papbilly1 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2021 Καλησπέρα, έχω το εξής θέμα: πολλές φορές στη διάρκεια της ημέρας, πέφτει το Ίντερνετ. Όταν επανασυνδεεται, η ταχύτητα άλλες φορές είναι 19 mbps και άλλες 13-14. Είναι νορμαλ αυτό; Και στις 2 περιπτώσεις το Attainable Rate(Up/Down) είναι 5000/27000(Max ταχύτητα γραμμής). Υπάρχει περίπτωση να είναι θέμα χαλκού - υποδομής;
Kozanitis1 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2021 Αρχικά πες μας τι πάροχο έχεις, τι πακέτο και αν μπορείς να ανεβάσεις τα στατιστικά της γραμμής σου να πάρουμε μια ιδεά
papbilly1 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Kozanitis1 είπε Αρχικά πες μας τι πάροχο έχεις, τι πακέτο και αν μπορείς να ανεβάσεις τα στατιστικά της γραμμής σου να πάρουμε μια ιδεά Έχω Wind, πακέτο Wind Fiber 100 Plus (θα το ρίξω σε 50αρι όπως φαίνεται), παρακάτω είναι τα στατιστικά της γραμμής μου (τώρα το Actual έτυχε να είναι 22359, αν κάνω restart θα ανέβει πάλι) Έχω βγάλει Cat6 καλώδιο απευθείας από τον κατανεμητή στο μόντεμ, οπότε θέματα με καλωδίωση δεν έχω στο σπίτι. Ότι errors - απώλεια έχω είναι καθαρά από το δίκτυο. Επεξ/σία 23 Φεβρουαρίου 2021 από papbilly1
Kozanitis1 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) Επικοινώνησε με την τεχνική υποστήριξη του παρόχου σου και δήλωσε βλάβη.., αφού ούτε το up δεν τερματίζεις πιθανότατα είναι κάτι καλωδιακό.. Στον κατανεμητή δοκίμασες μήπως να κάνεις μέτρηση; Το καλώδιο περνάει κοντά σε καλώδια ρεύματος; Το Cat6 καλώδιο το σύνδεσες στη πρίζα μόνο του, απομονώνοντας την υπόλοιπη εσωτερική εγκατάσταση; Επίσης μια φωτογραφία της τηλεφωνικής πρίζας θα βοηθούσε.. Επεξ/σία 23 Φεβρουαρίου 2021 από Kozanitis1
papbilly1 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2021 1 ώρα πριν, Kozanitis1 είπε Επικοινώνησε με την τεχνική υποστήριξη του παρόχου σου και δήλωσε βλάβη.., αφού ούτε το up δεν τερματίζεις πιθανότατα είναι κάτι καλωδιακό.. Στον κατανεμητή δοκίμασες μήπως να κάνεις μέτρηση; Το καλώδιο περνάει κοντά σε καλώδια ρεύματος; Το Cat6 καλώδιο το σύνδεσες στη πρίζα μόνο του, απομονώνοντας την υπόλοιπη εσωτερική εγκατάσταση; Επίσης μια φωτογραφία της τηλεφωνικής πρίζας θα βοηθούσε.. Έχω δώσει βλάβη, περιμένω τον τεχνικό αύριο. Το καλώδιο δεν περνάει κοντά σε ρεύμα, ίδια αποτελέσματα και σε μέτρηση στον κατανεμητη. Ναι, έχω απομονώσει την υπόλοιπη εσωτερική καλωδίωση. Ουσιαστικά μια πρίζα τηλεφώνου λειτουργεί που έχω βάλει και το ρουτερ. (Από το Cat6, ένα ζεύγος φεύγει και καταλήγει στην πρίζα, δεν έχω θέμα εκεί)
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα