Saltraw Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2021 Καλησπερα, Πριν από 2 βδομάδες άλλαξα τον πάροχο δικτύου μου από ΟΤΕ σε Vodafone. Οι λόγοι είναι: 1)παρόλα τα παράπονα που έκανα τα τελευταία χρόνια για την σύνδεση του ίντερνετ και για το ότι έφτανε στο ρούτερ μου 30 mbps αντί για 50 vdsl που πληρώνω, δεν λύθηκε ποτέ το θέμα. 2) δεν απαντάνε ποτέ στα τηλέφωνα της εξυπηρέτησης και πρέπει να κάνεις τάμα σε περίπτωση που έχεις σοβαρό θέμα. Υπήρχε περιστατικό που κόπηκε μια οπτική ίνα στο Πανόραμα Θεσσαλονίκης και για μια βδομάδα δεν υπήρχε ούτε ενημέρωση ούτε απάντηση στα συνεχόμενα τηλέφωνα. Με τα πολλά και με τα λίγα μπαίνει η vodafone λέγοντας πως υπάρχει διαθεσιμότητα για 100αρα vdsl οπότε αποφασίζω να αλλάξω. Και εδώ ξεκινάει το πανηγύρι. Την πρώτη μέρα που ενεργοποιήθηκε η σύνδεση με την Vodafone δηλώνω βλάβη στην Vodafone καθώς έφταναν πάλι 30 mbps. Έρχεται ο τεχνικός την επόμενη μέρα και κάνοντας ελέγχους διαπιστώνει ότι : 1) Στο κάφαο υπάρχει δυνατότητα για 70mbps που σημαίνει ότι τα 30 που έπαιρνα όλα αυτά τα χρόνια είναι απαράδεκτα. 2) Υπάρχει τάση ρεύματος στην γραμμή. Δηλώνει ο άνθρωπος βλάβη στον ΟΤΕ και την ίδια μέρα το μεσημέρι πέφτει η ταχύτητα στα 5 mbps. Συνεχίζεται έτσι για 4-5 μέρες μέχρι να ξανάρθει ο τεχνικός της Vodafone καθώς έπεφτε Σαββατοκύριακο. Ο ΟΤΕ εν τω μεταξύ επικοινωνεί στον τεχνικό της Vodafone ότι έχει διορθωθεί το θέμα. ΤΗν ημέρα που το επικοινώνησε αυτό ο ΟΤΕ είχαμε για 24 ώρες 30mbps. Την επομενη ξανάπεφτει στα 5 και ξαναδηλωνουμε βλάβη. ΚΆθως τα περιγράφω όλα αυτά αντιλαμβάνομαι ότι έχει συμβεί και σε έναν φίλο μου πριν 2 χρόνια με το που έφυγε από τον ΟΤΕ επειδή είναι ακατάλληλοι σαν εταιρεία να συμβαίνει το ίδιο. Ο λόγος που τα γράφω όλα αυτά είναι για να μάθω αν υπάρχει κανείς άλλος που να του έχει συμβεί, αν είναι δηλαδή επαναλαμβανόμενη τακτική του ΟΤΕ, αλλά και για να ρωτήσω αν γνωρίζει κάποιος ποια είναι τα μέτρα τα οποία μπορεί να λάβει κάποιος, που εν μέσω παγκόσμιου εγκλεισμού είναι 2 βδομάδες χωρίς Internet εν έτη 2021. Ευχαριστώ για τον χρόνο σας. 1
NikosKallithea Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2021 Τζάμπα αγωνίζεσαι, προφανώς αυτη την δυνατοτητα εχει η γραμμη σου, αυτα παιρνεις, αυτα που σου λεει η vf περι 70 κλπ, είναι ωραια αλλα σπίτι σου δεν θα έρθουν ποτέ Ανεβασε τα στατιστικά του ρούτερ σου
Επισκέπτης Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2021 1 ώρα πριν, Saltraw είπε Καλησπερα, Πριν από 2 βδομάδες άλλαξα τον πάροχο δικτύου μου από ΟΤΕ σε Vodafone. Οι λόγοι είναι: 1)παρόλα τα παράπονα που έκανα τα τελευταία χρόνια για την σύνδεση του ίντερνετ και για το ότι έφτανε στο ρούτερ μου 30 mbps αντί για 50 vdsl που πληρώνω, δεν λύθηκε ποτέ το θέμα. 2) δεν απαντάνε ποτέ στα τηλέφωνα της εξυπηρέτησης και πρέπει να κάνεις τάμα σε περίπτωση που έχεις σοβαρό θέμα. Υπήρχε περιστατικό που κόπηκε μια οπτική ίνα στο Πανόραμα Θεσσαλονίκης και για μια βδομάδα δεν υπήρχε ούτε ενημέρωση ούτε απάντηση στα συνεχόμενα τηλέφωνα. Με τα πολλά και με τα λίγα μπαίνει η vodafone λέγοντας πως υπάρχει διαθεσιμότητα για 100αρα vdsl οπότε αποφασίζω να αλλάξω. Και εδώ ξεκινάει το πανηγύρι. Την πρώτη μέρα που ενεργοποιήθηκε η σύνδεση με την Vodafone δηλώνω βλάβη στην Vodafone καθώς έφταναν πάλι 30 mbps. Έρχεται ο τεχνικός την επόμενη μέρα και κάνοντας ελέγχους διαπιστώνει ότι : 1) Στο κάφαο υπάρχει δυνατότητα για 70mbps που σημαίνει ότι τα 30 που έπαιρνα όλα αυτά τα χρόνια είναι απαράδεκτα. 2) Υπάρχει τάση ρεύματος στην γραμμή. Δηλώνει ο άνθρωπος βλάβη στον ΟΤΕ και την ίδια μέρα το μεσημέρι πέφτει η ταχύτητα στα 5 mbps. Συνεχίζεται έτσι για 4-5 μέρες μέχρι να ξανάρθει ο τεχνικός της Vodafone καθώς έπεφτε Σαββατοκύριακο. Ο ΟΤΕ εν τω μεταξύ επικοινωνεί στον τεχνικό της Vodafone ότι έχει διορθωθεί το θέμα. ΤΗν ημέρα που το επικοινώνησε αυτό ο ΟΤΕ είχαμε για 24 ώρες 30mbps. Την επομενη ξανάπεφτει στα 5 και ξαναδηλωνουμε βλάβη. ΚΆθως τα περιγράφω όλα αυτά αντιλαμβάνομαι ότι έχει συμβεί και σε έναν φίλο μου πριν 2 χρόνια με το που έφυγε από τον ΟΤΕ επειδή είναι ακατάλληλοι σαν εταιρεία να συμβαίνει το ίδιο. Ο λόγος που τα γράφω όλα αυτά είναι για να μάθω αν υπάρχει κανείς άλλος που να του έχει συμβεί, αν είναι δηλαδή επαναλαμβανόμενη τακτική του ΟΤΕ, αλλά και για να ρωτήσω αν γνωρίζει κάποιος ποια είναι τα μέτρα τα οποία μπορεί να λάβει κάποιος, που εν μέσω παγκόσμιου εγκλεισμού είναι 2 βδομάδες χωρίς Internet εν έτη 2021. Ευχαριστώ για τον χρόνο σας. Δυστυχως η γραμμη σου δεν εχει δυνατοτητα για κατι καλυτερο, ο πιθανος λογος ειναι το "αρχαιο" δυκτιο, τζαμπα ο κοπος!
kage Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) αυτο με τα 70 καφαο να υποθεσουμε πως ηρθε κ μετρησε σπιτι σου κατω ισογειο μεσα σε καποιο ντουλαπι? τηλεφωνια σου εδωσαν μεσω ιντερνετ(voip)?δηλ.οποτε δεν εχεις ιντερνετ δεν χτυπαει το τηλ? κανε κατι απλο για αρχη ...να τραβηξεις ενα νεο καλο καλωδιακι τηλεφωνου απο ισογειο μεσα απο τοιχο...50-100ε θα σ ζητησει καποιος ηλεκτρολογος αναλογα την αποσταση/δυσκολια βγαλε ολα τα τηλ.απο το σπιτι κ ασε μονο το μοντεμ συνδεδεμενο χωρις φιλτρο/σπλιττερ στην κεντρικη μπριζα(συνηθως αυτη κοντα στην εξωπορτα)κ μπες στο μενου μοντεμ κ δες τι συγχρονιζει πριν κ μετα... αν δεν φτιαξει με ολα τα παραπανω δοκιμασε σαν τελευταια λυση wisp π.χ. skytelecom nictech ή οτι αλλο εχει Επεξ/σία 27 Φεβρουαρίου 2021 από kage
Kozanitis1 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) Αρχικά, αυτό που δεν κατανοούν πολλοί είναι πως όλες οι DSL συνδέσεις είναι ΕΩΣ 50, ΕΩΣ 100 ΕΩΣ 200.. Λόγω ότι έχει να κάνει με απόσταση από το DSLAM, ποιότητα χαλκού, δικτύου, εσωτερικής εγκατάστασης κλπ κλπ.. Εσύ πίστευες πως με κάποιο μαγικό τρόπο, ενώ παίρνεις από την ίδια υποδομή, με τον Χ θα πάρεις 30 και με τον Ψ 100; Δε ξέρω αν παίζει ρόλο αν κάποιος πχ μένει σε μεγάλο αστικό κέντρο ή επαρχία, προσωπικά ό,τι εμπειρία έχω με ΟΤΕ, σε περιπτώσεις φίλων κλπ ήταν άψογοι στην εξυπηρέτηση, σε φίλο που έπιανε σε 50αρα 42mbps, ήρθαν, μέτρησαν, άλλαξαν το εναέριο καλώδιο και τερμάτισε τη γραμμή..όλα μέσα σε μια βδομάδα, όπου στο ενδιάμεσο του έδωσε ο τεχνικός κάποιο κινητό να καλέσει σε περίπτωση που γίνει κάτι μέχρι να του αλλάξουν το καλώδιο να επικοινωνήσει.. Όσο για τα τηλέφωνα, όσες φορές κάλεσα στο 13788 (βλάβες) και ΟΧΙ στο 13888, απάντησαν αμέσως.. Φυσικά δε κρίνω την κατάσταση σου, απλά δε φταίνε πάντα οι άλλοι.. Επεξ/σία 26 Φεβρουαρίου 2021 από Kozanitis1 1
GiwrgosP- Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2021 Το καλυτερο που εχεις να κανεις ειναι να ρθει ενας ηλεκτρολογος σπιτι σου να μετρησει τη γραμμη στην εισοδο του σπιτιου σου. Δηλαδη πάνω στο καλώδιο που έρχεται απο το δίκτυο του οτε στο σημείο που γίνεται η σύνδεση με το σπίτι σου. Αν πάνω σε εκείνο το σημείο έχεις τα ίδια χάλια, προφανώς είναι θέμα του δικτύου της περιοχής και δεν τραβάει παραπάνω. Η άλλη επιλογή ειναι να μπεις σε FTTH άμα υποστηρίζει η περιοχή σου όπου υπάρχουν και εγγυήσεις ταχύτητας και γενικά στην οπτική ίνα είναι αλλιώς τα πράγματα. Ανέβασε επίσης στατιστικά της γραμμής όπως σου ζητήθηκε προηγουμένως. 1
xsterg Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2021 τι παει να πει ¨τραμπουκιλικι οτε¨? τοσο παει σε εσενα με το δικτυο που εχεις απο οτι φαινεται οποιον παροχο και να εχεις. δεν σου φταιει ουτε ο οτε ουτε η βονταφον ουτε κανεις αλλος. και κατι αλλο. υπευθυνος ειναι αυτος που πληρωνεις. πληρωνεις βονταφον? αυτος πρεπει να σου λυσει το προβλημα σου. ουτε ο οτε ουτε η wind ειναι υπευθυνες. αγοραζεις κατι απο τον βασιλοπουλο. και δεν σου αρεσει η ειναι ελαττωματικο. κανεις παραπονα στο my market?
Saltraw Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2021 Το θέμα περί τρανπουκισμου ήταν ότι τώρα δεν έχω καν την ταχύτητα με την οποία αποχώρησα από τον ΟΤΕ. Μέσο όρο πιάνω 8mbps στα τεστ. Η εξήγηση που δόθηκε από τον ΟΤΕ είναι ότι ο λόγος που πιάνω 8mbps είναι ότι είναι μακριά ο θάλαμος. Πως ομως δεν ήταν μακριά ο θάλαμος 2 βδομάδες πριν όταν έπιανα 30;. Δυστυχώς καταλαβα αφού το παθα ότι δεν θα βελτιωθεί η γραμμή ποτε αλλα έστω να ανακτήσω την ταχύτητα των 30 που είχα πριν φύγω από τον ΟΤΕ. Αυτά είναι τα στατιστικά που έχω καταγράψει από το ταμπλετ. Δυστυχώς δεν τα έχω όλα αποθηκευμένα καθώς τα έκλεινα πριν τελειώσουν αλλα δίνει μια καθαρή εικόνα αφού δεις τα 2 κάτω κάτω σε σχέση με τα άλλα 3 ώρες πριν, Kozanitis1 είπε Αρχικά, αυτό που δεν κατανοούν πολλοί είναι πως όλες οι DSL συνδέσεις είναι ΕΩΣ 50, ΕΩΣ 100 ΕΩΣ 200.. Λόγω ότι έχει να κάνει με απόσταση από το DSLAM, ποιότητα χαλκού, δικτύου, εσωτερικής εγκατάστασης κλπ κλπ.. Εσύ πίστευες πως με κάποιο μαγικό τρόπο, ενώ παίρνεις από την ίδια υποδομή, με τον Χ θα πάρεις 30 και με τον Ψ 100; Δε ξέρω αν παίζει ρόλο αν κάποιος πχ μένει σε μεγάλο αστικό κέντρο ή επαρχία, προσωπικά ό,τι εμπειρία έχω με ΟΤΕ, σε περιπτώσεις φίλων κλπ ήταν άψογοι στην εξυπηρέτηση, σε φίλο που έπιανε σε 50αρα 42mbps, ήρθαν, μέτρησαν, άλλαξαν το εναέριο καλώδιο και τερμάτισε τη γραμμή..όλα μέσα σε μια βδομάδα, όπου στο ενδιάμεσο του έδωσε ο τεχνικός κάποιο κινητό να καλέσει σε περίπτωση που γίνει κάτι μέχρι να του αλλάξουν το καλώδιο να επικοινωνήσει.. Όσο για τα τηλέφωνα, όσες φορές κάλεσα στο 13788 (βλάβες) και ΟΧΙ στο 13888, απάντησαν αμέσως.. Φυσικά δε κρίνω την κατάσταση σου, απλά δε φταίνε πάντα οι άλλοι.. Απλώς μοιράζομαι την προσωπική μου εμπειρία. Για μια βδομάδα πραγματικά δεν υπήρχε ούτε φωνή ούτε ακρόαση. Καταλήξα να βρω τα μάστορα που κάνανε τα έργα και να τα ρωτήσω αν έσπασαν καταλαθος κάποια γραμμή και αν γνωρίζουν ποτε και αν θα έρθει ο ΟΤΕ και αυτό έγινε την Τρίτη μερα Εχω καταλαβει ότι δεν θα έχω μεγαλύτερη σύνδεση εδώ στην περιοχή που είμαι αυτο που δυσκολεύομαι να αντιληφθώ είναι πως δεν μπορεί να φτάσει την ταχύτητα που είχα πριν και το δικαιολογούν στην απόσταση που δεν έχει αλλάξει. 1
xsterg Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2021 16 λεπτά πριν, Saltraw είπε Η εξήγηση που δόθηκε από τον ΟΤΕ είναι ότι ο λόγος που πιάνω 8mbps είναι ότι είναι μακριά ο θάλαμος. Πως ομως δεν ήταν μακριά ο θάλαμος 2 βδομάδες πριν όταν έπιανα 30;. ο οτε και κανενας οτε δεν οφειλει να σου δωσει καμμια εξηγηση. ο μονος που πρεπει να εξηγησει ειναι ο παροχος σου. τελεια και παυλα. αν επιμενεις να ζητας εξηγηση απο τον οτε ειναι σαν να εχεις προβλημα με το τηλεφωνο και να ζητας εξηγηση απο την δεη. 1
filip123go Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) Και εγώ πάντως που είχα θέματα με την γραμμή μου πριν κανένα 2μηνο, στις βλάβες απαντούσαν γρήγορα, και μέσα στο σαιτ που έχει μια φόρμα που λέει "βαλ' τε το τηλέφωνο σας και θα επικοινωνήσουμε", πάντα με έπαιρναν μέσα σε 24 ώρες. Κυρίως με έπαιρναν την επόμενη μέρα πρωί-πρωί... Επεξ/σία 26 Φεβρουαρίου 2021 από filip123go
GiwrgosP- Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2021 Όταν λέμε στατιστικά γραμμής εννοούμε να μας δείξεις πόσο συγχρονίζει το router,τα σφάλματα κτλ. Μπαίνεις στο ρουτερ και τα παίρνεις αυτά.
Πέτρος Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2021 1 ώρα πριν, xsterg είπε ο οτε και κανενας οτε δεν οφειλει να σου δωσει καμμια εξηγηση. ο μονος που πρεπει να εξηγησει ειναι ο παροχος σου. τελεια και παυλα. αν επιμενεις να ζητας εξηγηση απο τον οτε ειναι σαν να εχεις προβλημα με το τηλεφωνο και να ζητας εξηγηση απο την δεη. Μήπως, λέμε τώρα, είναι συνδεδεμένος σε καμπίνα ΟΤΕ (απλά με πάροχο τη Voda), οπότε όλο το πιθανό μπάχαλο μέχρι τον κατανεμητή του είναι ευθύνη του ΟΤΕ? Μήπως, λέμε τώρα, γράφει (λίγο άναρχα, οκ) ότι οι της Voda δήλωσαν βλάβη στον ΟΤΕ, οπότε μάλλον ισχύει η προηγούμενη πρόταση? Εκεί που γράφει για "τάση στη γραμμή", δεν είναι θέμα (αν ισχύει, φυσικά)? Όσο για τα ΣΜ και τα προϊόντα τους, αν πάρεις γιαούρτι χ μάρκας από το ζ σούπερ και είναι χαλασμένο-τρύπια η συσκευασία κλπ, θα πας στο ΣΜ να ζητήσεις αντικατάσταση, όχι στη χ μαμά εταιρεία. Ξέρεις γιατί? Γιατί πλήρωσες το ΣΜ για το προϊόν, κι αυτό περιλαμβάνει και όλες τις υπηρεσίες παραλαβής-αποθήκευσης και διακίνησής του. Αν το παρέλαβε σκισμένο/ληγμένο/χαλασμένο από την χ παραγωγό, είναι δικό του θέμα και πρόβλημα να το λύσει με τη χ, όχι δικό σου.
xsterg Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2021 Καλά. Πάρε εσύ δέλτα γιαούρτι και πήγαινε στην φαγε να κάνεις παράπονα...
Kozanitis1 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2021 Όπως είπαμε παραπάνω, αν δε βάλεις στατιστικά γραμμής να έχουμε μια ιδέα δε μπορούμε να σε βοηθήσουμε.. Με ΟΤΕ πάντως είχες πολύ μεγαλύτερες πιθανότητες για γρήγορη επίλυση...γνώμη μου
NikosKallithea Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2021 Τι λάθος σου ειναι οτι έφυγες απο τον οτε και μετα ρώτησες.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα