BabisTs Δημοσ. 28 Μαΐου 2021 Δημοσ. 28 Μαΐου 2021 (επεξεργασμένο) 10 λεπτά πριν, kkatzos είπε Αμέ, οι Gigabyte εδώ και μήνες σε απαιτητικά παιχνίδια (π.χ. CP2077). Το κατακαλόκαιρο φαντάζομαι θα έχουμε και άλλους... Δεν το γνώριζα.....μπράβο ωρέ Gigabyte και σε είχα σε εκτίμηση. Επεξ/σία 28 Μαΐου 2021 από BabisTs
Psycho_Warhead Δημοσ. 28 Μαΐου 2021 Δημοσ. 28 Μαΐου 2021 Απαράδεκτο να τρως μείωση των stock clocks.. 1
DEADLAZARUS Δημοσ. 29 Μαΐου 2021 Δημοσ. 29 Μαΐου 2021 23 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε Final specs για 3080Ti: Είναι και το μόνο που θα δούμε από την ti. Καμιά φωτογραφία από 'δώ, κάνα spec sheet από 'κεί, ξεχαρμανιάζουμε έτσι και η ζωή προχωρά..
Coppermine Δημοσ. 29 Μαΐου 2021 Δημοσ. 29 Μαΐου 2021 (επεξεργασμένο) Aρα η 3080Τi έχει 3 πλάσιες επιδόσεις σε raster από τις 3080/90 άσχετα αν έχουν το ίδιο τσιπ, βέβαια έχουν το ίδιο pixel fillrate αλλά τι σημασία έχει ΙΔΟΥ ΤΙ ΟΧΙ μα το πόσταρε κάποιος στο ιντερνετ και εγώ το μασουλάω και σε όποιον αρέσει Αμ πως Επεξ/σία 29 Μαΐου 2021 από Coppermine
Coppermine Δημοσ. 29 Μαΐου 2021 Δημοσ. 29 Μαΐου 2021 Η διαφορά είναι ότι δεν το πρόσεξε σχεδόν κανένας και στο internet βρήκα σχόλια να γράφουν στα σοβαρά για 15% επιδόσεις πάνω από 3090......το point μου είναι πως η παραπληροφόρηση και η μπουρδολογία μεταδίδονται τάχιστα και κατα επέκταση χειραγωγούνται οι καταναλωτές κατά το δοκούν..
Spartan117 Δημοσ. 29 Μαΐου 2021 Δημοσ. 29 Μαΐου 2021 Κανείς δεν θα τις δει αυτές τις κάρτες οπότε δεν έχει πολυ σημασία 3
Επισκέπτης Δημοσ. 29 Μαΐου 2021 Δημοσ. 29 Μαΐου 2021 6 λεπτά πριν, Spartan117 είπε Κανείς δεν θα τις δει αυτές τις κάρτες οπότε δεν έχει πολυ σημασία Πάντως πολύς κόσμος εδώ στο forum έχει πάρει 3000 οπότε θεωρώ θα τις δούμε και αυτές..
Psycho_Warhead Δημοσ. 29 Μαΐου 2021 Δημοσ. 29 Μαΐου 2021 Με καπέλο στη τιμή όλες τις βλέπεις, σε MSRP δεν τις βλέπει κανείς. 2
malakudi Δημοσ. 29 Μαΐου 2021 Δημοσ. 29 Μαΐου 2021 16 ώρες πριν, morehp είπε εγώ πάντως δεν έχω πειστεί με ποιό τρόπο θα γίνει το στραγγάλισμα, θα κόψουνε compute με βάση τι; και αυτό θα επηρεάσει ΜΟΝΟ το mining? δηλαδή άλλες εφαρμογές δεν χρησιμοποιούν cuda ή compute units; μετά ανακαλύπτουμε driver overheads 🤣 Το workload του ethereum mining είναι πολύ συγκεκριμένο, κάνει μόνιμα random access σε μια μεγάλη δεσμευμένη ποσότητα VRAM με πολύ συγκεκριμένο μοτίβο, δηλαδή κάνει 64 γύρους από random reads των 128 byte κάθε φορά. Είναι πολύ εύκολο να ανιχνευθεί και να μπει περιορισμός. Σίγουρα μπορεί να παρακαμφθεί ο περιορισμός αν η ομάδα των devs του ethereum αλλάξει ελαφρώς τον αλγόριθμο, πχ να μην είναι 64*128 αλλά 32*256. Γι' αυτό όλο αυτό εγώ το θεωρώ μια ανοησία του PR τμήματος της nVidia που θέλει να φανεί "καλή" με τους gamers. Θεωρώ ότι θα παραβιαστεί πολύ σύντομα ο limiter με τον ένα ή άλλον τρόπο. 1
Psycho_Warhead Δημοσ. 29 Μαΐου 2021 Δημοσ. 29 Μαΐου 2021 Αν είναι έτσι δεν μπορεί να βρεθεί λύση να μπει limiter χωρίς να κάνει ζημιά στο game performance.
malakudi Δημοσ. 29 Μαΐου 2021 Δημοσ. 29 Μαΐου 2021 2 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε Αν είναι έτσι δεν μπορεί να βρεθεί λύση να μπει limiter χωρίς να κάνει ζημιά στο game performance. Τα παιχνίδια αποκλείεται να εμφανίσουν ένα τέτοιο μοτίβο χρήσης (random reads των 128 bytes) οπότε προς το παρόν σίγουρα δεν επηρεάζονται. Αν εννοείς να γίνει ένα limiter πιο γενικής χρήσης που να πιάνει όλα τα mining algos, σίγουρα αυτό δεν γίνεται.
Spartan117 Δημοσ. 29 Μαΐου 2021 Δημοσ. 29 Μαΐου 2021 Φαντάζομαι μπορούν να κάνουν detect αν τρέχει graphics API και να μην κάνουν apply το limiter.
Επισκέπτης Δημοσ. 29 Μαΐου 2021 Δημοσ. 29 Μαΐου 2021 Ο πιο σίγουρος τρόπος θα ήταν κάποιου είδους handshake μεταξύ της εφαρμογής που ζητά 3d acceleration (game, blender, κτλ) και του driver με κλειδιά που θα δίνει η NVIDIA στους devs αυτών των εφαρμογών και θα πρέπει να τα ενσωματώσουν στον κώδικά τους, οπότε προφανώς οι devs των mining software δεν θα μπορούν να πάρουν τέτοιο κλειδί από την NVIDIA. Φυσικά, αυτό είναι απίστευτος φόρτος να γίνει και πρακτικά αδύνατο για παλιά games που πιθανών να έχουν κλείσει οι εταιρείες που τα έφτιαξαν. Οτιδήποτε άλλο μπορεί να σπάσει αργά ή γρήγορα..
Επισκέπτης Δημοσ. 29 Μαΐου 2021 Δημοσ. 29 Μαΐου 2021 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, malakudi είπε Το workload του ethereum mining είναι πολύ συγκεκριμένο, κάνει μόνιμα random access σε μια μεγάλη δεσμευμένη ποσότητα VRAM με πολύ συγκεκριμένο μοτίβο, δηλαδή κάνει 64 γύρους από random reads των 128 byte κάθε φορά. Είναι πολύ εύκολο να ανιχνευθεί και να μπει περιορισμός. Σίγουρα μπορεί να παρακαμφθεί ο περιορισμός αν η ομάδα των devs του ethereum αλλάξει ελαφρώς τον αλγόριθμο, πχ να μην είναι 64*128 αλλά 32*256. Γι' αυτό όλο αυτό εγώ το θεωρώ μια ανοησία του PR τμήματος της nVidia που θέλει να φανεί "καλή" με τους gamers. Θεωρώ ότι θα παραβιαστεί πολύ σύντομα ο limiter με τον ένα ή άλλον τρόπο. ωραίος, πάνω κάτω αυτό σκεφτηκα οτι θα αναγνωρίσει patterns συν ότι ο κόφτης ενεργοποιείται μετά από κάποιο χρόνο π.χ 5 λεπτά. Ευρηματικές μπούρδες που μετατοπίζουν το πρόβλημα και καλά παραπέρα. Θεωρώ δεδομένο το bypass σε χρόνο dt, αν αξίζει τον κόπο θα γίνει. Επεξ/σία 29 Μαΐου 2021 από morehp
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα