jimmyl Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2021 Να εισαι στο αεροπλανο και ο κινητηρας να καιγεται και να κανει σαν μυλος του καφε , αξια ανεκτιμητη
Radiatedsoul Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, fylatos είπε Δε τους θέλει τους μετόχους. Μπα σημερα κρατησε καλα η boeing, ολα κοκκινα και αυτη ελαχιστες απωλειες. Και μεχρι λιγο πριν το τελος ηταν πρασινη Επεξ/σία 23 Φεβρουαρίου 2021 από Radiatedsoul
basilis_k6 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2021 1 ώρα πριν, Ukforthemoment είπε 777 το άλλο . Οι κινητήρες δεν ξερω αν είναι ίδιοι. EASA said that even though the Pratt & Whitney PW4000 engine type was the same in both airplanes the Boeing 777 "variant is very specific to this particular aircraft. Nothing in the failure and root analysis show any similarity (between the two incidents) at this stage. Παντως το γεγονος οτι δεν καταστράφηκε ο κινητήρας δείχνει πόσο σοβαρά τεστ γίνονται πριν μπούνε στα σκάφη. 1
jerry banana Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2021 Αστούς να λένε ρε Boeing όσοι είμαστε στο χώρο ξέρουμε πως με λίγο high speed tape θα έφτιαχνε σαν καινούργιο.Ηταν μια κλασική περίπτωση βλάβης....βάλε tape βάλε tape.
Tetrabitos Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2021 2 ώρες πριν, gianniskks είπε Την επόμενη ημέρα συνέβη κάτι παρόμοιο σε cargo 747 στην Ολλανδία. Δεν μπορεί να σηκώσει κεφάλι η Boeing τελευταία. https://edition.cnn.com/2021/02/21/europe/cargo-plane-debris-meerssen-netherlands-trnd/index.html Mπας και της περασανε ιό τιποτα τυποι απο το Ιραν ή την Βορεια Κορεα και κανει τσαλιμια το λογισμικο και δινει παραπανω αερα η τουρμπινα;
Ukforthemoment Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2021 Πριν λίγες μέρες αλλο καργκο άνοιξε πόρτα στην απογείωση https://simpleflying.com/dhl-757-door-open/ 1
xtrmsnpr Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2021 Η Μπόινκ είναι η μόνη εταιρία που φτιάχνει αεροπλάνα?
trabakoulis Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2021 δεν υπαρχει λογος ανησυχιας. το συγκεκριμενο αεροσκαφος ειναι ασφαλες. πεταει εδω και 25 χρονια. απλα κατι θα εγινε με τους κνητηρες.κινουμενα μερη εχουν =>ολα μπορει να συμβουν.
Dm9 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2021 Αν τα πάει καλά η UAC θα'χει μάλλον μεγάλο θέμα η Boeing... 1
nzeppos Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2021 2 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε Πριν λίγες μέρες αλλο καργκο άνοιξε πόρτα στην απογείωση https://simpleflying.com/dhl-757-door-open/ Το συγκεκριμένο θεωρητικά δεν έχει άμεση σχέση με την Boeing γιατί, αν θυμάμαι καλά από το video του Mentour Pilot, ήταν αεροσκάφος που αγοράστηκε ως επιβατικό από την DHL και μεταποιήθηκε σε cargo (οπότε προστέθηκε η πόρτα εκ των υστέρων). Νομίζω η έρευνα δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα. Από τύχη και μόνο δεν είχαμε χειρότερα βέβαια, γιατί αν η πόρτα είχε ξεκολλήσει μετά την απογείωση πολλά θα μπορούσαν να είχαν συμβεί.
papoys1 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2021 Στην εικόνα φαίνεται στην κοιλιά του αεροπλάνου ένα βαθούλωμα. Αν δεν είναι από κακή λήψη και έγινε από κομμάτι της τουρμπίνας είχαν Άγιο που δεν έγινε τρύπα γιατί τότε ενδεχομένως η συντριβή να ήταν αναπόφευφκτη.
nicksoti Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) Μπα δεν έφυγε τίποτα από τoν κινητήρα προς τα έξω ακτινικά, το κέλυφος άντεξε, αν είχε συμβεί κάτι τέτοιο το φτερό ή η 'ατρακτος θα είχαν... τρύπες. Είναι τεράστιες οι δυνάμεις και οι θερμοκρασίες εκεί μέσα. Αυτό που με πρώτη ματιά φαίνεται να συνέβη, είναι αστοχία λεπίδας του "ανεμιστήρα" μπροστά. Και από τον κραδασμό ξεκόλησαν κομμάτια από το αεροδυναμικό "κουστούμι" που πήραν μαζί και κάποιο από τα 100άδες περιφερειακά εξαρτήματα (ίσως κάποιο σωληνάκι λιπαντικού πχ). Γιατί η φωτιά που φαίνεται είναι εξωτερικά, αλλιώς θα είχε φλόγες πίσω στην έξοδο. Η "καρδιά" του κινητήρα είναι πολύ μικρότερης διαμέτρου και καλά προστατευμένη. Ο κινητήρας ευτυχώς είναι σβηστός, γυρίζει λίγες στροφές λόγω του ανέμου γι αυτό και ο χαμηλής συχνότητας κραδασμός που φαίνεται στο βίντεο, απο αζυγοσταθμία λόγω της αστοχίας. Επεξ/σία 23 Φεβρουαρίου 2021 από nicksoti 4
TechnoState Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2021 .... όλο κ πληθαίνουν τα "θέματα" της Boing. Το σίγουρο είναι ότι πολύς κόσμος (φυσικά κ εγώ) θα σκεφτεί σοβαρά μία πτήση (έως ακύρωση της) με ένα αεροσκάφος της, στο εγγύς μέλλον... ....όταν φυσικά χαλαρώσει η κατάσταση, κυρίως λόγω covid19. 2
johnfree Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2021 απο το πολυ lockdown εχουν σκουριασει και τα αεροπλανα.
Petroskasap Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2021 Πολλα προβληματα και πολυνεκρα ατυχηματα σε πολλους τυπους αεροσκαφων της Boing Πρωσοπικα προτιμώ για τις μετακινησεις μου μονο τα Airbus πριν κλεισω εισητηριο κοιταω να δω τι αεροσκαφος χρησιμοποιει η καθε εταιρεια εαν δω Boing δεν κανω κρατηση και ψαχνω για αλλη εταιρεια Τα Airbus εχουν πολυ χαμηλο δεικτη ατυχηματων και πολυ σωστα επραξε η Argean που επελεξε ο στολος να αποτελείται μονο απο Airbus
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα