Προς το περιεχόμενο

Nvidia RTX3000 Series (Ampere) v.2


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

10 λεπτά πριν, kkatzos είπε

Αμέ, οι Gigabyte εδώ και μήνες σε απαιτητικά παιχνίδια (π.χ. CP2077).

Το κατακαλόκαιρο φαντάζομαι θα έχουμε και άλλους...

Δεν το γνώριζα.....μπράβο ωρέ Gigabyte και σε είχα σε εκτίμηση.

Επεξ/σία από BabisTs
  • Απαντ. 10,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
23 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε

Final specs για 3080Ti:

NVIDIA-GeForce-RTX-3080-Ti-Specification

Είναι και το μόνο που θα δούμε από την ti. 

Καμιά φωτογραφία από 'δώ, κάνα spec sheet από 'κεί, ξεχαρμανιάζουμε έτσι και η ζωή προχωρά..

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

02.jpg.7fb8bc024e3a32bd2dac1126aebc5301.jpg

01.jpg

03.jpg.5ce9a7dd757e0bf2fea97a52a739797a.jpg

Aρα η 3080Τi έχει 3 πλάσιες επιδόσεις σε raster από τις 3080/90 άσχετα αν έχουν το ίδιο τσιπ, βέβαια έχουν το ίδιο pixel fillrate αλλά τι σημασία έχει ΙΔΟΥ ΤΙ ΟΧΙ μα το πόσταρε κάποιος στο ιντερνετ και εγώ το μασουλάω και σε όποιον αρέσει Αμ πως

Επεξ/σία από Coppermine
Δημοσ.

Η διαφορά είναι ότι δεν το πρόσεξε σχεδόν κανένας και στο internet βρήκα σχόλια να γράφουν στα σοβαρά για 15% επιδόσεις πάνω από 3090......το point μου είναι πως η παραπληροφόρηση και η μπουρδολογία μεταδίδονται τάχιστα και κατα επέκταση χειραγωγούνται οι καταναλωτές κατά το δοκούν..

Επισκέπτης
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Spartan117 είπε

Κανείς δεν θα τις δει αυτές τις κάρτες οπότε δεν έχει πολυ σημασία :P

Πάντως πολύς κόσμος εδώ στο forum έχει πάρει 3000 οπότε θεωρώ θα τις δούμε και αυτές..

Δημοσ.
16 ώρες πριν, morehp είπε

εγώ πάντως δεν έχω πειστεί με ποιό τρόπο θα γίνει το στραγγάλισμα, θα κόψουνε compute με βάση τι; και αυτό θα επηρεάσει ΜΟΝΟ το mining? δηλαδή άλλες εφαρμογές δεν χρησιμοποιούν cuda ή compute units;

μετά ανακαλύπτουμε driver overheads 🤣

Το workload του ethereum mining είναι πολύ συγκεκριμένο, κάνει μόνιμα random access σε μια μεγάλη δεσμευμένη ποσότητα VRAM με πολύ συγκεκριμένο μοτίβο, δηλαδή κάνει 64 γύρους από random reads των 128 byte κάθε φορά. Είναι πολύ εύκολο να ανιχνευθεί και να μπει περιορισμός. Σίγουρα μπορεί να παρακαμφθεί ο περιορισμός αν η ομάδα των devs του ethereum αλλάξει ελαφρώς τον αλγόριθμο, πχ να μην είναι 64*128 αλλά 32*256. Γι' αυτό όλο αυτό εγώ το θεωρώ μια ανοησία του PR τμήματος της nVidia που θέλει να φανεί "καλή" με τους gamers. Θεωρώ ότι θα παραβιαστεί πολύ σύντομα ο limiter με τον ένα ή άλλον τρόπο.

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Αν είναι έτσι δεν μπορεί να βρεθεί λύση να μπει limiter χωρίς να κάνει ζημιά στο game performance.

Τα παιχνίδια αποκλείεται να εμφανίσουν ένα τέτοιο μοτίβο χρήσης (random reads των 128 bytes) οπότε προς το παρόν σίγουρα δεν επηρεάζονται. Αν εννοείς να γίνει ένα limiter πιο γενικής χρήσης που να πιάνει όλα τα mining algos, σίγουρα αυτό δεν γίνεται.

Επισκέπτης
Δημοσ.

Ο πιο σίγουρος τρόπος θα ήταν κάποιου είδους handshake μεταξύ της εφαρμογής που ζητά 3d acceleration (game, blender, κτλ) και του driver με κλειδιά που θα δίνει η NVIDIA στους devs αυτών των εφαρμογών και θα πρέπει να τα ενσωματώσουν στον κώδικά τους, οπότε προφανώς οι devs των mining software δεν θα μπορούν να πάρουν τέτοιο κλειδί από την NVIDIA. Φυσικά, αυτό είναι απίστευτος φόρτος να γίνει και πρακτικά αδύνατο για παλιά games που πιθανών να έχουν κλείσει οι εταιρείες που τα έφτιαξαν. Οτιδήποτε άλλο μπορεί να σπάσει αργά ή γρήγορα..

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, malakudi είπε

Το workload του ethereum mining είναι πολύ συγκεκριμένο, κάνει μόνιμα random access σε μια μεγάλη δεσμευμένη ποσότητα VRAM με πολύ συγκεκριμένο μοτίβο, δηλαδή κάνει 64 γύρους από random reads των 128 byte κάθε φορά. Είναι πολύ εύκολο να ανιχνευθεί και να μπει περιορισμός. Σίγουρα μπορεί να παρακαμφθεί ο περιορισμός αν η ομάδα των devs του ethereum αλλάξει ελαφρώς τον αλγόριθμο, πχ να μην είναι 64*128 αλλά 32*256. Γι' αυτό όλο αυτό εγώ το θεωρώ μια ανοησία του PR τμήματος της nVidia που θέλει να φανεί "καλή" με τους gamers. Θεωρώ ότι θα παραβιαστεί πολύ σύντομα ο limiter με τον ένα ή άλλον τρόπο.

ωραίος, πάνω κάτω αυτό σκεφτηκα οτι θα αναγνωρίσει patterns συν ότι ο κόφτης ενεργοποιείται μετά από κάποιο χρόνο π.χ 5 λεπτά. Ευρηματικές μπούρδες που μετατοπίζουν το πρόβλημα και καλά παραπέρα.

Θεωρώ δεδομένο το bypass σε χρόνο dt, αν αξίζει τον κόπο θα γίνει.

Επεξ/σία από morehp

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...