Super Moderators Snoob Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2021 Super Moderators Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2021 Οι εχθροί των εχθρών της είναι φίλοι της Είναι προφανές πως η Microsoft επιδιώκει να ασκήσει πιέσεις στο Facebook και τη Google, καθώς οι δύο εταιρίες αναζητούν τρόπους να πληρώνουν για το ειδησεογραφικό περιεχόμενο ή το μπλοκάρουν. Στο πλαίσιο αυτής της προσέγγισης, η Microsoft ενώνει τη φωνή της με το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Εκδοτών, προκειμένου να βρεθεί τρόπος ώστε οι ειδησεογραφικοί οργανισμοί να πληρώνονται όταν οι τεχνολογικοί "θυροφύλακες" αναπαράγουν περιεχόμενο που αυτοί οι οργανισμοί έχουν δημιουργήσει. Εκδότες και Microsoft καλούν τόσο την Ευρωπαϊκή Ένωση όσο και τις εθνικές κυβερνήσεις των κρατών-μελών να εφαρμόσουν ένα πλαίσιο διαιτησίας, ανάλογο με αυτό που παρουσιάστηκε στην Αυστραλία, το οποίο θα ορίζει τις τιμές στη βάση του οφέλους που έχουν οι δύο πλευρές, του κόστους δημιουργίας του υλικού καθώς και τυχόν "άδικων βαρών" που θα μπορούσαν να προκαλέσουν οι πληρωμένες στους ιδιοκτήτες των πλατφορμών. O Kάσπερ Κλινγκ, εκ των αντιπροέδρων της εταιρίας, υποστηρίζει πως μια υγιής ειδησεογραφική αγορά συνιστά "καθοριστικό παράγοντα για την επιτυχία" της δημοκρατίας και ότι η πληρωμή για την αναπαραγωγή ειδήσεων θα στήριζε το χώρο. Παράλληλα, επισημαίνει πως η Microsoft προωθεί ήδη από τον Οκτώβριο του 2020 επενδυτική πρωτοβουλία στον τομέα της ειδησεογραφίας και ότι μέσω των Microsoft News μοιράζεται "μεγάλο μέρος" των εσόδων της με τους εκδότες. Κανείς δεν εγγυάται πως είτε η Ευρωπαϊκή Ένωση, είτε τα κράτη-μέλη θα αποφασίσουν να παρέμβουν. Η συμμετοχή του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Εκδοτών, πάντων, ενισχύει τη δυναμική αυτής της παρέμβασης, ενώ υπάρχει σαφές νομικό προηγούμενο, καθώς η Ισπανία επέβαλε για ένα σύντομο διάστημα φόρο στη Google για την εμφάνιση ειδήσεων στα αποτελέσματα των αναζητήσεων. Αντίστοιχα, μπορεί να θεωρείται δεδομένο πως θα υπάρξει κάποια αντίδραση. Τόσο το Facebook όσο και η Google διαφώνησαν έντονα με τα σχέδια της αυστραλιανής κυβέρνησης, με το μεν Facebook να αποφασίζει προ ημερών τη φραγή των ειδήσεων στην πλατφόρμα του, ενώ η κίνηση της Google στόχο είχε να προλάβει την όποια νομοθετική πρωτοβουλία της Καμπέρα. Όλα αυτά, βέβαια, δεν ενοχλούν απαραίτητα τη Microsoft, καθώς θεωρεί πως οι εξελίξεις θα μπορούσαν να φέρουν μια ισορροπία στους όρους του παιχνιδιού, υποχρεώνοντας τους ανταγωνιστές της να πληρώνουν προκειμένου να συμπεριλαμβάνουν ειδήσεις στα αποτελέσματα των αναζητήσεων και τις προτάσεις τους. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
Επισκέπτης Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2021 Χάνει στις search engines απο την google. Οι προσπάθειες της στα κοινωνικά δίκτυα (LinkedIn) είναι πίσω. Οπότε αποφασίζει να επιτεθεί στους ανταγωνιστές της χρησιμοποιόντας την νομοθεσία και τους πολιτικούς. Μόλις πριν κανα μήνα την είπε στην Apple για την διαμάχη της με την Epic, λες και η ίδια δεν προσπάθησε να βγάλει έκδοση των windows όπου οι μόνες εγκαταστάσεις να είναι απο το store. Sore Loser.
georgepppo Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2021 Δηλαδή έλεγχος των ειδήσεων στο 100%, αυτό θέλουν όχι ότι τώρα οι ειδήσεις δεν ελέγχονται σύμφωνα με τα συμφέροντα αλλά λέμε τώρα.
tadegr Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) ''να ασκήσει πιέσεις στο Facebook και τη Google, καθώς οι δύο εταιρίες αναζητούν τρόπους να πληρώνουν για το ειδησεογραφικό περιεχόμενο'' αν οι 2 εταιρίες ψάχνουν τρόπους να πληρώσουν που είναι το πρόβλημα εκτός και αν πρέπει να λέμε να μην πληρώνουν για το ειδησεογραφικό περιεχόμενο Επεξ/σία 25 Φεβρουαρίου 2021 από tadegr 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα