Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, PLACEBO_89 είπε

Εισαι εκτος! Γιατι να αναφερω τις συνθηκες? Εχουμε ολοι το ιδιο αυτοκινητο και τις ιδιες αναγκες! Αναφερα τις μετρησεις απο το συγκεκριμενο μοντελο  και φαινεται ποσο κοντα ειμαι στην πραγματικη καταναλωση με τις συνθηκες που κανω τις περισσοτερες φορες!

Εγώ είμαι εκτός? Εσύ ισχυρίστηκες ότι κάποιοι παραπληροφορούν επειδή αναφέρουν μόνο την κατανάλωση χωρίς να διευκρινίζουν συνθήκες και στυλ οδήγησης, και εγώ απλά επισήμανα πως είσαι ένας από αυτούς γιατί έκανες ακριβώς αυτό που περιέγραψες.

 

30 λεπτά πριν, PLACEBO_89 είπε

Αρα αν το κανεις αυτο στις στανταρ συνθηκες σου(3 φορες αρκουν να βγαλεις τον μεσο ορο)  εισαι πολυ κοντα στην πραγματικη καταναλωση και τονιζω για τις συγκεκριμενες συνθηκες!  Αυτο το κανεις για σενα να ξερεις τι καιει..

Και γιατί να επαναλάβω τη διαδικασία 3 φορές (διανύω 100 χιλιόμετρα, φουλάρω, υπολογίζω κατανάλωση) και μετά να βγάλω το μέσο όρο από 3 διαφορετικές μετρήσεις?

Πιο εύκολο δεν είναι να κάνω τη διαδικασία 1 φορά (διανύω 300 χιλιόμετρα, φουλάρω, υπολογίζω κατανάλωση) χωρίς να χρειαστεί να υπολογίσω μέσο όρο?

Θα έλεγα πως κατά κάποιο τρόπο έρχεσαι στα λόγια μου.

48 λεπτά πριν, PLACEBO_89 είπε

Απλα εγω δεν θεωρω σωστο να κανουμε πολλα χλμ γιατι σιγουρα στα πολλα χλμ θα μας τυχει κατι και θα αλλαξουμε τις συνθηκες οποτε θα επηρεασουμε και την καταναλωση!  Τωρα αν εσυ μπορεις με ενα ντεποζιτο να κανεις ακριβως το ιδιο πραγμα ακομα καλυτερα!!!

Και εγώ σου απαντώ πως κάνεις λάθος. Πιο κοντά στην πραγματική κατανάλωση είσαι όταν η μέτρηση περιλαμβάνει εκτός από τις τακτικές και τα έκτακτες μετακινήσεις, όταν περιλαμβάνει εκτός από τις καθημερινές διαδρομές και τις βόλτες/εκδρομές του ΣΚ. Για αυτό ακριβώς όσα περισσότερα χλμ προλάβεις να κάνεις μέχρι τον επόμενο ανεφοδιασμό, τόσο πιο κοντά στην πραγματικότητα θα είναι η μέτρηση σου.

  • Απαντ. 39
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.
4 ώρες πριν, eMike είπε

Ο ένας μετράει κουτάκια...Ο άλλος μετράει ευρώ...

Παλικάρια, 2021 έχουμε...Υπάρχουν ΔΩΡΕΑΝ εφαρμογές για τα τηλεφωνάκια σας που θα σας λένε κάθε φορά ακριβώς πόσο καταναλώνετε.. Πόσο δύσκολο είναι?

 

Όπως?

Δημοσ.

φιλε μου σε γενικες γραμμες θα σου απαντησω οτι το αυτοκινητο σου εχει σοβαρο προβλημα. δεν ξερω την γενικοτερη κατασταση του ουτε το ιστορικο του αλλα η καταναλωση που περιγραφεις ειναι καταναλωση super  car. αυτοκινητο 1000-2000 κυβικων δεν νοειται να εχει καταναλωση σαν την δικη σου με λογικη οδηγηση. δεν ξερω εαν το πας στον μαστορα της γειτονιας αλλα προφανως περαν της καταναλωσης εχει και αλλα προβληματα. μια επισκεψη στην αντιπροσωπεια η σε σοβαρο συνεργειο ειμαι σιγουρος οτι θα σου λυσει πολλα αν οχι ολα τα προβληματα. 

επισης απορω και για κατι αλλο. με αυτην την καταναλωση θα εχει και αυξημενα καυσαερια. στο κτεο πως περναει?

Δημοσ.

Ότι υπάρχουν 1.000.000 είμαι σίγουρος. Όταν ρωτάει κάποιος παράδειγμα περιμένει να ακούσει για κάτι δοκιμασμένο, καλό και πρακτικό

Τεσπα, θα δοκιμάσω κάποιο από αυτά

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, cthulhucarbide είπε

Όπως?

Εγώ χρησιμοποιώ το Drivvo από τη μέρα που πήρα το αμάξι που έχω τώρα.

Αυτή είναι και η εικόνα σήμερα μετά από 7.350χλμ.. Εχει πολλά reports και pro έκδοση με πληρωμή που δε μου χρειάζεται. 

Καταχωρώ όλα τα έξοδα, οχι μόνο καύσιμα, δηλαδή από έξοδο αγοράς service κλπ και εχω πλήρη εικόνα. 

 

Screenshot_20210226_185747.jpg

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 25/2/2021 στις 5:51 ΜΜ, korakios είπε

Πίεση ελαστικών , κολλημένος θερμοστάτης τα πρώτα απλά που μπορείς να τσεκάρεις, αν όντως τα υπολογίζεις σωστά

Όχι μόνο η πίεση αλλά και το επίπεδο φθοράς !

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, cthulhucarbide είπε

Ότι υπάρχουν 1.000.000 είμαι σίγουρος. Όταν ρωτάει κάποιος παράδειγμα περιμένει να ακούσει για κάτι δοκιμασμένο, καλό και πρακτικό

Τεσπα, θα δοκιμάσω κάποιο από αυτά

Μα δεν είναι κάτι ιδιαίτερο, απλές εφαρμογές είναι που συμπληρώνεις στοιχεία και σου εμφανίζουν στατιστικά, τα βασικά τα έχουν όλες.

Εγώ προσωπικά δεν χρησιμοποιώ εφαρμογή, τις καταχωρήσεις τις κάνω απευθείας στο site https://www.spritmonitor.de/

Μια χαρά με βολεύει σε αυτό που θέλω.

Δημοσ.
5 ώρες πριν, PLACEBO_89 είπε

Αδιαφορο δεν ειναι καθολου γιατι ετσι ο καθενας στο αυτοκινητο του μπορει να βγαλει καποια συμπερασματα..!

Αδιαφορο ειναι.Κανονικα,για να βγαλεις αξιοπιστη μετρηση πρεπει να φουλαρεις το τεποζιτο,να κανεις 1000χλμ περιπου (οσο χρειαζεται δλδ για να καψεις ολο το τεποζιτο),στην διαρκεια της μετρησης να παρει το αυτοκινητο η γυναικα σου να παει στο κεντρο 2 το μεσημερι για ψωνια,να το παρει ο γιος να παει βουνο και η κορη να παει βολτα με τις φιλες για καφε.Επισης πρεπει να φουλαρεις τωρα πχ που εχει 1.52 και μετα να ξαναφουλαρεις σε αλλο βενζιναδικο οταν θα εχει παει η βενζινη 1.58.Μονο ετσι θα βγαλεις αξιολογα συμπερασματα.

Εν τω μεταξυ εχω τουλαχιστον 10 αποδειξεις (απλα τυχαινε να βαλω και 30€ καμια φορα αναμεσα) 10 ημερων διαφορα η καθε μια και ολες ειναι 41.6-41.2-41.5 λιτρα,παντα μεχρι να βγαλει απο το στομια βενζινη.Το αυτοκινητο το ξερω απ εξω,ξερω ποσο βενζινη εχει μεσα και ξερω ποσο θα παρει στο συγκεκριμενο βενζιναδικο που βαζω.

Δημοσ.
5 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Εγώ είμαι εκτός? Εσύ ισχυρίστηκες ότι κάποιοι παραπληροφορούν επειδή αναφέρουν μόνο την κατανάλωση χωρίς να διευκρινίζουν συνθήκες και στυλ οδήγησης, και εγώ απλά επισήμανα πως είσαι ένας από αυτούς γιατί έκανες ακριβώς αυτό που περιέγραψες.

 

Και γιατί να επαναλάβω τη διαδικασία 3 φορές (διανύω 100 χιλιόμετρα, φουλάρω, υπολογίζω κατανάλωση) και μετά να βγάλω το μέσο όρο από 3 διαφορετικές μετρήσεις?

Πιο εύκολο δεν είναι να κάνω τη διαδικασία 1 φορά (διανύω 300 χιλιόμετρα, φουλάρω, υπολογίζω κατανάλωση) χωρίς να χρειαστεί να υπολογίσω μέσο όρο?

Θα έλεγα πως κατά κάποιο τρόπο έρχεσαι στα λόγια μου.

Και εγώ σου απαντώ πως κάνεις λάθος. Πιο κοντά στην πραγματική κατανάλωση είσαι όταν η μέτρηση περιλαμβάνει εκτός από τις τακτικές και τα έκτακτες μετακινήσεις, όταν περιλαμβάνει εκτός από τις καθημερινές διαδρομές και τις βόλτες/εκδρομές του ΣΚ. Για αυτό ακριβώς όσα περισσότερα χλμ προλάβεις να κάνεις μέχρι τον επόμενο ανεφοδιασμό, τόσο πιο κοντά στην πραγματικότητα θα είναι η μέτρηση σου.

Κοιτα να δεις ειναι αμφισημο.. Ουτε το δικο μου ειναι λαθος ουτε το δικο σου! Απλα θεωρεις οτι το σωστο ειναι να πιασεις το συνολο! Εκει βεβαια το χανεις γιατι δεν μπορεις να καταλαβεις σε ποιες συνθηκες το αυτοκινητο καιει περισσοτερο..!

2 ώρες πριν, LouCi4er είπε

Αδιαφορο ειναι.Κανονικα,για να βγαλεις αξιοπιστη μετρηση πρεπει να φουλαρεις το τεποζιτο,να κανεις 1000χλμ περιπου (οσο χρειαζεται δλδ για να καψεις ολο το τεποζιτο),στην διαρκεια της μετρησης να παρει το αυτοκινητο η γυναικα σου να παει στο κεντρο 2 το μεσημερι για ψωνια,να το παρει ο γιος να παει βουνο και η κορη να παει βολτα με τις φιλες για καφε.Επισης πρεπει να φουλαρεις τωρα πχ που εχει 1.52 και μετα να ξαναφουλαρεις σε αλλο βενζιναδικο οταν θα εχει παει η βενζινη 1.58.Μονο ετσι θα βγαλεις αξιολογα συμπερασματα.

Εν τω μεταξυ εχω τουλαχιστον 10 αποδειξεις (απλα τυχαινε να βαλω και 30€ καμια φορα αναμεσα) 10 ημερων διαφορα η καθε μια και ολες ειναι 41.6-41.2-41.5 λιτρα,παντα μεχρι να βγαλει απο το στομια βενζινη.Το αυτοκινητο το ξερω απ εξω,ξερω ποσο βενζινη εχει μεσα και ξερω ποσο θα παρει στο συγκεκριμενο βενζιναδικο που βαζω.

Αυτα που λες ειναι πολυ ρευστα και δεν μπορεις να τα μετρησεις! Δεν μπορεις να ¨χρεωσεις¨ το αυτοκινητο αν καιει πολυ ή λιγο! Εγω μιλαω για αξιοπιστη μετρηση που θα κανεις για συγκεκριμενα δρομολογια! πχ οταν πηγαινεις στην δουλεια σου να δεις ποσο ακριβως καις! Τα υπολοιπα δεν εχουν νοημα..

Εντωμεταξυ μονοι μας παλευουμε ο ts χαμενος στο διαστημα!!!😂😂🤣🤣

Εβαλε λαδι στη φωτια και ουτε φωνη ουτε ακροαση!!!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...