TikiTaka23 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) Γεια σας, Ψάχνω για αγορά αμαξιού τύπου compact η hatchback με υπέρβαση τα 6.5κ. Το χρόνο κάνω κάπου στα 15-17κ χιλιόμετρα σύνολο. Οι πιο συνήθεις καθημερινές μετακινήσεις μου είναι 15 χιλιόμετρα εθνική και 20 χιλιόμετρα πόλη την ήμερα και κάνα ταξιδάκι τα ΣΚ απόστασης περίπου 100 χιλιομέτρων. Έχω βάλει κάποια κριτήρια στο car χωρίς να έχω στο μυαλό μου κάτι συγκεκριμένο διότι βλέπω πάρα πολλές επιλογές και είμαι ανοιχτός σε πολλές προτάσεις. Αυτά που μου αρέσαν λίγο παραπάνω ήταν τα Clio 1.5 dci, fiesta 1.6 tdci, fiesta 1.0 ecoboost 125hp τα οπαία όμως ξεφεύγουν λίγο από το budget μου. Ψάχνω δηλαδή ένα αμάξι χρονολογίας 2010+, 1100 - 1600 κυβικά, 85 - 125 άλογα, λίγο όμορφο εξωτερικά (έχω αποκλείσει honda jazz, mitsubishi colt κτλπ), με όσο το δυνατόν καλύτερη κατανάλωση. Τείνω προς το πετρέλαιο γενικά λόγω χαμηλής κατανάλωσης αλλά το σκέφτομαι λόγω των προβλημάτων που ακούω με τα μεταχειρισμένα πετρέλαια. Να πάω για την υπέρβαση για τα συγκεκριμένα μοντέλα που ανέφερα η μπορώ να βρω κάτι εξίσου καλό στο τωρινό μου budget? Είμαι ανοιχτός σε πολλές προτάσεις αν έχετε κάτι στο νου σας ρίξτε το. Ευχαριστώ! Επεξ/σία 18 Φεβρουαρίου 2021 από TikiTaka23
meletis_m Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2021 Με τα Diesel κυκλοφορεί μεγάλο ποσοστό απο leasing ή τα περισσότερα είναι εισαγωγής . Οπότε σε όποιο καταλήξεις θέλει καλό έλεγχο σε όλο το όχημα- σασί. Για τα χιλιόμετρα πλέον τα βλέπεις και στο ΚΤΕΟ πρέπει να περάσει όμως . 1
vins Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2021 6 ώρες πριν, TikiTaka23 είπε Γεια σας, Ψάχνω για αγορά αμαξιού τύπου compact η hatchback με υπέρβαση τα 6.5κ. Το χρόνο κάνω κάπου στα 15-17κ χιλιόμετρα σύνολο. Οι πιο συνήθεις καθημερινές μετακινήσεις μου είναι 15 χιλιόμετρα εθνική και 20 χιλιόμετρα πόλη την ήμερα και κάνα ταξιδάκι τα ΣΚ απόστασης περίπου 100 χιλιομέτρων. Έχω βάλει κάποια κριτήρια στο car χωρίς να έχω στο μυαλό μου κάτι συγκεκριμένο διότι βλέπω πάρα πολλές επιλογές και είμαι ανοιχτός σε πολλές προτάσεις. Αυτά που μου αρέσαν λίγο παραπάνω ήταν τα Clio 1.5 dci, fiesta 1.6 tdci, fiesta 1.0 ecoboost 125hp τα οπαία όμως ξεφεύγουν λίγο από το budget μου. Ψάχνω δηλαδή ένα αμάξι χρονολογίας 2010+, 1100 - 1600 κυβικά, 85 - 125 άλογα, λίγο όμορφο εξωτερικά (έχω αποκλείσει honda jazz, mitsubishi colt κτλπ), με όσο το δυνατόν καλύτερη κατανάλωση. Τείνω προς το πετρέλαιο γενικά λόγω χαμηλής κατανάλωσης αλλά το σκέφτομαι λόγω των προβλημάτων που ακούω με τα μεταχειρισμένα πετρέλαια. Να πάω για την υπέρβαση για τα συγκεκριμένα μοντέλα που ανέφερα η μπορώ να βρω κάτι εξίσου καλό στο τωρινό μου budget? Είμαι ανοιχτός σε πολλές προτάσεις αν έχετε κάτι στο νου σας ρίξτε το. Ευχαριστώ! Καλημέρα, δες και σε i20 1 1
vamvakoolas Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) αυτο ειναι μυθος: μπορεις πλεον -ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΡΟΤΕΙΝΩ- με ενα μικρο ποσο (αναλογα την εταιρια ΚΤΕΟ) να περασεις για τεχνικο ελεγχο το οχημα σου (οχι για τη stαμπα του ΚΤΕΟ). Μπορεις επισης να ζητησεις να σου δειξουν το ιστορικο. δες και i20, nissan Note, c3/ds3 αλλα εγω προσωπικα θα πηγαινα για yaris Επεξ/σία 18 Φεβρουαρίου 2021 από vamvakoolas 1
vins Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2021 1 λεπτό πριν, vamvakoolas είπε αυτο ειναι μυθος: μπορεις πλεον -ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΡΟΤΕΙΝΩ- με ενα μικρο ποσο (αναλογα την εταιρια ΚΤΕΟ) να περασεις για τεχνικο ελεγχο το οχημα σου (οχι για τη stαμπα του ΚΤΕΟ). Μπορεις επισης να ζητησεις να σου δειξουν το ιστορικο. δες και i20, nissan Note, c3/ds3 αλλα εγω προσωπικα θα πηγαινα για yaris Καμία σχέση πάντως i20 με yaris μετά του '10... Πολύ πιο ποιοτικό το i20 και με καλύτερο πάτημα. Επειδή τα οδηγώ και τα 2 στο λέω, βέβαια προσωπική άποψη είναι. Η toyota πάντως έχει πέσει πάρα πολύ στα μάτια μου μετά το '02-'03. Βασικά είναι λες και έγινε η νέα toyota παλιά hyundai και η νέα hyundai παλιά toyota 1 1
vamvakoolas Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2021 Μόλις τώρα, vins είπε Καμία σχέση πάντως i20 με yaris μετά του '10... Πολύ πιο ποιοτικό το i20 και με καλύτερο πάτημα. Επειδή τα οδηγώ και τα 2 στο λέω, βέβαια προσωπική άποψη είναι. Η toyota πάντως έχει πέσει πάρα πολύ στα μάτια μου μετά το '02-'03. Βασικά είναι λες και έγινε η νέα toyota παλιά hyundai και η νέα hyundai παλιά toyota δε θα διαφωνισω. Απλως οδηγικα αλλα και σε καποια θεματα πρακτικοτητας το ι20 δεν..σε σχεση με γιαρις (+ το θεμα μεταπωλησης στη χωρα μας). Απο την αλλη στα χιουνται δυστηχως εχουν ανεβει τη τελευταια πενταετια τα ανταλλακτικα (κοστοσ) στα μοντελα και η επισημη αντιπροσωπεια ανεβασε τιμες εργατωορασ Και τα 2 ειναι καλες επιλογες και σε αλλο θεμα ειχα προτεινει το ι20 1 1
Επισκέπτης Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) 7 ώρες πριν, TikiTaka23 είπε Γεια σας, Ψάχνω για αγορά αμαξιού τύπου compact η hatchback με υπέρβαση τα 6.5κ. Το χρόνο κάνω κάπου στα 15-17κ χιλιόμετρα σύνολο. Οι πιο συνήθεις καθημερινές μετακινήσεις μου είναι 15 χιλιόμετρα εθνική και 20 χιλιόμετρα πόλη την ήμερα και κάνα ταξιδάκι τα ΣΚ απόστασης περίπου 100 χιλιομέτρων. Έχω βάλει κάποια κριτήρια στο car χωρίς να έχω στο μυαλό μου κάτι συγκεκριμένο διότι βλέπω πάρα πολλές επιλογές και είμαι ανοιχτός σε πολλές προτάσεις. Αυτά που μου αρέσαν λίγο παραπάνω ήταν τα Clio 1.5 dci, fiesta 1.6 tdci, fiesta 1.0 ecoboost 125hp τα οπαία όμως ξεφεύγουν λίγο από το budget μου. Ψάχνω δηλαδή ένα αμάξι χρονολογίας 2010+, 1100 - 1600 κυβικά, 85 - 125 άλογα, λίγο όμορφο εξωτερικά (έχω αποκλείσει honda jazz, mitsubishi colt κτλπ), με όσο το δυνατόν καλύτερη κατανάλωση. Τείνω προς το πετρέλαιο γενικά λόγω χαμηλής κατανάλωσης αλλά το σκέφτομαι λόγω των προβλημάτων που ακούω με τα μεταχειρισμένα πετρέλαια. Να πάω για την υπέρβαση για τα συγκεκριμένα μοντέλα που ανέφερα η μπορώ να βρω κάτι εξίσου καλό στο τωρινό μου budget? Είμαι ανοιχτός σε πολλές προτάσεις αν έχετε κάτι στο νου σας ρίξτε το. Ευχαριστώ! δεν υπαρχει diesel σε αυτο το budget......... οταν βλεπεις diesel σε χαμηλη τιμη, εχει απειρα χλμ και ειναι εισαγωγης απο Γερμανια, και αν ηταν καλο θα το κραταγε και ο Γερμανος, ειναι μυθος οτι οι Γερμανοι αλλαζουν γρηγορα τα οχηματα, αλλαζουν αυτα που τα εχουν ξεσκισει πηγαινοντας πανω κατω την Γερμανια με χιονια και αλατια στους δρομου!!! θα το πληρώσεις διπλα σε συνεργειο. Στην περιπτωση σου μονο βενζινη! Επεξ/σία 18 Φεβρουαρίου 2021 από Επισκέπτης λαθος
vins Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2021 Μόλις τώρα, vamvakoolas είπε δε θα διαφωνισω. Απλως οδηγικα αλλα και σε καποια θεματα πρακτικοτητας το ι20 δεν..σε σχεση με γιαρις (+ το θεμα μεταπωλησης στη χωρα μας). Απο την αλλη στα χιουνται δυστηχως εχουν ανεβει τη τελευταια πενταετια τα ανταλλακτικα (κοστοσ) στα μοντελα και η επισημη αντιπροσωπεια ανεβασε τιμες εργατωορασ Και τα 2 ειναι καλες επιλογες και σε αλλο θεμα ειχα προτεινει το ι20 Καλά το θέμα μεταπώλησης δεν το συζητώ, ελλαδάρα! Τουότα να ναι κι ότι να ναι Για ανταλλακτικά και εργατοώρες δε γνωρίζω λόγω leasing (δεν ασχολούμαι εγώ καθόλου).
TikiTaka23 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2021 6 ώρες πριν, vins είπε Καμία σχέση πάντως i20 με yaris μετά του '10... Πολύ πιο ποιοτικό το i20 και με καλύτερο πάτημα. Επειδή τα οδηγώ και τα 2 στο λέω, βέβαια προσωπική άποψη είναι. Η toyota πάντως έχει πέσει πάρα πολύ στα μάτια μου μετά το '02-'03. Βασικά είναι λες και έγινε η νέα toyota παλιά hyundai και η νέα hyundai παλιά toyota Καλημερα, το yaris και εμενα μου αρεσε πολυ και θα ηταν ιδανικο αλλα για χρονολογιας μετα του 2012 που μου αρεσουν βλεπω οτι ξεφευγουν οι τιμες οπως στα clio και fiesta... Θα το εχω υπόψην μου και το i20 διότι ακούω γενικά καλα σχολια. Ωστόσο σε ποια έκδοση του i20 αναφέρεστε?
korakios Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2021 Επειδή λες για οικονομία , αν είσαι σε πόλη που να έχει πρατήριο CNG και να σε βολεύει στη διαδρομή φυσικά ,δες και κανα Fiat Punto cng
greekfragma Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2021 ανάμεσα σε όλα όσα ανέφερες το ποιοτικότερο και πιο value for money είναι το 1000άρι fiesta ecoboost. Ο καλύτερος κινητήρας, οι καλύτεροι χώροι, το καλύτερο κράτημα και τα λιγότερα προβλήματα. Βρες κάποιο που να σου κάνει οικονομικά και σε κατάσταση και μια βόλτα από αντιπρόσωπο για κούμπωμα στο σύστημά τους θα σου δείξει πλήρες ιστορικό. 1
TikiTaka23 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2021 3 ώρες πριν, korakios είπε Επειδή λες για οικονομία , αν είσαι σε πόλη που να έχει πρατήριο CNG και να σε βολεύει στη διαδρομή φυσικά ,δες και κανα Fiat Punto cng Δυστυχώς δεν παίζει τίποτα από πρατήριο στην περιοχή μου...
DimitrisD44 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2021 Καλησπέρα, είμαι ακριβώς στην ίδια φάση με σένα, άντε με λίγο μεγαλύτερο μπατζετ. Ψάχνω εδώ και κάνα 6μηνο κι εγώ τι θα πάρω. Εγώ προσωπικά λέω να πάρω το clio, παρόλο που έχουμε στην κατοχή μας χιουνται και είμαστε απόλυτα ευχαριστημένοι. Οι άλλες μου επιλογές ήταν το 208 και το γιαρις αλλά σίγουρα όχι το φιέστα ειδικά το πετρέλαιο. Το θεωρώ άσχημο μέσα έξω και δεν το θεωρώ τόσο αξιόπιστο σαν κινητήρα σε σχέση με το clio dci. Σίγουρα είναι λαχείο που θα κάτσεις στο μεταχειρισμένο και ειδικά εγώ που είμαι ψάρακας, καθώς είναι η πρώτη μου αγορά, αλλά σίγουρα θα μειώσω τις πιθανότητες στο να πάρω κάτι σκάρτο πηγαίνοντας το σε συνεργείο της επιλογής μου, ίσως και σε ένα ΚΤΕΟ για προελεγχο. Για μενα clio-208-i20-yaris(αν και ξεφεύγουν), με την συγκεκριμένη σειρά. Καλο ψάξιμο, σίγουρα δεν βοηθάει και το λοκ ντάουν καθώς με κλειστούς νόμους δεν μπορώ να πάω να δω ένα αμάξι στην Θεσσαλονίκη ή αντίστοιχα κάποιο στην Λάρισα.
agnostos13 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) Με αυτά τα λεφτά...diesel euro 5 θα έχει τουλάχιστον 200k πραγματικά χιλιόμετρα. Εκτός αν μιλάμε για euro 4. Επεξ/σία 22 Φεβρουαρίου 2021 από agnostos13 1
gazp Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) Στις 18/2/2021 στις 4:06 ΜΜ, TikiTaka23 είπε Καλημερα, το yaris και εμενα μου αρεσε πολυ και θα ηταν ιδανικο αλλα για χρονολογιας μετα του 2012 που μου αρεσουν βλεπω οτι ξεφευγουν οι τιμες οπως στα clio και fiesta... Θα το εχω υπόψην μου και το i20 διότι ακούω γενικά καλα σχολια. Ωστόσο σε ποια έκδοση του i20 αναφέρεστε? Λογικά σε i20 pb, το facelift. Το πρώτο i20 ήταν από το 2008-2012,το 2012 η το 13 βγήκε το facelift. Το επόμενο μοντέλο που βγήκε το 14, το χάζευα κι εγώ αλλά πριν κάνα δίμηνο που κοίταζα ξεκίναγε (βενζίνη) απ τα 9.000€.... Επεξ/σία 22 Φεβρουαρίου 2021 από gazp
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα