Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, JcD είπε

Προχθές διάβαζα ότι πήρε μια ακόμη έγκριση ο PD14 ο εγχώριος κινητήρας. Το 114αρι πολύ μου αρέσει! Είναι καλό για τις ακραίες συνθήκες που επικρατούν στα εσωτερικά αεροδρόμια της Ρωσίας. Μακάρι να πάνε καλά, η τιμή του Mc21 θα είναι 20-30μυρια κάτω απο τον ανταγωνισμό.

Αν κάνει για τις συνθήκες εκεί, πάει και στο φεγγάρι με λίγο σπρώξιμο λογικά. Το θέμα είναι - επειδή δεν είμαι καθόλου ειδικός - πώς θα μπορούσε να σπάσει το μονοπώλιο και να διεισδύσει περισσότερο στις Δυτικές αγορές. Το Mc21 όπως λες με χαμηλότερο κόστος πάει άνετα κόντρα στα 737/A320.

  • Απαντ. 55
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.
5 ώρες πριν, wolfmandim είπε

 

1.jpg

Μάλλον για DOD μου φαίνεται, συμβαίνουν αυτά, γι'αυτό και η καθήλωση των αεροσκαφών με τον ίδιο τύπο κινητήρα. Τυπική διαδικασία ελέγχου σε αεροπορικό υλικό, σε γενικές γραμμές τα πήγε καλά ο κινητήρας χωρίς να δημιουργήσει περαιτέρω προβλήματα στο αεροσκάφος.

1 ώρα πριν, panoskatos είπε

H ερώτηση σου σηκώνει ολόκληρο σεντόνι απάντηση , οταν έχω χρόνο και όρεξη μπορεί και να την παραθέσω. Η Αμερικάνικη boeing εχει ηγετική θέση πλέον στην πολιτική αεροπορία. Εώς και λίγο μετά τον 2ο παγκόσμιο πόλεμο υπήρχαν πάνω απο100 εταιρείας που έφτιαχναν αεροπλάνα ( μαζί και πολεμικά) απο πολλές χώρες του κόσμου , ευρωπαϊκές και μη . ΠΛεον είναι πολύ λίγες, εκτός απο την Ρωσική αεροναυπηγία υπάρχει και η κοινοπραξία της Airbus οπου στην ουσία είναι και η μοναδική δυναμη απέναντι στην boeing. Μόλις πριν λίγα χρόνια κατεβάσαν και τα ρολά της Γαλλικής με τα μοναδικά υπερηχητικά επιβατικά αεροπλάνα που υπήρχαν στην πολιτική αεροπορία. Όλα αυτα είναι αποτέλεσμα της τεχνολογικής "ανάπτυξης" και της παγκοσμιοποίησης που όσοι ήταν ενάντια τους κοιταγαν με μισό μάτι, το ιδιο συμβαίνει και σήμερα σε πολλά θέματα αλλά λίγοι τα καταλαβαίνουν .    

Υπήρξαν εξαγορές και συγχωνεύσεις στις εταιρείες γιατι το κόστος ανάπτυξης και εξέλιξης ενός α/Φ ή κινητήρα, είναι εξωπραγματικό που λίγες εταιρείες μπορούν πλέον να διαθέτουν. Στα μεγάλα jet μιλάμε πλέον για δύο μόνο εταιρείες, Boeing και Airbus, αντίστοιχα σε κινητήρες Rolce Royce και Pratt and Whitney. Τους Ρώσους ακόμη μην τους υπολογίζεις, είναι πολύ πίσω στην κατηγορία αυτή. Και δεν αναφέρομαι στα μαχητικά, αλλά μεγέθη εκεί και άλλες προτεραιότητες.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 λεπτά πριν, Dm9 είπε

Αν κάνει για τις συνθήκες εκεί, πάει και στο φεγγάρι με λίγο σπρώξιμο λογικά. Το θέμα είναι - επειδή δεν είμαι καθόλου ειδικός - πώς θα μπορούσε να σπάσει το μονοπώλιο και να διεισδύσει περισσότερο στις Δυτικές αγορές. Το Mc21 όπως λες με χαμηλότερο κόστος πάει άνετα κόντρα στα 737/A320.

Οι αρχικές παραγγελίες - ενδιαφέρον παραγγελίας είχαν φτάσει τις πεντακόσιες, κατόπιν έγιναν τα γεγονότα στην Ουκρανία, το πρόγραμμα έφτασε στο χείλος του γκρεμού ένεκα των κυρώσεων σε πώληση τεχνολογίας από την δύση, συνεχίστηκε με βοήθεια του Κρεμλίνου και τώρα μιλούν για πενήντα αρχικές παραγγελίες, λογικά εγχώριες. Δύσκολα με τις κυρώσεις να πουλήσει εκτός της ένωσης brics, έτσι νομίζω τουλάχιστον.

Επεξ/σία από JcD
Δημοσ.

συνεβει αλλες 4 φορες το ιδιο ατυχημα με τον ιδιο τυπο κινητρα. ειναι σχεδον σιγουρο οτι φταιει το κραμα τιτανιου, με τις λεπιδες να μην αρκετα ανθεκτικες.

Boeing 777 grounding explained visually: Pratt and Whitney engine failure involved in two incidents on same day

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

United airlines, 777, Pratt & Whitney, 2018, ίδιο πρόβλημα. Χμμμ... ίσως κάποιοι δεν είναι τόσο συνεπείς στους τεχνικούς ελέγχους;

 

Φαίνεται πάντως ότι το έχουν τακτική πως πρέπει να.... δευτερώσει (τουλάχιστο) το κακό για να πάρουν αυστηρά μέτρα. Μαζεμένα παρόμοια συμβάντα σε κινητήρες που έχουν βγάλει 25-30 χρόνια δίχως προβλήματα δείχνει πως είτε κάτι δεν υπολόγισαν καλά όσον αφορά την κόπωση των υλικών κατά την σχεδίαση, είτε κάποιες αεροπορικες εταιρίες παίζουν με τα όρια ζωής των κινητήρων τους (και δυστυχώς και των επιβατών τους). Φυσικά ο σωστός έλεγχος και συντήρηση έχουν τον κύριο λόγο.

Επεξ/σία από nicksoti
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
36 λεπτά πριν, KilliK είπε

συνεβει αλλες 4 φορες το ιδιο ατυχημα με τον ιδιο τυπο κινητρα. ειναι σχεδον σιγουρο οτι φταιει το κραμα τιτανιου, με τις λεπιδες να μην αρκετα ανθεκτικες.

Boeing 777 grounding explained visually: Pratt and Whitney engine failure involved in two incidents on same day

 

Αυτό είναι ενδιαφέρον, πρόσφατα διάβασα ότι περιορίζουν τον χρόνο πτήσεως των μαχητικών f35 διότι οι κινητήρες Pratt Whitney δείχνουν ρωγμές στις λεπίδες, δεν αντέχουν στις θερμοκρασίες, δεν ξέρω αν σχετίζεται.

 

Between cracked turbine blades and slow repair periods, things aren't going so great.

https://www-popularmechanics-com.cdn.ampproject.org/v/s/www.popularmechanics.com/military/aviation/amp35524528/f-35-engine-shortage-repair-problems/?amp_js_v=a6&amp_gsa=1&usqp=mq331AQHKAFQArABIA%3D%3D#aoh=16140906136464&referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com&amp_tf=From %1%24s&ampshare=https%3A%2F%2Fwww.popularmechanics.com%2Fmilitary%2Faviation%2Fa35524528%2Ff-35-engine-shortage-repair-problems%2F

Επεξ/σία από JcD
Δημοσ.

ε  τι κανει νιαου νιαου στα κεραμιδια. μαλλον πηγαν να γλυτωσουν μερικα φραγκα στα υλικα και ιδου το αποτελεσμα.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, gairf είπε

Μάλλον για DOD μου φαίνεται, συμβαίνουν αυτά, γι'αυτό και η καθήλωση των αεροσκαφών με τον ίδιο τύπο κινητήρα. Τυπική διαδικασία ελέγχου σε αεροπορικό υλικό, σε γενικές γραμμές τα πήγε καλά ο κινητήρας χωρίς να δημιουργήσει περαιτέρω προβλήματα στο αεροσκάφος.

Υπήρξαν εξαγορές και συγχωνεύσεις στις εταιρείες γιατι το κόστος ανάπτυξης και εξέλιξης ενός α/Φ ή κινητήρα, είναι εξωπραγματικό που λίγες εταιρείες μπορούν πλέον να διαθέτουν. Στα μεγάλα jet μιλάμε πλέον για δύο μόνο εταιρείες, Boeing και Airbus, αντίστοιχα σε κινητήρες Rolce Royce και Pratt and Whitney. Τους Ρώσους ακόμη μην τους υπολογίζεις, είναι πολύ πίσω στην κατηγορία αυτή. Και δεν αναφέρομαι στα μαχητικά, αλλά μεγέθη εκεί και άλλες προτεραιότητες.

Στους κινητηρες,εκτος των δυο που αναφερεις υπαρχει και η GE οπως και η CFM International (η οποια βασικα ειναι κοινοπραξια της GE) με την δευτερη να εχει πολυ επιτυχημενους κινητηρες οπως αυτος που χρησημοποιει το 320neo.Στα αεροσκαφη εκτος των Ρωσων υπαρχει και η Βραζιλιανικη Embraer.Παντως συμφωνω οτι ο συγκεκριμενος κινητηρας τα πηγε εξαιρετικα στην συγκεκριμενη περιπτωση.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, LouCi4er είπε

Στους κινητηρες,εκτος των δυο που αναφερεις υπαρχει και η GE οπως και η CFM International (η οποια βασικα ειναι κοινοπραξια της GE) με την δευτερη να εχει πολυ επιτυχημενους κινητηρες οπως αυτος που χρησημοποιει το 320neo.Στα αεροσκαφη εκτος των Ρωσων υπαρχει και η Βραζιλιανικη Embraer.Παντως συμφωνω οτι ο συγκεκριμενος κινητηρας τα πηγε εξαιρετικα στην συγκεκριμενη περιπτωση.

Ναι, οποσδήποτε έχει και αλλες εταιρείς αλλά στα comercial line jets αυτές οι δύο παιζουν ΄΄μπάλα΄΄. Oi Ρώσοι δυστυχώς στην συγκεκριμένη κατηγορία δεν τραβάνε ακόμη, μακάρι στο μέλλον να ανέβουν και αυτοί για να αυξηθει ο ανταγωνισμός. Εχουν την τεχνογνωσία, αλλά έχουν ακόμη την νοοτροπία της ΕΣΣΔ.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...