DimosthenisG Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2021 Δεν έφταιγε ο ΟΤΕ. Οι ταχύτητες σου ήταν πάντα πεσμένες, έπρεπε να έρθει τεχνικός με ένα μηχάνημα που έχει να μέτρηση την γραμμή σου. Να βρει που είναι το πρόβλημα.
LaMereda Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2021 Θεωρώ πως δεν το χειρίστηκες καλά το θέμα και σίγουρα κάποια πράγματα που λες δεν ισχύουν, όπως π.χ. ότι δεν απαντάνε στα τηλέφωνα. Στο 13788 που είναι για βλάβες, συνήθως απαντάνε άμεσα αλλά ακόμα και στο 13888 να καλέσεις και να υπάρχει αναμονή, υπάρχει σχετικό ηχογραφημένο μήνυμα το οποίο σου λέει αν θέλεις να σε καλέσουν αυτοί όταν έρθει η σειρά σου. Το έχω χρησιμοποιήσει και πάντα με καλούσαν. Οπότε μάλλον κάτι δεν κάνεις καλά εσύ.
Saltraw Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) 10 ώρες πριν, Kozanitis1 είπε Όπως είπαμε παραπάνω, αν δε βάλεις στατιστικά γραμμής να έχουμε μια ιδέα δε μπορούμε να σε βοηθήσουμε.. Με ΟΤΕ πάντως είχες πολύ μεγαλύτερες πιθανότητες για γρήγορη επίλυση...γνώμη μο 11 ώρες πριν, Πέτρος είπε Μήπως, λέμε τώρα, είναι συνδεδεμένος σε καμπίνα ΟΤΕ (απλά με πάροχο τη Voda), οπότε όλο το πιθανό μπάχαλο μέχρι τον κατανεμητή του είναι ευθύνη του ΟΤΕ? Μήπως, λέμε τώρα, γράφει (λίγο άναρχα, οκ) ότι οι της Voda δήλωσαν βλάβη στον ΟΤΕ, οπότε μάλλον ισχύει η προηγούμενη πρόταση? Εκεί που γράφει για "τάση στη γραμμή", δεν είναι θέμα (αν ισχύει, φυσικά)? Όσο για τα ΣΜ και τα προϊόντα τους, αν πάρεις γιαούρτι χ μάρκας από το ζ σούπερ και είναι χαλασμένο-τρύπια η συσκευασία κλπ, θα πας στο ΣΜ να ζητήσεις αντικατάσταση, όχι στη χ μαμά εταιρεία. Ξέρεις γιατί? Γιατί πλήρωσες το ΣΜ για το προϊόν, κι αυτό περιλαμβάνει και όλες τις υπηρεσίες παραλαβής-αποθήκευσης και διακίνησής του. Αν το παρέλαβε σκισμένο/ληγμένο/χαλασμένο από την χ παραγωγό, είναι δικό του θέμα και πρόβλημα να το λύσει με τη χ, όχι δικό σου. Αυτό προσπαθώ να εξηγήσω . Με την η vf μου είπε ότι δεν μπορεί να κάνει τίποτα εφόσον δεν βρίσκει λύση ο ΟΤΕ την γραμμή του. Το από ποιον θα ζητήσω τον λόγο είναι άλλο θέμα. Εννοείται ότι θα τον ζητήσω από την VF αλλά το πρόβλημα μου δεν θα λυθεί έτσι μόνο θα μου μειώσουν το πάγιο. Επεξ/σία 27 Φεβρουαρίου 2021 από Saltraw
chios Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2021 Ανέβασε στατιστικά της γραμμής για να έχουμε μια εικόνα.
Πέτρος Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2021 1 ώρα πριν, Saltraw είπε Αυτό προσπαθώ να εξηγήσω . Με την η vf μου είπε ότι δεν μπορεί να κάνει τίποτα εφόσον δεν βρίσκει λύση ο ΟΤΕ την γραμμή του. Το από ποιον θα ζητήσω τον λόγο είναι άλλο θέμα. Εννοείται ότι θα τον ζητήσω από την VF αλλά το πρόβλημα μου δεν θα λυθεί έτσι μόνο θα μου μειώσουν το πάγιο. Aν το πρόβλημα είναι (για οποιονδήποτε λόγο) σε οποιοδήποτε σημείο του "καλωδίου" (το γράφει πολύ-πολύ γενικόλογα) που φτάνει μέχρι το κουτί (κατανεμητής) της πολυκατοικίας σου, είναι ευθύνη αυτού που έχει αναλάβει το "καλώδιο" στην περιοχή σου (μάλλον ο ΟΤΕ, από τα συμφραζόμενα). Εσύ τη Voda θα κυνηγήσεις, για να κυνηγήσει η Voda τον ΟΤΕ, αλλά η ευθύνη/υπαιτιότητα είναι του 2ου. Τώρα, προσπάθησε να κάνεις αυτό που λέει ο Kozanitis1, να μπεις στα στατισστικά του router σου, να τα δείξεις εδώ, μήπως βγει κάποιο συμπληρωματικό συμπέρασμα. Αν έχεις θέμα από τον κατανεμητή μέχρι την τηλεφωνική πρίζα στο σπίτι σου, σε οποιοδήποτε σημείο, χρειάζεται άλλη αντιμετώπιση, πιθανότατα με ηλεκτρολόγο σχετικό με αυτές τις εγκαταστάσεις (αυτό, είναι αποκλειστικά δική σου ευθύνη). Για να βοηθήσεις την ιστορία, ποιό router έχεις?
kallonos Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2021 Εντομεταξυ ο τεχνικός της vodafone δεν έχει πρόσβαση στο καφάο πως ξέρει ότι πιάνεις 70 στο καφαο; Επίσης η γραμμή σου δεν είναι πλήρως ΟΤΕ η κάθε εταιρία έχει τα δικά της μηχανήματα στο αντίστοιχο αστικό κέντρο.
Kozanitis1 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2021 Αυτο που λέει για 70mbps δυνατότητα στο καφαο μάλλον εννοεί τη είσοδο της πολυκατοικίας.. αν όντως συμβαίνει αυτό μπορεί να προβεί σε ενέργειες να «φέρει» αυτά τα 70 στο σπίτι.. και αν δεν του χρειάζεται το παραπάνω να ζητήσει να κατεβει σε 50αρι πακέτο, όπου θα κλειδώνει σε Φουλ ταχύτητα και με λιγότερα σφάλματα.. 1
Ioannisto Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2021 Λυπαμαι που στο λεω, αλλα θα μετανιωσεις που εφυγες απο οτε, ειναι ο καλυτερος παροχος. Ευχομαι να βρεις καποιο φιλοτιμο τεχνικο της voda να ασχοληθει με τη γραμμη σου και να τη fixαρει οσο πιο γρηγορη γινεται. 1
thetiesthatbind Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2021 Ρε μάγκες παίρνει μετρήσεις με WiFi τι κάθεστε και ασχολείστε 4 1
Moderators Inuyasha Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2021 Moderators Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2021 7 ώρες πριν, thetiesthatbind είπε Ρε μάγκες παίρνει μετρήσεις με WiFi τι κάθεστε και ασχολείστε Wifi και απο ενας θεος ξερει τι tablet
alexisnik19911 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2021 ενα παραδειγμα που οδηγει η τεχνολογικη αγνοια τις περισσοτερες φορες...... 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα