Greenday13 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2021 1 ώρα πριν, improvgeek είπε Μάλλον ακύρωσαν ότι δεν ήταν click away (δηλαδή Αθήνα - Θεσσαλονίκη) Συμφωνοι , αλλα γιατι; Επισης, δεν ειχα βαλει αντικαταβολη, πληρωσα κανονικα (μου τα επεστρεψαν βεβαια).
katsikoula Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2021 Κυνήγησε το θέμα κανένας αδικημένος όπως εγώ; Αν ναι, με τι αποτέλεσμα; Είναι αδικία κάποιοι να παρέλαβαν με τη "λάθος τιμή" και κάποιοι άλλοι να μείναμε με την ακύρωση στο χέρι.
Greenday13 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2021 1 ώρα πριν, katsikoula είπε Κυνήγησε το θέμα κανένας αδικημένος όπως εγώ; Αν ναι, με τι αποτέλεσμα; Είναι αδικία κάποιοι να παρέλαβαν με τη "λάθος τιμή" και κάποιοι άλλοι να μείναμε με την ακύρωση στο χέρι. Τους έχω στείλει μήνυμα στο public,έχουν περάσει 30 ώρες, δηλαδή πάνω από μέρα και με έχουν γράψει εκεί που δεν πιάνει μελάνι. Επόμενο μήνυμα θα είναι στην Γ.Γ. Καταναλωτή με κοινοποίηση στο public, και εκεί θα σφίξουν τα γάλατα. Και μόνο που παρέλαβαν κάποια παιδιά, αναιρεί την παραδοχή της λάθος τιμής. 2
costacurta Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2021 Ήρθε και σε εμένα το μήνυμα ακύρωσης. Εγώ είχα προπληρωσει με κάρτα.Επίσης μου ήρθε μειλ αποστολής του προϊόντος. Πως γίνεται αυτό τώρα? Αφού έχει αποσταλεί...ότι να ναι. Να ρωτήσω όσοι παρέλαβαν ήταν μόνο με κλικαγουει?? Και επίσης σε όσους έγινε επιστροφή χρημάτων έγινε άμεσα? Εμένα ακόμα τπτ
Mhlogiatros Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2021 Χα οτι εκανε και ο κοτσος . Μόλις ερθει το μηνυμα κουριερ
costacurta Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2021 Ναι εντωμεταξύ στη εξέλιξη παραγγελίας γράφει ότι πήγε από τα κεντρικά της acs σήμερα στην περιοχή μου. Ενώ αυτοί μου έστειλαν ακύρωση. Πως γεναν αυτό
improvgeek Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2021 2 ώρες πριν, costacurta είπε Ήρθε και σε εμένα το μήνυμα ακύρωσης. Εγώ είχα προπληρωσει με κάρτα.Επίσης μου ήρθε μειλ αποστολής του προϊόντος. Πως γίνεται αυτό τώρα? Αφού έχει αποσταλεί...ότι να ναι. Να ρωτήσω όσοι παρέλαβαν ήταν μόνο με κλικαγουει?? Και επίσης σε όσους έγινε επιστροφή χρημάτων έγινε άμεσα? Εμένα ακόμα τπτ Κι εγώ είχα πληρώσει κανονικά με κάρτα και μου τα επέστρεψαν την επόμενη ημέρα.
giorgos_k Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2021 Στις 24/2/2021 στις 9:26 ΜΜ, Greenday13 είπε Τους έχω στείλει μήνυμα στο public,έχουν περάσει 30 ώρες, δηλαδή πάνω από μέρα και με έχουν γράψει εκεί που δεν πιάνει μελάνι. Επόμενο μήνυμα θα είναι στην Γ.Γ. Καταναλωτή με κοινοποίηση στο public, και εκεί θα σφίξουν τα γάλατα. Και μόνο που παρέλαβαν κάποια παιδιά, αναιρεί την παραδοχή της λάθος τιμής. Και αν κάποιος πήγε και στήθηκε το πρωί και παρέλαβε με το που άνοιξαν? Είχαν προλάβει να ακυρωθούν πιστεύεις? Και όταν όντως γίνει λάθος σε ένα site για οποιονδήποτε λόγο και κάποιοι πάρουν την τιμή, ok με γειά τους με χαρά τους εννοείται και εγώ θα χαιρόμουν, αλλά οι υπόλοιποι γιατί πρέπει να τρέχουμε για καταγγελίες από τη στιγμή κιόλας που το γράφουν τα sites ό,τι σε περίπτωση λάθος μπορούν να ακυρώνουν? (γιατί το γράφουν) Το αν μπορεί κάποιο μαγαζί να τιμήσει την παραγγελία, να φάει τη χασούρα, δεν είναι πάντα στο χέρι του. Το τελευταίο πράγμα που θέλει είναι να χάσει πιστούς πελάτες.
Greenday13 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2021 21 λεπτά πριν, giorgos_k είπε Και αν κάποιος πήγε και στήθηκε το πρωί και παρέλαβε με το που άνοιξαν? Είχαν προλάβει να ακυρωθούν πιστεύεις? Και όταν όντως γίνει λάθος σε ένα site για οποιονδήποτε λόγο και κάποιοι πάρουν την τιμή, ok με γειά τους με χαρά τους εννοείται και εγώ θα χαιρόμουν, αλλά οι υπόλοιποι γιατί πρέπει να τρέχουμε για καταγγελίες από τη στιγμή κιόλας που το γράφουν τα sites ό,τι σε περίπτωση λάθος μπορούν να ακυρώνουν? (γιατί το γράφουν) Το αν μπορεί κάποιο μαγαζί να τιμήσει την παραγγελία, να φάει τη χασούρα, δεν είναι πάντα στο χέρι του. Το τελευταίο πράγμα που θέλει είναι να χάσει πιστούς πελάτες. Σε αναλογη καταγγελια, την εχει φαει και ο Κωτσοβολος και ο Γερμανος. Επομενως εχεις αδικο. Καλυτερα να διεκδικησω το δικιο μου εκει, παρα να κανω υποθεσεις απο εδω. Δυο παιδια ηδη εξυπηρετηθηκαν, και η παραγγελια τους δεν ακυρωθηκε. Οποτε; Υποψην οτι δεν θα ετρεχα με καταγγελια αν εβλεπα την τιμη να ειναι πχ 5 ευρω, θα ηταν καραμπινατο τεχνικο προβλημα. Αλλα αν το πουλανε 80 και το δινουν 40, λεω οκ, ειναι 50% εκπτωση. Γιατι να ειναι οπωσδηποτε "τεχνικο" προβλημα; 1
katsikoula Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2021 48 λεπτά πριν, giorgos_k είπε Και αν κάποιος πήγε και στήθηκε το πρωί και παρέλαβε με το που άνοιξαν? Είχαν προλάβει να ακυρωθούν πιστεύεις? Και όταν όντως γίνει λάθος σε ένα site για οποιονδήποτε λόγο και κάποιοι πάρουν την τιμή, ok με γειά τους με χαρά τους εννοείται και εγώ θα χαιρόμουν, αλλά οι υπόλοιποι γιατί πρέπει να τρέχουμε για καταγγελίες από τη στιγμή κιόλας που το γράφουν τα sites ό,τι σε περίπτωση λάθος μπορούν να ακυρώνουν? (γιατί το γράφουν) Το αν μπορεί κάποιο μαγαζί να τιμήσει την παραγγελία, να φάει τη χασούρα, δεν είναι πάντα στο χέρι του. Το τελευταίο πράγμα που θέλει είναι να χάσει πιστούς πελάτες. Ήδη έγινε αυτό που περιγράφεις. Αν δεις στο FB marketplace υπάρχουν αγγελίες που πουλάνε σφραγισμένα τα εν λόγω παιχνίδια (Spiderman, Sackboy,...) στα 40-50 ευρώ. Το θέμα είναι ότι και εγώ ήθελα να πάω να στηθώ από το πρωί στις 09.00 αλλά λόγω Covid δεν επιτρέπεται το take away στην Αθήνα που βρίσκομαι...
petran91 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2021 3 ώρες πριν, giorgos_k είπε Και αν κάποιος πήγε και στήθηκε το πρωί και παρέλαβε με το που άνοιξαν? Είχαν προλάβει να ακυρωθούν πιστεύεις? Και όταν όντως γίνει λάθος σε ένα site για οποιονδήποτε λόγο και κάποιοι πάρουν την τιμή, ok με γειά τους με χαρά τους εννοείται και εγώ θα χαιρόμουν, αλλά οι υπόλοιποι γιατί πρέπει να τρέχουμε για καταγγελίες από τη στιγμή κιόλας που το γράφουν τα sites ό,τι σε περίπτωση λάθος μπορούν να ακυρώνουν? (γιατί το γράφουν) Το αν μπορεί κάποιο μαγαζί να τιμήσει την παραγγελία, να φάει τη χασούρα, δεν είναι πάντα στο χέρι του. Το τελευταίο πράγμα που θέλει είναι να χάσει πιστούς πελάτες. Εγώ πήγα και το παρέλαβα λίγο μετά τις 10 το πρωί.
steve_89 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2021 Στις 23/2/2021 στις 3:54 ΜΜ, DeareN είπε Εγώ παρέλαβα κανονικά το Demons και είχε και δίπλα και 3-4 Demons και άλλα 3-4 Spiderman κρατημένα από παραγγελίες. Άρα ούτε λάθος ούτε τπτ απλά κάποιοι παρέλαβαν και κάποιοι όχι. Δυστυχώς απόδειξη δεν κράτησα πετάχτηκε μαζί με τον καφέ που κρατούσα και ούτε μου πήγε το μυαλό ότι θα χρειαστεί κάπου δεν χρειάζεται απόδειξη απλά δώσε μας σε ένα print screen την παραγγελιά από το site
Greenday13 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) 8 ώρες πριν, steve_89 είπε δεν χρειάζεται απόδειξη απλά δώσε μας σε ένα print screen την παραγγελιά από το site Το παιδί νομίζω ανέβασε printscreen αλλά σβήσανε το ποστ του, δεν το βρίσκω. Επεξ/σία 27 Φεβρουαρίου 2021 από Greenday13
TsironakosMix Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2021 Τι μ******* ειναι αυτες, οι μισοι παρελαβαν και οι αλλοι μισοι φαγαμε ακυρο για δηθεν λαθος στην τιμη; Καλα ειναι να πεσει καταγγελια 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα