Προς το περιεχόμενο

Η νέα λειτουργία FPS Boost για τα Xbox Series X/S μπορεί μέχρι και να διπλασιάσει τα fps κάποιων παιχνιδιών


trib

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Οι τελευταίας γενιάς κονσόλες της Microsoft αποκτούν μια νέα λειτουργία που θα βελτιώσει την υποστήριξη των παλαιότερων παιχνιδιών.

Η Microsoft λανσάρει τη λειτουργία FPS Boost για τα Xbox Series X και Series S, η οποία είναι σχεδιασμένη να βελτιώσει την απόδοση στα υπάρχοντα παιχνίδια. Καθώς η Microsoft είχε προηγουμένως επικεντρωθεί στη βελτίωση των fps μέσω της λειτουργίας backwards compatibility, η λειτουργία FPS Boost έχει σχεδιαστεί ειδικά για τη βελτίωση της απόδοσης παλαιότερων παιχνιδιών χωρίς να απαιτείται από τους προγραμματιστές να κάνουν κάποια σχετική ενημέρωση στα παιχνίδια τους.

Σε ορισμένα παιχνίδια μάλιστα θα διπλασιαστούν τα fps με τη Microsoft να αναφέρει πως έχουν υπάρξει περιπτώσεις όπου η λειτουργία FPS Boost τετραπλασίασε την απόδοση των παιχνιδιών. Τα πρώτα παιχνίδια που υποστηρίζουν τη νέα λειτουργία είναι τα Far Cry 4, New Super Lucky Tale, Sniper Elite 4, UFC 4 και Watch Dogs 2. Οι βελτιώσεις ποικίλουν ανάλογα το παιχνίδι, με το New Super Lucky Tale να τρέχει σε έως 120fps ενώ το UFC 4, συγκεκριμένα στο Xbox Series S, να έχει 60fps.

Στα παιχνίδια που θα υποστηρίζεται η νέα λειτουργία FPS Boost θα εμφανίζεται μία σχετική ένδειξη όταν ο χρήστης πατήσει το πλήκτρο Xbox στο χειριστήριο, όπως ακριβώς εμφανίζεται και στις λειτουργίες Quick Resume και HDR.

Ο Paul Eng, ανώτερος διευθυντής του Xbox, εξηγεί:

Αυτή είναι μόνο η αρχή. Θα ανακοινώσουμε και θα κυκλοφορήσουμε περισσότερους τίτλους που θα υποστηρίζουν τη λειτουργία FPS Boost σύντομα, καθώς θα κυκλοφορήσουμε νέα εικονίδια μενού και ρυθμίσεις συστήματος σε μια επερχόμενη ενημέρωση της κονσόλας.

Η νέα ενημέρωση του dashboard της κονσόλας θα έρθει την άνοιξη και θα περιλαμβάνει τη δυνατότητα εναλλαγής μεταξύ των επιλογών συμβατότητας στα παιχνίδια. Ο χρήστης θα μπορεί να απενεργοποιήσει το Auto HDR ή να ενεργοποιήσει και να απενεργοποιήσει τη νέα λειτουργία FPS Boost για να δει ακριβώς τις διαφορές στην απόδοση των παιχνιδιών.

Η Microsoft θα κυκλοφορήσει τη λειτουργία FPS Boost σύντομα μαζί με την ενημέρωση στο dashboard. Ενώ η αρχική λίστα παιχνιδιών είναι αρκετά περιορισμένη, η Microsoft αναφέρει ότι σχεδιάζει να ανακοινώσει περισσότερα παιχνίδια που θα υποστηρίζουν τη νέα λειτουργία τους επόμενους μήνες.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 46
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Περισσότερο ενδιαφέρον έχει ο τρόπος με τον οποίο λειτουργεί αυτή η δυνατότητα, αλλά δεν αναφέρεται πουθενά στο παρόν άρθρο.

  • Like 7
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, music_lover είπε

Περισσότερο ενδιαφέρον έχει ο τρόπος με τον οποίο λειτουργεί αυτή η δυνατότητα, αλλά δεν αναφέρεται πουθενά στο παρόν άρθρο.

εκεί που στον fps meter βγάζει 30, το κάνει να βγάζει 60. Όλοι χαρούμενοι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, 6xXx6 είπε

ποσο αστεια φαινονται αυτα στους pc gamers

Ναι για αυτον που τα εχει.Για να φτιαξεις ενα συστημα 4κ ξερεις ποσα λεφτα θες.Και αστο αυτην την εποχη που θα σου παει ο κουκος αηδονι.Για 4κ θες 3080 αρα μιλαμε για συστημα απο 2000 και ανεβαινε.Για μενα η καλυτερη λυση ειναι ενα συστηματακι για fps 1080p και μια κονσολα για 4κ gaming σε τουμπανο τηλεοραση.

  • Like 6
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, mkp είπε

άπλα μειώνουν την ποιότητα τον γραφικών με αποτέλεσμα να παίρνουν περισσότερα fps.

Δεν ισχύει αυτό που λες, στο σχετικό βίντεο που έβγαλε το Digital Foundry εξηγεί οτι η αύξηση του framerate γίνεται στο επίπεδο του Direct 3D, όπου το σύστημα στέλνει δεδομένα για επεξεργασία με διπλάσια ταχύτητα, κάνοντας τον emulator να λειτουργεί ταχύτερα κι έτσι να παράγει περισσότερα καρέ ανα δευτερόλεπτο. Κατά τα άλλα η εικόνα παραμένει η ίδια, το οποίο είναι και το μόνο "κακό" της υπόθεσης. Επειδή δεν γίνεται κάποια άλλη επέμβαση στο τρόπο που δημιουργεί τα frames ο emulator, η ανάλυση και η ποιότητα της εικόνας γενικότερα είναι η ίδια με αυτή που είχαν τα παινχιδια στο Xbox One, με αποτέλεσμα κάποια παιχνίδια που δεν πήραν ποτέ patch για το Xbox One X να τρέχουν ακόμα στη χαμηλότερη ανάλυση του αρχικού Xbox One, πχ το Watch Dogs 2 σε 900p και το Far Cry 4 σε 1440x1080. 

Όπως και να χει, το συγκεκριμένο feature και ο τρόπος που επιτυγχάνεται είναι πραγματικά ιδιοφυής. 

  • Like 17
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν ξερω, μονο εμενα μου φαινεται κουλο να παιζεις με χειριστηριο? Εχω κονσολα και απλα δεν θελω να την αγγιξω απο τη στιγμη που πηρα gaming pc.

 

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάρα πολύ καλή προσθήκη πραγματικά θα ανεβάσει πάρα πολύ παλιότερα παιχνίδια χωρίς να περιμένει τον κάθε Developer πότε και Εάν θα κάτσει να βγάλει patch

Φτάνει σε άλλο επίπεδο αυτό που κάνει η MS και θα μπαίνουν συνέχεια παιχνίδια είπαν πως Κάθε 2 εβδομάδες θα προστίθονται οι νέοι τίτλοι με fps boost confirmed !

Για όποιον ενδιαφέρεται ας κάτσει να δει την συνεντεύξη του μούσια στο Xcast να μάθει αρκετά πράγματα,αντί να πετάει ανοησίες,όπως πήρε το μάτι μου λίγο πιο πάνω https://youtu.be/5VJD_vFdIdY

 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, ELMastas είπε

Πάρα πολύ καλή προσθήκη πραγματικά θα ανεβάσει πάρα πολύ παλιότερα παιχνίδια χωρίς να περιμένει τον κάθε Developer πότε και Εάν θα κάτσει να βγάλει patch

Φτάνει σε άλλο επίπεδο αυτό που κάνει η MS και θα μπαίνουν συνέχεια παιχνίδια είπαν πως Κάθε 2 εβδομάδες θα προστίθονται οι νέοι τίτλοι με fps boost confirmed !

Για όποιον ενδιαφέρεται ας κάτσει να δει την συνεντεύξη του μούσια στο Xcast να μάθει αρκετά πράγματα,αντί να πετάει ανοησίες,όπως πήρε το μάτι μου λίγο πιο πάνω https://youtu.be/5VJD_vFdIdY

 

Επειδή βαριέμαι να δω συνέντευξη μίας ώρας και 40 λεπτών, μπορείς μέσες-άκρες να εξηγήσεις με απλά λόγια, πως ακριβώς δουλεύει αυτό το feature?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρωτον γι αυτο λεω τωρα ειναι κακη εποχη.Αλλα συγνωμη με 2070S 4k gaming παιχνιδια του 2016-2018 παιζει καποια.Παιχνιδια του 2020-2021 και παει λεγοντας δεν υπαρχει περιπτωση.Ασε που με 30 fps στραβωνεσαι λιγο.Για να ειναι πιο smooth το παιχνιδι πρεπει να κλειδωνει εστω στα 60 fps.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 minutes ago, music_lover said:

Επειδή βαριέμαι να δω συνέντευξη μίας ώρας και 40 λεπτών, μπορείς μέσες-άκρες να εξηγήσεις με απλά λόγια, πως ακριβώς δουλεύει αυτό το feature?

Οπως ανέφερε και ο @thomason993 πιο πάνω, δεν επεμβαίνουν στον κώδικα του παιχνιδιού, αλλά κάνουν ταχύτερα τα direct 3d calls έτσι ώστε το επόμενο καρέ είναι έτοιμο σε πιο σύντομο χρόνο. Έτσι σιγουρευουν ότι παιχνίδια που μπορεί να έχουν τα physics τους συνδεδεμένα με το framerate θα παραμείνουν playable καθώς το παιχνίδι "νομίζει" πως τρέχει ακόμη σε 30 fps

 

  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, music_lover είπε

Επειδή βαριέμαι να δω συνέντευξη μίας ώρας και 40 λεπτών, μπορείς μέσες-άκρες να εξηγήσεις με απλά λόγια, πως ακριβώς δουλεύει αυτό το feature?

Κατανοητό επειδή είναι μεγάλο το βίντεο και λένε για διάφορα,γιαυτό είπα για όποιον θέλει για να πληροφορηθεί και γενικότερα για κάποια πράγματα,εσυ μπορείς να δείς όμως το ανάλογο βίντεο του DF που εξηγεί αρκετά καλά τι είναι και αρκετά είναι μικρότερο. Επειδή βαριέμαι όμως και γω να γράφω σεντόνια και δεν θέλω να κάνω Copy paste πράγματα σου γράφω περιληπτικά τα Βασικά.Στο Xbox οι νέες CPU, GPU και η μνήμη όπως αναφέρθηκε,είχε απο την αρχή κατασκευαστεί,λαμβάνοντας υπόψη,το να αποδώσει καλύτερη εμπειρία παιχνιδιού για τα παιχνίδια που προηγήθηκαν αυτής της γενιάς (του Series X|S). Με αρκετούς τίτλους λοιπόν,θα κάνουν την εμπειρία του παιχνιδιού ακόμη καλύτερη και το πιο βασικό/εντυπωσιακό σε αυτό είναι πως ολα αυτά θα γίνουν,χωρίς να χρειαστεί καμμία "δουλειά" απο τον developer και μάλιστα δεν θα χρειάζεται ούτε καν update απο τον gamer στο παιχνίδι ! Η ομάδα του backward compatibility,δημιούργησε λοιπόν το FPS Boost,που χρησιμοποιεί διαφορετικές και ποικίλες νέες μεθόδους,για να διπλασιάζει και σε κάποιες περιπτώσεις Τετραπλασιάζει !το original framerate,σε διάφορους τίτλους.

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, mkp είπε

Γιατί είναι κάτι τόσο απλό και προφανές που η MS θεώρησε ότι αξίζει να του δώσουμε και όνομα, άπλα μειώνουν την ποιότητα τον γραφικών με αποτέλεσμα να παίρνουν περισσότερα fps.

Τίποτε πιο εκνευριστικό από κάποιον που σχολιάζει επικριτικά χωρίς να έχει ιδέα τι είναι αυτό που σχολιάζει.

  • Like 12
  • Thanks 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...