Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators
Δημοσ.

Το διάταγμα υπογράφηκε την Τετάρτη με στόχο να αντιμετωπιστούν ελλείψεις που πλήττουν ένα ευρύτατο φάσμα επιχειρήσεων

Σε συνέχεια της σχετικής ενημέρωσης που είχε πραγματοποιηθεί προ ημερών, ο Αμερικανός πρόεδρος Τζο Μπάιντεν υπέγραψε την Τετάρτη διάταγμα, με στόχο την αντιμετώπιση των ελλείψεων σε ημιαγωγούς που παρατηρείται σε ολόκληρο τον πλανήτη, με αποτέλεσμα να έχουν επηρεαστεί επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε ένα ποικίλο φάσμα, από τις ιατρικές προμήθειες μέχρι τα ηλεκτρικά οχήματα.

Το διάταγμα προβλέπει μια διαδικασία αξιολόγησης της κατάστασης, με ορίζοντα εκατό ημερών, για βασικά προϊόντα, μεταξύ των οποίων οι ημιαγωγοί και οι προηγμένης τεχνολογίας μπαταρίες που χρησιμοποιούνται στα ηλεκτρικά οχήματα, ενώ στη συνέχεια θα ξεκινήσει μια ευρύτερη αξιολόγηση, μακροπρόθεσμου ορίζοντα, έξι τομέων της οικονομίας. Αυτή η αξιολόγηση θα αποτελέσει τη βάση ώστε να κατατεθούν προτάσεις χάραξης πολιτικής ώστε να ενισχυθούν οι εφοδιαστικές αλυσίδες, ενώ στόχος είναι η ταχεία εφαρμογή των εισηγήσεων, όπως ανέφερε ο Μπάιντεν στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε για την υπογραφή του προεδρικού διατάγματος.

Η υπογραφή του διατάγματος ήρθε ως απάντηση στις διακομματικές εκκλήσεις που απηύθυνε το Κογκρέσο, καθώς και τις προειδοποιήσεις από ηγετικά στελέχη διαφόρων εταιριών, σχετικά με τις πιθανές συνέπειες αυτών των ελλείψεων. Οι ημιαγωγοί χρησιμοποιούνται για τη λειτουργία ηλεκτρονικών συσκευών, μεταξύ των οποίων τα κινητά τηλέφωνα και τα ηλεκτρικά οχήματα, ακόμη και ιατρικού υλικού. Ο Τσακ Σούμερ, επικεφαλής των πλειοψηφούντων Δημοκρατικών στη Γερουσία, δήλωσε χαρακτηριστικά πως "η κατασκευή ημιαγωγών αποτελεί έναν επικίνδυνα αδύναμο κρίκο στην οικονομία και την εθνική ασφάλεια" των Ηνωμένων Πολιτειών.

Ο πρόεδρος Μπάιντεν συναντήθηκε με διακομματική αντιπροσωπεία νομοθετών την Τετάρτη, προκειμένου να συζητήσουν το ζήτημα των ελλείψεων και χαρακτήρισε ττο αποτέλεσμα "άκρως παραγωγικό". Στις δηλώσεις του, ο Αμερικανός πρόεδρος εξήρε το συνεργατικό χαρακτήρα της συνάντησης, λέγοντας, "είναι όπως παλιά, όταν οι άνθρωποι είχαν την ίδια αντίληψη της πραγματικότητας".

Η εφοδιαστική αλυσίδα των ημιαγωγών δέχτηκε πλήγμα από τα πρώτα στάδια της πανδημίας, καθώς μεγάλο ποσοστό των ημιαγωγών που διατίθενται σε ολόκληρο τον κόσμο κατασκευάζονται σε χώρες όπως η Κίνα και η Ταϊβάν. Η υγειονομική κρίση που ξέσπασε ήρθε να υπογραμμίζει τα προβλήματα που προκύπτουν για τις Ηνωμένες Πολιτείες λόγω της εξάρτησής τους σε πολλούς τομείς από εφοδιαστικές αλυσίδες που ξεκινούν από το εξωτερικό, και η βιομηχανία των ημιαγωγών αποτελεί έναν τέτοιο τομέα. Σύμφωνα με την Ένωση Βιομηχανίας Ημιαγωγών, μια εταιρική συμμαχία που απολαμβάνει της στήριξης αρκετών κατασκευαστών ημιαγωγών, οι Ηνωμένες Πολιτείες είναι υπεύθυνες για μόλις το 12,5% της παγκόσμιας κατασκευής ημιαγωγών.  

Ήδη οι παρατηρούμενες ελλείψεις έχουν πλήξει μεγάλο αριθμό εταιριών. Νωρίτερα μέσα στο Φεβρουάριο η Ford ανακοίνωσε πως η συρρίκνωση των εκτιμώμενων ποσοτήτων ημιαγωγών που θα καταστούν διαθέσιμες από τους προμηθευτές θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε απώλεια έως και του 20% της αναμενόμενης παραγωγής για το πρώτο τρίμηνο του έτους. Η General Motors με ανάλογη τοποθέτηση προ ημερών ανακοίνωσε την παράταση της αναστολής παραγωγής σε σειρά εργοστασίων της, εξαιτίας των ελλείψεων σε ημιαγωγούς, ενημερώνοντας πως θα προέβαινε σε "επαναξιολόγηση των δεδομένων στα μέσα Μαρτίου". Την Τετάρτη, ενόψει της ανακοίνωσης της υπογραφής του προεδρικού διατάγματος, ο Πολ Τζέικομπσον, οικονομικός διευθυντής της General Motors, εκτίμησε ότι ενδεχομένως να έχουμε αφήσει ήδη πίσω μας το χειρότερο στάδιο των ελλείψεων σε ημιαγωγούς.

Σε επιστολή τους με αποδέκτη τον Αμερικανό πρόεδρο την περασμένη εβδομάδα, διάφορες βιομηχανικές ενώσεις, μεταξύ των οποίων η Ένωση Βιομηχανίας Δορυφόρων (SIA), η Ένωση Προηγμένων Ιατρικών Τεχνολογιών και η Ένωση Κατασκευαστών Οχημάτων και Εξοπλισμού, επισήμαιναν πως οι Ηνωμένες Πολιτείες οφείλουν να παράσχουν κίνητρα δημιουργίας νέων εγκαταστάσεων κατασκευής ημιαγωγών στη χώρα, προκειμένου να μπορέσουν οι ΗΠΑ να ανταγωνιστούν αποτελεσματικά άλλες χώρες που έχουν ήδη επενδύσει στην κατασκευή ημιαγωγών.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, pcos είπε

μα καλα τι εκανε ο τραμπαριφας 4 χρονια που 8α εφερνε ολη την παραγωγη στο αμερικα? 

Αυτό ήταν για την δεύτερη τετραετία ρε σύ , προς το παρόν περιορίστηκε στο να χαντακώσει ξένες εταιρίες (βλ Huawei) και μετά , αφού δεν θα παίρνουν από αυτούς , να έρθει και η παραγωγή. 

Είναι το γνωστό σχέδιο «αλλά Ελληνικά» , πρώτα τα κάνουμε μαντάρα και τάζουμε στην δεύτερη τετραετία να τα φτιάξουμε.  

Επεξ/σία από Vasilisxd
  • Like 12
Δημοσ.

Μα υπάρχει λόγος που τους έχουν στην Ταιβάν και στην Κίνα..Παραγωγή στο αμέρικα σημαίνει εργάτης και ένα κάρο λεφτά μισθός, ενώ στην ασία δίνουν κανα δυο δολλάρια το μήνα και ξεμπέρδεψαν..Δε νομίζω να θέλουν στα αλήθεια να το κάνουν, άσχετα με το τι λενε δημοσίως.

  • Thanks 1
Δημοσ.

Μωρέ αν δεν αυξηθεί η παγκόσμια παραγωγή , όσες αξιολογήσεις και όσα διατάγματα υπογράψει ο θείος,δουλειά δεν βλέπω να γίνεται..

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, load είπε

Μα υπάρχει λόγος που τους έχουν στην Ταιβάν και στην Κίνα..Παραγωγή στο αμέρικα σημαίνει εργάτης και ένα κάρο λεφτά μισθός, ενώ στην ασία δίνουν κανα δυο δολλάρια το μήνα και ξεμπέρδεψαν..Δε νομίζω να θέλουν στα αλήθεια να το κάνουν, άσχετα με το τι λενε δημοσίως.

παρακολουθω τις πολιτικες εξελιξεις στο Αμερικα (εδω τι να δεις), και ειναι απιστευτο το πως εχουν πεσει με νυχια και με δοντια οι Ρεπουμπλικανοι να αποτρεψουν την αυξηση του ελαχιστου μισθου που θελουν να προθωσουν οι Δημοκρατικοι στο νομοσχεδιο τους για ολους τους εργαζομενους, απο τα 7.5$ που εχει μεινει σε αυτη την τιμη απο το 2009, στα 15$. Η πιο πλουσια και ισχυρη χωρα στον πλανητη, και θελουν να κρατησουν τους πολιτες της λιγο παραπανω απο δουλους.

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...