Psycho_Warhead Δημοσ. 14 Μαΐου 2021 Share Δημοσ. 14 Μαΐου 2021 Δεν βοηθάει κάπου το motion blur στο micro-stuttering, απλά δίνει την ψευδαίσθηση ότι είναι πιο ''ομαλά'' τα 30FPS. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Sakiz105 Δημοσ. 14 Μαΐου 2021 Share Δημοσ. 14 Μαΐου 2021 (επεξεργασμένο) 39 λεπτά πριν, Arkin είπε Δεν ειχα παρατηρησει κατι ισως ηταν τελειως ανεπαισθητα που δεν τα καταλαβαινεις στο gameplay αλλα με afterburner φαινονται. Τερμα ευθεια γραμμη ειδα στο horizon zero dawn οσα fps και να εχω τα frametimes ειναι σταθεροτατα και ειναι πολυ ομαλο το gameplay. Και οι κονσολες εχουν τετοια θεματακια αλλα εκει με τοσο motion blur που βαζουν καταφερνουν και τα καλυπτουν οπως οπως. στο ab φαίνονται σαν ασανσερ Επεξ/σία 14 Μαΐου 2021 από Sakiz105 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Arkin Δημοσ. 14 Μαΐου 2021 Share Δημοσ. 14 Μαΐου 2021 Μόλις τώρα, Sakiz105 είπε στο ab φαίνονται σαν ασανσερ Τα μεγαλα spikes ειναι αυτα που δημιουργουν τα θεματα. Το ιδανικο ειναι η ευθεια γραμμη αλλα και να παιζουν ελαχιστα δεν το καταλαβαινεις. Τα παιχνιδια που εχουν καθαρο 60αρι η καρτα καθεται στο 60% και βλεπεις κατι μεγαλα spikes εχουν τα θεματα και χαλανε ολη την εμπειρια στο gameplay. Και αν μιλαμε για slow pace παει στο καλο αν μιλαμε για fast pace παιχνιδι απλα δεν γινεται να παιξεις ετσι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Sakiz105 Δημοσ. 14 Μαΐου 2021 Share Δημοσ. 14 Μαΐου 2021 Μόλις τώρα, Arkin είπε Τα μεγαλα spikes ειναι αυτα που δημιουργουν τα θεματα. Το ιδανικο ειναι η ευθεια γραμμη αλλα και να παιζουν ελαχιστα δεν το καταλαβαινεις. Τα παιχνιδια που εχουν καθαρο 60αρι η καρτα καθεται στο 60% και βλεπεις κατι μεγαλα spikes εχουν τα θεματα και χαλανε ολη την εμπειρια στο gameplay. Και αν μιλαμε για slow pace παει στο καλο αν μιλαμε για fast pace παιχνιδι απλα δεν γινεται να παιξεις ετσι. α ναι, ξέχασα και άλλα που το κάνουν αυτό σε capped fps. Sekiro είναι ένα 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Arkin Δημοσ. 14 Μαΐου 2021 Share Δημοσ. 14 Μαΐου 2021 Μόλις τώρα, Sakiz105 είπε α ναι, ξέχασα και άλλα που το κάνουν αυτό σε capped fps. Sekiro είναι ένα Νομιζω και το Jedi? Σε παλιο συστημα εκανε κατι τρελα stutters δεν παιζοταν ενω η καρτα καθοταν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Sakiz105 Δημοσ. 14 Μαΐου 2021 Share Δημοσ. 14 Μαΐου 2021 10 λεπτά πριν, Arkin είπε Νομιζω και το Jedi? Σε παλιο συστημα εκανε κατι τρελα stutters δεν παιζοταν ενω η καρτα καθοταν. δεν το εχω παιξει αλλα πολυ πιθανο. Στο sekiro εμένα παίζει με σβηστά φανς και βλέπω κάτι φάσεις slow down στο game με 59 fps από 60.. ΦΟυλ ενοχλητικό Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 14 Μαΐου 2021 Share Δημοσ. 14 Μαΐου 2021 Το 60>59 είναι λόγω στιγμιαίου stutter, το έχουν πολλά παιχνίδια αυτό, κάποια περισσότερο από άλλα. Και το G-Sync/Freesync εννοείται δεν βοηθάει σ' αυτό. Είναι καθαρά λόγω port. 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Arkin Δημοσ. 14 Μαΐου 2021 Share Δημοσ. 14 Μαΐου 2021 9 λεπτά πριν, Sakiz105 είπε δεν το εχω παιξει αλλα πολυ πιθανο. Στο sekiro εμένα παίζει με σβηστά φανς και βλέπω κάτι φάσεις slow down στο game με 59 fps από 60.. ΦΟυλ ενοχλητικό Αυτο ειναι το πιο ενοχλητικο stuttering. Καποιες μηχανες το εχουν σε ολα τα παιχνιδια τους πχ unreal 4 δεν ξερω πως φτιαχνεται και δεν βοηθανε καθολου τα gsync/freesync οπως αναφερει ο psycho. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 14 Μαΐου 2021 Share Δημοσ. 14 Μαΐου 2021 Loading της unreal 4 είναι αυτό. Στο Jedi το καταλαβαίνεις ξεκάθαρα όταν πας σε νέα περιοχή ή ανοίγεις καμία πόρτα, κτλ. Απαράδεκτο εν έτη 2021 με nvme κτλ. Και το outer worlds το ίδιο ακριβώς πράγμα και είναι και αυτό ue4. Μόνο το Gears 5 πάει νερό από τα ue4 games.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Vasilis 07 Δημοσ. 14 Μαΐου 2021 Share Δημοσ. 14 Μαΐου 2021 Έχουμε κάποια εξέλιξη με διαθεσιμότητα ? Έχω προπληρώσει από Οκτώβριο από Κώτσο Asus RTX 3080 Strix και με έχουν σε αναμονή. Το πλαίσιο έμαθα αν παραγγείλεις τώρα στις φέρνεις σε αυτές τις τιμές σε 1-1.5 μήνα ? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
7nisiotis Δημοσ. 14 Μαΐου 2021 Share Δημοσ. 14 Μαΐου 2021 Far Cry 6 διαβάζω... αυτό που βρίσκεται... υποτίθεται Μάιο θα έβγαινε μέσω μιας διαρροής από screenshot ( Microsoft store ) στις αρχές της χρονιάς. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Herald Δημοσ. 14 Μαΐου 2021 Share Δημοσ. 14 Μαΐου 2021 4 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε Ναι sure, Evil Within 2 και FFXV έχουν stutters no matter what..Ενώ στις κονσόλες πάνε φλούδα.. Αν έχεις κάπου stutters θα ευθύνεται το ξεκλείδωτο framerate. Με cap πως διάολο να έχεις stutters. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Razor333 Δημοσ. 14 Μαΐου 2021 Share Δημοσ. 14 Μαΐου 2021 2 ώρες πριν, yiannis1991 είπε Loading της unreal 4 είναι αυτό. Στο Jedi το καταλαβαίνεις ξεκάθαρα όταν πας σε νέα περιοχή ή ανοίγεις καμία πόρτα, κτλ. Απαράδεκτο εν έτη 2021 με nvme κτλ. Και το outer worlds το ίδιο ακριβώς πράγμα και είναι και αυτό ue4. Μόνο το Gears 5 πάει νερό από τα ue4 games.. Το Jedi, αν μιλάμε για το falling order, αν δεν το καπαρεις καπου στα 90 καρέ ειναι stutter fest παντού, θέλει upgrade σε dx12. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 14 Μαΐου 2021 Share Δημοσ. 14 Μαΐου 2021 Τα ue4 games (εκτός του Gears 5) είναι τα μόνα που αντιμετώπισα εκνευριστικό θέμα stuttering. Origins και Odyssey είχαν stuttering με τον 2600 αλλά με τον 5600Χ πάνε νερό. Πάντως ούτε και τα παιχνίδια των κονσολών πάνε τέρμα μπάλα. Σε όσα reviews από DF έχω δει (είτε στις old gen είτε στις next gen) σε όλα τα games υπάρχουν σημεία που πέφτει κάτω από 30 ή 60 αντίστοιχα.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Jts Δημοσ. 14 Μαΐου 2021 Share Δημοσ. 14 Μαΐου 2021 8 λεπτά πριν, Razor333 είπε Το Jedi, αν μιλάμε για το falling order, αν δεν το καπαρεις καπου στα 90 καρέ ειναι stutter fest παντού, θέλει upgrade σε dx12. Εγώ μόνο στα σημεία που κάνει load είχα μικρά stutters με 9900k και rtx 2070super πάντως. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα