Προς το περιεχόμενο

Days Gone [PC]


xtrmsnpr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, xtrmsnpr είπε
  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

 

 

Τα ζομπια προσδίδουν ρεαλισμό, είναι καρμπον σημείο αναφοράς ρεαλιστικότητας, γιατί φυσικά και είναι πραγματικά. Έγινε! Συνεχίστε την αφήγηση με τον ρεαλισμό, έχει ενδιαφέρον, παρακολουθούμε με κομμένη την ανάσα. Μαθαίνουμε πραγματάκια σε αυτό το φόρουμ!

Το βιντεάκι είναι απόλυτα προσβλητικό, καλύτερα κάνε  διαγραφή.

Τι δεν καταλαβαίνεις ακριβώς η κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις και απαντάς και με ανόητα meme;

Σε ένα υποθετικό σενάριο στο οποίο θα είχαν συμβεί όλα αυτά που περιγράφονται στο παιχνίδι, κάπως έτσι θα τα φανταζόμαστε τα πράγματα η τέλος πάντων η απόδοση του κόσμου έχει γίνει με τρόπο πειστικό και ρεαλιστικό με βάση το σενάριο πάντα.

Τώρα αν θα έχει βενζίνη η αν τα αυτιά είναι ρεαλιστικά, αυτό είναι η επιλογή του δημιουργού και αν θέλετε το κρίνουμε αν ήταν επιτυχημένη η όχι.

Άιντε επιτέλους, αρνητισμός στο 500% σε ότι γράψετε και η λαλακία έτοιμη. Και δεν κάνετε και πίσω σε τίποτα, αφήστε να πέσει κάτι κάτω ωρέ φιλόσοφοι.

Για παιχνίδια μιλάμε, εξ ορισμού δεν είναι η πραγματικότητα, χαίρω πολύ χαιρόπουλος. Θα τσακωθούμε και για αυτό;

Πρέπει να είναι αληθινή η ιστορία του Arthur Morgan για να πεις οτι μεταφέρθηκε ρεαλιστικά η εικόνα της εποχής;  Προϊόντα της φαντασίας των δημιουργών είναι όλα, σιγά μην τους ζητήσουμε και βεβαίωση.

Πω ρε φίλε. Γράφτε και τίποτα που να προσθέτει στη συζήτηση, γεμίσαμε έξυπνους και ευφυείς που το ψάχνουν σε βάθος και δεν τους καταλαβαίνουμε εμείς οι υπόλοιποι, οι χαζοί.

Επεξ/σία από Armoral
  • Like 6
  • Απαντ. 505
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Ορισμένοι που σχολιάζουν εδώ μάλλον δεν έχουν παίξει καν το Days Gone κι απλά γράφουν για να γράψουν.

 

Είναι ή δεν είναι η μεταφορά του Oregon εξαιρετικά ρεαλιστική, στο παιχνίδι; Έχοντας επισκεφθεί προσωπικά αρκετές από τις περιοχές του παιχνιδιού, δηλώνω με πάσα βεβαιότητα ότι ναι, πρόκειται για εξαιρετικά ρεαλιστική απεικόνιση.

 

Είναι ή δεν είναι εξαιρετικά ρεαλιστική η χλωρίδα και η πανίδα του παιχνιδιού, σε σχέση με την ΑΛΗΘΙΝΗ της περιοχής; Η απάντηση είναι ξανά ένα μεγάλο ΝΑΙ.

 

Είναι ή δεν είναι εξαιρετικά ρεαλιστικό το κλίμα και οι εναλλασόμενες, παρακαλώ, καιρικές συνθήκες του παιχνιδιού, με εκείνες της αληθινής περιοχής; Ξανά ένα τεράστιο ΝΑΙ...

 

Μέχρι και οι ήχοι του αληθινού του περιβάλλοντος, σχεδόν αυτούσιοι έχουν προστεθεί στο game (υπάρχει πληθώρα σχετικών videos από την ομάδα ανάπτυξης του τίτλου για να δείτε σχετικά). 

 

Τώρα, αν ορισμένοι ψάχνουν να βρουν ρεαλισμό και στο σενάριο, που πραγματεύεται ξεκάθαρα μια μετ-αποκαλυπτική δυστοπία γεμάτη ζόμπι, τότε οφείλουμε συνάμα να πετάξουμε στα σκουπίδια και χιλιάδες ταινίες, εκτός από χιλιάδες άλλα video games, που κάνουν ακριβώς το ίδιο πράγμα: Προσπαθούν απλούστατα να σε βάλουν, ως παίκτη ή θεατή, μέσα σε ένα τέτοιο σενάριο. Τίποτα λιγότερο, τίποτα περισσότερο...

 

Το Days Gone το καταφέρνει όλο αυτό εκπληκτικά. 

 

Εξάλλου, παιχνίδι είναι, κάτι ιδιαίτερο πρέπει να προσφέρει για να "διασκεδάσει" κόσμο.

 

Αν ψάχνετε τον απόλυτο ρεαλισμό, καλύτερα μείνετε στα sports games (που κι εκεί έχουμε δει ακρότητες), όπως έγραψε προχθές κι ένας φίλος.

 

Παίξτε μόνο ποδόσφαιρο /μπάσκετ /τεννις/ γκολφ ίσως κλπ... Αντε και κανένα racing game με τιμονιέρες και λεβιέδες...

 

Δηλαδή, είπαμε να κρίνουμε κάτι, αλλά όχι και να ρίξουμε κράξιμο για μη-ρεαλισμό (!!!) στο Days Gone... Το ξαναλέω, υπό αυτή τη λογική, ΚΑΝΕΝΑ game του είδους του (και καμιά αντίστοιχη ταινία του σινεμά) δεν αποτελεί ρεαλισμό. Απλά πράγματα.

  • Like 9
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@Malthador πάλι καλά που δεν έγραψες την άποψη σου για το παιχνίδι στο εδώ θέμα.

Θα σε είχαν πάρει με τις πέτρες :D 

 

5 ώρες πριν, Gulik είπε

Ορισμένοι που σχολιάζουν εδώ μάλλον δεν έχουν παίξει καν το Days Gone κι απλά γράφουν για να γράψουν.

Τώρα, αν ορισμένοι ψάχνουν να βρουν ρεαλισμό και στο σενάριο, που πραγματεύεται ξεκάθαρα μια μετ-αποκαλυπτική δυστοπία γεμάτη ζόμπι, τότε οφείλουμε συνάμα να πετάξουμε στα σκουπίδια και χιλιάδες ταινίες, εκτός από χιλιάδες άλλα video games, που κάνουν ακριβώς το ίδιο πράγμα: Προσπαθούν απλούστατα να σε βάλουν, ως παίκτη ή θεατή, μέσα σε ένα τέτοιο σενάριο. Τίποτα λιγότερο, τίποτα περισσότερο...

Συμφορουμίτη, το ότι καθόμαστε στις τελευταίες σελίδες και διαφωνούμε στο κατά πόσο θεωρείται ή όχι ρεαλισμός να μιλάμε για παιχνίδι post apocalyptic με zombies, είναι επιτομή του ''γράφω για να γράφω''.

Ούτε κανείς το έβγαλε το παιχνίδι γενικά και αόριστα μάπα επειδή έχει zombies και δεν είναι ρεαλιστικό, ούτε τίποτα.

Μια απλή σημείωση/διαφωνία έγινε στα περι ρεαλισμού και zombie παιχνιδιών/θεματολογίας(κακώς μιας και μιλάμε για προιον φαντασίας), και η κουβέντα πήγε αλλού, επειδή ορισμένοι όπως φαίνεται νιώθουν ότι τους θίγουν το αγαπημένο τους παιχνίδι και απαντάνε καθαρά οπαδικά.

Και εκεί που όντως ξέφυγε το πράγμα, είναι που ορισμένοι το γυρνάνε επί προσωπικού.

Δηλαδή οκ είπαμε.....

Επεξ/σία από Fulgore
  • Confused 1
  • Sad 1
  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Άρχισα το παιχνίδι και εγώ. Το έβαλα στο hard II γιατί ήθελα το hud. Τα γραφικά και το immersion είναι φοβερά, ειδικά με δεδομένο πόσο καλά τρέχει το παιχνίδι και παίζει πολύ ωραία και με το χειριστήριο.

Πρέπει να σκανάρανε το περιβάλλον στην πραγματική ζωή όπως θυμάμαι είχαν κάνει και με το Battlefield 1 γιατί αλλιώς τέτοια textures και περιβάλλοντα δεν γίνονται. Για μένα είναι το καλύτερο παιχνίδι σε γραφικά που έχω παίξει (λόγω και color grading) εκτός από Avatar, AW2, Cyberpunk, RDR2 και ίσως το Jedi Survivor.

Από αρχές Δεκεμβρίου έχω αρχίσει να παίζω Cyberpunk, Hogwarts Legacy, Jedi Fallen Order και αυτό. Από αυτά, το Days Gone είναι αυτό που μου άρερε και έχω παίξει το περισσότερο με μεγάλη διαφορά.

Μόνο να είχε λίγο πιο έντονη την έλλειψη resources θα ήθελα. Μέχρι τώρα (12 ώρες), μου έκανε πολύ θετική έκπληξη και λυπάμαι που δεν το έπαιξα νωρίτερα. Κρίμα που ακυρώθηκε το sequel.

Το μόνο πρόβλημα μου είναι αυτό που αλλάζει η ώρα όταν αρχίζεις story missions γιατί χαλάει το immersion πολύ.

Επεξ/σία από John_on_PC
  • Like 3
Δημοσ.
2 ώρες πριν, John_on_PC είπε

Άρχισα το παιχνίδι και εγώ. Το έβαλα στο hard II γιατί ήθελα το hud. Τα γραφικά και το immersion είναι φοβερά, ειδικά με δεδομένο πόσο καλά τρέχει το παιχνίδι και παίζει πολύ ωραία και με το χειριστήριο.

Πρέπει να σκανάρανε το περιβάλλον στην πραγματική ζωή όπως θυμάμαι είχαν κάνει και με το Battlefield 1 γιατί αλλιώς τέτοια textures και περιβάλλοντα δεν γίνονται. Για μένα είναι το καλύτερο παιχνίδι σε γραφικά που έχω παίξει (λόγω και color grading) εκτός από Avatar, AW2, Cyberpunk, RDR2 και ίσως το Jedi Survivor.

Από αρχές Δεκεμβρίου έχω αρχίσει να παίζω Cyberpunk, Hogwarts Legacy, Jedi Fallen Order και αυτό. Από αυτά, το Days Gone είναι αυτό που μου άρερε και έχω παίξει το περισσότερο με μεγάλη διαφορά.

Μόνο να είχε λίγο πιο έντονη την έλλειψη resources θα ήθελα. Μέχρι τώρα (12 ώρες), μου έκανε πολύ θετική έκπληξη και λυπάμαι που δεν το έπαιξα νωρίτερα. Κρίμα που ακυρώθηκε το sequel.

Το μόνο πρόβλημα μου είναι αυτό που αλλάζει η ώρα όταν αρχίζεις story missions γιατί χαλάει το immersion πολύ.

Παιχνίδαρος και όντως έχει γραφικαρες ειδικά και για τότε που βγήκε. Κρίμα που δεν θα βγει sequel ότι χειρότερο από sony μεριά. Μόλις στην πέσει η πρώτη ορδη μην τρέξεις προς την αντίθετη κατεύθυνση κάτσε να πάρεις το βάφτισμα σε αυτό που θα ακολουθήσει. 

Δημοσ.
15 minutes ago, Arkin said:

Παιχνίδαρος και όντως έχει γραφικαρες ειδικά και για τότε που βγήκε. Κρίμα που δεν θα βγει sequel ότι χειρότερο από sony μεριά. Μόλις στην πέσει η πρώτη ορδη μην τρέξεις προς την αντίθετη κατεύθυνση κάτσε να πάρεις το βάφτισμα σε αυτό που θα ακολουθήσει. 

Νομίζω έχω συναντήσει ένα horde δύο φορές σε ένα από τα Nero stations. Αυτό που έχει ένα δρόμο κάτω από μια γέφυρα. Το horde πήγαινε πάνω στη γέφυρα και εγώ από κάτω με τη μηχανή. Ούτε καν που τα κοίταξα :D


Τώρα μόλις πήγα για πρώτη φορά στο camp του Iron Mike.

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, John_on_PC είπε

Νομίζω έχω συναντήσει ένα horde δύο φορές σε ένα από τα Nero stations. Αυτό που έχει ένα δρόμο κάτω από μια γέφυρα. Το horde πήγαινε πάνω στη γέφυρα και εγώ από κάτω με τη μηχανή. Ούτε καν που τα κοίταξα :D


Τώρα μόλις πήγα για πρώτη φορά στο camp του Iron Mike.

Α ναι εκείνο το συναντάς σε αποστολή σχετικά νωρίς και προφανώς το αποφεύγεις είναι δυνατη ορδη για πολύ αργότερα. Μην το κοιτάς γιατί αν σε πάρουν χαμπάρι δύσκολα τα πράγματα. 

Εφόσον πήγες στου Mike το camp από εδώ και πέρα προχωράει πολύ καλύτερα η ιστορία ανοίγει ο κόσμος πολύ. 12 ώρες είσαι το παιχνίδι θα σου δώσει σίγουρα 70 με 80 εφόσον κάνεις τα πάντα που το προτείνω. Το progression curve του χαρακτήρα ειναι τρομερό και θα το νιώθεις περισσότερο όσο προχωράς και αναβαθμίζεις όπλα μηχανή κτλ. Καλό παιχνίδι. Μην ξεχνάς να πηγαίνεις μετά από κάθε μεγάλη αποστολή στον τάφο της γυναίκας σου ο deacon θα λέει αλλα λόγια κάθε φορά ειναι το μόνο missable στο παιχνίδι εφόσον δεν πηγαίνεις συχνά να την θυμηθείς. 

  • Like 1
Δημοσ.

Μόνο σπαστικό λίγο στην αρχή με το ντεπόζιτο της μηχανής.

Στο πληκτρολόγιο τουλάχιστον. Γιατί οκ στις κατηφόρες απλά το αφήνεις να τσουλήσει. Στις ευθείες/ανηφόρες όμως απλά είσαι τέρμα γκάζι συνέχεια και δεν φτάνουν τα καύσιμα ούτε για αστείο.

Βασικά στο χειριστήριο κάνει διαφορά στην κατανάλωση αν πατάς τη σκανδάλη για το γκάζι μέχρι τη μέση ας πούμε;

Δημοσ.
1 hour ago, just getting started said:

Μόνο σπαστικό λίγο στην αρχή με το ντεπόζιτο της μηχανής.

Στο πληκτρολόγιο τουλάχιστον. Γιατί οκ στις κατηφόρες απλά το αφήνεις να τσουλήσει. Στις ευθείες/ανηφόρες όμως απλά είσαι τέρμα γκάζι συνέχεια και δεν φτάνουν τα καύσιμα ούτε για αστείο.

Βασικά στο χειριστήριο κάνει διαφορά στην κατανάλωση αν πατάς τη σκανδάλη για το γκάζι μέχρι τη μέση ας πούμε;

Στο μενού λέει πως αν το κρατάς σε χαμηλό rpm καίει λιγότερη βενζίνη. Εγώ συνέχεια τα είχα σε πολύ χαμηλά rpm στην αρχή και άντεχε η βενζίνη πάντα τουλάχιστον ένα ταξίδι. Ένας youtuber έλεγε πως αυτό δεν είναι απαραίτητο μετά από την αρχή του παιχνιδιού και έχει μείνει από το development όταν ήταν πιο τιμωρητικά τα survival elements.

Θα ήταν πολύ ωραίο αν είχαν βάλει και adaptive triggers όταν οδηγείς σαν στο Cyberpunk.

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, John_on_PC είπε

Στο μενού λέει πως αν το κρατάς σε χαμηλό rpm καίει λιγότερη βενζίνη. Εγώ συνέχεια τα είχα σε πολύ χαμηλά rpm στην αρχή και άντεχε η βενζίνη πάντα τουλάχιστον ένα ταξίδι. Ένας youtuber έλεγε πως αυτό δεν είναι απαραίτητο μετά από την αρχή του παιχνιδιού και έχει μείνει από το development όταν ήταν πιο τιμωρητικά τα survival elements.

Θα ήταν πολύ ωραίο αν είχαν βάλει και adaptive triggers όταν οδηγείς σαν στο Cyberpunk.

Βρε δεύτερη αποστολή που πας μακριά για να βρεις προμήθειες για τον μπουζερ μου μένει η μηχανή στην επιστροφή. Βραδιάζει εγώ με ένα μαχαιράκι βροχή χαμός και να πηγαίνω με τα χίλια ζόρια stealth μέσα στο δάσος μέσα από τα ζόμπι. Με πληκτρολόγιο οπότε λογικά για αυτό έμεινε από βενζίνη. Εμπειρία όμως η επιστροφή μεχρι να πάω στο καταφύγιο. Θυμήθηκα τα πρώτα βραδιά στο dying light που σε κυνηγάνε τα αθάνατα ζόμπι και εσύ είσαι όπου φύγει. Εμπειρία. 

  • Like 2
  • 3 μήνες μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μιας και ειχα θυμηθει το παιχνιδι μετα απο 3 χρονια που το τελειωσα ειπα να πιασω σιγα σιγα τα challenges. Eιχα ασχοληθει τοτε με κανα 2 αλλα ειπα για αλλη φορα και το αφησα. 

Ξεκινησα με 2 bike challenges. Μου αρεσαν ειναι πολυ ενδιαφερον τα 4 sub challenges που εχει το καθενα και μαζι με τα rings και τα patches που ξεκλειδωνουμε ειναι ενα πολυ ενδιαφερον mode εννοειται πολυ πιο δυσκολο απο το βασικο παιχνιδι εφοσον παμε για χρυσο μεταλλειο. 

 

Παρακατω τα 2 Challenges που ασχοληθηκα σημερα και πηρα το χρυσο. Το ενα μου πηρε πανω απο ωρα και το αλλο στο 20λεπτο το ειχα ηδη βγαλει χρυσο. Διαβαζω για 5-10 ωρες το καθε challenge για χρυσο στο internet μου φαινεται too much αλλα θα δουμε στα επομενα. Θελει skill σε τσιτωνει λιγο τα νευρα με καποια physics της μηχανης αλλα με καθε νεο run το learning curve γινεται ολο και καλυτερο. 

 

 

Edit:

Παμε ακομα ενα το Hog Wild αρκετα ευκολο για το χρυσο. Τερμα το νιτρο σκοτωστε και 10 ζομπια και ειστε ετοιμοι. Ενα κολπο που ανακαλυψα για να παρετε χρυσο στο δε θα σταματησω sub challenge ειναι να εχετε μονιμα πατημενο το γκαζι και το φρενο παντα σε καθε στροφη. Ετσι το παιχνιδι δεν καταλαβαινει οτι σταματατε λιγο μετραει μονο οσες φορες αφησετε το γκαζι. Θα το κανετε σε αλλο run προφανως μιας και δεν παει φρενο μαζι με nitro αλλα ειναι πολυ ευκολο challenge σε 20 λεπτα θα εχετε ξεμπερδεψει και με τα sub challenges. 

 

Εdit 2:

Ετοιμο και το Dead Don't Ride challenge. Προτεινω να το κανετε οπως εσεις θελετε μην ακολουθησετε κανενα βιντεο αλλα καντε το με το δικο σας τροπο. Νομιζω απολαυστικοτατο challenge με το τριτο run το εβγαλα θελει λιγο να μαθετε τον χαρτη που δεν ειναι καθολου δυσκολος και μετα να προσπαθειτε να κανετε τα sub challenges χρυσο οσο γινεται και εχετε ευκολα το χρυσο.

 

Επεξ/σία από Arkin
  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μιας και τελειωσαμε με τις οδηγικες προκλησεις παμε σε αυτες της επιβιωσης. Επιασα σημερα το μονο που ειχα ασχοληθει πριν 3 χρονια και το ξεπεταξα στο δευτερο run. Το Survive challenge. Εφοσον κανετε ολα τα sub challenges χρυσα οι 33000 ποντοι ειναι ευκολακι να επιτευχθουν. Στρατηγικη δεν πατε στο μπουγιο θελει stealth και προσεκτικοτητα παντα loot τους κακους και οπλα με μικρο στοχο για να πηγαινουν ολα κεφαλι. Παμε να το δουμε.

 

 

Edit 1:

Εκτο χρυσο μεταλλειο και ολα τα sub challenges με το challenge Reload. Μια τεραστια ορδη ενα sniper πολλα ευφλεκτα υλικα παντου στο χαρτη και λιγος χρονος για την εξοντωση της ορδης. Ενω μου φανηκε δυσκολο οταν την ξεκινησα με το ζορι το χαλκινο στα πρωτα 2 runs μολις επιασα το νοημα εγινε κατι απολαυστικοτατο. Το να ξεπαστρευεις εκατονταδες ζομπι που θελουν να σε φανε απο μονο του σε ανεβαζει την αδρεναλινη. Ποσο μαλλον και οταν σκεφτεσαι εξυπνους τροπους για να ανεβασεις και το score σου. Τερματισαμε λοιπον μετα απο μιση ωρα προσπαθειας με 93000 score με το χρυσο να ζηταει 80000. Παμε να το δουμε και μενουν 6 ακομα challenges για το απολυτο.

 

Edit 2:

7o challenge επιασα το Keep Them Safer με μια ακομα μεγαλη ορδη με 300 ζομπι. Με παιδεψε καμια ωρα μεχρι να φτιαξω τη δικη μου στρατηγικη κανα 2 φορα την εβγαλα με 10000 κατω απο το χρυσο γενικα δεν εχει τοσο ευκολα sub challenges οποτε και δυσκολευει το χρυσο αλλα με προσπαθεια και στρατηγικη βγαινει. Παρακατω εχω ανεβασει και τη στρατηγικη μου για το χρυσο και επειτα το χρυσο για το τελευταιο sub challenge που ειχα αφησει. 7/7 μεχρι στιγμης με ολα τα sub challenges χρυσα και φυγαμε για τα τελευταια 5. 

 

Edit 3:

Για παμε το 8ο challenge. Επιασα το Dead Before Daylight οπου ειμαστε μεσα σε ενα σπιτι και σκανε ζομπια απο παντου και πρεπει να επιβιωσουμε για 5 λεπτα. Το βρηκα δυσκολο στο οτι πρεπει να κανετε τα 3 απο τα 4 sub challenges χρυσα σιγουρα και ο χρονος που ειναι το πιο δυσκολο να μεινετε 5 λεπτα μεσα στο σπιτι τουλαχιστον ασημι για χρυσο. Αν χασετε πριν τα 5 λεπτα τοτε ειναι ακομα πιο δυσκολα τα πραγματα. Εφοδιαστειτε με οτι εχει εκει γυρω φτιαξτε μολοτολ και ναπαλμ και φυγατε για πανω που ειναι ο κραχτης και αρχιστε να θεριζετε. Θελει παιξιμο και μεσα στο σπιτι λιγο τρεξιμο αρκετες τουμπες γενικα κλειστοφοβικο challenge με τα ζομπι να σκανε απο παντου αλλα εφικτο χρυσο εφοσον πατε για ολα τα sub challenges χρυσα και δεν βγειτε απο το σπιτι. 

Παρακατω δικη μου μεθοδος που ακολουθησα μολις ανακαλυψα τον κραχτη ολα τα sub χρυσα και 10 χιλιαδες πανω score απο αυτο που θελει το χρυσο. 

 

Επεξ/σία από Arkin
  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...