορφή μηνύματος είτε με Push up ειδοποίηση για ενεργοποίηση δακτυλίου αποτυπωματος αν έχεις smartphone με αισθητήρα βιομετρίας. Επειδή έχω και εγώ eurobank σου λεω πως είναι υποχρεωτική δικλείδα ασφαλείας ο κωδικός σε όλες τις συναλλαγές εκτός από τις πληρωμές δημοσίου. Αδυνατώ να κατανοήσω όπως οι προηγούμενοι ανέφεραν πως ξεπεράστηκε αυτή η δικλείδα. Διαφώτισε μας. Επεξ/σία 27 Φεβρουαρίου 2021 από nikangel 5 1
Bitbit Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2021 μα είναι υποχρεωτικό, δεν εξαρτάται από εσένα αν το ενεργοποιήσεις ή όχι. Και να πάρει ο άλλος τους κωδικούς σου, δε μπορεί να σε ζημιώσει. Αν θυμάμαι καλά μπορώ να στείλω σε άλλον δικό μου λογαριασμό στη eurobank χωρίς επιβεβαίωση. Αλλά έχω καιρό να το κάνω και δε ξέρω αν έχει αλλάξει και ζητάει κι εκεί επιβεβαίωση. Πλέον και τα στοιχεία της κάρτας σου να σου κλέψουν, ελάχιστες συναλλαγές περνάνε online χωρίς επιβεβαίωση από το app (ή sms) Οπότε ή έστειλες εσύ τα χρήματα (δε θέλω να το σχολιάσω αυτό) ή έφτασε η Παρασκευή
christos4 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2021 στην eurobank υπάρχει δυνατότητα απενεργοποίησης απ'όσο βλέπω. δεν το πατάω για να δω τι γίνεται γιατί είναι ο λογαριασμός της μητέρας μου και δεν θελω να της πηγαίνουν sms/emails τώρα χωρίς λόγο, αλλά αν για την απενεργοποίηση δεν απαιτείται επαλήθευση τότε ο "hacker" μπαίνει με τους κωδικούς, απενεργοποιεί το OTP και συνεχίζει. 1
nikangel Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2021 Μόλις τώρα, Bitbit είπε μα είναι υποχρεωτικό, δεν εξαρτάται από εσένα αν το ενεργοποιήσεις ή όχι. Και να πάρει ο άλλος τους κωδικούς σου, δε μπορεί να σε ζημιώσει. Αν θυμάμαι καλά μπορώ να στείλω σε άλλον δικό μου λογαριασμό στη eurobank χωρίς επιβεβαίωση. Αλλά έχω καιρό να το κάνω και δε ξέρω αν έχει αλλάξει και ζητάει κι εκεί επιβεβαίωση. Πλέον και τα στοιχεία της κάρτας σου να σου κλέψουν, ελάχιστες συναλλαγές περνάνε online χωρίς επιβεβαίωση από το app (ή sms) Οπότε ή έστειλες εσύ τα χρήματα (δε θέλω να το σχολιάσω αυτό) ή έφτασε η Παρασκευή Μόλις μπήκα στο site της Eurobank από περιέργεια. Λέει σε μια παράγραφο πως ενεργοποιείς εσυ ως πελάτης την δικλείδα ΟTP . Επειδή κάνω χρήση της υπηρεσίας και εγώ νόμιζα πως έγινε υποχρεωτικά από την τράπεζα. Δεν μπορώ να κατανοήσω γιατί η τράπεζα να μη εφαρμόζει τον κωδικό μιας χρήσης a priori σε όλους όσοι έχουν e banking.. 3
LouCi4er Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2021 Περιμενω και εγω να μας πει η κοπελα αν ειχε ενεργοποιησει ή οχι τον ΟΤΡ.Καμια συναλλαγη/πληρωμη οτιδηποτε δεν γινεται αν δεν πατησεις τον κωδικο που σου στελνει η τραπεζα.Απο την αλλη,παιδια,ποτε δεν πηγαινουμε στην σελιδα της τραπεζας μεσω του συνδεσμου που υπαρχει στο καθε email.Ηρθε email που λεει οτι μας κλειδωσαν καρτα,λογαριασμους μπλα μπλα,ανοιγουμε νεα καρτελα και παταμε εκει.
Προτεινόμενες αναρτήσεις