Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Χαχαχα. Στο τέλος θα ρωτάς με τι αεροπλάνο πετάω και θα πηγαίνεις να κλειδώνεσαι στην τουαλέτα του αεροδρομίου για να χάσεις σίγουρα τη πτήση. 😂

  • Confused 1
  • Απαντ. 55
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

δεν ξέρω ποσά χρόνια πετάω με 777-300er και με  παλιοτερα  μοντελα ,θεωρω  οτι ειναι απο τα ασφαλεστερα που ταξιδευω οχι οτι τα νεωτερα 787 δεν ειναι ,αλλα

είναι δοκιμασμένο....κυρίως σε υπερατλαντικές άσχετα αν η emirates τα εχει και για κοντινα δρομολογια(πιθανολογω πρεπει να εχει τα περισσοτερα)

το ΜΑΞ ήταν μια αποτυχία στην όλη αναβάθμιση.... 

 

Δημοσ.

Η Boeing αναπτύχθηκε αποκλειστικά με κρατικές ενισχύσεις. Όλα τα αεροπλάνα της, 737, 747 κλπ δημιουργήθηκαν τον καιρό που ήταν στην ουσία κρατική εταιρία. Όταν πριν από μερικά χρόνια σταμάτησε αυτό, όλο προβλήματα παρουσιάζονται στα αεροπλάνα της.

  • Like 1
Δημοσ.
8 ώρες πριν, jimmyl είπε

Να εισαι στο αεροπλανο και ο κινητηρας να καιγεται και να κανει σαν μυλος του καφε , αξια ανεκτιμητη

Για γέλια και για κλάμματα!!!!

Δημοσ.
9 ώρες πριν, G.TH. είπε

Παρεμπιπτόντως, δεν έχει καταφέρει ποτέ να κατασκευάσει υπερηχητικό αεροπλάνο.

υπερηχητικό πολιτικό αεροσκάφος δεν έχει κατασκευάσει όπως και το 99% των άλλων κατασκευαστών. Στρατιωτικά υπερηχητικά κατασκευάζει.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

EASA said that even though the Pratt & Whitney PW4000 engine type was the same in both airplanes the Boeing 777 "variant is very specific to this particular aircraft. Nothing in the failure and root analysis show any similarity (between the two incidents) at this stage. 

 

Παντως το γεγονος οτι δεν καταστράφηκε ο κινητήρας δείχνει πόσο σοβαρά τεστ γίνονται πριν μπούνε στα σκάφη. 

...νταξει , αυτό έλειπε να μην γίνονται και τεστ αντοχής! 😝

....ας μας πουν όμως και τα ποσοστά αστοχίας των made in usa κινητήρων, σε σχέση με τους Rolls Royce.....εκεί παίζεται το παιχνίδι

Επεξ/σία από jimys_salonica
Δημοσ.
3 ώρες πριν, nicksoti είπε

Μπα δεν έφυγε τίποτα από τoν κινητήρα προς τα έξω ακτινικά, το κέλυφος άντεξε, αν είχε συμβεί κάτι τέτοιο το φτερό ή η 'ατρακτος θα είχαν... τρύπες. Είναι τεράστιες οι δυνάμεις και οι θερμοκρασίες εκεί μέσα.

Αυτό που με πρώτη ματιά φαίνεται να συνέβη, είναι αστοχία λεπίδας του "ανεμιστήρα" μπροστά. Και από τον κραδασμό ξεκόλησαν κομμάτια από το αεροδυναμικό "κουστούμι" που πήραν μαζί και κάποιο από τα 100άδες περιφερειακά εξαρτήματα (ίσως κάποιο σωληνάκι λιπαντικού πχ). Γιατί η φωτιά που φαίνεται είναι εξωτερικά, αλλιώς θα είχε φλόγες πίσω στην έξοδο. Η "καρδιά" του κινητήρα είναι πολύ μικρότερης διαμέτρου και καλά προστατευμένη. Ο κινητήρας ευτυχώς είναι σβηστός, γυρίζει λίγες στροφές λόγω του ανέμου γι αυτό και ο χαμηλής συχνότητας κραδασμός που φαίνεται στο βίντεο, απο αζυγοσταθμία λόγω της αστοχίας.

Σύμφωνα με τα μέχρι τώρα δεδομένα υπήρξε αστοχία πτερυγίου του Fan rotor στην εισαγωγή του κινητήρα.

Περαιτέρω έρευνα θα δείξει αν η αστοχία οφείλεται σε κατασκευαστικό πρόβλημα ή προκλήθηκε από πρόσκρουση με ξένο σώμα (πχ. πουλί).

 

 

 

 

 

 

hqdefault.jpg

 

1.jpg

Δημοσ.
6 ώρες πριν, Dm9 είπε

Αν τα πάει καλά η UAC θα'χει μάλλον μεγάλο θέμα η Boeing...

vladimir putin russia GIF

 

Η Boeing φτιαχνει και αεροπλανα για τον αμερικανικο στρατο, μη την φοβασαι

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κι εγώ προσωπικά τις επόμενες πτήσεις θα τις επιλέγω μόνο με airbus τέλος με τα boeing είναι ξεκάθαρο οτι η εταιρεία είναι πολύ βρώμική.

Μετα το πολύνεκρο ατύχημα του 737 δεν καθήλωσε κανένα στόλο με αποτέλεσμα να πέσει ακόμη ενα σε συντομο χρονικό διάστημα.  Το γεγονός οτι πετάνε ακόμη σημαίνει πόση αξία έχει η ανθρώπινη ζωή για τους κωλοσούς και τις κυβερνήσεις.

 

Εδώ παρατηρεί οτι ένα Fan blade λείπει .. 3:26

 

Επεξ/σία από Prof_Chaos
  • Like 3
Δημοσ.

Ο κινητήρας είναι Pratt&Whitney δεν τους κατασκευάζει η Boeing. Τα 777 προσφέρονται και με General Electric και με Rolls Royce κινητήρες.

Δημοσ.
10 ώρες πριν, xtrmsnpr είπε

Η Μπόινκ είναι η μόνη εταιρία που φτιάχνει αεροπλάνα?

H ερώτηση σου σηκώνει ολόκληρο σεντόνι απάντηση , οταν έχω χρόνο και όρεξη μπορεί και να την παραθέσω. Η Αμερικάνικη boeing εχει ηγετική θέση πλέον στην πολιτική αεροπορία. Εώς και λίγο μετά τον 2ο παγκόσμιο πόλεμο υπήρχαν πάνω απο100 εταιρείας που έφτιαχναν αεροπλάνα ( μαζί και πολεμικά) απο πολλές χώρες του κόσμου , ευρωπαϊκές και μη . ΠΛεον είναι πολύ λίγες, εκτός απο την Ρωσική αεροναυπηγία υπάρχει και η κοινοπραξία της Airbus οπου στην ουσία είναι και η μοναδική δυναμη απέναντι στην boeing. Μόλις πριν λίγα χρόνια κατεβάσαν και τα ρολά της Γαλλικής με τα μοναδικά υπερηχητικά επιβατικά αεροπλάνα που υπήρχαν στην πολιτική αεροπορία. Όλα αυτα είναι αποτέλεσμα της τεχνολογικής "ανάπτυξης" και της παγκοσμιοποίησης που όσοι ήταν ενάντια τους κοιταγαν με μισό μάτι, το ιδιο συμβαίνει και σήμερα σε πολλά θέματα αλλά λίγοι τα καταλαβαίνουν .    

  • Like 3
Δημοσ.
10 ώρες πριν, Dm9 είπε

Αν τα πάει καλά η UAC θα'χει μάλλον μεγάλο θέμα η Boeing...

vladimir putin russia GIF

 

Κανεις δεν κατάλαβε τι είπες ε? Για το Mc21 310 μιλάμε με τους εγχώριους κινητήρες όμως γιατί η πρώτη έκδοση είχε p&w.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, Radiatedsoul είπε

Η Boeing φτιαχνει και αεροπλανα για τον αμερικανικο στρατο, μη την φοβασαι

Ισχύει, και επίσης έχει τα οπλικά της συστήματα που πάνε σφαίρα (:D), αλλά το λέω πιο πολύ από την άποψη της εμπιστοσύνης του κόσμου/επιβατών. Ήδη με τα MAX είχε κλονιστεί, οπότε όσο γίνονται τέτοια θα αρχίσουν σιγά σιγά οι ερωτήσεις τύπου "Με τι αεροπλάνο θα πετάξω; Γιατί δεν εμπιστεύομαι αυτά τα Μπόινγκ..." (η μάνα μου το έχει αρχίσει πάντως 😅). 

19 λεπτά πριν, JcD είπε

Κανεις δεν κατάλαβε τι είπες ε? Για το Mc21 310 μιλάμε με τους εγχώριους κινητήρες όμως γιατί η πρώτη έκδοση είχε p&w.

Ακριβώς! Άμα προσθέσεις και τα CR929 και il-114 έχουν 3 πολύ δυνατά χαρτιά για τα επόμενα χρόνια νομίζω. 

Επεξ/σία από Dm9
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, Dm9 είπε

Ισχύει, και επίσης έχει τα οπλικά της συστήματα που πάνε σφαίρα (:D), αλλά το λέω πιο πολύ από την άποψη της εμπιστοσύνης του κόσμου/επιβατών. Ήδη με τα MAX είχε κλονιστεί, οπότε όσο γίνονται τέτοια θα αρχίσουν σιγά σιγά οι ερωτήσεις τύπου "Με τι αεροπλάνο θα πετάξω; Γιατί δεν εμπιστεύομαι αυτά τα Μπόινγκ...". 

Ακριβώς! Άμα προσθέσεις και τα CR929 και il-114 έχουν 3 πολύ δυνατά χαρτιά για τα επόμενα χρόνια νομίζω. 

Προχθές διάβαζα ότι πήρε μια ακόμη έγκριση ο PD14 ο εγχώριος κινητήρας. Το 114αρι πολύ μου αρέσει! Είναι καλό για τις ακραίες συνθήκες που επικρατούν στα εσωτερικά αεροδρόμια της Ρωσίας. Μακάρι να πάνε καλά, η τιμή του Mc21 θα είναι 20-30μυρια κάτω απο τον ανταγωνισμό.

Επεξ/σία από JcD

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...