purif Δημοσ. 30 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2021 6 λεπτά πριν, Sakiz105 είπε το εκανε και μενα οταν δεν ειχε στοκ. Availability : In Stock Ενας Θεός ξέρει τι γίνεται εκεί 😅 (είναι μέρες το παραπάνω μνμα)
SabotazNic Δημοσ. 30 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2021 53 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε LHR η MSI..Δεν την προτιμούν οι miners.. LHR ή η φόλα gigabyte που ανεβάζει vram temps 😈
Psycho_Warhead Δημοσ. 30 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2021 42 λεπτά πριν, SabotazNic είπε LHR ή η φόλα gigabyte που ανεβάζει vram temps 😈 Η MSI LHR μια χαρά είναι νομίζω. Τελικά από PCComponentes γλιτώνουμε το ΦΠΑ με επαγγελματικό ΑΦΜ ; Και αν ναι πως γίνεται ; Επίσης στο ''CIF/NIF'' κλπ τι βάζουμε ; 1
Arkin Δημοσ. 30 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2021 2 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε Είναι φόλα σαν το DLSS 1.0, άντε λίγο καλύτερο. Δεν ειναι καμια ωριτσα που το δουλεψα στο riftbreaker ειναι αξιολογο και λιγο απεχει απο το native μαζι με sharpenning. Δεν εχει καθολου ghosting η smearing που εχω δει σε DLSS 2 υλοποιησεις που εκεινο χτυπαει αρκετα ασχημα στο ματι αν το προσεξεις μια φορα. 2
vins Δημοσ. 30 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2021 54 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε Η MSI LHR μια χαρά είναι νομίζω. Τελικά από PCComponentes γλιτώνουμε το ΦΠΑ με επαγγελματικό ΑΦΜ ; Και αν ναι πως γίνεται ; Επίσης στο ''CIF/NIF'' κλπ τι βάζουμε ; Εγώ τους είχα στείλει mail με το αφμ μου και μετα από 1 μέρα το ενεργοποίησαν. Τώρα δεν ξέρω αν το κάνουν, στειλτους mail να σου πουν.
Psycho_Warhead Δημοσ. 30 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2021 2 λεπτά πριν, vins είπε Εγώ τους είχα στείλει mail με το αφμ μου και μετα από 1 μέρα το ενεργοποίησαν. Τώρα δεν ξέρω αν το κάνουν, στειλτους mail να σου πουν. Ticket έκανες ;
vins Δημοσ. 30 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2021 (επεξεργασμένο) Ναι μόνο ticket για αγγλικά. Βάλε τίτλο business vat register ή business invoicing. Είναι γρήγοροι γενικά σε 6-7 ώρες μου είχαν απαντήσει που ειχα στείλει πρωί @Psycho_Warhead Επεξ/σία 30 Ιουνίου 2021 από vins
chrisde Δημοσ. 30 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2021 2 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε Είναι φόλα σαν το DLSS 1.0, άντε λίγο καλύτερο. Ok... 1ον όπως λέει και ο @Arkin καμία σχέση με dlss 1.0 σε αναλύσεις 1440p και 4Κ, και 2ον τι σε πειράζει αν το παιχνίδι το υποστήριζε, το πολύ πολύ να μην το χρησιμοποιούσες αν δεν σου άρεσε. Σε κάποιους όμως μπορεί να τους ήταν χρήσιμο. 4 1
foukas Δημοσ. 30 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2021 1 λεπτό πριν, chrisde είπε Ok... 1ον όπως λέει και ο @Arkin καμία σχέση με dlss 1.0 σε αναλύσεις 1440p και 4Κ, και 2ον τι σε πειράζει αν το παιχνίδι το υποστήριζε, το πολύ πολύ να μην το χρησιμοποιούσες αν δεν σου άρεσε. Σε κάποιους όμως μπορεί να τους ήταν χρήσιμο. Πιθανώς το σκεπτικό είναι ότι αποτελεί κατώτερη τεχνολογία (δεν έχω άποψη πάνω σε αυτό) και καλύτερα να μη γίνει adopted στο μέλλον σε βάρος του DLSS. Η δική μου άποψη είναι ότι κάθε ανταγωνισμός καλός είναι.
vins Δημοσ. 30 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2021 6 λεπτά πριν, chrisde είπε Ok... 1ον όπως λέει και ο @Arkin καμία σχέση με dlss 1.0 σε αναλύσεις 1440p και 4Κ, και 2ον τι σε πειράζει αν το παιχνίδι το υποστήριζε, το πολύ πολύ να μην το χρησιμοποιούσες αν δεν σου άρεσε. Σε κάποιους όμως μπορεί να τους ήταν χρήσιμο. Προφανώς εννοούσε ότι ευτυχώς βγήκε με dlss και όχι πιθανώς αποκλειστικά σε fsr σε βάρος του dlss. Σε nvidia θέμα το έγραψε και μάλιστα ampere που κύριο selling point είναι το rtx και το dlss, δεν υπάρχει λόγος για παρεξηγήσεις!
Herald Δημοσ. 30 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2021 1 ώρα πριν, Arkin είπε Δεν ειναι καμια ωριτσα που το δουλεψα στο riftbreaker ειναι αξιολογο και λιγο απεχει απο το native μαζι με sharpenning. Δεν εχει καθολου ghosting η smearing που εχω δει σε DLSS 2 υλοποιησεις που εκεινο χτυπαει αρκετα ασχημα στο ματι αν το προσεξεις μια φορα. Το sharpening παντως εμενα με πονοκεφαλιαζει μετα απο λιγο. Δεν εχω συνηθίσει κιολας γιατι ποτε δεν εβαζα sharpen απο τα control panel. Βεβαια υποτιθεται και το dlss εχει sharpen αλλα εκει εδω δεν το καταλαβαινω.
Arkin Δημοσ. 30 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2021 1 λεπτό πριν, Herald είπε Το sharpening παντως εμενα με πονοκεφαλιαζει μετα απο λιγο. Δεν εχω συνηθίσει κιολας γιατι ποτε δεν εβαζα sharpen απο τα control panel. Βεβαια υποτιθεται και το dlss εχει sharpen αλλα εκει εδω δεν το καταλαβαινω. Κοίτα είναι αναλόγως το sharpening. Με clarity οταν εβαζα βαρουσε στο μάτι όπως γράφεις. Με το ris το οποίο μπαίνει εκεί που πρέπει είναι όσο όσο χωρίς αυτό μου φαίνονται θολά τα παιχνίδια με ΤΑΑ. Το sharpening της NVidia που έχει στο control panel ακόμα δεν εχει φτάσει στην ποιότητα το ris. Το dlss είναι διαφορετικό παράγει διαφορετική εικόνα και σε κάποια παιχνίδια ειναι ανώτερο του native σε ποιότητα αλλά μπαίνουν στη μέση ghosting και smearing. 3
7nisiotis Δημοσ. 30 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2021 (επεξεργασμένο) 3.74€ STEAM *CLICK πάνω στην εικόνα Επεξ/σία 30 Ιουνίου 2021 από 7nisiotis 3
chrisde Δημοσ. 30 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2021 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, foukas είπε Πιθανώς το σκεπτικό είναι ότι αποτελεί κατώτερη τεχνολογία (δεν έχω άποψη πάνω σε αυτό) και καλύτερα να μη γίνει adopted στο μέλλον σε βάρος του DLSS. Η δική μου άποψη είναι ότι κάθε ανταγωνισμός καλός είναι. 1 ώρα πριν, vins είπε Προφανώς εννοούσε ότι ευτυχώς βγήκε με dlss και όχι πιθανώς αποκλειστικά σε fsr σε βάρος του dlss. Σε nvidia θέμα το έγραψε και μάλιστα ampere που κύριο selling point είναι το rtx και το dlss, δεν υπάρχει λόγος για παρεξηγήσεις! 1ον ποιος λέει ότι η μια τεχνολογία αποτρέπει την άλλη; 2ον Το fsr τώρα βγήκε, αν δεν του δοθεί χώρος και χρόνος πως θα βελτιωθεί όπως βελτιώθηκε αποδεδειγμένα το dlss; 3ον Δεν είναι τεχνολογία αποκλειστικά για amd, παίζει και σε nvidia... Δεν τίθεται θέμα παρεξήγησης, τις υπερβολές και τους μηδενισμούς δεν μπορώ... Επεξ/σία 30 Ιουνίου 2021 από chrisde 2
pirmen56 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2021 1 ώρα πριν, Herald είπε Το sharpening παντως εμενα με πονοκεφαλιαζει μετα απο λιγο. Δεν εχω συνηθίσει κιολας γιατι ποτε δεν εβαζα sharpen απο τα control panel. Βεβαια υποτιθεται και το dlss εχει sharpen αλλα εκει εδω δεν το καταλαβαινω. Το sharpen της nvidia έχει την επιλογή να αφήνει μικρές λεπτομέρειες(ignore noise). Γι αυτό και φαίνεται τόσο φυσικό στο μάτι. Μεθοδολογικά θυμίζει το αρκετά βαρύ adaptive sharpen του πακέτου reshade. Το DLSS τρέχει μαξ στο 45% της native ανάλυσης και ανακτά το 95%+ της native λεπτομέρειας. Το FSR είναι έξυπνο sharpen που κάνει κάτι κοντά στο native να δείχνει native με φτωχό performance boost σε μικρότερες αναλύσεις. Είναι θέμα της nvidia να βγάλει ένα ultra quality DLSS στο 50%+ της native και να τα διαλύσει όλα με πάνω από 30% κέρδος σε επιδόσεις. Ήδη στο 2.2 έκοψε κάθετα το ghosting με πληροφορία λιγότερη από μισό καρέ. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα