Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Θα ήθελα να ρωτήσω για ένα αυτοκίνητο το οποίο ηρθε στη κατοχή μου(με υπεύθυνη δήλωση απο ηλικιωμένο)volkswagen beetle η αλλιώς σκαραβαίο.Το αυτοκίνητο αυτό είναι μοντέλο του 1966.Το αυτοκινητο μηχανικά είναι σε καλή κατάσταση(το μοτέρ γυρίζει και με μηχανικό που το έλεγξε μου είπε ότι θα μπορούσε να πάρει μπροστά) έχει αρκετά σαπισματα κυρίως στους θόλους αλλά τίποτα ιδιαίτερο που να μην φτιάχνεται. Το αυτοκίνητο το πήραμε γιατί θα κατέληγε για παλιοσιδερα και ήταν κρίμα. Απλά δεν το ήθελε άλλο εκεί. Εφοσον ήρθε στη κατοχή μας μας μπήκε και η ιδέα πλέον της ανακατασκευής. Το βασικότερο πρόβλημα ειναι ότι δεν υπάρχει άδεια κάπου όλα αυτά τα χρόνια χάθηκε. Δυστυχώς ρωτήσαμε(μέχρι και στο υπουργείο μεταφορών και συγκοινωνιών καθώς η κατά τόπους διεύθυνσεις δήλωναν άγνοια) και δεν γίνεται να ξαναβγεί άδεια ακόμα και για ιστορικό αυτοκίνητο (για το κράτος απλά δεν υπάρχει ουσιαστικά αυτή ήταν η απάντηση από τον βαριεστημένο υπάλληλο) σε σωματεία ιστορικών αυτοκίνητων που απευθύνθηκαμε μας είπαν ότι αυτό που κάνουν είναι να πιστοποιούν το αυτοκίνητο ως προς την ιστορικότητα του και από τη στιγμή που δεν υπάρχει άδεια δεν μπορούν να κάνουν κάτι ως προς αυτό. Αυτό που θέλω να ρωτήσω. Υπάρχει τρόπος να βγει άδεια? Το αυτοκίνητο ανήκει στον ηλιωμενο για πάνω από 30 χρόνια. Υπάρχει κάποιος που να ξέρει αντίστοιχη περίπτωση και τι τρόπος βρέθηκε να δηλωθεί? 

Δημοσ.

Το αυτοκίνητο όλα αυτά τα χρόνια το δήλωνε στην εφορία; Τέλη κτλ τα πλήρωνε; Με αριθμό πλαισίου στο υπουργείο δεν μπορούν να το βρούνε;

Δημοσ.

Για να μην μπορεί να επανεκδοθεί η άδεια τότε μάλλον δεν έχει ούτε πινακίδες. Άρα το αυτοκίνητο διαγράφηκε πριν χρόνια, όταν ακόμα δεν ήταν απαραίτητο να πάει για σκραπ. Εφόσον έχει διαγραφεί τότε δεν μπορεί να εκδοθεί ξανά άδεια

Δημοσ.

Δεν το βρίσκουν με τον αριθμό πλαισίου(δεν ασχολούνται καν να ψάξουν σοβαρά οι αρμόδιοι υπάλληλοι..αν και τους καταλαβαίνω εντάξει δεν νομίζω να κρατάνε αρχεία 30 χρόνων) Ο παππούς δεν θυμάται γιατι τελικά το παράτησε. Μας είπε ότι πινακίδες είχε. Τώρα αν τις κατέθεσε η απλά το άφησε η το διέγραψε δεν το θυμαται. Δυστυχώς ειναι κρίμα διότι το αυτοκίνητο πραγματικά ειναι κόσμημα και επανέρχεται. 

Δημοσ.

Πινακίδες σίγουρα είχε :) Για να μην είναι βιδωμένες στο αυτοκίνητο όμως σημαίνει ότι κατατέθηκαν. Δε νομίζω να τις έβγαλε και να τις άφησε σε κάποια αποθήκη πχ. Αν θυμάται τον αριθμό κυκλοφορίας τότε στο τμήμα μεταφορών πιθανόν να μπορούν να σας πουν τουλάχιστον αν έχει διαγραφεί ή αν έγινε απλά κατάθεση πινακίδων. Ειδικά αν είστε επαρχία θα είναι πιο εύκολο να βρεθεί ο φάκελος του αυτοκινήτου γνωρίζοντας τον αριθμό κυκλοφορίας.

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, sakis22 είπε

Δεν το βρίσκουν με τον αριθμό πλαισίου(δεν ασχολούνται καν να ψάξουν σοβαρά οι αρμόδιοι υπάλληλοι..αν και τους καταλαβαίνω εντάξει δεν νομίζω να κρατάνε αρχεία 30 χρόνων) Ο παππούς δεν θυμάται γιατι τελικά το παράτησε. Μας είπε ότι πινακίδες είχε. Τώρα αν τις κατέθεσε η απλά το άφησε η το διέγραψε δεν το θυμαται. Δυστυχώς ειναι κρίμα διότι το αυτοκίνητο πραγματικά ειναι κόσμημα και επανέρχεται. 

Κοσμημα δεν είναι,κουβάς χωρίς οικονομικό πάτο είναι.Υπάρχουν χιλιάδες τετοια σε ότι κατάσταση μπορείς να σκεφτείς.Αν το θες για την ταυλα σου οκ.Αλλά πολλοί ξεκίνησαν έτσι και τελικά κατέληξαν να τα δωσουν για σκραπ.Σκέψου το καλά πριν το ξεκινήσεις.Γνωμη μου.

Δημοσ.
8 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Κοσμημα δεν είναι,κουβάς χωρίς οικονομικό πάτο είναι.Υπάρχουν χιλιάδες τετοια σε ότι κατάσταση μπορείς να σκεφτείς.Αν το θες για την ταυλα σου οκ.Αλλά πολλοί ξεκίνησαν έτσι και τελικά κατέληξαν να τα δωσουν για σκραπ.Σκέψου το καλά πριν το ξεκινήσεις.Γνωμη μου.

Ματαιότης ματαιοτήτων τα πάντα ματαιότης ... Μην σκοτώνεις το όνειρο χωρίς αφορμή.

  • Like 1
Δημοσ.

εάν το υπουργείο σας απάντησε αρνητικά δεν υπάρχει λόγος να το κουράζεις άλλο

το αμάξι αυτό δεν υπάρχει πλέον ως αμαξι

μπορείτε να το κάνετε γλάστρα η κοτετσι

 

Δημοσ.

Ρωτησε   στην  ελπα (τμημα  ιστορικων)  και  στην  φιλπα   τι  ενεργειες   πρεπει  να   κανεις  για  να  σου   δωσουν

πινακιδες  ιστορικου   αυτοκινητου.

Επισης  και  εδω  παρε  τηλ  να  ενημερωθεις....

https://www.facebook.com/notes/σκαθαροπαρεα/πανελληνια-συναντηση-σκαραβαιων-και-κλασσικων-οχηματων/276796135746094/

Ρωτα    τον  μπαρμπα  το   αφμ   του   που   οπωσδηποτε   θα   βρουν   σε  οποιαδηποτε   εφορια   οτι  καποια   στιγμη   ειχε   ΙΧΕ  αυτοκινητο

αν  φυσικα   ηταν  στο  ονομα   του.

 

Παντως  να   γνωριζεις   οτι   θα   σου  στοιχισει   πολλα   λεφτα   για  να  το  επαναφερεις   σε   καλη   κατασταση.

Ανταλλακτικα   υπαρχουν   σχεδον  τα    παντα   αλλα   τσιμπημενα.

Μιλαω  εκ  πειρας.

Δημοσ.

Τα χρήματα ο χρόνος και ο χώρος για να γινει η ανακατασκευή υπάρχουν. Δεν είναι θέμα τόσο το αυτοκίνητο. Στο καρ εξάλλου υπάρχει ίδιο στα 1500 με άδεια! Περισσότερο η διαδικασία για να γίνει όλο αυτό είναι αυτό που μας συναρπάζει,δεδομενου ότι υπάρχουν δύο μηχανικοί στην οικογένεια και θα ήταν κάτι όμορφο να ξαναλειτουργησει μετά από 30 και χρόνια. Η φιλπα πιστοποιει το αυτοκίνητο ως ιστορικο δεν βγάζει άδεια. Πράγμα που σημαίνει ότι εφόσον δεν υπάρχει άδεια κυκλοφορίας δεν έχεις και δικαίωμα κυκλοφορίας. Μόνο για αγώνες, συναντήσεις της λέσχης κτλ και πάντα το αυτοκίνητο θ πηγαίνει στον χώρο με μεταφορά. Θα κάνω μια επίσκεψη στην εφορία ξανά με το αφμ του μήπως και υπάρχει κάτι. Αλλά πιστεύω ότι αρχείο δεν κρατείτε από τότε. Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις πάντως. 

Δημοσ.

Δύσκολα να βρεις άκρη.

Εδώ για μεταβίβαση και ζητάνε ΚΤΕΟ, δηλαδή αν θες να πάρεις κάτι με μηχανική βλάβη δεν μπορείς που έχει παραδώσει πινακίδες είναι πάλι μεγάλη διαδικασία.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, sakis22 είπε

Η φιλπα πιστοποιει το αυτοκίνητο ως ιστορικο δεν βγάζει άδεια. Πράγμα που σημαίνει ότι εφόσον δεν υπάρχει άδεια κυκλοφορίας δεν έχεις και δικαίωμα κυκλοφορίας. Μόνο για αγώνες, συναντήσεις της λέσχης κτλ και πάντα το αυτοκίνητο θ πηγαίνει στον χώρο με μεταφορά.

Υπαρχει   αναστολη   αυτης   της   διαταξης   εδω   και   καιρο  οποτε   με   πινακιδες   ιστορικου   οχηματος   μπορεις   να   κανεις

μια   βολτα.

https://www.4troxoi.gr/4t-classic/agonesdiorganoseis/istorika-aytokinita-ora-miden

Οι  φορεις  που  δινουν   τετοιες   πινακιδες   ειναι   4.

ΦΙΛΠΑ-ΕΛΠΑ-ΕΟΟΕ  και  ακομα  ενας.

Δημοσ.
16 ώρες πριν, sakis22 είπε

Δυστυχώς ειναι κρίμα διότι το αυτοκίνητο πραγματικά ειναι κόσμημα και επανέρχεται. 

Ρώτησες κι εσύ στο insomnia για αυτοκίνητα, που αν ρωτήσεις ποιο προτείνουν ανάμεσα σε ένα του 2010 και ένα του 2013 θα σου πουν το δεύτερο επειδή είναι τρία χρόνια πιο καινούργιο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, tigergreg είπε

Ρωτησε   στην  ελπα (τμημα  ιστορικων)  και  στην  φιλπα   τι  ενεργειες   πρεπει  να   κανεις  για  να  σου   δωσουν

πινακιδες  ιστορικου   αυτοκινητου.

Επισης  και  εδω  παρε  τηλ  να  ενημερωθεις....

https://www.facebook.com/notes/σκαθαροπαρεα/πανελληνια-συναντηση-σκαραβαιων-και-κλασσικων-οχηματων/276796135746094/

Ρωτα    τον  μπαρμπα  το   αφμ   του   που   οπωσδηποτε   θα   βρουν   σε  οποιαδηποτε   εφορια   οτι  καποια   στιγμη   ειχε   ΙΧΕ  αυτοκινητο

αν  φυσικα   ηταν  στο  ονομα   του.

 

Παντως  να   γνωριζεις   οτι   θα   σου  στοιχισει   πολλα   λεφτα   για  να  το  επαναφερεις   σε   καλη   κατασταση.

Ανταλλακτικα   υπαρχουν   σχεδον  τα    παντα   αλλα   τσιμπημενα.

Μιλαω  εκ  πειρας.

Χωρίς τίτλους ιδιοκτησίας πως θα του βγάλουν οποιαδήποτε άδεια ή πιανκίδες;

Επεξ/σία από Ukforthemoment

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...