Προς το περιεχόμενο

Nvidia RTX3000 Series (Ampere) v.2


Thresh

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Arkin είπε

Επειδη τελειωσα το spiderman με dlss quality+fg σταθερα 97fps μπορω να πω οτι δεν ειχε πουθενα artifacts και η εικονα ηταν κρυσταλλο. Λογικα λες μονο για το mod που εβγαλαν τωρα και οχι για το επισημο fg της nvidia.

Ναι, ασφαλώς, το αναφέρω συγκεκριμένα!

Δεν έχω 4000 ακόμα και δεν μπορώ να κρίνω. Στο Alan Wake 2 ήταν Post Process πρόβλημα το ghosting και δεν υπάρχουν ορατά λαθάκια ούτε στα Cyberpunk και Witcher. Στα Spiderman πάντως, η καλύτερη επιλογή (γιατί υπάρχει επιλογή) είναι το Dynamic Scale + DLAA.

Το DLSS 3 FG πρωτοπαρουσιάστηκε με το Spiderman και ήταν γεμάτο artifacts στις απότομες κινήσεις. Και τώρα που το σκέφτομαι, με το 97fps cap, ίσως να μην είδες πολλά FG frames με την 4070ti στη 1440p, νομίζω, τα εισάγει στην κορυφή (τα πετάει ουσιαστικά) εάν έχεις ήδη υψηλό framerate. Ξέρεις, είναι δυνατή η κάρτα σου για το παιχνίδι.  Με την 2070super στην 1440p έχω 60fps με το DynRes+DLAA, και η διαφορά απόδοσης είναι πολύ πάνω από 2x...

1 ώρα πριν, Razor333 είπε

Είναι τόσο "game changing", όσο "θεογκόμενα" είναι η Παναγιώταινα, κοινώς από το να βλέπεις 40fps, καλύτερα να βλέπεις 80fps, αλλά το mouse/keyboard σου παραμένει σε επίπεδο 10€ "gaming keyboard mouse combo με λαμπιόνια" από aliexpress.

Οπότε ναι, αν θέλεις απόκριση, σαφώς καλύτερα να κόψεις μερικά γραφικά και να κατεβάσεις ανάλυση στον upscaller.

Δεν κάνει τα 40 σε 80... τα κάνει ~68, αλλά το σημαντικότερο είναι πως περνάει το FreeSync όριο, όταν κυμαίνεται ανάμεσα σε 45-50 fps, και η κίνηση είναι σπασμωδική, καταφέρνει να την κάνει ομαλή και συνεχόμενη. Το ελάχιστο lag είναι τίποτα μπροστά στο όφελος.

Πάντως έχεις δίκιο, δεν κατάφερε να μετατρέψει την 2070s ικανή για Path Tracing στο Alan Wake 2, :) επέτρεψε όμως το Raster + dlss balanced, να ανέβει σε dlss quality, με υψηλότερα settings και πιο σταθερή κίνηση.

Επεξ/σία από aki
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 10,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

43 λεπτά πριν, aki είπε

Ναι, ασφαλώς, το αναφέρω συγκεκριμένα!

Δεν έχω 4000 ακόμα και δεν μπορώ να κρίνω. Στο Alan Wake 2 ήταν Post Process πρόβλημα το ghosting και δεν υπάρχουν ορατά λαθάκια ούτε στα Cyberpunk και Witcher. Στα Spiderman πάντως, η καλύτερη επιλογή (γιατί υπάρχει επιλογή) είναι το Dynamic Scale + DLAA.

Το DLSS 3 FG πρωτοπαρουσιάστηκε με το Spiderman και ήταν γεμάτο artifacts στις απότομες κινήσεις. Και τώρα που το σκέφτομαι, με το 97fps cap, ίσως να μην είδες πολλά FG frames με την 4070ti στη 1440p, νομίζω, τα εισάγει στην κορυφή (τα πετάει ουσιαστικά) εάν έχεις ήδη υψηλό framerate. Ξέρεις, είναι δυνατή η κάρτα σου για το παιχνίδι.  Με την 2070super στην 1440p έχω 60fps με το DynRes+DLAA, και η διαφορά απόδοσης είναι πολύ πάνω από 2x...

Δεν κάνει τα 40 σε 80... τα κάνει ~68, αλλά το  σημαντικότερο είναι πως περνάει το FreeSync όριο, το σημείο που  κυμαίνεται 45-50 και η κίνηση είναι σπασμωδική, καταφέρνει να την κάνει ομαλή και συνεχόμενη. Το ελάχιστο lag είναι τίποτα μπροστά στο όφελος. 

Στις 4000 και με τα τελευταια DLL για FG δεν θα δεις artifact πουθενα εκτος αν μιλαμε για πολυ χαμηλα fps κατω απο 30 native+dlss. Το spiderman λογικα ως πιο fast paced φαινονται πιο ευκολα τα artifacts συγκριτικα με alan wake witcher κτλ. 

Επεφτε μεχρι τα 60fps η cpu οποτε σιγουρα σε σημεια εβλεπα μεχρι και 37fps απο το FG. Η καρτα καθοταν στο παιχνιδι η cpu ετρωγε το μεγαλο ζορι λογο RT. Το dynamic res λογικο να δινει πολλα fps μιας και αυξομειωνει on the fly την αναλυση ωστε να πιασει το target των 60fps που χρειαζεσαι. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, aki είπε

Δεν κάνει τα 40 σε 80... τα κάνει ~68, αλλά το σημαντικότερο είναι πως περνάει το FreeSync όριο, όταν κυμαίνεται ανάμεσα σε 45-50 fps, και η κίνηση είναι σπασμωδική, καταφέρνει να την κάνει ομαλή και συνεχόμενη. Το ελάχιστο lag είναι τίποτα μπροστά στο όφελος.

Πάντως έχεις δίκιο, δεν κατάφερε να μετατρέψει την 2070s ικανή για Path Tracing στο Alan Wake 2, :) επέτρεψε όμως το Raster + dlss balanced, να ανέβει σε dlss quality, με υψηλότερα settings και πιο σταθερή κίνηση.

Γύρω στο +85-90% είναι η διαφορά με FG on στο AW2, πρακτικά όταν βλέπεις κάτω από 80fps με FG η κίνηση πλέον ούτε smooth είναι και το ποντίκι/keyboard έχουν αίσθηση λες και παίζεις με 40fps, γιατί εκεί είσαι στην πράξη.

Το κάνει λίγο πιο ευχάριστο ναι δεν λέω, αλλά δεν είναι και τόσο καλύτερο στην πράξη, όταν σου την πέφτουν και ξεκινάς τα γρήγορα panning στην κάμερα και χρειάζεσαι aiming, είναι σαν να παίζεις με 40fps, δεν αλλάζει τίποτα πρακτικά, ούτε καν η κίνηση είναι "80fps" smooth (ούτε με 60fps locked vsync μοιάζει), πραγματικά τα όποια artifacts που λέτε μου φαίνεται το μικρότερο κακό στο όλο tech.

Επεξ/σία από Razor333
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Razor333 είπε

Γύρω στο +85-90% είναι η διαφορά με FG on στο AW2, πρακτικά όταν βλέπεις κάτω από 80fps με FG η κίνηση πλέον ούτε smooth είναι και το ποντίκι/keyboard έχουν αίσθηση λες και παίζεις με 40fps, γιατί εκεί είσαι στην πράξη.

Το κάνει λίγο πιο ευχάριστο ναι δεν λέω, αλλά δεν είναι και τόσο καλύτερο στην πράξη, όταν σου την πέφτουν και ξεκινάς τα γρήγορα panning στην κάμερα και χρειάζεσαι aiming, είναι σαν να παίζεις με 40fps, δεν αλλάζει τίποτα πρακτικά, ούτε καν η κίνηση είναι "80fps" smooth (ούτε με 60fps locked vsync μοιάζει), πραγματικά τα όποια artifacts που λέτε μου φαίνεται το μικρότερο κακό στο όλο tech.

Στα 60+ δεν εχει artifact και παιζετε ανετα το παιχνιδι. Κατω απο 50 εκει θα δεις κυριως artifacts με fg ανοιχτο

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, Arkin είπε

Επεφτε μεχρι τα 60fps η cpu οποτε σιγουρα σε σημεια εβλεπα μεχρι και 37fps απο το FG. Η καρτα καθοταν στο παιχνιδι η cpu ετρωγε το μεγαλο ζορι λογο RT. Το dynamic res λογικο να δινει πολλα fps μιας και αυξομειωνει on the fly την αναλυση ωστε να πιασει το target των 60fps που χρειαζεσαι. 

Ναι, κρίμα που είναι ή το ένα ή το άλλο, αλλά καταλαβαίνω, πιο target θα έχουμε;

Ορισμένες μάχες είναι πράγματι δύσκολες με RT για την CPU, εκεί σίγουρα βοηθάει το FG. Δεν ασχολήθηκα με το SM πέρα του performance τεστ για να δω τι να περιμένω από το Ratchet n Clank.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

42 λεπτά πριν, Arkin είπε

Στα 60+ δεν εχει artifact και παιζετε ανετα το παιχνιδι. Κατω απο 50 εκει θα δεις κυριως artifacts με fg ανοιχτο

 

Ναι, αλλά λίγα fps, δεν είναι ευχάριστο.
Αυτά τα framerates έχω σε 1080p με PT και dlss:perf+FG.

Στη θέση σου θα κατέβαζα settings, να ανέβει πάνω από 70 με FG.
Volumetric Lighting + Fog Quality : Medium (ίσως και Texture Res)
PT Indirect + Transparency : Low
DLSS Balanced (σε 1440 και το Performance βλέπεται).

Χρυσό το FG αλλά δεν διορθώνει το πρόβλημα που ανέφερε ο Razor333.
Αν αισθάνεσαι τα 60 ως 30 χάνει το σύνολο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, aki είπε

Ναι, αλλά λίγα fps, δεν είναι ευχάριστο.
Αυτά τα framerates έχω σε 1080p με PT και dlss:perf+FG.

Στη θέση σου θα κατέβαζα settings, να ανέβει πάνω από 70 με FG.
Volumetric Lighting + Fog Quality : Medium (ίσως και Texture Res)
PT Indirect + Transparency : Low
DLSS Balanced (σε 1440 και το Performance βλέπεται).

Χρυσό το FG αλλά δεν διορθώνει το πρόβλημα που ανέφερε ο Razor333.
Αν αισθάνεσαι τα 60 ως 30 χάνει το σύνολο.

Δεν το παιζω το ειχα βαλει οταν βγηκε για testing αν δεν ερθει steam δεν το πιανω. Στη δοκιμη με το performance mode και ολα max ειχα 70+fps και ηταν μια χαρα. Εχει τοσο καλο dlss 2 το παιχνιδι που συγκρινα dlss quality με performance με 300% zoom και δεν ειχα βρει διαφορες εχω βαλει και screens στο θεμα των 4000. Οπως γραφεις dlss performance φαινεται μια χαρα στο παιχνιδι. Λογικα οταν θα το παιξουμε θα εχουμε καμια 6070 οποτε θα τρεχει αριστα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
20 ώρες πριν, pip1908 είπε

Παίδες έχω δει κάτι mods στο Internet που αφορά το FG στις 30αρες κ στις 20αρες σειρές....

το έχει δοκιμάσει κανείς; 

Ναιιιιι

Από τότε το έχουν βελτιώσει. Δουλεύει καλά γενικά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βρε παιδια εχω ενα πολυ περιεργο προβλημα. Και δε ξερω αν ειναι θεμα drivers η windows.

Εχω dual monitor setup και προσθεσα και μια LG C1.

Η μια οθονη ειναι συνδεδεμενη μεσω DP, η αλλη μεσω DP σε HDMI καλωδιο και η τηλεοραση με HDMI (εχει μονο 1 HDMI η καρτα ).

Μεχρι πριν 1 βδομαδα ολα μια χαρα ,εκανα καποιες δουλειες ξεσυνδεσα το πισι και τα καλωδια και απο τοτε οταν ειναι κλειστη η τηλεοραση μου κραταει κλειστο και το 2ο μονιτορ. Αν ανοιξω τη τηλεοραση μου ανοιγει και το μονιτορ.

Μεχρι πριν 1 εβδομαδα και να ειχα κλειστη τη τηλεοραση ανοιγαν κανονικα και τα 2 μονιτορ και δεν ειχα θεματα.

Δοκιμασα να παιξω με τα καλωδια, ρυθμισεις απο nvidia panel αλλα δε καταφερα κατι. Καμια ιδεα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 22/1/2024 στις 2:42 ΜΜ, Dantε είπε

Βρε παιδια εχω ενα πολυ περιεργο προβλημα. Και δε ξερω αν ειναι θεμα drivers η windows.

Εχω dual monitor setup και προσθεσα και μια LG C1.

Η μια οθονη ειναι συνδεδεμενη μεσω DP, η αλλη μεσω DP σε HDMI καλωδιο και η τηλεοραση με HDMI (εχει μονο 1 HDMI η καρτα ).

Μεχρι πριν 1 βδομαδα ολα μια χαρα ,εκανα καποιες δουλειες ξεσυνδεσα το πισι και τα καλωδια και απο τοτε οταν ειναι κλειστη η τηλεοραση μου κραταει κλειστο και το 2ο μονιτορ. Αν ανοιξω τη τηλεοραση μου ανοιγει και το μονιτορ.

Μεχρι πριν 1 εβδομαδα και να ειχα κλειστη τη τηλεοραση ανοιγαν κανονικα και τα 2 μονιτορ και δεν ειχα θεματα.

Δοκιμασα να παιξω με τα καλωδια, ρυθμισεις απο nvidia panel αλλα δε καταφερα κατι. Καμια ιδεα;

Τι άλλες δοκιμές έκανες?

Ξεσυνεδεσες το καλώδιο της TV να δεις τι γίνεται?

Μήπως έκανες κάποια ρύθμιση κατα λάθος και έκανες dublicate image στην TV και το monitor σου (ή κάτι παρόμοιο) και μπλοκάρει το ένα το άλλο?

Κανε τα πάντα reset.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 λεπτά πριν, SeNNinhA είπε

Τι άλλες δοκιμές έκανες?

Ξεσυνεδεσες το καλώδιο της TV να δεις τι γίνεται?

Μήπως έκανες κάποια ρύθμιση κατα λάθος και έκανες dublicate image στην TV και το monitor σου (ή κάτι παρόμοιο) και μπλοκάρει το ένα το άλλο?

Κανε τα πάντα reset.

 

Δοκιμασα τα παντα. Μαλλον bug των windows ειναι καθως εχω και μια δευτερη εγκατασταση με τα 11 και ενω δουλευαν ολα οκ εκει, με το που ενεργοποιησα το HDR εκανε τα ιδια.

Δοκιμασα αλλους drivers και συνδυασμους με τα καλωδια , τα παντα. Ακομα και εαν ξεσυνδεσω τελειως τη τηλεοραση (με κλειστο το πισι) και μετα το ανοιξω, παλι δε δουλευει η δευτερη οθονη!

Εσβησα και τα profiles των οθονων απο το registry, δεν αλλαξε κατι.

Μονη προχειρη λυση που βρηκα ειναι να τα συνδεσω ολα και να απενεργοποιω την τηλεοραση μεσω windows. Τουλαχιστον ετσι οι οθονες δουλευουν κανονικα και μετα οταν θελω να χρησιμοποιησω τη τηλεοραση, την ενεργοποιω απο τις ρυθμισεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Dantε είπε

Δοκιμασα τα παντα. Μαλλον bug των windows ειναι καθως εχω και μια δευτερη εγκατασταση με τα 11 και ενω δουλευαν ολα οκ εκει, με το που ενεργοποιησα το HDR εκανε τα ιδια.

Bug του driver της Nvidia εννοείς;

Έδινες μάχη παλιότερα με τους drivers της AMD για παρόμοιο θέμα (2 οθόνες/VRAM freq), τώρα βλέπω κάνεις το ίδιο με την Nvidia.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, kkatzos είπε

Bug του driver της Nvidia εννοείς;

Έδινες μάχη παλιότερα με τους drivers της AMD για παρόμοιο θέμα (2 οθόνες/VRAM freq), τώρα βλέπω κάνεις το ίδιο με την Nvidia.

Οχι, των Windows. Γιατι το ιδιο θεμα το διαβασα και σε AMD.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...