dvlsakos Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2021 Καλησπερα , εχετε ιδεα τι παιζει με δουλεια στην teleperformance απο το σπιτι ? σου παρεχουν εξοπλισμο ? πως ελεγχουν αν κανεις σωστα την δουλεια σου ? για 6 ωρο 5νθημερο ξερει κανεις ποσο ειναι ο μισθος? 1
BlueBlade Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2021 Ναι σου παρέχουν υπολογιστή δικό τους με το δικό τους Software εγκατεστημένο με το οποίο μπορούν να βλέπουν τα πάντα. Πότε μπήκες, πότε βγήκες, πόση ώρα διαρκούν οι κλήσεις σου κτλ. Για μισθό θα σε γελάσω. 1
poulinos Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2021 8 hours ago, dvlsakos said: Καλησπερα , εχετε ιδεα τι παιζει με δουλεια στην teleperformance απο το σπιτι ? σου παρεχουν εξοπλισμο ? πως ελεγχουν αν κανεις σωστα την δουλεια σου ? για 6 ωρο 5νθημερο ξερει κανεις ποσο ειναι ο μισθος? αν το support δεν ειναι ελληνικο εχει καλυτερο μισθο.τα αγγλικα εχουν καλυτερο μισθο συγκριτικα με τα ελληνικα και ολες οι υπολοιπες γλωσσες οσο ξερω καλυτερο απο του αγγγλικου 2
haris_216 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2021 Αν και για την tp έχουν ακουστεί κατά καιρούς διάφορα αρνητικά, έχει εργαστεί εκεί μέλος της οικογένειας αλλά και φιλικό πρόσωπο και τα πράγματα ήταν αρκετά καλά. Στρες σαφώς και υπήρχε, όπως άλλωστε είναι αναμενόμενο από τέτοιου είδους δουλειά, αλλά οι αποδοχές ήταν καλές (σημαντικά καλύτερες από άλλες αντίστοιχες εταιρίες), στην ώρα τους πάντα και με διάφορες "χαριτωμενιές" σαν παροχές (παρτάκια σε club, μονοήμερες εκδρομές ή κρουαζιέρες, κλπ). Όλα αυτά προ κορονοϊού και με φυσική παρουσία στο χώρο εργασίας. Πλέον βέβαια οι περισσότεροι έχουν πάει σε τηλεργασία (κάτι που προφανώς ήρθε για να μείνει σε πολλές εταιρίες πια) αλλά σου παρέχουν ότι χρειάζεσαι από εξοπλισμό. Για νέες προσλήψεις δεν ξέρω αλλά οι παλιές που μετατράπηκαν σε τηλεργασία συνεχίζουν να έχουν καλές αποδοχές για την εποχή. Όπως αναφέρθηκε, τα διάφορα support σε γλώσσες εκτός ελληνικών ή αγγλικών έχουν καλύτερες αποδοχές, μετά έρχονται αυτά στην αγγλική γλώσσα και ποιο χαμηλά τα ελληνικά. Επίσης έχει σημασία και το ποια εταιρία θα σου δώσουν να υποστηρίζεις αφού μπορεί να είναι διαφορετικό τόσο μισθολογικά όσο και σαν εργασιακό στρες. Θεωρώ πάντως ότι αξίζει να δώσεις μια ευκαιρία κάνοντας ένα πέρασμα από εκεί, τουλάχιστον για την πρώτη ενημέρωση. Και βέβαια θα ξέρεις ότι σε όλες αυτές τις εταιρίες ο εξοπλισμός σου είναι και ο αξιολογητής σου (aka χαφιές) αφού όλα μετριούνται και μετατρέπονται σε στατιστικά της συμπεριφοράς και της απόδοσής σου (πόσο χρόνο είσαι on duty, χρόνος ανταπόκρισης σε κλήση, χρόνος διεκπεραίωσης της κλήσης, κλπ) 4
bc00l Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2021 Σου παρέχουν πλήρη εξοπλισμο Παρακολουθούνε που και που, oi supervisors, τις κλήσεις σου και αξιολογούν. αναλογος το τμήμα , γενικά έχουν ελλείψεις σε προσωπικο , δεν βγαίνει και η δουλειά στην ωρα της, οπότε υπολόγισε και λιγες υπερωρίες Γενικα παιζει ενα μικρο στρες, σημασία εχει αν μπορεις να το διαχειρίσεις, κανενα καντήλι απο πελάτη η γενικά φωνες/ειρωνίες απο δυσαρεστημένους πελατες ειναι καθημερινότητα Αν δεν μασας ψυχολογικα οταν θα φωναζει/βρίζει κανενας πελάτης τοτε προχώρα αφοβα! 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα